Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Diablo IV

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-09-25 12:49:30

LOGOUT.hu

Sztorit kibeszélni használd a spoiler taget!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#351) Amartus válasza Peppo (#349) üzenetére


Amartus
senior tag

+Bird
Köszönöm.

Istenem, tele van csillagokkal...

(#352) malystryx válasza Peppo (#349) üzenetére


malystryx
senior tag

Kettejük szerelmének gyümölcse én úgy tudom hogy a sokkal erősebb emberek, azaz ők voltak a Nephalem-ek. Gyanítom hogy a nekró aki felkeltette őt az első Nephalem-ek egyike, ha nem ő az első. Sokak szerint ő Rathma.
Később aztán zavarta őket hogy túl erősek az emberek elkezdték őket gyengíteni, majd ahogy Lilith kezdett megtébolyodni, és átváltozott a mostani démoni alakjába. Inarius-al "összekaptak" és kiűzte őt Sanctuary-ből. Majd Inarius titkon erősíteni kezdte az embereket.

Én ennyit tudok nagyjából, lehet ez sem a való igazság, valahol olvastam erről.

(#353) makro


makro
aktív tag

Egy demo-t azért szívesen kipróbálnék, mondjuk amivel a blizzcon-on tolták a gameplay-t.

(#354) malystryx válasza makro (#353) üzenetére


malystryx
senior tag

Azt én is, de nem ennyire időkorlátosat :)

(#355) Badlof2k válasza malystryx (#352) üzenetére


Badlof2k
senior tag

Hat a konyvek szerint se az anyjat vagy az apjat nem igen kedvelte Rathma ugyhogy ottis hagyta oket a francba a tobbi os nephalemmel akik maradtak az irtas utan szal fura lenne de majd meglatjuk .. bar igen ha jol emlekszem a trailerbe is azt mondta neki hogy "mother ".

Inarius a voidba kuldte Lilithet , amiert nem ertett vele egyett ami abban rejlett hogy o a nephalemeket kepezni akarta es megerosebbe tenni hogy a poklot es a mennyeket is leigazza persze ez Inariusnak nem tetszett szal zsupsz bannolta a voidba 😁 Ott meg nemigy nezett ki (bar egyszer Uldissian akirol a trilogia szol atlatott az alcajan es szep nobol egy farkas villasnyelvu szarvas patas demont latott 😁 kiis abrandult hamar )Szal gyanitom hogy az ott eltoltott evek nem bantak jol vele amint latszik :D

[ Szerkesztve ]

"... kb kettot csapva a bossra siman egyhiteled ... "

(#356) Spyd


Spyd
csendes tag

itt elég jól le van írva a történet :

https://www.diablopaholy.hu/kerettortenet/#

(#357) malystryx válasza Spyd (#356) üzenetére


malystryx
senior tag

Húú köszönöm szépen Urak, mindjárt elolvasom :)

(#358) D1Rect


D1Rect
félisten

Szóljatok, ha elő lehet rendelni!

(#359) LélekVándor válasza Vistaboy (#320) üzenetére


LélekVándor
tag

Akkor szerintem a Dark Souls a Te játékod, ahol bármikor meglephetnek az invaderek :) Ha eddig nem tetted feltétlen próbáld ki, jó kis móka:) .

[ Szerkesztve ]

(#360) malystryx válasza D1Rect (#358) üzenetére


malystryx
senior tag

A Konzolok szervíze oldalán már láttuk a lehetőségét :)

(#361) DeckardCain


DeckardCain
senior tag

[Skill Cap at 15 and more..]

A lényeg:

"Another great piece info we got is that the skill cap will be set at 15 for each individual skill, and skill points will be rather sparse during leveling. We already know that we'll get presumably 1 point per level and each class has 25/26 individual skills, so the max amount of skill points needed would be 375/390. With 40 levels that means the vast majority of skill points will come from the skill tomes that will be randomly dropping, and as they've already said players will eventually cap out all skills, that means we'll be seeing plenty of those tomes. But more importantly for a lot of players, there will be a great degree of choice while leveling, as we'll have 40 points to spend in 25/26 skills, without any possibility of respec, so we'll have to pick which skills we upgrade very carefully. This might mean we'll be rolling new characters of the same class after our first playthrough, so we can see how we like all the skills the first time around, and then we specialize in the ones we like with the second. Now, obviously the numbers are still in flux, but that's what the system is like now, and it will probably change a lot befire release."

(#362) Bird válasza malystryx (#360) üzenetére


Bird
addikt

Ők már lvl99 szintű álmokat árulnak régóta. :DDD

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

(#363) Hunt3r22 válasza DeckardCain (#361) üzenetére


Hunt3r22
őstag

Miért jó nekik ha nem tudod a pontokat újra elosztani? Sose értettem. :(

Xr

(#364) Bird válasza Hunt3r22 (#363) üzenetére


Bird
addikt

Hogy új karaktert kezdj és abba is öld az értékes időd... Viszont ez a szemlélet ebben a felpörgött világban erősen idejét múlt szvsz. A játékiparban a gamerek többsége mindent rögtön, vagy legalábbis tegnapra akarná.

Szóval én is elbaltázott dolognak tartottam mindig is ezt a fajta mechanikát.... :R

[ Szerkesztve ]

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

(#365) TrollBalint válasza Hunt3r22 (#363) üzenetére


TrollBalint
addikt

Nem is kell újra elosztani, ki tudod maxolni mindet (legalábbis azt írják). Bár gondolom annak a Tome-nak nem lesz nagy a drop rate-je, de majd beindul a kereskedelem :D

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#366) Janusz001 válasza Hunt3r22 (#363) üzenetére


Janusz001
őstag

Hát ez tényleg marhaság lenne, akkor már lenne inkább, hogy valami extra ritka bizbaszokat kell összeszedni, kombinálni valami rituálé formájában, még azt is benyelném, ha mondjuk fele-fele arányban lenne sikeres, utána meg mehetne a retalent. Ebben a formában inkább pörgetném a játékban az időt, minthogy új karit indítsak. De szerintem még nagyon nyers az egész, biztos sok minden fog változni még.

(#367) TrollBalint válasza Janusz001 (#366) üzenetére


TrollBalint
addikt

Egyébként igen, én is jobban preferálom, ha valami feltételhez kötik. Pl. Path of Exile, ahol itemet kell használni, vagy Diablo 2, ahol meg quest kellett hozzá és egy karakternek volt 3 lehetősége a full retalentre. Így picit izgalmasabb a játék, mert jobban meggondolod, hogy mire költs, ugyanakkor nem büntet, ha hibázol és pusztán kíváncsiságból kipróbálsz valamit

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#368) tiborv válasza TrollBalint (#367) üzenetére


tiborv
aktív tag

d2-ben is el kellett telnie kozel 10 evnek mire beleraktak :)
Gondolom ott is forumokon tortent sokevi kivanalmak miatt tettek be, igy meglepo lenne ha semmilyen megoldas nem lenne ra a vegleges jatekban.

D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/

(#369) Ghoosty válasza Bird (#364) üzenetére


Ghoosty
őstag

Én sem értettem sose ezt a mentalitást. Ráadásul ahogy olvasgattam azok, akik szerették, hogy nincs újraosztás, azok is részben ki akartak bújni az új karakter szintezése alól, mert mindig arról beszéltek, hogy valaki mást megkérnek, hogy húzzák a karakterüket. Ez meg bár nem csalás, de nem is érzem teljesen fair dolognak, mert nem fizeted meg a tényleges árát a pontok újraelosztásának. Arról nem is beszélve, hogy mégy így is jó pár óra dögunalmas szaladgálás az egész mind a két félnek.

Amiért meg nagyon nem szeretem az újraelosztás hiányát, hogy nem engedi felfedezni a játékot. Ha nincs rengeteg időm újrahúzogatni karaktereket, akkor vagy kockáztatok és élek egy valahogy sikerült builddel, vagy olvasok és mások ötleteit próbálgatom.
Viszont, ha olcsón újraoszthatom, akkor ki merek próbálni bármit. Saját magam fedezhetem fel, hogy mi működik és mi nem.

(#370) olymind1


olymind1
senior tag

Meg kiadnak pár patch-et és lehet új karit indítani, mert a régiek pontozása elfuserált lesz. :D

De a D2-ben legalább megvolt az érzés a fix karikkal, hogy mi formáltuk azt, ez nekem a D3 teljesen hiányzott, de az is csak egy a D3 hibáiból. Remélem itt jobban teljesítenek majd a fejlesztők / designerek.

[ Szerkesztve ]

(#371) Bird válasza Ghoosty (#369) üzenetére


Bird
addikt

Pontosan! Hc módban, ha valakinek van hozzá gusztusa hát legyen, de ne akarják rám kényszeríteni azt amit valójában nem is akarok.... Had legyek már casual! ;] Ha jó a játék beleteszek úgy is pár ezer órát, ne így akarjanak ingame-ben tartani.:R

[ Szerkesztve ]

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

(#372) Hunt3r22 válasza TrollBalint (#367) üzenetére


Hunt3r22
őstag

D2-be lényegében akárhányszor lehetett a skilleket újra elosztani, essencék estek a bossoktóp hellen és abból lehetett tokent kreálni. Igaz, mint ahogy írták ez is 8-10 évve megjelenés után került be.

Xr

(#373) TrollBalint válasza Hunt3r22 (#372) üzenetére


TrollBalint
addikt

ja, ezt nem tudtam, nagyon rég játszottam már D2-vel, és bennem még az volt, hogy volt egy quest és az adott ilyen lehetőséget.

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#374) tiborv válasza TrollBalint (#373) üzenetére


tiborv
aktív tag

act1 den tisztitasert adott akara egyet minden nehezsegen. Ha az nem lett volna eleg akkor lehetett essenceket gyujteni

D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/

(#375) tiborv válasza Bird (#371) üzenetére


tiborv
aktív tag

Pedig hcban pont az adta a feelinget, hogy ugy walkolj vegig hogy nem nyomod el "feleslegesen" a skillpontokat mert varod a magasabb szinten levot. :) Legalabbis jo kis nehezseget adott ha valaki nem rantott fel cs-ig vagy utristamig.

D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/

(#376) Ghoosty válasza tiborv (#375) üzenetére


Ghoosty
őstag

HC létezésével semmi bajom nincs. Az sem zavarna, ha lenne casual újraosztós szerver, meg HC nem újraosztós. De akár lehet 4 féle is. Majd mindenki megtalálja a neki tetszőt.

HC-nek a feelingjét is átérzem. Bár néhány közepes szinten meghalt karakter után feladtam a HC-s pályafutásom, de annak határozottan van egy feelingje.
Viszont annak, sose éreztem a hozzáadott értékét, hogy bármit csinálhatok, de a pontok azok maradnak. Ha elcseszted, akkor kezdj újat. Ezt még tetőzte, hogy volt egy csomó skill, ami alacsony/közép szinten hasznos és erős volt, de magas szinten meg használhatatlan, tehát ha nem raktál pontot, akkor az elején szívtál. Ha raktál, akkor meg később, mert nem jutott a hasznosabb skillekre.

(#377) tiborv válasza Ghoosty (#376) üzenetére


tiborv
aktív tag

Igazabol ez csak azt mutatja hogy igy utolag a skillrendszer atgondolatlan volt amit nem javitottak, azokba nagyon nem nyultak bele. Nyilvan barbarral vagy bowamaval pl total szivas volt kezdeni mert pont az egyik leghasznavehetetlenebb volt a vegjatekban es 1-1 pontos skillfaval kellett elszenvedni ez igaz :)
Kezdokent lelombozo lehetett sokaknak, ha meg mar volt par karaktered es kihivast kerestel tok jo walkokat lehetett csinalni nem hasznalt skillekre epitve.

Szerintem sok ido van meg, a mai tendencia az, hogy van a jatekokban lehetoseg ra hogy ujraoszd ketlem hogy ezt a labdat valamilyen formaban megjeleneskor kihagynak belole. Marcsak azert is, mert mai jatekoknal az a tendencia akar free akar fizetos hogy folyamatosan csiszolgatnak rajta ami hol ennek az iranynak hol annak kedvez igy nem csupan a kivancsisag miatt, hanem csak 1 update miatt kuka lehetne 1-1 karakter.

D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/

(#378) Ghoosty válasza tiborv (#377) üzenetére


Ghoosty
őstag

Én pont bow amazonnal játszottam végig single módban hellen.
Mivel nem voltam tisztában, hogy mi éri meg és mi nem, így elég sok pontot el tudtam osztani passzív skillekre, amik végig hasznosak voltak. (Crit/penetration/némi dodge)

(#379) tiborv válasza Ghoosty (#378) üzenetére


tiborv
aktív tag

akkor belenyultal te is a joba :)

D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/

(#380) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Cross-play?

Live-Die-Respawn

(#381) Bird válasza oriic (#380) üzenetére


Bird
addikt

Én nem bánnám, így lenne igazán masszív a játékosbázis.... Már a három konzolos változatainak is így kellett volna kijönnie és akkor talán minden más lenne most.

[ Szerkesztve ]

.:A konzolozás körülbelül olyan, mint a Canon / Nikon: amelyiket előbb veszed a kezedbe, azt szokod meg.:.

(#382) Gyuri27 válasza oriic (#380) üzenetére


Gyuri27
félisten

Manapság csak ennek van értelme.
Nekem ez alap multiplatformnál.

Amd - Radeon - Ryzen

(#383) TrollBalint válasza oriic (#380) üzenetére


TrollBalint
addikt

kíváncsi leszek meg tudják-e oldani, a Path of Exile-nál nincsen, és hiányzik, viszont a konzolos játékosok nagyon panaszkodnak az irányíthatóságra. Ha itt is ilyesmi lesz a helyzet, akkor nem lenne túl igazságos egy partyba tenni a konzolos és a PC-s játékosokat. (Bár direkt party attól még lehetne, én nagyon örülnék neki)
De csinálják meg csak jól, mi csak profitálnánk belőle :)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#384) reelc válasza TrollBalint (#367) üzenetére


reelc
veterán

A Grim Dawnban van egy NPC aki skillpontokat vissza tud szedni.
Néha esnek respec italok is (van attrib, Devotion visszavonó - ez utóbbit az NPC is tudja).
A Masterydet (Class) nem tudod megváltoztatni.

(#372) Hunt3r22: Rajtam az már nem segített, megutáltam azt a játékot a visszavonás hiánya miatt. Nem volt netem egy időben, a build amit magamtól építettem magas szinten használhatatlan volt. Utána már nem volt kedvem kínlódni, amikor megjelent a respec.

(#383) TrollBalint: Ha jól rémlik valamelyik infó halmazban volt szó a PC-s gamepad támogatásról. Ha lesz, akkor nyilván hasonló lesz a konzoloshoz.

[ Szerkesztve ]

(#385) Sirandrish válasza oriic (#380) üzenetére


Sirandrish
legenda

Fasza lenne, de az úgy gáz lenne ha pl a konzolosok tudnának gurulni, a PC-sek meg továbbra sem :K

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#386) thesound válasza Sirandrish (#385) üzenetére


thesound
őstag

Valamelyik videoban azt láttam, hogy a space-re tettek egy ilyen gurulás/kitérés félét.

Vannak a léleknek régiói, melyekbe csak a zene világít be. - Kodály Zoltán

(#387) -Gabesz-


-Gabesz-
senior tag

A D1-nek volt igazi komor sötét hangulata, annak megfelelő zenei aláfestéssel.
Ahogy haladt az ember lefelé ez egyre fokozódott.
De ez ugye még a múlt évezred :D
+visszatalálós.

(#388) vitaro válasza Sirandrish (#385) üzenetére


vitaro
senior tag

A linkelt cikk alapján hogy merült fel benned ez az aggodalom?

Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit

(#389) saelin válasza Peppo (#338) üzenetére


saelin
veterán

A harcok nagyon "fluid"-ak voltak a D3-ban és az új potion rendszer is tetszett. Remélem ezek maradnak.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#390) Sirandrish válasza vitaro (#388) üzenetére


Sirandrish
legenda

Nem olvastam el a cikket, csak egy pillanatra tudtam benézni, és csak annyit láttam amit Oric írt :K

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#391) Sirandrish válasza thesound (#386) üzenetére


Sirandrish
legenda

Én támogatom :K

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#392) tiborv válasza TrollBalint (#383) üzenetére


tiborv
aktív tag

akció közben szerintem nincs gond az iranyitassal, viszont az invertory tragédia benne ez igaz. (Poe Xbox)

D2r.guide; http://classic.battle.net/diablo2exp/; https://d2.maxroll.gg/

(#393) Peppo válasza saelin (#389) üzenetére


Peppo
őstag

A demo alapján maradnak. Az biztos, hogy pörgősebb lesz a harc, mint a D2-ben volt, viszont sok mindenben emlékeztetni fog rá. Ahogy láttam, a potion rendszer is nagyjából marad. Ugyanúgy egy külön slot volt a potiknak, csak nem volt végtelen töltés benne. De azért elég sok volt nála egyszerre, szóval aligha fogyunk majd ki belőle. Úgy tűnik, a mobok is dobtak potit, és gondolom, majd a városban is lehet venni. Szóval itt is összevonják az előző két részben használt technikát. Remélem, a lego potik is maradnak!

(#394) TrollBalint válasza tiborv (#392) üzenetére


TrollBalint
addikt

Nekem csak annyit mondtak, hgoy harc közben szívás az italokat iszogatni (azt hiszem balról az első, vagy jobbról az eslőt tudod inni, de ha spéci italaid vannak, akkor nehézkes azt kiválasztani)

reelc: ha lesz is PC-n konzol támogatás (és ha van konzolos verzió, akkor végül is miért ne lenne) én biztos, hogy nem azt preferálnám, mikor van billentyűzet :)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#395) Sirandrish válasza saelin (#389) üzenetére


Sirandrish
legenda

Már arra gondolsz hogy nem kellett 1-8ig, majd a 2ben 1-4ig végigzongorázni, meg hogy nem fogytak el meg ilyenek?
Hát azt ha kiveszik, és kinyírom őket :DDD

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#397) Shepard


Shepard
tag

Kicsit megkésve, de ütôs lett ez a bevezetô trailer. Hozta a Blizz minôséget. "Fresh meat". :D

Nekem a harmadik rész kimaradt, mert demó alapján nem jött be igazán, de a másodikat annó szét nyüstöltem. Úgy látom ez megint ínyemre való lesz. (when it's done)

(#398) sith7 válasza Argos (#396) üzenetére


sith7
nagyúr

Jó lesz :DD :C

(#399) Shepard válasza tiborv (#377) üzenetére


Shepard
tag

Nem tudom a háromban mekkora beleszólásod volt a karakter fejlesztésbe. A másodikban pont az tetszett, hogy mikor meguntam a "haladós, vagy felszerelés gyûjtô" buildeket, elkezdtem ráállni alternatív dolgokra. Pl. harcos sorci megtámogatva passzív képességekkel (shiver armor, thunder storm, energy shield, warmth, enchant, stb.). A respec nélkül sokáig tartott volna kitapasztalni az arányokat, melyik képességre mennyit pakoljak..

(#400) Sirandrish válasza Argos (#396) üzenetére


Sirandrish
legenda

Jóféle...tetszik :)

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Diablo IV
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.