Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Doom Eternal

Hozzászólások

(#551) heavygrip válasza peterson79 (#538) üzenetére


heavygrip
aktív tag

Igen,le a kalappal az id előtt. Nagyon komplex az egész játék.
Én már alig várom, hogy írthassam a férgesét megint. :DDD

They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.

(#552) Segal válasza heavygrip (#551) üzenetére


Segal
veterán

3 slotod van. Most is írthatsz a végigjátszásodtól függetlenül :DDD

"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)

(#553) KaitouP


KaitouP
veterán

Végigjátszottam. :DD :)) 1 hét, Ultra-Violence fokozat... Zseniális játék volt. :R A platina trófea (PS4) is lassan megvan, később írok egy hosszabb véleményezést a játékról.

God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

(#554) ClunkyChip


ClunkyChip
csendes tag

Ez a Skin nagyon beteg :Y

(#555) Eversmann válasza ClunkyChip (#554) üzenetére


Eversmann
aktív tag

Állat :Y

De ehhez most elő kell fizetni Amazon Prime-ra?

Life is better with a Titan

(#556) ClunkyChip válasza Eversmann (#555) üzenetére


ClunkyChip
csendes tag

Én az 1 hetes trialt aktiváltam.

(#557) Eversmann válasza ClunkyChip (#556) üzenetére


Eversmann
aktív tag

Csak mert kér kártyát, vagy trial alatt le tudom mondani? :U

Life is better with a Titan

(#558) cocobanana


cocobanana
tag

Sziasztok!
Kitoltam a játékot UV nehézségen, nagyon adta. Viszont valaki röviden összefoglalná a storyját a játéknak, mert nem igazán értek angolul, és a kevés átvezető animációkból nem sokat értettem. Hiába gyűjtöttem össze minden itemet, elvileg a storyt codexbe írja le, de annyira nem tudok angolul, hogy megértsem. Szóval köszönöm annak, aki leírná részletesen, most miről is szólt a történet. Pl ki volt az angyal robot szerű boss, meg a végén az a nagy páncélos boss? Meg most, akkor megmenekül a föld? Ők hozták ide a démonokat? Na mind1, ezt leszámítva, élmény volt ez a játék. Amit lehetett singleban kimaxoltam.

(#559) Eversmann válasza Eversmann (#557) üzenetére


Eversmann
aktív tag

Közben meglett. Összekötöttem az accokat (co.uk-on), és lemondtam a feliratkozást

[ Szerkesztve ]

Life is better with a Titan

(#560) AsakuraDave


AsakuraDave
őstag

Nah addig keresgéltem mert nem akartam elhinni, hogy csak ennyi lenne grafikailag a játék mikor a doom2k16 még 1440p-n is élesebb képet adott. Játék közbe nyomsz egy 0-át és a consolba beírod, hogy r_antialiasing 0 így kikapcsolod ezt az ocsmány TAA-t amire semmi opció nincs, hogy állítani lehessen a menüben.
A színek 100x pontosabbak lesznek és végre ránézek a super shotira és nem egy műanyag gagyi valamit látok, hanem egy brutál szép részletes fegyvert és érezhetővé válik hogy ez bizony valami vasból van és kiemelkedik mindennek van mélység érzete a dolgoknak nem egy összemosott valami.
De persze van negativum ilyenkor a reflekciók pontokká válnak nem egy egész mosott visszaverődések. Ez mozgás közbe nem nagyon látszik csak a staggerelt démonok villogásán észlelhető hogy "pixeles". Illetve ilyenkor azért kicsit pixelesebbek az élek és fura mód hiába tolom fel a felbontást 4k-ra nem segít, csak reshade SMAA-val tudtam megoldani ami amugy kicsit elmossa a reflectionöket így a pixeledésük kevésbé látható.

De ez a trükk hogy a reflection-ök csak sok pontocskák nem 1:1 ami visszaverődik a márvány padlón és a rárakott TAA úgy elmossa a cuccot, hogy "szép" lesz de cserébe minden más élettelen lesz. :W

There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

(#561) chatran válasza cocobanana (#558) üzenetére


chatran
őstag

Én is gyűjtöm ezeket a codex bejegyzéseket, de annyira bonyolult angolt használ, és ezek olyan hosszúak, hogy nagyon hamar abbamaradt a lelkesedésem.
Itt egy fordítás a 2016-os Doom Slayer Testament-ről. Még magyarra fordítva is nehéz olvasmány, mert olyan prófécia féle.

(#562) AsakuraDave válasza AsakuraDave (#560) üzenetére


AsakuraDave
őstag

Két kép, hogy érthetőbb legyen a különbség :D ( a földön az a kék cucc reshade SMAA-val teljesen pixel mentes lesz, illetve a rázoomolva kék cucc elött azok a kis apró fehér pontocskák lennének a "fényvisszaverődés" effektek amiket brutál elmos a TAA és úgy kapunk egyfajta reflekciót a padlón)
[r_antialiasing 1]
[r_antialiasing 0] - a fegyveren és a kéz modellen elég drasztikusan változik a szín,élesség és élethűbb lesz szerintem :C

There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

(#563) heavygrip válasza cocobanana (#558) üzenetére


heavygrip
aktív tag

Szia. Engem is nagyon érdekel a sztori,de kb az angol tudásom nem ér fel ezzel. Külföldi oldalak tüzetesebben ki elemzik a sztorit,minden apró részletet megemlítenek. Google fordítóval le fordítom,amit esetleg hülyén fordít,vagy nem oda illően akkor veszem elő a szótárt és oda teszem a szöveg környezethez a megfelelőt, idő igényes,de megéri mert elég összetett sztorija van.

They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.

(#564) melega


melega
őstag

Én most vittem végig a játékot és tetszett. Imádom már az első részét is imádtam.

(#565) cocobanana


cocobanana
tag

Mivel jelenleg Doom lázban égek, elkezdtem a 16-os Doommal is játszani, már végig vittem megjelenéskor és rá tavaly is a gamet, de most újra neki álltam uv nehézségen. Eternal után nagyon fura a 2 játék. Maga a helyszín sokkal horrorosabb, véresebb, sötétebb mint az eternal. A térkép is nehezebben átláthatóbb mint az eternalban, illetve itt nehezebbnek érzem az uv nehézséget, mint az újban. Játékmenet is sokkal lassabb, meg ugye itt kevesebb mechanika is van. Remélem a következő Doom játékot az előző 2 Doommal fogják összevasalni és kapunk egy vérbeli, sötét horror, pörgős játékmenettel rendelkező Doomot.

(#566) PeTeR_33


PeTeR_33
tag

Sziasztok!

Bethesda Launcer esetén,hogyan tudom megvásárolni a Year One Pass - Expansion & DLC -t?
Az alap játékot vettem meg.De szeretném behúzni előre is a DLC-t is.

Bethesda Launcer esetén miért nem találom?
Vagy majd később lesz elérhető?

, GIGABYTE Z390 AORUS ELITE,I5 8600K,PALIT RTX 3070 GAMING PROBE QUIET STRAIGHT POWER 10 700,CORSAIR VEGENANCE LPX 3200 16GIGA,SAMSUNG EVO SSD 500G

(#567) Amartus


Amartus
senior tag

Elolvastam a linkelt fordítást.
Lehet azt mondani, hogy a klasszikus Doom-okban, mint egyszerű tengerészgyalogos, végig parádézhattunk a pokol és a Föld különböző részein. A leges-legutolsó csata után a tengerész gyalogos és a pokol utolsó bajnoka meghal. De a pokol papjai a tengerészgyalogosból egy über démont csinálnak, mert ugye, hogy milyen jó tárgyaló képessége van, de nem "becsülik" meg eléggé, és emiatt az übertáp démon átmegy Doom Slayer-be. Jó sok csata után ráomlasztják a barlangot és zárják a szarkofágjába; és a 2016-os Doom-ban már mint Slayer ébred, illetve szabadul ki.
Ez így lehetséges?

Istenem, tele van csillagokkal...

(#568) oriic válasza Amartus (#567) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Nem tudom ki csinálta a fordítást, de a Slayer sose volt démon. Ha még nem játszottál az Eternallal akkor full spoileres lenne a sztorija.

Live-Die-Respawn

(#569) heavygrip válasza Amartus (#567) üzenetére


heavygrip
aktív tag

Majdnem jó. Nem hal meg. A Titánnal ugye nem bírnak ( aki az áruló slayer fia) és jön Samur makyr aki beteszi ebbe az átalakítóba a Doom guy-t, így lesz belőle a Slayer. Nem lehet megállítani, és a pokol papjai csaptád állítanak neki így bezárják a szarkofágba, ráomlasztják a templomot.

They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.

(#570) hszilard666 válasza heavygrip (#569) üzenetére


hszilard666
veterán

Nem értek egyet. Tessék elolvasni a codex entryket az eternalban.

AKCIÓ! ELADÓ METALFISH T60 ITX + RISER tinyurl.com/36ex7xtm

(#571) heavygrip válasza hszilard666 (#570) üzenetére


heavygrip
aktív tag

Mármint mivel? Tényleg érdekelne,mert már annyi - ezzel a történettel foglalkozó - oldalt olvastam, hogy huh, ennyit nem fordítottam még közép suliban sem :DDD
Egyébként olvasgattam őket,de nem annyira tudtam lefordítani, ezek a külföldi oldalak meg csakis a codexekből merítenek. Tehát azt írják le ami a játékban van.

They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.

(#572) hszilard666 válasza heavygrip (#571) üzenetére


hszilard666
veterán

Itt egy jó cikk, ami leír mindent!
[link]

AKCIÓ! ELADÓ METALFISH T60 ITX + RISER tinyurl.com/36ex7xtm

(#573) Angie™


Angie™
addikt

Csak nekem nem tetszik ez a játék? :U Borzalom, hogy mit össze kell benne ugrálni. Ha Prince of Persia-zni akarok játszok azzal.. :(((

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#574) melega válasza Angie™ (#573) üzenetére


melega
őstag

ÉN szerettem engem az ugra bugra nem zavart Mivel hatalmas Darksiders, Pop, és God of War rajongó vagyok így minden percét élvezni tudtam és tudom a játéknak.
Tudom a hentelés a lényege egy doom játéknak, de akkor is megfogott nagyon.

(#575) Segal


Segal
veterán

Találtam egy magyar nyelvű történetet
Végig is néztem de még elég összetett a számomra. Mindenesetre érdekes :D

"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)

(#576) oriic válasza Segal (#575) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Mivel nincs benne az Eternal sztorija (Meg a flashback-ek), összességében nem sokat ér sajnos.

Live-Die-Respawn

(#577) KaitouP válasza Segal (#575) üzenetére


KaitouP
veterán

Gyerekek, túlbonyolítjátok. A Doom az Doom, arról szól 95%-ban hogy mész és hülyére lövöd a démonomat, a maradék 5% lore-t meg leszűröd a cutscene-kből, meg azokból a codex bejegyzésekből, amiknek a többségét, a lényegét meg lehet érteni úgy hogy az embernek van egy basic angol tudása, mellette meg egy szótárkönyve, esetleg nem lista használni egy Google fordítót arra a pár szóra, amit nem ért.

God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun

(#578) copass


copass
veterán

third person mod! :D

"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

(#579) shotika válasza copass (#578) üzenetére


shotika
őstag

Hm, én látok benne fantáziát, sőt, igazából felőlem jöhet Doom játék third person módban is, így akár még látványosabb darabolások és jelenetek is lehetnének. (persze a videóban látható megoldás elég szegényes)

(#560) AsakuraDave: köszönöm!! Az elején én is keresgéltem ezt az opciót, mert mondom hogy lehet az, hogy betöltöm a 2016-os változatot, és sokkal élesebbnek tűnik, de aztán valahogy elfelejtődött a dolog.

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#580) shotika válasza shotika (#579) üzenetére


shotika
őstag

Tesztelgettem az Antialiasing "trükköt" és hát ugye nem véletlenül nem került bele a beállítások közé. Belső tereknél és ellenfeleknél, fegyoknál még oké, ott jól néz ki, de a nyílt terepnél már hamar kiszúrta a szemem hol trükköztek a készítők, hogy a látvány és a sebesség is megmaradjon. Képet most nem lőttem, mert épp megdöglött a játék alatt a Geforce Exp, de a lényeg, hogy a nagyon távoli objektumok (hegyek, dombok, sziklák) szinte minimálisan lettek kidolgozva, amiket a gyári TAA enyhén elmos, így nem szúr szemet. Szóval én maradtam az options-ben lévő sharpening csúszka állítgatásánál.

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#581) Liner


Liner
aktív tag

Sziasztok. Volna valaki olyan kedves és felvilágosítana (megoldást nem is várok :W ), hogy miért van az mikor bekapcsolom a HDR-t a játék valahogy "élőbb" viszont a map totálisan láthatatlan. :W :R

Vannak olyan emberek, akik azt hiszik, hogyha otthon vannak a programozásban, akkor már mindent tudnak. Pedig - törvény. Valahol kapsz, valahonnan elvesznek.

(#582) AsakuraDave válasza shotika (#580) üzenetére


AsakuraDave
őstag

Igen, sajnos. De közbe meg a texturák a legtöbb helyet nagyon jók.
Most reshade-el kezdtem el szórakozni rá. Most ingame 0sharpening van de reshade-el lumasharpen+fine sharpen mellett talán végre sikerült elérnem azt,hogy nincs a túlélesítéses jelenség mikor minden tárgyat mintha körülfutna egy fehér vonal. Bár eléggé megtankolja az fps-t de szerencsére 1440p-n marad még elég hogy jól fusson :D
Illetve még ráraktam reshaden belül egy custom ambient occlusion-t, hát az állam le esik hogy egy ilyen "egyszerű" reshade hogy fel tudja dobni a grafikát. Annyival több mélységérzetet ad a játéknak hogy hihetetlen és nem csak "sötétebbé" teszi azt.
Sajnos vmiért ha screenshotolok azok raw játék képet adnak nem a reshadeltet erre tud valaki megoldást :F

There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

(#583) Istyu74 válasza Liner (#581) üzenetére


Istyu74
aktív tag

Mindenkinek ilyen sajnos HDR miatt, több helyen is panaszkodtak.
Talán majd egy patch megoldja mire mindenki kijátszotta. :W

Üdv, István.

(#584) shotika válasza AsakuraDave (#582) üzenetére


shotika
őstag

"Sajnos vmiért ha screenshotolok azok raw játék képet adnak nem a reshadeltet erre tud valaki megoldást :F "

Vannak erre képlopó programok, amik fullba azt fotózzák, ami megjelenik a kijelzőn. Ajánlgatni nem tudok, mert 1000féle van...

Az Ambient Occlusion szerintem az egyik legjobb látványtechnika a videojátékok történetében. Már nem emlékszem pontosan hol láttam először (talán a Far Cry 3-nál figyeltem fel rá még a tereptárgyak, fűszálak nézegetésekor - emlékszem micsoda hisztit váltott ki annak idején, amikor sokan nem tudták hogy ez az opció volt a "ludas" és nem tudták még kikapcsolni :D)
De én imádok minden olyan látványelemet, ami segíti a beleélést - odaírtam azt is, hogy én melyiknél vettem észre először: normal/bump mappinget (hmm Doom3?? - 2004), a depth of field-et (Call of Duty 2 - 2005) (ezt is mennyien utálják a mai napig), a soft shadows-t (FEAR - 2005), na meg persze Half Life 2 fizikája. Most ennyi jut eszembe hirtelen, és hozzátenném, hogy természetesen akkor igazán jók ezek, ha belesimulnak a játékba, jól vannak megcsinálva és megfelelően vannak használva.

Amivel viszont a mai napig hadilábon állok, az az élsimítás. Sokszor rengeteg féle beállítás van ezekre, ami egyrészt ugyan jó dolog, másrészt meg azért nem, mert azt jelzi, hogy a készítők sem nagyon merik letenni egy-egy megoldás mellett a voksukat, inkább belenyomják az "összeset". Tény ugye, hogy egy roppant nagy erőforrásigényű eljárás, de jó lenne végre konszenzusra jutniuk, mert nem új dolog ez, vagy 20 éve jelen van a játékokban. Annak idején (jó 10 éve legalább) olvastam egy cikket, ami azt pedzegette, hogy elképzelhető egy olyan megoldás, amit fizikailag (mint a fizika számítására anno a PsysX) építenek hozzá a videokártyához-procihoz-alaplaphoz (tökmind1), hogy ne terhelje a működésük a rendszert.

Szerintem pl a RayTracing is idővel gyárilag minden videokártyában benne lesz, de így, hogy egyszerre jelennek meg a felbontás növelésével az ilyen gépigényes megoldások, az lassítja az elterjedésüket. Nekem bejön a videókból ez az eljárás, de CSAK emiatt és és az esetleges 4k teljesítményre való tekintettel én még nem ruháznék be új videokártyára és tökéletesen kiszolgál a GTX 1060-am, mert nem ad NEKEM akkora ugrást, hogy megérje a ráfordított pénzt .

[ Szerkesztve ]

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#585) heavygrip válasza hszilard666 (#572) üzenetére


heavygrip
aktív tag

Köszönöm, tényleg jó cikk,de itt van egy, ami sokkal részletesebben leírja a történetet, karaktereket.
[link]
Pl amit linkeltél oldalt,ott nekem hiányzott az ARK teljes leírása,illetve az Argent d'nur, Sentinelek története.
Ez a történet,amit adtak a játéknak valami lehengerlő :Y :C

They are rage,brutal, without mercy,but you,you will be worse, Rip and Tear until it is done.

(#586) Eversmann válasza shotika (#584) üzenetére


Eversmann
aktív tag

Nálam 960-al (4gb) a nagy tereknél beesik az fps 30 alá. Olyan 12-15 lesz. Olyankor játszhatatlan. Általában minden high-on van. Viszont, ha vennék most vga-t, mivel járnék legjobban? 1650 vagy inkább 20xx-es sorozattal? :U

[ Szerkesztve ]

Life is better with a Titan

(#587) copass válasza Eversmann (#586) üzenetére


copass
veterán

gtx 1660, super, ti amit bír a keret. 20xx egyértelműen combosabb persze, de ugye árban is.

"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

(#588) Eversmann válasza copass (#587) üzenetére


Eversmann
aktív tag

Köszi :R

Life is better with a Titan

(#589) shotika válasza Eversmann (#586) üzenetére


shotika
őstag

Copass megelőzött, 1660. Ha van lóvéd, akkor persze 20**, de ha rám hallgatsz, kerüld az **50-es végződésű típusokat.
Hát igen, a 960-as egy ideje már elérte a korlátait, sajnos ez ilyen :(

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#590) Daelion válasza shotika (#589) üzenetére


Daelion
őstag

1650 Super még egész vállalható kártya 1080p-re ha jó áron talál az ember.
Én ugyan ha ma vennék kártyát már nem vennék 4GB Vram-os karit de ez csak az én véleményem.

De amúgy igen 1660/1660Super teljesen korrekt. 'Ti-nek sok értelmét már nem látom Super óta'

Illetve ha nem gond AMD és a használt kártya akkor RX 570/580 is egész jó fejlesztés 960 után,én is egy agyon húzott GTX 950-et cseréltem 570-re még 2018-ba.

RX 570 szerencsére még egész jól viszi Eternalt de pont,hogy nem fértem sehogy se bele a High Textúrába a monitor felbontásom miatt. '4 gigás verzióm van nem 8-as'
Hiányzott neki valami 11 mega és akkor már nem engedi azt rám erőltette a Mediumot. :DDD 'nem mintha látnék kinézetben különbséget'

[ Szerkesztve ]

(#591) copass válasza Eversmann (#588) üzenetére


copass
veterán

nekem 1660 gtx 6Gb van,asszem egy beállítás nem ment high felé aszem a textura. oda már 8 gb ram kell.
60 fps ment stabilan, röccenés nélkül. tudott volna többet is de nekem ez elég, még csak nem is melegedett...

[ Szerkesztve ]

"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"

(#592) AsakuraDave


AsakuraDave
őstag

Az extra life-okat kilehet valahogy kapcsolni vagy csak a legnehezebb fokozaton nincs? Kissé elvesz a játékélményből :/

There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

(#593) ClunkyChip


ClunkyChip
csendes tag

(#594) frame>24


frame>24
addikt

A poszt a Marauderről fog szólni (hogy tényleg redvás mértékben túltolták).

Hurt Me Plenty-n játszom.
innetől picit spoiler lehet
.
.
.
.

A "Marsba lyukat lövős" pályán van egy slayer gate, ahol alapban egy Marauder szabadul ki, meg szokásos apróságok, illetve egy végtelen respawn-os angyal-szoborszerű robot (mekkora gecc :DDD ).
Így kb. 20-adszorra haltam, mire a Marauder helyett inkább beadott 3 hell knight-ot, + 2 baron of Hell-t "nehéz ellenségnek..." Mondanom sem kell, így már egyből meglett, szinte pihi üzemmódban, még úgy is, hogy még melegszik a minigun.

Ennyit akkor arról, hogy a Maraduer milyen, bár az első találkozáskor könnyen meglett, de ott kvázi egyedül jött egy tűrhetőbb mini-arénában (anélkül, hogy közben 6 oldalról lőnek).

▏▎▍▋▊▉ "I would never go bungee jumping. A broken rubber brought me into this world, it sure as hell isn't gonna take me out."(DanielDFizzle) // LOAD "*",8,1

(#595) Liner válasza Istyu74 (#583) üzenetére


Liner
aktív tag

Köszi!

Vannak olyan emberek, akik azt hiszik, hogyha otthon vannak a programozásban, akkor már mindent tudnak. Pedig - törvény. Valahol kapsz, valahonnan elvesznek.

(#596) cowk válasza AsakuraDave (#592) üzenetére


cowk
tag

ne vedd fel? :F

(#597) AsakuraDave válasza cowk (#596) üzenetére


AsakuraDave
őstag

Milestone illetve steam achievement is van rá azért vettem fel őket illetve van amelyik secret bár lehet ezt benéztem és volt amit már nem kellett volna felvennem achi után. De azért bele rakhattak volna egy on/off extra lifes opciót ha sentinel armor meg ilyeneket bele tudtak rakni...
Amúgy nehézség téren én az összes slayer gate-t halál nélkül letoltam de pl secret encountereken meg meghalok vagy "sima" gameplay közben. Ami azért vicces mert elvileg a gatek lennének a legnehezebbek nem? :B

There's only one thing that hurts people more than lies. It's saying out loud the truth and facts.

(#598) Segal válasza AsakuraDave (#597) üzenetére


Segal
veterán

Ha kellően kitartó vagy akár az imp segítségével is elvesztheted az összes plusz életedet, ha csak az acsi teljesítése miatt vetted fel őket és nincs rájuk szükséged.

"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)

(#599) Zen_Ronin


Zen_Ronin
tag

Sziasztok!
Elakadtam :Y
Kimaxoltam az első és a második pályát.
Visszajöttem az Exultiáról a The Fortress of Doom-ba.
Ott is megcsináltam az összes feladatot, voltam a börtönben, és amikor visszaterepoltált ... nem adja meg a következő feladatot.
Be kellene állítania a teleportot a következő helyre, de nem történik semmi. :W

Mi lehet a gond?

(#600) oriic válasza Zen_Ronin (#599) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

El kell költened egy Praetor Suit pontot a menüben (Ruha fejlesztés), utána jön a Cultist Base küldetés.

[ Szerkesztve ]

Live-Die-Respawn

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Doom Eternal
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.