Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#752) konyi79 válasza Luck Dragon (#751) üzenetére


konyi79
addikt

Bíztam benne :)

Vannak modellek, ahol ez megvan ma is, de ezek jellemzően a prémium modellek végletekig kihegyezett motorjai. Na pont nem ez a Dacia.
Gyakorlatban mindig marad némi szennyeződés az összeszerelt alkatrészeken a megmunkálás után, meg ugye ezek mindegyike le van kezelve változatos korrózivédő anyagokkal. Na ezt leoldja a felületről a forró motorolaj, ami ma már szintén egy precízen összerakott kémiai alkotás, amiből nem hiányoznak ezek a vegyianyag maradványok.
Nyilván egy mindennapra szánt autóban ennek kisebb a jelentősége, de van.
Szóval csere 3-5000 körül, meg minden egész 10k-nál, ha valaki hosszú tárvra tervez.

Bár érdemes megemlíteni, hogy az első 150000 km-t nagy biztonsággal lefutja a 4 célzott olajcserével, amit így feltolhatunk 15db-ra, ami lazán ott van típusfüggően 500k-1,5M között valahol a szűrőkkel együtt. Ha meg el lesz adva az autó, akkor meg megéri-e ezt rákölteni? És akkor meg is fejtettük a sok behozott szar titkát.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.