- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Azonos árketegóriájú (105-110.000 Ft-os) relatív olcsó telefonok kamerái
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
Topikgazda
válasz
jonnyjoker01 #22499 üzenetére
Már az első végigjátszás után azon kaptam magam, hogy a random elszórt dolgokat keresgélem, és ez tetszett. Aztán jött az amit írsz, h ogy olyan helyekre jussak be, ahova amúgy "gyárilag" nem lehet. Találtam is pár érdekes helyet, mert számos olyan terület van, amit félig, vagy akár teljesen elkészítettek, de aztán valamiért lezártak. Ezeket később vélhetően feltötlik még tartalommal.
Nekem ez a fajta felfedezősdi nagyon bejött, és bár nem szándékos feature volt a készítők részéről, mégis élményt fokozó üggyé vált nálam is. A város szerintem zseniális.
A videót menézem, köszi! Már csak azért is, mert azt gondoltam már nincs több általam nem látott terület, de ezek szerint van!
-
jonnyjoker01
veterán
Én a mostani (harmadik) moddolt végigjátszásomat nagyon élvezem. De sokat csinálok csak random hülyeségeket, például a legutóbbi elég elvetemült volt, le akartam jutni V megabuildingjének az aljára úgy hogy nem "csalok" (noclip, halhatatlanság)... Ugye egy "halálmező" veszi körül az egészet, de sikerült végül lejutnom, kb 8-10 óra asztal püfölés után
Csináltam róla videót ha bárkit is érdekelne hogy kell lejutni oda.
Egyébként elég furcsa számomra, hogy miért nem lehet oda normálisan lifttel lejutni, mert teljesen rendesen meg van csinálva az egész. Simán lehetett volna egy pár vendort oda tenni akik funkcionálisak is. Valaki más csinált egy rendes videót ennek felfedezéséről. Én csak a lejutás menetét akartam felvenni elsősorban.
-
Vesa
Topikgazda
válasz
Lacielvtárs #22485 üzenetére
Grat!
Elkapott a gépszíj látom!"én imádom, az meg hogy másoknak mi a véleménye a játékról vagy a sok sok körítésről, az meg erősen szubjektív"
Ez a lényeg! Mai napig bekapcsolom a játékot -3 végigjátszás után- és csak kószálok a városban. Valahogy hiányzik. Ezt nem sok játék tudta eddig elérni nálam...
-
Ovisbig
tag
válasz
scyllafren #22490 üzenetére
Ahh, egy hete vettem új széket, ha korábban tudtam volna erről...
Szintén gyűjtésben vagyok, de én még a Witcher cuccoknál járok, a Cyberpunk még nem került sorra... lehet nem is fog, mert amellett hogy rengeteget játszottam a Cyberpunkkal azért nem egy Witcherhez fogható legenda lengi körül, inkább a negatív légkör... tudom ez nem kéne érdekeljen, mert ha szeretek valamit a mások véleményét le kellene sz....m, de sajnos befolyásolnak ezek a vélemények.
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
scyllafren #22492 üzenetére
köszönöm az infót
-
scyllafren
senior tag
válasz
Lacielvtárs #22491 üzenetére
Hivatalos oldal: Itt. Vartam ra vagy 3 honapot, hianycikk volt.
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
scyllafren #22490 üzenetére
ezt már én is néztem és vadászom, hol jutottál hozzá?
-
scyllafren
senior tag
Nekem csak ez van...
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
m0h0senator #22488 üzenetére
póló tényleg nekem is van
kettő is, csak azt nem raktam ki a falra, de megvan még a gyűjtői kiadás is xboxra, megvannak a szobrok is, majdnem mind, úton van egy kiadás is
ezt nagyon várom, mert ha olyan amilyennek gondolom, akkor jn majd egy moci is a gyűjteménybea linkelt ketyere nem kell, mert az nem láCCik
-
m0h0senator
őstag
válasz
Lacielvtárs #22485 üzenetére
[link] Csak, hogy ne állj meg az egérnél. Mondjuk ez nekem is kéne. Van itthon 2 polo, 1 pulcsi és még megyek fel a merch store-ba 1-2 dologért
-
Lacielvtárs
nagyúr
válasz
AsakuraDave #22486 üzenetére
dehogyisnem, sok nagy elvárásom van a fejlesztő céggel kapcsolatban, ezért is támogatom őket
de tény hogy imádom a játékot -
AsakuraDave
őstag
válasz
Lacielvtárs #22485 üzenetére
Hát nincsenek nagy elvárásaid ha ennyire bejön
-
stuka20
senior tag
-
CJ4567
nagyúr
válasz
jonnyjoker01 #22480 üzenetére
Ja, hogy arra gondolt, akkor ezt elnéztem.
A lakás, és Sandra köthető a végleges játékhoz, amit el tudok képzelni, hogy ez egy proof of concept lehet, vagy egy nagyon korai prototipus(aminek alapból be van állítva a videó), pl. a Horizon Zero Dawn is eléggé más volt 2011-ben, mint 2017-ben, még RPG-k meg lőfegyverek voltak.
-
jonnyjoker01
veterán
Szerintem hiteles lehet mert a belső bug videókkal egyidőben került felszínre. Teljesen elképzelhetőnek tartom, hogy új IP természetéből fogva elkezdték kitapogatni mi legyen a játék kerete. Gondolom ezek csinálása közben fogalmazódtak meg olyan döntések hogy legyen FPP TPP helyett stb...
Másrészt ezt a videót redditen a moderátorok többször is lecsapták kalózkodásra hivatkozva és nem engedik posztolni, szóval nagyon valószínűleg a leakekből jött.
-
Vesa
Topikgazda
válasz
Fitzgerald #22475 üzenetére
Sikít róla, hogy csak egy innen-onnan összevágott kamu...de amúgy igen, az agyatlan konteók is valahogy így kelnek útra. Pont ilyen könnyen, mert van rá fogadóközönség.
-
Fitzgerald
veterán
A kiszivárgott pre-alpha montázs nagyon kemény, hülyére röhögtem magam rajta.
Geralt a csirkével, meg a többi...
Esküszöm jobban sült volna el az egész, ha Night City Wire helyett inkább azt dobják ki Youtube-re tavaly júniusban, és utána a végére odaírják, hogy "na srácok... itt tartunk...akkor mostantól még kb. két év mire elkészülünk. -
stuka20
senior tag
Ha már volt bocsi, de ez nagyon jó. [link] Cyberpunk fejlesztői tesztelték, hogy hibás-e a játék egy alpha verzióban.
-
zkxdn
őstag
Pre-Alpha Gameplay (2013) for Cyberpunk 2077 Gets Leaked - így nézett ki a cyberpunk 2013ban: [link]
-
Fitzgerald
veterán
válasz
jonnyjoker01 #22467 üzenetére
Nem történt semmi.
Igen, a transcriptben állítanak dolgokat. De a decemberi shareholder konferencián is állítottak dolgokat (prioritás, hogy befejezzék/helyrerakják a játékot, és hogy visszakerüljön a PS Store-ba, pénz és idő nem számít, stb.). Ebből 6 hónap alatt nem sok mindent sikerült realizálni, még ha hosszúnak is tűnt az 1.2-es changelog.
"Felesleges többet beszélni erről, mert te ragaszkodsz ahhoz a feltevéshez, hogy nem csinálnak semmit és hagyják a játékot meghalni annak ellenére, hogy ennek a szöges ellentétét állította a vezetőség."
Nem azt állítom, hogy hagyják meghalni a játékot. Hanem inkább attól félek, hogy mire helyrerakják, már nem sok mindenkit fog érdekelni...a tempót elnézve.
Ahogy már feljebb is megjegyezte valaki, a W3-hoz 6 hónappal megjelenés után már kijött az első nagy DLC, 1 évvel a megjelenés után pedig a második.
Utána már leginkább - de nem kizárólag - kisebb javítások jöttek.
Ehhez képest most ott tartunk, hogy az 1.2 nem hozott magával komolyan vehető változtatásokat, a következő patch pedig - nem szerintem, Kicinski/Badowski/Akárki kijelentése alapján - még ennyit sem fog, cirka 3 hónappal az 1.2 után...
Én csak azt mondom amit látok.
Szóval nagy szavak, kijelentések voltak már decemberben is, de az 1.2 eddig a legtöbb, amint láttunk is ebből...és ez borzasztóan és elkeserítően kevés fél év alatt.
Magam is olvasom ezeket a transcripteket.
De míg a mérleg egyik oldalán van az amit mondanak, a másik oldalon az alapján mérettetnek meg, hogy mi az, amit ebből X idő alatt sikerült is realizálniuk.
Ennek tükrében teljesen jogos az aggodalmam.
Tehát amikor azt mondom hogy a "töküket vakarják", arra gondolok, hogy csigalassúsággal haladnak, akármit is csinálnak... -
nubreed
veterán
válasz
wjbhbdux #22461 üzenetére
Szerintem lesz. Nem hiszem, hogy ezt anno csak kamuként dobták volna be. Meg azzal, hogy most szinte nullára vették vissza a kommunikációt nekem nincs bajom. Nem kell a hype, szép csendben dolgozzanak a háttérben és "when it's done, it's done". Tudják ők ezt nagyon jól, volt nagy hype aztán hatalmas nagy pofára esés. Na erre most már ezek után semmi szükség nincs.
-
wjbhbdux
veterán
Most legalább fél évig ez a találgatás fog menni hiszen a DLCt ha lesz nem jelentik be előre, ezt megmondták. Aztán hogy beérik-e a fejlesztés majd kiderül.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Fitzgerald #22466 üzenetére
Igazad van (passzív agresszivitás nélkül őszintén) főleg hogy én is elcsesztem az arc-név párosítást eléggé gáz megjegyzés volt, azért elnézést kérek.
Emellett ezek szerint nem voltam egészen tiszta azzal hogy miért gondolom teljesen felesleges ez a beszélgetés, vagyis inkább nem értem miért nem látod azt, hogy marhaságokat hordasz össze.
"Szóval úgy tűnik a töküket vakargatják jelenleg."
"A kikerült kód meg tökjó ürügy lehet arra, hogy még inkább leszarják az egészet a jövőben..."
"Kérdés, hogy mit is csinál az a 300 ember, ha pár hét múlva csak egy kisebb folt várható, gyakorlatilag 3 hónappal az 1.2 után?" - Ezekre reagáltam/reagálnék.A #22451-es kommentem arra irányult, hogy lásd min dolgoznak ([link]).
Ezért nincs energiám folytatni a beszélgetést, mert én kutathatok információmorzsák után, tanulmányozhatom a transcriptet de semmi értelme nincs mert te már kialakítottál egy képet a szituációról magadnak amihez rendíthetetlenül ragaszkodsz. Felesleges többet beszélni erről, mert te ragaszkodsz ahhoz a feltevéshez, hogy nem csinálnak semmit és hagyják a játékot meghalni annak ellenére, hogy ennek a szöges ellentétét állította a vezetőség.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
jonnyjoker01 #22465 üzenetére
Igazad van, én sem értettem mért nekem címezted azt a választ azon kívül, hogy a Kicinski-t összekevertem a Badowski-val. Kb. semmit nem tett hozzá vagy vett el abból, amit írtam...de ha ez ennyire megerőltető volt, akkor valóban érdemes lehet kicsit rekreálódni, kirándulni, edzeni, stb.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Fitzgerald #22463 üzenetére
Nincs energiám ezt a beszélgetést folytatni, ne haragudj. Biztosan csak kártyáznak.
-
Ovisbig
tag
válasz
wjbhbdux #22461 üzenetére
"Lehet nem is lesz itt fizetős DLC amiről álmodoznak egyesek..."
Azért ez több mint álmodozás, be lett jelentve.
Álmodozás pölö az lenne, hogy a következő CD projekt egy Wicher-Cyberpunk fúzió ahol Ciri a központi hős és a Maestrom veszi át a vad falka szerepét mert a v.falka harcosai ténylegesen nem tudnak megjelenni a CP univerzumben, viszont a Maestromosok tengernyi implantján keresztül át tudják venni felettük az irányítást. Az is kiderül, hogy a Gerry próféta ezt a jelet vette, csak rosszul értelmezte... lehet hogy ez inkább a fan fiction kategória.
Egyébkén már lett valami, a multi résszel kapcsolatos változás, az a főnök csóka jelentette be, hogy nem egy különálló AAA-s játék lesz hanem a CP-be építik be a multi funkciót, vagy mi, nem pontosan értettem... de a lényeg, hogy értelmezésem szerint ez kevesebb melóval jár így jut erőforrás egyéb dolgokra is, pölö DLC-k. -
Fitzgerald
veterán
válasz
jonnyjoker01 #22451 üzenetére
Kérdés, hogy mit is csinál az a 300 ember, ha pár hét múlva csak egy kisebb folt várható, gyakorlatilag 3 hónappal az 1.2 után?
Mármint az oké hogy újabb tartalmakon dolgoznak, de ezekből valószínűleg még jó darabig nem látunk semmit, az alapjáték viszont elég messze van még a befejezettől...
A David Guetta az az Iwinski szerintem..Mindenesetre az elmúlt 1 hét szar híre, hogy lelépett a cégtől Mateusz Tomaszkiewicz is, aki a Cyberpunk és a Witcher 3 lead quest designere/quest directora volt.
Szimpatikus arc volt, összeszedetten, jól beszélt. Bírtam a vele készült interjúkat.Hát mert mondjuk van valami amit be akarnak jelenteni, esetleg meg akarnak mutatni...
-
proci985
MODERÁTOR
Virágboltozást kerüljük.
-
válasz
AsakuraDave #22457 üzenetére
Witcher 3 modok közül is elvileg volt amit beraktak official patch-be is nem?
Nem tudok ilyenről, most a The Witcher 3 Next-Gen kapcsán hallani olyat, hogy a The Witcher 3 HD Reworked Project MOD-ot készítő srácot megkereste a CDPR az együttműködés terén.Szerintem itt is ez lesz a helyzet vagy elengedik és a PC modding community majd kicsiszolja ezt a csiszolatlan gyémántot mert tényleg meghatározó játék lehetne de nagyon nagyon sok kis és nagyobb javítás kellene ehhez rá.
A történet egy kicsit kacifántosabb, a The Witcher 2-höz jött ki a REDkit, amivel mélyebben bele lehetett nyúlni a játékba, ezért aztán jött egy csomó extra tartalom a játékhoz.
Amíg nincs REDkit a Cyberpunk 2077-hez, addig a modolás olyan szinten marad, mint most láthatjuk, tehát apróbb módosítások a változókban, objektum és textúra cserék, stb.
Így például új küldetésekre ne számíts a REDkit megérkezéséig - márpedig a tartalomfejlesztés lenne az egésznek a lényege...Nem kellett volna ekkora hype-ot a játék köré felépíteni, ami persze csak részben az ő hibájuk de akkor ne kommunikaljanak semmit mert amit mond az csak egy hát LEHET, hogy majd ilyen lesz de nem igérünk semmit...
Most pont itt tartunk, kb. a ló túloldalára estek, szinte semmiféle kommunikáció nincs, nem tudunk semmit sem a fizetős, sem az ingyenes DLC-kről, vagy az EdgeRunner anime-sorozatról, és így tovább. -
AsakuraDave
őstag
válasz
jonnyjoker01 #22451 üzenetére
PC-n egy szerencsénk van, hogy modolható. Már most több olyan mod van ami sokat javít a játékon. Witcher 3 modok közül is elvileg volt amit beraktak official patch-be is nem? Szerintem itt is ez lesz a helyzet vagy elengedik és a PC modding community majd kicsiszolja ezt a csiszolatlan gyémántot mert tényleg meghatározó játék lehetne de nagyon nagyon sok kis és nagyobb javítás kellene ehhez rá.
Ez a nyilatkozat meg elég komolytalan, hogy mondhat olyat, hogy "I don't want to promise anything"?!?!?!?!? Nem kellett volna ekkora hype-ot a játék köré felépíteni, ami persze csak részben az ő hibájuk de akkor ne kommunikaljanak semmit mert amit mond az csak egy hát LEHET, hogy majd ilyen lesz de nem igérünk semmit...Nagyon unprofessional...
-
zkxdn
őstag
Srácok lehet kezeim közé kerülhet egy PCs kulcs, viszont nekem nem fog kelleni, reálisan mennyiért lehetne eladni?
-
Segal
veterán
válasz
Fitzgerald #22449 üzenetére
Nyugi, a fizetős dlc-k tutira el fognak készülni
-
válasz
jonnyjoker01 #22451 üzenetére
Badowski elment a RED 2.0-át kipofozni.
Érthetőbben: A CDPR korábban hangoztatott, két AAA játék rugalmasan párhuzamos fejlesztését lehetővé tévő belső átalakításokat felügyeli.Azzal, hogy így lelépett a CP2077 projektvezetéséről, azt a korábbi kreatív vezető, Gabriel Amatangelo veszi át tőle. Ez utóbbi némileg meglepő, mert bár Amatangelo is tapasztalt (ex-Mythic, ex-Bioware, dolgozott a Warhammer Online: Age of Reckogning-on, a Dragon Age: Inquisition DLC-ken, illetve a Star Wars: The Old Republic DLC-ken), de csak 2020 januárjától van a CDPR-nél...
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Fitzgerald #22449 üzenetére
Adam Kiciński:
"Improving Cyberpunk 2077 remains our top priority. Since the beginning of this year we’ve
released 5 updates, and of course there is more to come - the next update is to be released
in a few weeks. As we announced before, this year you can also expect free DLCs providing
small bonus content for gamers, as well as an upgraded next-gen edition of the game, which
is scheduled for the second half of the year.""Of course, we’re working on further patches as well, and to add some color on it – the initial patches focused mostly on low-level technical aspects – though not just that, of course; we were also fixing glitches and bugs – but our focus was on stability, performance and so on. Those were the most important aspects, in our opinion. We subsequently shifted more and more towards improving things. I don’t want to promise anything, of course, but in the future the course of action will be more in the direction of improving things; enhancing the quality further."
"So – as I’ve said, there are still over 300 people
working on Cyberpunk [...]"David GuettaBadowski elment a RED 2.0-át kipofozni. -
zkxdn
őstag
válasz
Fitzgerald #22449 üzenetére
Miért lennének E3mon?
-
Fitzgerald
veterán
De van. Utolsó investor call során amikor bemutatták ezt az új kamu roadmap-et annyit mondott Adam Badowski, hogy pár héten belül jön, és sokkal kisebb lesz, mint az 1.2.
Szóval úgy tűnik a töküket vakargatják jelenleg.
A kikerült kód meg tökjó ürügy lehet arra, hogy még inkább leszarják az egészet a jövőben...Én arra vagyok kíváncsi, hogy ha egyáltalán megjelennek E3-on, ott miről lesz szó...
-
Sziasztok!
valami hir egy 1.3 patchrol? Illetve az tenyleg igaz hogy a next gen csak 2022?
-
Krogoth
senior tag
válasz
infectedmann #22444 üzenetére
Igaz, kimaradt, hogy PC.
Akkor szerintem maradok a "dobozos" verziónál.Köszi
-
wjbhbdux
veterán
Látom végre felkerült törrentre a pár hónapja ellopott cp forráskód, akkor jöhetnek a fasza modok és javítások a közösségtől
-
infectedmann
őstag
válasz
Krogoth #22443 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint se konzol, se pedig PC esetében nem részesülsz hátrányban.
PC esetében ugye csak egy kódot kapsz a dobozban, amit GOG-on válthatsz be.
Konzol esetében pedig mindig letölti a rendszer az extra tartalmakat, amik nem fértek rá a lemezre vagy a megjelenés óta váltak elérhetővé (frissítések, ingyen DLC stb.) -
Krogoth
senior tag
Üdv.
Erős késztetést érzek a játék megvétele iránt. Egy kérdés: jól gondolom hogy ha nem kell azonnal a játék, hanem tudok rá várni pár napot, akkor jobban járok a retail verzióval leginkább anyagi okokból, mert fele annyiba kerül. Lesz-e bármi hátrányom abból, ha retailt veszem és nem a digitálist?
Köszi
-
janos666
nagyúr
Azért, hogy adjunk egy kis kereditete a játéknak: rajtam kívül más próbált már eltalálni sorozatban többször egy sörös dobozt egymás után (min. 3x) légpisztollyal ~20m-ről részegen, miközben a házból nyitott ablakon szólt a "The Rebel Path" (OSD)?
Habugi -> Szerintem nem 80%-ra volt kész az eredeti koncepció, hanem túl soknak bizonyult (~50%), mint a ME:A esetében (a procedurális koncepció), aztán egyszerűen kukázták, és "lett ami maradt" (platformtól függetlenül).
-
jonnyjoker01
veterán
válasz
Fitzgerald #22408 üzenetére
400 órám van single player GTA V-ben szóval tudom miről beszélek. Tele van "haszontalan" területtel a játék. Ettől függetlenül örültem hogy ott volt az a sok használatlan terület, mert szerettem vezetni a mapon, vagy gyalog felfedezni. Továbbra is nulla értelme van ennek a pontnak mert egyszerűen nem igaz, hogy a GTA V vagy RDR2 vagy bármelyik másik OW játéknak minden pontján van content. Ez MINDEN open world játékra igaz. Kivétel nélkül.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
scyllafren #22436 üzenetére
Olyat én is még az elején, létezett egy bug, amikor random helyeken csak úgy leestek emberek az égből (vagy ki tudja honnan), és szétplaccsantak...én talán 2x futottam bele. Lehet ezt láttad.
-
scyllafren
senior tag
válasz
Fitzgerald #22435 üzenetére
En lattam valakit szetplaccsanni az aszfalton (tetorol ugrott le asszem), es a tobbi NPC korbevette, meg kommentalta
-
Fitzgerald
veterán
Akkor leírom hetvenedszer a választ: elsősorban az apró interakciók, animációk (random interakciók során a kontextusba illő módon reagálnak szóban, illetve viselkedésükben (!)) teszik élővé a világot.
Az NPC-k egymás akcióira is reagálnak, nem csak a tiédre.
Ha beleállsz valaki arcába, először elkezd furcsán nézni, majd figyelmeztet, hogy tipli. Aztán meglök. Aztán megpróbál összeverni. És csak ezután fog fegyvert rántani, ha egyáltalán...mert lehet hogy csak beszól valamit, bemutat, és elsétál.
És ha ilyenkor követed, akkor ferde szemmel, gyanakvóan néz rád, továbbra is kommentálva a történéseket....
A körülötted lévő többi NPC - a helyzet elemzése után - be is avatkozhat a dologba. Vagy a te oldaladon, vagy a rád támadó NPC oldalán.
Ha elmegy mellettük egy jó csaj, akkor alaposan megnézik, vagy proli festőbrigád módjára beszólogatnak neki, fütyülnek, stb.
Ha valakire fegyvert fogsz, vagy elkezdesz vaktában lövöldözni, az NPC-k elővehetik a telefonjukat, és rád hívhatják a zsarukat.
De még ez is okosan és változatosan van megoldva, mert nem teszik meg minden egyes alkalommal.
Road rage is létező dolog a játékban.
És akkor ez csak néhány a millió egyéb apróság közül, amelyektől élő lesz az a világ...NPC-k negyedannyi dolgot sem csinálnak, mint a CP-ben. Ha hozzájuk szólsz, 4 random tőmondatot ismételgetnek. MINDEGYIK, mindenhol!
Hát nem tudom melyik GTA-val játszottál...ez erre a játékra kifejezetten nem igaz.
Ez a Cyberpunkban van így, nem a GTA-ban...
Nekem 200+ órám van abban a játékban csak single playerben, és mindig rácsodálkozok, hogy hallok olyan beszólást, elcsípek olyan telefonbeszélgetést az utcán, amit még sosem hallottam...
Szóval ha nem akarod hetvenötödszörre is leírni majd a dolgot, akkor lassan lehet túl kéne esni a honeymoon-fázison a Cyberpunk kapcsán, csak mert zavar, hogy itt mindig megfogalmazza valaki a hiányérzetét, csalódottságát a játékkal kapcsolatosan (többek között erre is való a fórum)... -
proci985
MODERÁTOR
válasz
WATERDACA #22433 üzenetére
ja, de utana minek csinalnad tobbet. ott a vidampark, zsenialis moka, de max haromszor kulonbozo napszakokban.
szerintem nem visszalepes. Witcher 3nal annyira elnyujtottak a sztorit, hogy mire az ember a vegere ert, kb elfelejtette mi volt az elejen. kb mintha Dexter DeShawn
tulelne Takemurat, aztan a vegkifejlet alatt az Arasaka Devil ending kozben lone fejbe Vt, miutan 30-60 oraja nem talalkoztunk vele. Witcher3ban kb pontosan ez tortent a Ciri halott endingben. Gwentbe tenyleg energiat raktak, de az mehetett volna mashova is, es valoszinuleg mashova is ment. foleg ugy, hogy kb a jatekosbazis 5-10%at erdekli, a tobbieknek csak zavaro. ugyanez Far Cry 3nal is, le volt implementalva egy tok jo poker (amibe tenyleg kellett par ora, mire az ember jo lett kozel nullarol), de a kesobbi jatekokbol kiszedtek. FC4ben beraktak az arenat, ami FC5ben ugyan visszatert (lehet csak a kiegben), de egyetlen kuldetesre. achievmentek alapjan megintcsak latszott, hogy a kutya nem jatszott vele.
az a baj, hogy ha tul keves ertelme van nagyon nem fognak vele jatszani, ha meg pl ugy lehet meggazdagodni akkor a sztori helyett a jatekosok arra koncentralnak. ld ismetelten Witcher 3 es a masodik monitoron megnyitott lista a Gwent kartyak pontos helyerol.
-
válasz
proci985 #22429 üzenetére
CP-ből nem a gwent hiányzik, a darts, póker....hanem az aktivitások teljes hiánya.
A céllövölde, ökölharc és autóverseny a side story részei, utána nem tudod őket csinálni. Nem ugyanaz a kettő.
A gwent lehet hogy unbalanced, de látszik hogy a CDPR rengeteg energiát ölt bele abba is, rá 5 évre pedig egy olyan játékot kaptunk, ami gyakorlatilag egy story lineáris "ow" játék lett. Totál visszalépés, a többit pedig már ismerjük.
-
AsakuraDave
őstag
[link] Fele annyi NPC/AI interakciót nem látok a CB-ben mint a GTA5-ben ami egy 2015 -ös játék.
[link] Fizikáról ne is beszéljünk.
Ha neked attól "élő, lélegző" mert egy NPC-nek nem ugyanazt a 2 soros szöveget adták, hát jó.
A fősztori meg mellék küldik biztos nagyon részletesek meg jók mint a Witcher 3-ban de ezzel a köritéssel élvezhetetlen számomra akkor inkább youtubeon végig nézek egy végigjátszást róla.
Ettől függetlenűl kvára felháboritó ami megy a studió körül ezek a lejáratások, bírósági eljárás stb. Miközben az Ubisoft évről évre kiadja ugyanúgy tiszta bug játékait mint az AC sorozat vagy ott az EA... Őket miért nem perelik amíg nem mennek csődbe? Megérdemelnék ha a CDRED-re így rámegy a sok nyomorult élettelen...
Sajnos nálam is ment a refund megjelenés napján Steam-en. 20.000Ft -ot amúgy se ér egy PC-s játék sem de főleg nem ilyen állapotban, de ezért nem a fejlesztőket kell szidni mert szerintem a Witcher 3 is egy örök klasszikus marad aminél jobb fantasy rpg sose lesz hanem a kiadó gárdát és a studió vezetőséget akik pénzért lementek kutyába. -
Alpi.
addikt
válasz
nubreed #22427 üzenetére
Az egyik, szeriintem is nagyon lényeges dolgot leírtad. Az, hogy megmérettetik az Nv DLSS-e ellen és alulmarad, az egy dolog. Ennek akkor van információ értéke, ha a játékban egyébként mindkettő jól használható és a gépünkben egy új Nvidia vga rajzolgat. Minden más esetben !! lényegtelen. Egyébként ha elterjedt lesz (erre ennél pazarabb helyzet nem nagyon lehetne ha azt nézzük, mikben fog Amd hardver felbukkanni a közeljövőben) akkor biztosan sokkal jobb / szebb megoldásokkal fogunk találkozni, mint ezeknél az első, a technológiát bemutató képsoroknál. Ha más nem a másik Fidelity FX eljárással a CAS-sal ötvözve és egy kicsit ügyesebb fejlesztőgárdával már egész komolyan javulhat a kapott hatás. Bárhogy is lesz, az hogy kb. bármilyen hardverrel kapunk egy ilyen opciót (opció, nem kötelező) az számomra mindeképp örömteli. Elég ha a bemutatóban szereplő Gtx 1060 -as példát nézzük. Igen, elmosódott a kép, láthtóan romlott. Cserébe 27-ről 38-ra nőtt az fps. Ami valljuk be erősen az a kategória, hogy "játszhatóvá vált". Én örömmel kattintanék a menüben az FSR-re azzal az 1060-al.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
WATERDACA #22428 üzenetére
CP77bol nem hianyzik a Gwent. dartsozas meg egyeb cucc foleg nem, az ot percig erdekes. van a cellovolde, az okolharc es autoversenyek.
a fast travel rendszer meg ugy jo ahogy van. amennyit kell mozogni, az "ketszer atszallunk a metron Pacifica es Japantown kozott mikozben atvezetot nezunk" megoldastol szerintem mindenki nagyon hamar a falra maszott volna. a CP77 hatalmas, nincs szuksege mestersegesen meg novelni a jatekidot.
nezd meg witcher 3 achievmenteket Gwent kapcsan. Gwenttel az volt a baj, hogy ra kell fekudni. vagy tolod es akkor muszaj osszerakni azt a "paklifelhuzo/counter/steamroller" Northern realm decket amivel utana viszont max 1-2 ellenfel ellen, kulonosen szerencsetlen lapjarassal lehet egyaltalan barmikor veszteni, vagy el kell engedni.
a jatekban egyebkent eszmeletlen kiegyensulyozatlan a Gwent. elfeknek nincs huzo kartyaja (csak temetobol), monster decket es skellinget szenne lehet counterelni, innentol marad northern es a birodalom, viszont elobbinek jobbak a kemei es jobban epul ki vegjatekra szvsz.
-
A GTA-val való összehasonlítást én sem értem, csak nyomokban hasonlítanak egymásra.
Ha a TES-el kellene összehasonlítanod (mindkettő ow és rpg), akkor már vakarnád a fejed rendesen. Ráadásul ott 10 év különbség is van a két játék között.
Egyébként a GTA-ban lehetett dartsozni, billiárdozni, autóversenyezni, bowlingozni, csónakázni, repülőzni, kapcsolatokat építeni, randizni (nem csak lineálisan)....és sorolhatnám. Ráadásul mindezek kidolgozva, nem összecsapva. Ezek mind szabadságot adnak egy ow játékban. Volt hogy azért kezdtem el játszani, mert szerettem volna dartsozni benne, vagy witcher 3-ban gwentezni. NA! Ez nincs meg a CP-ben! Ott van a story és a gigek, oszt jónapot!
-
nubreed
veterán
Legalább történik valami, ezen a téren is lesz egy kis verseny, nem tud belekényelmesedni az nVidia a DLSS -be és nem tudom kell e licenc díjat fizetni a DLSS -ért a fejlesztőknek, de ha az FSR -ért nem akkor úgy is az fog jobban elterjedni. Az meg a hab a tortán, hogy az FSR nincs egy konkrét gpu családhoz kötve, működik amd-n, nvidián, mobilon, konzolon, kb mindenen is.
Szükség is van ilyen fejlesztésekre, mert új videókártyához kb. lehetetlen hozzájutni, ha van is 1-1 darab akkor az is eredeti ár 3-4 -szereséért és amíg a kriptoláz, a megnövekedett kereslet és a krónikus chiphiány próblémája nem oldódik meg addig így is lesz. Új életet kell lehelni valahogy a jelenlegi videokártyákba. -
válasz
nubreed #22412 üzenetére
[Ajánlott cikk a témában]
Még csak előzetes információk vannak, de a két kiadott kép alapján nem lesz atombomba... -
válasz
Ovisbig #22411 üzenetére
[Erről van szó]
"Frac-sure enough" from Lizzy Wizzy -
shotika
őstag
válasz
nubreed #22412 üzenetére
Meglátjuk. Szép számokat bárki tud mondani, viszont örülök neki, hogy az AMD felveszi a versenyt az NVIDIA-val, mert így talán ők is belehúznak a DLSS tovább fejlesztésébe. Az elkövetkező évekre én nagyobb potenciált látok ebben, mint az RTX-ben - annak a terjedésében a magas hardverkövetelmény mellett a tartósan magas videokarik árak sem segítenek.
-
Vesa
Topikgazda
válasz
Habugi #22401 üzenetére
Ezt most írom le szerintem hetvenedszer, de akkor ismét. Szóval, a GTA mitől "élő, lélegző"?? Van egy lineáris fősztori, meg mindenféle melléksztori. Ez van a CP-ben is, ráadásul ezerszer jobb. Van pár üzlet, melyek közül a ruhaüzletek ugyanazt tudják, csak más ruhákat árulnak, tehát semmi extra. Bemész, megnézed, kijössz. Nulla történés, nulla interakció. Van pár értelmetlen egység, pl. tattoo szalon, night club, stb. Bemész kétszer és soha többet, mert pont ugyanaz fogad majd harmadszorra is.
NPC-k negyedannyi dolgot sem csinálnak, mint a CP-ben. Ha hozzájuk szólsz, 4 random tőmondatot ismételgetnek. MINDEGYIK, mindenhol!
Sok jogos kritika van a CP-vel szemben (pl. rendőrök viselkedése) és ezeket már ezerszer kitárgyaltuk, de ezt az "élő, lélegző GTA-t", azóta sem értem. Kétszer játszottam végig azt a játékot, semmi "lélegzést" nem éreztem. Egy szórakoztató játék, és ennyi. Ok, lehet repülni meg jetski-vel hasítani ami a CP-ben nincs, de ennek is csak addig van értelme, amíg az ember multizik, mert cél nélkül csónakázni nem igazán fun.
-
Maelephant
senior tag
válasz
Ovisbig #22405 üzenetére
Jó játék, én is tolom! Van benne egy-két idegesítő dolog, de összességében jó. Egy javaslat: sok guideban a melee (közelharc) skillek erősítését javasolják, de szerintem nem az a jó út, onnan csak a fegyverjavítást és esetleg az első erősebb ütést vedd fel, sokkal inkább a lőfegyveres skillfa fejlesztésének ess neki mielőbb (mondom 30 óra játék után). Később mindent ki lehet maxolni, ami lényeges, én kicsit szívásnak éreztem, hogy melee helyett elég gyorsan a ranged harc vált fontosabbá és nem abba az irányba fejlesztettem.
-
Ez lehet noob kérdés lesz.
Bal oldali a Cyberpunk, középső a Witcher 3... mit ábrázol a jobb oldali kép?
CDPR facebook borítókép -
nubreed
veterán
Itt: [link]
"FSR is brand new, so we don’t know the full list of supported games yet. AMD said that it’s already been implemented by over 10 game studios and engines, and AMD showed off Godfall using FSR. FSR is part of the FidelityFX suite, and over 40 games support at least one FidelityFX feature. The list of games includes Cyberpunk 2077, Resident Evil Village, and Monster Hunter: World, so we could see FSR support for these titles at some point."
-
nubreed
veterán
Kicsit off, de a hírek szerint az új AMD féle FSR -t implementálni fogják a Cyberpunkba is. Na most ez nagyon érdekes lesz, mert az FSR -el ledobta az atombombát az AMD, a ha tényleg olyan jó lesz mint ahogy látszik, a DLSS -t a földbe alázza és ami a legjobb, hogy nem csak AMD gpu-kon fog működni, hanem nVidiákon is.
-
Ovisbig
tag
Jut eszembe milyen BD-t adott ki Lizzy Vizzy?
Azt mondta benne lesz a hírekben, de nálam itt minden alkalommal véget is ért a sztori, sosem néztem utána... -
wjbhbdux
veterán
válasz
Habugi #22399 üzenetére
A természetes felfedezést gátolja az is hogy ennyi fast travel lehetőség van minden sarkon. A Witcherben legalább meg kellett őket találni mire teleportálni tudtál, így hogy csak megjelennek a térképen ha valemennyire a közelébe érsz (?) már túl egyszerű a rendszer. Hasonló problémát okoz mint a World of Warcraftban amikor pár kiegészítőben idejekorán engedélyezték a repülést, és ahelyett hogy felfedezte volna gyalog a játékos a pályát csak felment a levegőbe, irányba állította aztán alttab facebookra stb amíg odaér, ezt a Blizzard is úgy érezte hogy nem jó és visszavettek belőle azóta.
Igen, lehet nem használni a fast travelt, csak az a fájdalmasabb megoldás és nem csak a nyert vagy elvesztegetett idő miatt elsősorban, hanem mert rossz érzés vezetni más játékokhoz képest, és nem történhet semmi az utak körül 3 rendőr 4 bandita random eventen kívül. Jobb open world designnal lehetne rávenni a játékosokat hogy vezessenek, pl NFS szerű 1v1 versenyre kihívás NPC ellen vagy Far Cryban a sok összeszedhető vacak, bármi ami miatt van értelme poroszkálni a térképen klikkolás helyett. -
Fitzgerald
veterán
válasz
Ovisbig #22405 üzenetére
Engem leginkább az tart játékban azóta is, hogy tiszteli az időmet. A harc/fejlődésrendszer átgondolt, a sztori egyre érdekesebb lesz ahogy halad előre, és történik mindenféle random apróság, ami minőségben és mennyiségben is valahol a UBI és a Rockstar-féle modell között van, tehát pont jó úgy, ahogy van.
-
Fitzgerald
veterán
válasz
jonnyjoker01 #22397 üzenetére
Részben igazatok van (tehát lehet találni 1-1 tárgyat, karaktert, illetve vannak idevezető küldetések), részben viszont tök másról beszélünk.
Amiről én beszélek az az, hogy tök feleslegesen bejárhatóak olyan részei a mapnak, amelyeken nem találsz semmiféle érdemi tennnivalót ha csak úgy odatévedsz.
Ezek jellemzően expanzív, hatalmas területek, vagy éppen megmászható épületek, illetve azok bizonyos részei, amelyek tökjól néznek ki messziről, de ha közel mész/megmászod/bejárod, akkor azon túl hogy belátsz a "színfalak mögé" (amit sosem szabadna hagynia egy játéknak), nem találsz ott semmi érdemleges tenni vagy felfedeznivalót, lootot, nem jutalmaz a játék az idődért...szóval inkább csak akkor lehessen ezekre a helyekre eljutni, ha tényleg valami tartalom vezet ide. Oké, a szeméttelepen vanDex hullája, meg a kocsid, ha nomád karakterrel játszol.
Fel lehetne sorolni egy rakás egyéb helyszínt, ahol viszont még ennyi sincs.
Az hogy mennyire menő szarozni a CP-t engem abszolút nem érdekel, bőven elég időm van benne ahhoz, hogy saját véleményt tudjak formálni róla...
A Rockstar-t meg sosem istenítettem, de az apex open world játék az még mindig toronymagasan az RDR2, ezt nem veheti el tőlük senki.
Az a gyémánt standard, természetes dolog, hogy ahhoz hasonlítgatja az ember az összes többi játékot, ha open world designról van szó...
És akkor ugye most jön majd az, hogy de ez erpégé, meg sokkal több és bonyolultabb az asset (a városban valóban) a Cyberpunkban...aminek - azon túl, hogy az open world design-hoz semmi köze - csak egy része igaz, és nem magyarázhatják meg, hogy miért is diszfunkcionális ez a játék, mint open world. -
válasz
Ovisbig #22405 üzenetére
Csak megerősíteni tudom, hogy a Days Gone nagyon jó játék, én tegnap kezdtem el vele játszani és kilóra megvett azonnal. A PC-s port hibátlan lett. Irigylem a PS-eseket hogy mennyire jó exkluzív címek vannak a gépeikre.
Nagyon hangulatos játék, jól fel is tekertem a nehézséget, öröm vele játszani.
-
Ovisbig
tag
válasz
Fitzgerald #22369 üzenetére
"Közel két hete jelent meg a Days Gone pécére..."
Ezzel én is szemezek, főként az motivál, hogy Magyar felirat van hozzá, plusz mocival lehet közlekedni és a külső nézet... ezt a belső nézetes RPG-t még mindig nem tudtam megszokni, hiába nyomtam tengernyi időt a CP-be... jó ez nem igaz mert a lövöldözés kimondottan jó és a hekkelést nem is tudnám máshogy elképzelni... de a kardozás/közelharctól még mindig frászt kapok. -
Habugi
addikt
válasz
WATERDACA #22403 üzenetére
Törekedtem rá hogy ne legyen túlzott wall of text, így kimaradt miszerint amikor azt írom/tam hogy két nevezett modult kihúztak a játék alól az nem azt jelenti, hogy a helyükön üres lyuk maradt, természetesen szó nincs ilyesmiről.
Befaragtak mindkettő helyére valamit (sosem fogjuk megtudni h ideiglenesnek szánták-e őket) ami tudásban kb az előzőek/tervezettek hasamra ütök egy huszada minden szempontból és visszakötötték a "kapcsolatokat" amivel lehetett.
Gyorsan rögtönzött analógiával élve transzplantációt csináltak két OW (+ahhoz köthető tartalom) szempontjából létfontosságú szervvel, csak hogy a célnak megfeleljen, ám a két új szerv úgy funkciójában mint tudásban az előzőek nyomába nem ért (ugye ez sajnos szükséges volt..), így érthető módon az egész szervezet működése totál felborult és azóta is ezen melóznak.
Amit említesz.., a metro is pl kiváló példa arra, mi az amivel jó eséllyel a friss "AI" modulnak csúfolt valami, aminek olyanok a képességei h egy 30méteres járdaszakaszon oda-vissza körbe-körbe sétálgat 10 gyalogos (napszaktól és mindentől függetlenül) már nem tudott megbirkózni. Biztosan volt AI ami vitte a metrót, az új filléres szarból is kihozhatták volna de akkor ugye erőforrást buknak, márpedig az egész történet ugye arról szólhatott véleményem szerint, h erőforrást spóroljanak (abból is olyat mi főleg CPU oldali), mindenen amin csak lehet.
-
válasz
Habugi #22399 üzenetére
Ez egy összeszedett, elgondolkodtató írás volt, sok gondolatával egyetértek.
Egy valamiben viszont kételkedek: szerintem rengeteg mindent nem fejlesztettek ki, és nem baltavágás történt, hanem szimplán időhiány/lustaság/kiadói nyomás.
Minden ow anyagról, amit írtál, gang rendszer, rendőrség, AI stb., semmiről nem láttunk korai felvételt, hogy más lett volna a játék.
Kérdem én, ha az AI-t kiherélték, a fizika miért maradt annyiban, hisz tudjuk, az erőforrást nagyon eszi.
Sok az ellentmondás, én szimplán úgy érzem, hogy vannak dolgok amiket kivettek és látható nyomai vannak (pl. metróvonalak), de vannak olyan ígéretek, amiket soha a b*dös életben nem fejlesztettek, csak elméletben beszéltek róla és ígérgetés maradt belőle.
-
Habugi
addikt
válasz
S e t h #22400 üzenetére
Amennyiben városban & annak közvetlen környezetében, járművek s gyalogosok gyűrűjében játszódó "élő és lélegző" OW akkor bizony Rockstar és többek között GTA.
Engem aztán baromira nem érdekel ki milyen teljes/részleges félreértésben létezik, így aztán nem is állok le/bele.
Nem postoltam ide túl gyakran, ezután sem fogok, pusztán leírtam a véleményem/elméletem mert éppen ontopic téma volt az OW, egy kósza pillanatra sem volt szempont ki(k)nek mi nem fog tetszeni benne.
Előrebocsájtottam amit szükségesnek éreztem az objektív értelmezéshez.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Apple MacBook
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Szomorú jövőt vetít előre a dedikált GPU-knak a Jon Peddie Research
- Milyen TV-t vegyek?
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat (vagy elvesztettem a belépési emailcímet, 2FA-t)
- iPhone topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged