Pont ez a szép ebben a cuccban! Van benne kihívás (pedig csak 2. nehézségen tolom), oda kell figyelni, és persze lehet mindenféle fegyo módosítást és kiegészítést is venni (meg találni) és fejleszteni. Én az első "test" upgradenél a lőszerre pakoltam így Heavy Cannonba (az első gépfegyver vhol a játék elején) 60 helyett már 90 fér, viszont a shoti az szopó, ott csak 2 plusz lőszert adott a 16-hoz.
De amúgy ja, nagyon erősek az enemyk, még a sima buta zombi is 3-4 csapással leszopja az életed. Nekem eddig jó taktika, hogy nem rohanok, folyamatosan nézem a térképet (a keményebb összecsapásokat mindig előre berajzolják), és ha lehetőség van, akkor már messziről leszedegetem a keményebbeket a Heavy Gun sniper lövésével. A sima és a közepes heavy enemyket egy fejlövéssel elintézi. Meg ugye nézni kell a a kis infokat amiket kirak az enemykről amikor először jelennek meg. A robotpók fejéről például le lehet lőni a távolsági fegyvert - utána is kemények, de legalább nem lövik rád az 50-60 hp-t leszívó rakétákat. A Cackodemonok ellen mondjuk a shoti stickyje a legjobb, ha eltalál vele, pár mp múlva mehet a Glory kill. Ha elfogy a lőszer, akkor meg mehet a láncfűrész. És így tovább. Az elején valóban macerásnak tűnhet, de rá kell érezni, és utána hatalmas élmény, főleg hogy közben ontja a játék a faszábbnál faszább zenéket és mindezt olyan páratlan grafikai megvalósítással és design-nal, hogy beleég a monitorba.
Minden fillért megért nekem ez a cucc, pedig még csak 2-3 órát raktam bele (mondjuk én minden szart megkeresek, secret, mindent)
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ