Sztorit kibeszélni használd a spoiler taget!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
malystryx
senior tag
A tegnapihoz még egy kérdést hadd tegyek hozzá. Mindenki tudja aki régóta játszik a Blizzard játékokkal, hogy nem nagyon sietik el a kiadást, de megkérdezném, hogy a mai rohanó világban miért éri meg ez nekik hogy még évek vannak a megjelenésig? Mert anno mi, akik játszottunk az 1-2-vel azokból apukák lettek, 30-40+ éves gamerek, mi biztosan megvárjuk. A mai fiatalok nyálcsorgatva várják a bejelentéseket, jószerével nem tudják mi a Diablo, mert nem csak az van a piacon. Mára rengeteg hasonló stílus van, ha az egyikbe is beleássa magát, azt mondja hogy ő erre nem vár éveket. Valamint tekintettel arra hogy a mai játékokat szinte futószalagon f*ssák, és kb 1-2 év és már jön is az új rész hozzájuk. Általában a Blizz minőségi játékokat gyárt, én ezért vagyok rohadtul elhivatott, és nyilván meg kellett tenni ezt a bejelentést, de már más a szitu mint 2010 előtt amikor bejelentették a 3-at. Megnéztem a streameket hát valóban ez csak egy nagyon kezdetleges dolognak néz ki, az inventory egy 2 perc alatt összetákolt valami hogy mégis legyen mit mutatni, de úgy gondolom hogy a grafikai és a fizikai engine elég jól működik, az effekteken kell még dolgozni és ugye a pálya design a nagyobb falat, mert ez utóbbi eszméletlen, remélem marad is ez a dark-os gótikus stílus, mindenhol rituálék, testek, pentagrammák, ősi jelek. Ez kell nekünk. Nem véletlen volt időhatáros a gameplay, valószínűleg nagy része nincs kész a pályának, de az első pálya is mekkora, és még lejjebb is volt, és ebből még 4 ilyen lesz. A 3-ik részben érezhetően az első Act gyönyörűen kidolgozott és hosszú volt, aztán a játék előrehaladtával egyre rövidebb volt minden Act. A 2-ben legalább minden el volt találva, a Kurast rész nagyon tetszett. Remélem lesz hasonló helyszín. Szó mi szó, a kemény rajongók tuti kivárják, de vajon az új, fiatal nemzedék lesz ennyire türelmes?
[ Szerkesztve ]