Hirdetés
-
LOGOUT.hu
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
achon
aktív tag
hali,
nálam is hasonló jelenség lépett fel
COD4 alatt laggolok, de a Digi mérőoldala és a speedtest alatt megvan a sávszél
más országok szerverein viszont hasonló mérési eredményeket ad, mint neked RocketNálad volt a hiba vagy valami központi gubanc van?
A legszebb múzsa a határidô.
-
achon
aktív tag
Hát így első hallásra azt mondanám, hogy a lépcsőházban az elosztónál lesz a gubanc.
Az egyik ismerősőmnél is ez volt. Kb. 2 hét után tudtuk rábeszélni a szerelőt, hogy nézze meg.
Mióta kijöttek és megcsinálták (nem mondták mit csináltak), azóta rendesen működik nála.A legszebb múzsa a határidô.
-
McLaca
őstag
Ezért is kérdeztem rá, mert pl. a közelebbi szervereknél én ettől sokkal többet mértem este is, de most délután, csúcsidőben is. Pl. Londonban most is és tegnap este is 20/4, de bárhol máshol mérek, többet kapok, olykor 10× többet, viszont többször ugyanott mérve rendkívül ingadozó az eredmény (érthető okokból).
Azt, hogy egy szolgáltató nemzetközi sávszélessége mennyi, honnan lehet kideríteni?Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
Furcsa lenne, ha nem vennéd észre a váltást, ugyanis el fogják vinni a kábelmodemet, behúznak a lakásba egy utp kábelt amit bedughatsz a gépbe, és csókolom. Már amennyiben a kábelnet -> LAN váltásra gondolsz.
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
Atapi
senior tag
pedig célszerű lenne kiprobálni más os alatt is a net viselkedését. távol álljon tőlem hogy a hibajelenséget megkérdőjelezzem, de szinte bármilyen os hálózatmenedzsmentjét szét lehet kurni, egyes oprendszerek esetén ez nem is olyan nehéz... egy live cd kiirása meg nem nagy ár azért, hogy tisztábban lásson az ember.
packetloss meg fizikai hiba esetén nem nagyon szokott megszűnni egy ujracsatlakozással (kábelmodem esetén más a helyzet, mert ott több csatorna van arra, hogy ujraszinkronozzon a modem a központi egységgel, és ha csatornát vált, ujra állítja a jelszintet, az okozhatja a loss megszűnését, de lannál ez nem áll fenn). megnézted esetleg, hogy a loss milyen eszköztől jelentkezett? -
xabolcs
őstag
"A DIGI feladata a lakason kivuli hiba elharitasa, ami a mai nap delelottig nem tortent meg, pedig munkanapkent eltelt tobb mint 100 ora, es elvileg 72 orajuk lenne a problema megoldasara."
ászf megynyit, ctrl-f, kötbér
de mocsok vagyok
vegen meg kapsz nehany nap engedmenyt.
aláírás1: csocsó-vesztes vagyok, főleg a Bog és Bocha páros ellen, aláírás2: van mobilarénáskulcstartóm! :D
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
-
Snipee
csendes tag
Az üfsz néha érdekes dolgokat produkál!
Nekem nem volt hajlandó csatlakozni a PPPoE kapcsolat, a helyi kapcsolatnál volt link!
a hiba bejelentése után 72 órával sem történt semmi, felhivom őket, hivatkozva hogy már 5. napja nincs net, azt mondták vegyek vissza, mert van egy bejegyzés a hibabejelnésemhez, miszerint rá két napra ők próbáltak engem hivni telefonon. Márpedig ilyen nem történt!
De mivel részükről ott van ez a bejegyzés, igy nem él a 72 órás hibajavitás, csak a bejegyzés időpontjától.Kb ezt mondta, hogy inkább a probléma megoldására koncentráljak, kár hogy nem vettem fel a beszélgetést! elmondtam hogy már mindent próbáltam, 2 géppel is, az ajtónál ahol bejön az utp, közvetlen az utp toldóból is próbáltam csatlakozni. Folyton csak azt erőltették hogy töröljem a kapcsolatot, majd hozzam létre újra, meg hogy nem értik mi lehet a baj, az ő eszközeik működnek.. 100% hogy nálam a hiba!
Aztán fél óra terefere után felajánlotta hogy laptopos mérést kérhetek, de ha nálam van a hiba akkor 5E Pénz! Jó, mondom ennyit megér, mert ha tényleg én vagyok a balfék és egyik gépemmel sem tudok csatlakozni, akkor megérdemlem hogy perkáljak.
Szerelők megjöttek, átdugták a kanócom a switch egy másik portjába és lám megjavult a net!
Azt mondták el lett programozva az a port amin én voltam! Ennyi
Szal rágni kell a fülüket, folyamatosan....No Comment
-
eXodus
őstag
Nem értem miért sírtál pár száz oldalon keresztül. Tele volt a Te hszeiddel a topik h milyen szar a DIGI.(Semilyen érdekeltségem nincs a cégnél, és védeni sem akarom.) Több hszben is panaszkodtál h miylen szar, sokakat talán meg is ijesztett h megbizhatatlan a szolgáltatás.(írta is valaki h visszaolvasott és arra jutott h sok a probléma vele....) Pedig szinte alig akad ember akinek problémája van a szolgáltatással, ráadásul neked még meg is javították. Nem voltál képes pár napot türelemmel lenni...(Igazán elvárható lett volna, tekintve az árakat, sebességet, kiépítést.) UPC-nél/MT-mál ilyen problémával nem is foglalkoznak, 1-2hónap alatt talán csináltak volna valamit, vagy nem. Szintén nem rossz indulatból de megérdemelnéd h egy kis időre megint lassú/pl-os legyen...
-
#67688960
törölt tag
-
Jag
senior tag
Ugyan olyan szolgáltatás, mint mondjuk a villany...
Jönne egy szolgáltató, hogy ő olcsóbban adja a villanyt. Igaz, néha nincs meg a 220, csak 190V, így néha nem megy random mód a kávéfőző, vagy a hajszárító, de legalább olcsó és mit pattogsz, mert a hűtő, meg a mikró megy, így éhen nem döglesz...
Inkább fizetnék pár százzal többet, de ne is tudjak róla, hogy van, csak használni keljen.
-
VOid
tag
Rocket nálunk amikor bekötötték (tv, internet, telefont) egyedül a TV-vel nem volt gond
A központban azt mondták h 10 perc és megoldódik:d mondanom se kell hogy kb fogalmuk nem volt mire mondták azt a 10 percet mer rá pár órára se volt jó semmi sőt lett belőle telefonálgatás, lett belőle a 72 óra, + folyamatosan hozzáakartak adni a 72 órához még 72 órát de most minden oké , jól müxik minden net, tv, telefon, csak hiba ne legyen mer ha az van az bizony rengeteg telefonálgatást igényel ezt nem lehet elhallgatni ez tény h így van a diginél, de mivel ilyen olcsó ezt még el lehet nézni -
ACE-
addikt
Szerintem rosszul értelmezed. Az a kitétel arra vonatkozik, hogy az ember bejelent egy hibát, tegyük fel csak 5 nap múlva derül ki, hogy az nem is volt hiba, mert pl. Te állítottál el valamit a gépen... Ilyenkor logikusan nem kérhetsz kötbért, mivel nem náluk volt a hiba. Itt a valóson van a hangsúly, ha valós a hiba, akkor fennáll a 72 óra, ha nem volt valós, akkor értelmetlen is lenne számolgatni mennyi ideig nem volt jó, hiszen jó volt, csak rajtuk kívülálló okok miatt.
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
McLaca
őstag
2×1 órát beszélgettünk skype konferenciában (ketten skype-on, a harmadik telefonon) ausztráliai mobilt hívva (azért 2×, mert egyszer az én egyenlegemet, egyszer a másik skype-os egyenlegét fogyasztottuk), szakadás nem volt.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
rocket
nagyúr
Utolag felhivtak, hogy nem tudtak idoben odaerni a szerelok, ugyhogy holnapra marad a tortenet folytatasa, vagy lezarasa
Elnezest kert a holgy a telefonban ami mar haladas az eddigiekhez kepest, de lett volna jobb dolgom mint oket varjam."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Omni
aktív tag
A digi kábelnet katasztrófa volt.
1 hónapig szenvedtem vele, 1 hónap alatt 11 hibabejelntést kellett tennem, mert kb két naponta eltűnt a rendszerükből a modemem teljes regisztrációja.
Képtelenek voltak megoldani a problémát, állandóan abból indultak ki, hogy a hiba csakis nálam lehet. A telefonos ügyfélszolgálaton állandóan megprobálták ráfogni a hibát a gépre, a hálókártyára, routerre, stb stb... mindenre ami az enyém. A műszakisok -akik a hibabejelentéstől számított 1-2 napon belül visszahívtak- pedig rendre elismerték, hogy a hiba nem nálam, hanem az ő központjukban van, de tartósan megoldani nem tudták.
A megoldás az lett, hogy írtunk egy kis -5 oldalas- faxot a központba. Ennek hatására visszatérítették kábelnet a bekötési díját, és a havi Internet előfizetés díját is.
Ezekután -utolsó esélyt adva- bekötötték a LAN netet, amivel lassan egy hónapja semmi gondom sincs, pedig ugyanazokat az eszközöket használom mint a kábelnet esetén.
-
PeterPH
senior tag
Akkor most egycsapásra kb. felére esett az elégedetlen felhasználók száma
De az jól látható, hogy elsősorban a telefonos ÜFSZ hozzáállásán kellene változtatni, mert úgylátszik a technikai személyzet, ha másért nem is, de szakmai kihívásból megoldaná a problémákat, ha hagynák nekik. -
PeterPH
senior tag
Az ok szerintem pofonegyszerű, és a kábelmodemes szolgáltatás gyatra minőségére vezethető vissza. Ott valószínűleg annyi panasz van/volt, hogy belefáradtak. Ettől függetlenül persze célszerű, és időszerű lenne egy szemléletváltás, hogy ne csak a szolgáltatásuk legyen verhetetlen, hanem az ÜFSZ hozzáállása is.
Jó volt a NIF-es idézeted is. Ha betartanák az ÁSZF-ben leírtakat, és még esetleg némi képzést is nyújtanának a telefonos bandának (az indítsa újra, és a hiba az előfizetőnél van sablonszövegeken kívül), akkor sokkal megnyugtatóbban, és gördülékenyebben mennének a dolgok. -
McLaca
őstag
Ez szinkronban van mérve? Mert nekem szinkron le-, és feltöltésnél a sávszélesség együttesen jön ki a letöltési maximumra (15Mbit le, 5Mbit fel, igaz, routeren keresztül. Simán a gépre dugva még nem próbáltam). Lehet, hogy a full/fél duplexnek van ehhez köze?
Másik, hogy ha elindítottam a letöltést, nem tudom elindítani a feltöltést és fordítva - mindezt persze csak IE-ben, FF-ben megy együtt is (ott jön ki a fentebb jelzett sebesség routerrel).Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
Nyilván.
Nekem le, és fel külön-külön hozza a maxot, de szinkronban nem. 7-es IE-vel próbáltam, csak az van, mert nem használom így nem is frissítem. Na, majd virtualPC-ben megnézem.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest