- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Őskoczka
- Zicokuka: Minden változik,a Cod 2 örök
Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
addikt
Jövő héten kedden megyek egy helyre, ott csinálok dolgokat, aztán majd 9 nappal később jövök vissza. Lesz időeltolódás is és homokszínű ruhában lesz mindenki. Meg vagy 15-20 fokkal melegebb, mint itt...
-
npera
addikt
Kérdések merülnek fel.....
-
válasz
Grillo #157473 üzenetére
egy hónap alatt a neki foglalt légtérbe több ezer berepülés volt, mindez vagy 4 éve. Mi lehet most...
remekül mutatja, milyen életszerű a mostani szabályozás a 30 nappal repülés előtt igénylendő légtérrel. civilizált helyeken 250 gramm alatt semmi nem kell, és mégse dőlt még össze a világ.
-
-igu-
veterán
válasz
eattila #157487 üzenetére
az Europa Kiado meg regebbi, megis
#mithallgatszmost
Europa Kiado - Megalazo, durva szerelem -
zetor2000
őstag
válasz
blueboi69 #157461 üzenetére
Kärcher-t nézegettem én is, mert isminek kéne valami. Sok a tyúkja, van egy lebetonozott rész az udvarban, és azt rendesen összeszrják, meg van pár más háziállat, kutya, macska, kacsa, galamb, azt ezek ellen... De aztán láttam, hogy a YT tele van Kärcher javításokkal, így megnéztem a konkurenciát, ami árban talán jobb is... ez a Nilfisk. Nem sárga, hanem kék, de minőségre - ha olyan, mint a porszívóm (egy pár zoknit átszív a 2db ~80centis csövén, meg a ~3m gégecsövén) - akkor szerintem még jobb is lehet, de valszeg megüti a Kärcher minőséget.
Gondoltam, szólok, hogy ezt is érdemes lehet megnézned. -
Sipi-
őstag
válasz
-igu- #157479 üzenetére
Belgától ezt az átiratot, ezzel a klippel szeretem: Belga - Kocsi
-
zetor2000
őstag
Új Belga, szerintem nem veszélyesen űberszar, de nem annyira zseniális, mint az előzőek, de meglepetésként jött elém. Majd júniusban élőben...
Azért kötelező!
-
Jahno
veterán
válasz
Grillo #157473 üzenetére
Nálam azon akadnak fent, hogy ha ilyen nagy buli van, akkor nem vagyok sajtós, meg TV2 meg akárki, előre sem regisztráltam, csak így létezem mindenféle titulusok nélkül akinek mindent is szabad. Múltkor olyan nyakba lógót kaptam, amin nem az én nevem volt, vagy valami biankót, vagy jön a szekus, hogy hát oda mehetek be (de igen). Pár rendesebb helyen meg van szervezve és előre egyeztetve, többi saját rendezvénnyel inkább lazáznak, mint külsős helyen. Ott inkább a partnerrel van baj, beállítok, hogy jöttem, fogalmuk nincs róla, de mivel embernek neve van akit várnak és valóban dolgok fognak történni, így okés. Előbb-utóbb lesz még valami lehetetlen félreértés az biztos, csak kellene belőlem 3 klón némi felszereléssel, mert most számoltam, hogy elmúlt 1 hónapra fő górénak 23 alkalom volt beírva naptárba, utána jöttek a többiek és a sallang.
-
Grillo
őstag
válasz
qnadam #157471 üzenetére
Nekem is volt olyan, bár a Karmelita mellett a vörössapkás nem kért légtérengedélyt meg papírokat, csak egy nevet, személyit, a többit mástól kérdezte az adóvevőjén. Aztán elnézést kért, hogy az aznapi parancsnoka felesleges dolgokra utasította, és további szép napot kívánt. Ez még az EUs törvény előtt volt, boldog békeidők
Tény, hogy a légtér mellett minden felszállás előtt kellett külön egyeztetés a Karmelitával meg a Sándor-palotával is, de általában nem volt gond. Max tényleg az, ha épp hülye volt a parancsnok.
Egyik sokat repülő kivitelező mondta, hogy tesztelték a Vár és a Szabadság-Erzsébet-híd közi részt az azonosítórendszerrel (mielőtt pl. a Karmelitára is felszerelték), egy hónap alatt a neki foglalt légtérbe több ezer berepülés volt, mindez vagy 4 éve. Mi lehet most...
-
2-More
tag
válasz
qnadam #157471 üzenetére
Ez kb olyan, mint amikor engem megcsíptek rendőrök egy 1990es Suzuki Swifttel, amin az alábbi, természetesen be nem jegyzett módosítások voltak: más, ebben a változatban sosemvolt motor, átalakított első-hátsó fék, hózentróger versenyöv, átalakított, merevített futómű, 6 pontos csavaros bukóketrec, annyi óra mint egy AN2ben, meg én, a hülye fejemmel.
Ehhez kiadtam az ablakon a cső gyári, 1990es homológlapját, a rugók gyári, 1990es TÜV papírját, a toronymerevítők japán krikszkrakszos certjét, és másegyebeket, kb telefonkönyv vastagságban, mire csalódottan elkérték a forgalmit és a kötelezőbiztosítás csekkjét, majd utamra engedtek -
válasz
Grillo #157467 üzenetére
ismerek valakit, akinek egész életében egyszer volt engedélye ilyesmire sok évvel ezelőtt, az se a saját nevére szólt, nem is teljesen arra a területre (hogy ne lógjon bele a védett légtér szélébe), és sr-ss (sunrise-sunset) időpontra az esti forgatáshoz.
a rendőrök így is nagyon örültek neki, mert bár voltak továbbképzésen, ilyen papírt még nem láttak élőben.
-
Jahno
veterán
válasz
qnadam #157465 üzenetére
Vagy ha esetünkben hív is, akkor jusson át a portán. Többinél mire odaér, arra sehol nem vagyunk, most 1-2 esküvős integetés, 2 kör repülése az épületnél, minimál táj, csoportképek és hasonlók mennek. Tőlem távol áll ez a repülésdi, de itt gyakorlott arcok pillanat alatt megcsinálják a kötelezőket meg amit kell. Most autóknál kb. 10 méternél magasabban sem jártunk.
-
Grillo
őstag
válasz
qnadam #157465 üzenetére
Igen, én is erre számítottam. Volt olyan nekem is, hogy rendezvényen politilag is voltak, meg több TV, aztán meglátták nálam a Mini-t, hogy akkor majd elkérnék, mert kellene, mert ugye fogom is használni? Szóval híradóban este már bevágásokban ott volt az anyag, de senki nem kérdezte, hogy ugye a természetvédelmi engedélyt is megkértem 100 nappal előtte. (természetesen meg)
-
Jahno
veterán
válasz
Grillo #157463 üzenetére
Első körben egyik drónos kollégát semmi nem érdekli, engedély meg izé, jön, megy repül de ezt csak apró betűssel írtam. Ennél a hely intézi a dolgokat, meg "perszeperszevanminden". Nem különösebbeb folytam bele, de együtt húzzuk az igát, bármit kiderítek. Eleve előző héten még azt sem tudtuk, hogy lesz itt valami. Aztán ezen a héten még asszem háromszor kellene menni és jövőhétvégén is csináli a "valamit"
Kicsit szemfülesebbek látják azért a képeken, hogy biztos nem egy délelőtt készült az összes felvétel. Páran voltak drónnal, volt egy srác aki elég ügyesen követte a driftes autót, abból lett valami az biztos, végig ott volt előttefelettemögötte:
-
Jahno
veterán
válasz
Sipi- #157460 üzenetére
Most lesem, hogy nálam gyárban Bosch van a teraszhoz. Még 1-2szer használom, aztán ki tudja mi lesz, meg persze csomó slag és szirszar, mert csak a félemeletről lehet vizet vételezni, annak speciális kulcsa a portán van ezért csak néha értetlenkednek rajta, hogy minek, úgyhogy onnan lelógatom a slagot nagy kábeldobbal, ablakon kimegyek a másik kis teraszra a kisebb dobbal és géppel, összerakom oszt csapatom:
-
blueboi69
őstag
válasz
Sipi- #157460 üzenetére
Lidl-ben volt régebben, ilyesmi, csak sárga és egyszerűbb kinézete van: [link]
Parkside mosóm van nekem is, ha szélesebbre állítod a vízsugarat akkor nem vékony csíkot húz és nem lesz csíkos. Persze akkor meg gyengébb a vízpermet.
Az enyém régebbi parkside nyomó, de hétvégén a teraszmosásnál azt vettem észre, hogy ütemesen 2-3másodpercenként bekapcsol a motorja amikor nem használom (két mosás közt) eléggé idegesítő, de gyanítom engedi el a nyomást valahol, azért ilyen. Régebben kb percenként csinálta ezt, az volt talán a normális.
Gondolkodom, hogy lecserélem egy karcher-re, csak ki kéne találni, hogy a csatornatisztító kompatibilis-e azzal, mert nyilván miért lenne itt is mindegyiknek ugyanaz a csatlakozója... -
Sipi-
őstag
válasz
blueboi69 #157450 üzenetére
A járda felét is megcsináltam, de csíkos lett (a kerítés is kicsit). Majd nyáron még megyek rajta 1-2 kört.
Milyen fejet vettél?
Egyébként ez a Lidl-ös tök kicsikel. Valószínűleg nem egy Karcher felsőpolcos (bár olyat sem láttam még), de ilyen hobbis dologra elég. Apukámnak van Karcher-nek talán a legkissebbje, ahhoz képest egész halk. 97 dBa-t ír, de nincs annyi szerintem. (A 99 dBa-s lombszívóhoz kell a fülvédő, mert annélkül nem lehet elviselni, ennek nem zavaró a hangja közelebbről sem.) -
2-More
tag
válasz
eattila #157454 üzenetére
MTB vagy egy trial védőcuccot is hozzámérsz egy motocrosshoz, akkor gyerekjáték, pedig a tempó amivel és amekkorát esnek, nem sokkal kisebb. Nekem a halálom mikor látom az ilyen downhilles faszkalapokat olyan ösvényen, ahol gyalog is meggondolnám lemenjek e, ezerrel veretni, úgy, hogy fingja nincs a következő kanyarban nincs e kinn egy szobánnyi görgetegkő vagy egy fatörzs keresztben.
F1 az hasonló, ott a hagyomány hülyesége hogy nyitott a bódé, és ajvékoltak a halo miatt, szerintem két évtizede le kellett volna burkolni a kabint mint a vadászgépeken, és csákány. Ekkora tempónál, terhelésnél, amit ezek mennek, sokkal könnyebb lenne a védelem is, a komfort is, lehetne pl rendesen klimatizálni, mint a GT-ben. -
-
-
Sipi-
őstag
A rádióban mondta régebben az egyik műsorvezető, hogy amióta van magasnyomású mosója, azóta minden azzal mos.
És ténylegMa kipróbáltam, lemostam a nyaralónál a teraszokat, járdát, kerítéseket, stb. Vitte lefelé a sokéves dzsuvát. Még kell másik kör is, de már így is jobb lett.
-
zetor2000
őstag
2-more-nál jártam ma, elhoztam 2 db CoolerMaster PC házat.
Aki esetleg menne még ilyesmi cuccért, annak javaslom a "fekete belsős"-t, az kevésbé vág, szebben-jobban kidolgozott megoldás. A másik is jó gépnek, de kézben átcipelni a városon a fekete kellemesebb.
Teljesen vállalható állapot, elöl-hátul van benne hűtés (2x12 centis gyári venti), elöl meg 2 oldalt zajcsillapítás is akad, elöl és alul kivehető / mosható porszűrő is van.
Használatból eredő kopás / karc előfordul, de egyáltalán nem vészes. Elöl-felül van USB3 anya, USB2 anya, hang ki/be, SD kártya olvasó, reset és ki/bekapcsoló gomb.Volt még pár db, meg akad vmi Fractal Design is, azt nagyon nem kukkoltam meg.
-
Jahno
veterán
Uccsó videós tartalom aztán majd jövök, de semmi újabb érdekesség nincs kilátásban. Tegnapi napról az összesített marketinges mozgókép, haversrác összerakta [link] Már ott helyben lebasztam, hogy a driftelés lehetett volna hosszabb
-
2-More
tag
válasz
eattila #157442 üzenetére
Ja, az előnyeit, meg az okát értem, a gond a megvalósítás. csak szerintem egy faszság ezekkel a gépekkel kimenni egymás szájában, jól-rosszul lezárt, jó-rossz minőségű utakon. Ha megnézed, zártpályás vasakat szoktak így egymás szájába engedni más sportágakban, ahol lezárt közúton balfaszkodnak, pláne tempót, ott el szokták tolni az indulásokat.
-
2-More
tag
válasz
eattila #157439 üzenetére
eleve ez a bojban menés egy faszság. látod, itt is látszik, full fos úton, le van törve a széle, kerék lefordult, elperecelt, másik már esett át rajta, és döntötte a többit mint a dominót. Értem, hogy nincs 7 kiló a homológsúlya egy ilyen karbon csodának, csak amikor egy 60 kilós ember átmegy vele a nyakadon, és onnan egy másik kétkerekűbe ülsz életed végéig, az miért jó.
-
-
-igu-
veterán
-
Jahno
veterán
válasz
2-More #157434 üzenetére
Ja, 270ezer Eurót emlegettek a Skodára. Annyit azért tudtam, hogy rokonnak 35 éve volt Fabiája, szomszéd országban vettük és lehet nem ugyanaz a halmaz :-D Mindenkinek más a fájása, ennyiért szerintem egy jó lakóbuszt is lehetne venni, vagy teherautót
Többinél max. annyi az infó, hogy egyik sincs 750 lóerő alatt.
Sikerült azért nagyot is menni, de alapban a max. utazó ott olyan 250 km/h.
Dőlve az íven húzott minden rendesen, meg amikor a másik dobálta a seggét. Ezt is kipróbáltuk, de ezek szerintem annyira rá fognak mozdulni, hogy heti szinten lesz ott valami dolgunk az biztos.
-
Jahno
veterán
válasz
blueboi69 #157432 üzenetére
Driftelős van kívülről és belülről, de azzal vagy jobban kellett volna dolgozni, hogy összerakjuk meg felülről drón is, vagy valami. Így szerintem nem túl érdekes, de ki tudja. Ez is kiváló szervezés volt, mert nem tudtuk előre, hogy lesz ilyen. Ha tudjuk, akkor másképp készülünk. Idő is lett volna rá, meg minden. De szerintem menni kell még errefelé, nagyon rá vannak mozdulva a témára. Én a távolság miatt nem annyira mozdulnék rá.
Ezt pld. jó lett volna drónnal, hogy drón megy hátrafelé, aztán együtt haladnak, követi az autó és pár hasonló életkép. Elvégre film is kell meg mindenféle anyag. Ha nem is az ív tetején, mert oda minimum 170 km/h a sebesség szükséges, de az ívet és az egészet azért lehet érzékelni, meg jól mutat:
Meg akár csak fentről, ahogy bármilyen technikai akadályon átmegy szép lassan az autó, vagy robot kikerül valamit, de most nem az volt a lényeg, csak ez az ovál pályás izé, amit új kiegészítésként átadtak. Pálya többi része meg mintha nem is létezne, nem érdekel senkit.Drift [link]
Belső nézet, nem tudom mennyi gumi fogyott, de a parkolóban még percekig füstölgött, mikor kiállt és voltunk páran egymás után [link] -
blueboi69
őstag
válasz
zetor2000 #157427 üzenetére
Igen, ez megoldás, amíg a bogrács pereme a lábaktól ilyen távol van. Eddig a kis bográccsal nem volt ilyen bajom sosem. De amikor alaphelyzetben a bogrács hozzáér a lábakhoz alatta meg nincs hely, akkor mit csinálsz? Hova emeled?
Na ennek fényében olvasd el újra, amít írtam, hogy miért kellett nagyobb
-
Jahno
veterán
válasz
-NoVa- #157428 üzenetére
Én még a fenti minimalista autónál tartok. Kicsit saras lesz vagy vállat vonsz, vagy max. kislagozod és heló
Érdekes, hogy itt azért nem F1 van, sebességre túlzottan nem gyúrnak. Bogarak gyűlnek a szélvédőn rendesen. Most töltögetem a piros 86os videjót is a telefonról.
Hubáról és haverjáról szerettem volna egy rendes iparos művészfotót, de esélytelen volt. Tömeg az előtérben, gazdái is össze-vissza járatták, aztán meg lepihentek, mi meg rohantunk ki terepre. Kár érte. Lehet lesz még itt teendőnk, ha most megnyitott akkor gondolom tolják a marketinget ezerrel. Csak azért vittem a 10mm-es Laowat, amit nagyon ügyesen nem használtam semmire.
-
-NoVa-
veterán
válasz
Jahno #157423 üzenetére
Ismerve a saját youngtimer utazóautóm nagytempós problémáit (200 felett feszíti a tetőablakot a légáram és fárasztóan megnő miatta a szélzaj, alatta nagyjából mindegy, hogy 120 vagy 190 az utazótempó, ugyanolyan), úgy tippelem, döntött kanyarhoz akkor azért valahol 220-240 környékére visszaveszik a tempót, aztán gyí olyan 310-ig, mire jöhet a következő kanyar. Utas nélkül kicsit talán bátrabban.
-
zetor2000
őstag
válasz
blueboi69 #157409 üzenetére
Hamár, akkor miért nem alkalmazott a készítő szárnyas csavart? Azt lehet rendesen szerszám nélkül is meghúzni... Meg az az 1 ponton megpöttyintett izé is eléggé ergya... elfogyott a hegggesztőhuzal / pálca? Valami tápos vazslemez vagy fakötésű alátét, aztán körbehevtölni. Akkó' nem süpped a talajba.
-
Jahno
veterán
válasz
-NoVa- #157422 üzenetére
De éppen ezt mondtam havernak is, hogy RS4nek jó a színe, komfortos cucc, elfér hátra a kutya és fotós cucc, kinek mi. Nem úgy, mint a fostaliga Maseratiba, ami ráadásul olyan alacsony, hogy az én derekammal előre is bonyolult bemászni.
Az ívekről most nekem más elképzeléseim akadnak, nagyon gondolkozni kellett, hogy merre húz a gravitáció, ha nem lefelé, vagy az milyen erő és ha ferdék a fák meg dőlnek az épületek akkor mihez képest tartsam vízszintesen a telefont
De lehet tippelős játék is, hogy mennyire lassítottunk vissza a kanyarban
-
Jahno
veterán
Ez meg álíltólag autó:
Manuális bio klíma :-D
-
Jahno
veterán
Első videjó, ez kell ma, sírunk az álló formátumból, világ végén 1 nap meló, 1 perc átadott anyag. Délutánra jön a következő, ott már sávok is vannak a pályán: [link]
-
Jahno
veterán
válasz
-NoVa- #157417 üzenetére
Csak szembe nem jöttek. De előztünk is jól, szabályosan belső íven. Ha jó az ív akkor 150 felett már el lehet engedni a kormányt is
Nap nagy tanulsága, hogy élő erő szerintem jobban driftel, mint a robot. Így széles mintavétel alapján
Robot azt sem érti, hogy "basszunk oda".
Fejben nem erre készültem, meg arra, hogy elmegy az egész nap, de akkor már szórakoztunk is rendesen, ha lehet. Itt is megtettem amit meg lehet, egy Maserati lekonyult utánam
-
Jahno
veterán
Beültem az összes teszt vasban is. A sebesség korlátozó táblát átlag 20-60 km/h-val léptük túl. Bentről nem is olyan vészes
-
Jahno
veterán
Este jövök autós tartalommal, vittek köröket gépekkel. Gyengébbek nem mertek beülni, kevésbé gyengék csak okádnak :-D Van erősebb és valami gyorsabb autó, mondtam a pilótának basszon oda amenyire tud. Asszem megtette. Valami Toyota 86 de inkább felírtam mindent, Skoda RS, ez utóbbi valami ipari cucc, lábam egy fém treplin 2 porral oltóval. Bekötnek rendesen, nem kell kapaszkodni. Másik demó darab már lassab, de nekem komfortos, tele van mindenféle vezetékkel, vezérléssel és egyéb izével.
-
blueboi69
őstag
válasz
NauTiLUS_HUN #157408 üzenetére
-
blueboi69
őstag
válasz
eattila #157407 üzenetére
Szinte teljesen pontosan ilyen, mint ezen a képen:
Azokat a fém körlapokat gondoltam pl még megerősíteni, hogy puha talajon ne tudjon elsüllyedni vagy ne tudjanak letörni. Csak 1 pontont van hegesztve, én azért megküldeném körbe
biztonsági játékos vagyok, nem szeretném ha a kaja kiömlene.
-
blueboi69
őstag
válasz
eattila #157405 üzenetére
Igen, de úgy csak minimális játéklehetőség van. Ha túl közelre állítom, hogy magasabb legyen épphogy befér alá a gázrózsa, akkor már a bogrács széle a lábak vonalán túlmegy, semmi mozgástér nincs és instabil. Ha széjjelebb rakom a lábakat akkor meg nagyon alacsonyan van. Ha a láncon emelek, akkor meg ismét beleütközik a lábakba, szóval kellett nagyobb állvány sajnos.
-
blueboi69
őstag
Én meg közben útszélén megláttam reggel gazdaboltnál bográcsokat kirakva, úgyhogy satufék, leparkol, megkérdeztem, hogy van e valami nagyobb és masszívabb darab az 50lityós bográcshoz. Egyetlenegy darab volt, állítható hosszúságú lábakkal. Ment a fejvakarás, mert egy kis szárnyas csavarral lehet a lábat rögzíteni, de hogy ezen nem lehet annyit szorítani az tuti. Végül megvettem, a lábakat megtuningoltam egy-egy furattal, (miután a bográcshoz kimértem a megfelelő lábhosszt) hogy a csavar bele tudjon menni, így már elég stabil.
Spaniferrel, fellógattam 2db 25kg-os zsákos betont, elbírta. Bár én még látok rajta javítani való lehetőséget, de most nem állok neki hegeszteni meg kampót kicserélni.
Mondjuk az eladó úgy számolta, hogy 50literes, az csak 50kg lehet, hiába mondtam, hogy a hús nehezebb, mint a víz, ezt már nem akarta a képletbe beletenni, amikor a terhelést számoltuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- Autós topik
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Túraautó topik
- Kuponkunyeráló
- Vicces Ph!s ellenőrző kódok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- További aktív témák...
- Macbook Pro M1 Max 64GB RAM 512GB SSD GARANCIÁVAL
- iPad Pro 12,9 2TB 5. generációs M1 chip Cellular 1 év garancia
- Új csak kipróbált Beoplay Portal PC PS Bluetooth fejhallgató HiFi - Gammer használatra is!
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Bomba ár! HP Pro X360 11 G1 - Intel N4200 I 4GB I 128GB SSD I 11,6" HD Touch I Cam I W10 I Gari
- Dixit 4 Eredet (bontatlan, fóliás kártyacsomag)
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !