- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Kempingezés és sátrazás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Doky586: Helyreállítási partíció létrehozása (javítása)
- Gurulunk, WAZE?!
-
LOGOUT
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
válasz
olizatriznyá #16648 üzenetére
Nekem ma volt egy GPay-es mobilos vásárlásom délelőtt, azóta sem jelent meg sem a Curve fiókban, sem a mögöttes kártyán... Na de épp most néztem, és már megjelent...
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #16646 üzenetére
na, ezek az eltunedezo/keso tranzakciok mar aggasztobbak, de ez is elmulhat magatol
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #16644 üzenetére
hat, az bizony elofordul, annak oka altalaban idotullepes. fizikai kartyaval riitkabb, de elofordul. ez nem egy hibatlan termek, a 074 meg a velejaroja
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #16641 üzenetére
a hibakod az arulkodo, pontosabban az lenne a lenyeg
-
ACE-
addikt
válasz
olizatriznyá #16639 üzenetére
És ilyenkor el kell kérni a papírt amit a terminál kiköp...
-
ACE-
addikt
válasz
olizatriznyá #16637 üzenetére
Mi volt az elutasítás oka? Mit írt a terminál, mi van a papíron? Érintés volt vagy bedugós, PIN-es? Én arra tippelnék hogy a terminál nem szerette a kártyát valamiért.
-
olizatriznyá
tag
válasz
olizatriznyá #14575 üzenetére
Ma megint próbáltam fizetni gpayjel, de elutasított mindkétszer. A fizikai kártyával viszont simán vitte. Megpróbálom azt, hogy törlöm, majd újra hozzáadom. Hátha. Ja: zárolás nem történt.
-
TrollBalint
addikt
válasz
olizatriznyá #14575 üzenetére
Nekem a múlt héten volt, hogy Shell kúton fizettem vele, és mikor néztem a telefont utána (közvetlenül kártyával fizettem) akkor látom, hogy egy elutasítva, meg egy elfogadott... De a mögöttes kártyát csak egyszer terhelte. Azt írta a Curve, hogy a contactless limitet elértem, viszont mikor fizettem vele, minden úgy ment, mint máskor, nem panaszkodott, a terminál sem írta, hogy elutasítva...
-
vnorbi
aktív tag
válasz
olizatriznyá #14575 üzenetére
Nekem májusban volt utoljára ilyen. Harmadik próbálkozásra sikerült az Auchanben a fizetése, de mindhármat beterhelte. Az elsőt hamar visszakaptam (ezt automatikusan észlelte a Curve), a másodikat is valószínűleg visszakaptam volna 10 nap után, de kicsit gyorsítottam rajta chaten az elutasító fecni bemutatásával.
-
olizatriznyá
tag
válasz
olizatriznyá #8754 üzenetére
Ja, a bank persze zárolta az összeget, igaz, csak egyszer.
-
olizatriznyá
tag
válasz
olizatriznyá #8752 üzenetére
Korai volt az öröm. Hiába sikerült hozzáadni nfc-s fizetéshez a kártyát, két fizetési kisérletből két elutasítás "nincs ilyen ügyfél" szöveggel a terminálon, és "try another card" - dal a curve appban.
-
olizatriznyá
tag
válasz
olizatriznyá #8487 üzenetére
Ma végre eltűnt a zárolás, és ezzel "visszkaptam" a pénzt. Az ügyfélszolgálat semmit sem segített, csak igérgettek, hogy soon, meg 1-5 napon belül, de eltelt egy hónap, mire rendeződött.
-
spider23
senior tag
válasz
olizatriznyá #8710 üzenetére
Nekem hozzá van adva és hibátlanul működik. GearS3 régióváltással természetesen.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #8491 üzenetére
hat, akkor meg kell varni, hogy mindkettobol lesz-e valos terheles
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #8489 üzenetére
mivel 5000 alatti, az appban elvileg mukodik a back in time. egyszer vagy ketszer van benne? es ha csak egyszer, nincs ott olyasmi szoveg, hogy nem lehet gbit-elni, mert this payment has been fully refunded?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #8487 üzenetére
biztos, hogy sikeres volt? 5000 alatti vagy feletti?
-
vnorbi
aktív tag
válasz
olizatriznyá #8403 üzenetére
Köszi mindkettőtöknek a választ. Akkor marad az kis bizonytalanság, hogy ritkán ezek még mindig előfordulhatnak boltokban függetlenül a fizetés módjától.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #8397 üzenetére
ma nekunk is. nyilvan pont egy 20e a culinarisban, zarolva is van. az asszony uk bin-es kartyaja volt
-
Oliverda
titán
válasz
olizatriznyá #8397 üzenetére
Mindig lesznek ilyenek, ha másért nem, a bugos terminálok miatt.
-
kmarci25
veterán
válasz
olizatriznyá #8288 üzenetére
Épp ezért érdemes írni nekik, mert akkor a pénzt is valószínűleg visszaadják.
-
kmarci25
veterán
válasz
olizatriznyá #8285 üzenetére
Ha nem akarod használni, akkor írd meg nekik hogy véletlen volt. Komoly esély van rá, hogy törlik az előfizetést és visszakapod a pénzt.
-
warcat
veterán
válasz
olizatriznyá #8283 üzenetére
Nem járt le véletlenül az ingyenes 30 napos prime trial, amit lehet, hogy beaktiváltál vásárláskor? utána havi díja van amit most vontak le.
-
norrberth
addikt
válasz
olizatriznyá #7983 üzenetére
Szintén...
Mindenhogy próbáltam.
-
vekonyat
csendes tag
válasz
olizatriznyá #7983 üzenetére
Ezt február elsején írta a Curve supporttól Luke, aki Lea helyett "lépett be"
, úgyhogy semmi jóra nem lehet számítani:
"We've identified a problem that's preventing a small portion of users from adding their card to Google Pay. We're currently looking into this and we'll be in touch as soon as we have an update although, at the moment, we don't currently have a timescale to share." Fitbit payhez hozzá lehet adni egyébként, csak sajnos 15 ezernél nem enged nagyobb összeget kifizetni... -
vnorbi
aktív tag
válasz
olizatriznyá #7974 üzenetére
Na, kipróbáltam ma egy Tescoban az NFC-s fizetést. Működött, jött notif a Curve-től és a Google-től is a vásárlásról, de Google Pay app hiányában csak a notif van (és abból egyszer megnézhetőek a pontos részletek is), utána már nem tudom előkeríteni a tranzakciót (Curve-ben persze látszik).
A https://pay.google.com oldalt nézve meg minden üres. A Fizetési módok alatt nem látszik, hogy fel van véve a Curve kártya, és a Tevékenységek is üres (írja is, hogy csak akkor lesz itt valami, ha használom a Google Pay appot).
Szóval nálam ez most működik (Samsung, Android 10).
-
norrberth
addikt
válasz
olizatriznyá #7974 üzenetére
Ugyanez nálam is, megjelent a G pay button.
Már app nélkül is. De nem megy nálam se, ugyanaz mint ami eddig volt.
SajnaLassan hátha megcsinálják.
-
vnorbi
aktív tag
válasz
olizatriznyá #7972 üzenetére
Mármint a gombbal hozzáadtad a kártyát, aztán a boltban a terminál meg azt mondja, hogy nem jó? Pénteken tervezem kipróbálni, úgyhogy lehet, hogy nem megy, csak a telefon állítja ezt.
-
unicumnext
aktív tag
válasz
olizatriznyá #7931 üzenetére
De mi nem megy Gpay-en?
Én 3 hete cstlakoztam. 6 nap után megjött a kártya, és mikor észleli a curve app, hogy fent van a gpay, egy kis link jelenik meg, hogy kapcsoljam össze, azóta is használom nap mint nap a gpay-t, és gyorsabb mint az összes többi mobil app, amit eddig használtam. -
spider23
senior tag
válasz
olizatriznyá #7934 üzenetére
Nékünk hozzá van adva gpayhez, akkor még az ment, de a vásárlás 1x sem ment vele mert csak zárolt vagy azt mondta hogy nincs fedezet...
-
norrberth
addikt
válasz
olizatriznyá #7934 üzenetére
Az az elutasítós, de zárolós az ki lett javítva, de a Gpay-hez adás nem megy most sem. Decemberben
Ugyanez itt is! És ugyanezt írták nekem is vissza.Már 100 e mailt írtam nekik.. A brant egye el őket..
Basznak az egészre. -
spider23
senior tag
válasz
olizatriznyá #7931 üzenetére
Még mindig nem működik? Az év végi kínlódás óta nem használjuk az asszony curve kártyáját a sok zárolás miatt. Reméltem hogy ennyi idő elég lesz nekik a javításra. Az enyém ami régebbi valószínűleg uk bines azóta is hibátlanul megy.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #7190 üzenetére
azt az egy online tranzakciot leszamitva nekem is hibatlan. de az alapjan, amit a kollega jelzett a revolutos topikban, azt a tranzakciot lehet, hogy az elfogadoi oldal utasitotta el, csak nincs fedezet hibauzenet lett belole
-
vrsptr
aktív tag
válasz
olizatriznyá #7088 üzenetére
Na, Curve-t 1 éve használok, ezalatt rajta keresztül fizettem vagy 1,7-1,8M-t. Talán 2x volt elutasított fizetésem eddig. Tegnap viszont 2x akartam vele fizetni üzletben GPay érintősen (11 és 22ezer Ft) és a terminálok PIN kódot kértek, de nem lehetett megadni PIN-t a terminálon. Elutasított egyik helyen 050, másik 054 válasszal. Nem vont le összeget se. Alkalmazásban DECLINED. Végül fizettem a mögé rakott magyar bankkártyával. Most viszont lett Transferwise kártyám és szerintem arra utalok alkalmanként pénzt és ott átváltok a kívánt pénznemre előre. Az lenne a kérdésem van-e értelme a Curve mögé berakni a Transferwise kártyát ha már úgy is előre váltok pénzt a fizetendő pénznemre?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #7082 üzenetére
szuper, akkor magyar banki szerencsetlenkedes lehetett inkabb
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #7080 üzenetére
ahogy oliverda is irta korabban, o is limites uzenetet kapott az apptol, de valojaban a bank dobta el a tranzakciot do not honour hibakoddal. ezert gondoltam, hogy egy ujrahitelesites segithet
viszont egy kartyanak valoban lennie kell mindig. nincs mas, amit be tudsz meg tenni curve ala? revolut virtualis pl.?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #7078 üzenetére
ha meg egyszer elofordul ugyanez, talan meg lehet probalni a mogottes kartya torleset a curve-bol, majd hozzaadni ujra, ugymond ujrahitelesitve a kartyat
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #7073 üzenetére
ez lehet a mogottes kartya online vasarlasos koltesi limitje, nem? januar 1-tol minden hiba forrasa ketes sajnos
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #6902 üzenetére
hat, az biztos, hogy csak 5000 huf alatti fizetesekre hasznaltam mostanaban, azt is csak tessek-lassek modon. 5000 felett egybol a felesegem uk kartyajara valtok
-
vnorbi
aktív tag
válasz
olizatriznyá #6812 üzenetére
Nekem is volt ilyen, de nem tudom megmondani, hogy mitől javult meg. Lehet, hogy ezen is segít az app data törlése. Mindenesetre ha jön válasz, az e-mailben is megérkezik, úgyhogy ha e-mail nem jött, akkor még valószínűleg nem is válaszoltak.
-
Oliverda
titán
válasz
olizatriznyá #6774 üzenetére
Aki rendszeresen szokott Amazonon vásárolni, az kihasználhatja a 10 fontos jóváírást egyenlegfeltöltéssel is, amit később levásárolhat. Az amerikai oldalon itt lehet felölteni 100 fontnak megfelelő dollárt, ami most kis ráhagyással $134.
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
olizatriznyá #6760 üzenetére
Jaja, tényleg vicces, csak ha egy pillanatra belegondolunk, hogy mennyire fájóan igaz, és hogy lassan a topic összefoglalóban lenne a helye ... hát, akkor sokunknak arcára fagy a mosoly.
Pl. olvasom lehella beszámolóját, és az jut eszembe, hogy ha velem ez történt volna, akkor rituálisan már rég felgyújtottam volna a kártyát -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
olizatriznyá #6735 üzenetére
Nem tudom, hogy te épp milyen hibára gondolsz, de az enyémre ezt írták:
(...) We're currently investigating this issue with our Engineering Team and will get back to you as soon as we have an update. Just to manage your expectations, we don’t have a timeframe to resolve this issue at the moment. We'll be sure to let you know as soon as our engineers have been able to fix this issue. (...)
Ez jobb? -
Nutra
tag
válasz
olizatriznyá #6719 üzenetére
Note 8, a Curveben csak annyit tudok megadni, hogy biometrikus igen-nem. Telónyitásra arc és ujjlenyomat is rendben megy. Lehet, hogy ideiglenesen kikapcsolom az arcfelismerést és megnézem úgy is. De ez inkább kíváncsiság, ha ez lenne a legnagyobb hiba, talán fel sem tűnik...
-
emeritus
tag
válasz
olizatriznyá #6651 üzenetére
https://support.imaginecurve.com/hc/en-gb/requests/new?ticket_form_id=360000203778
Jelenleg én sem használom, de nem szüntetem meg: egyébként újraéleszthető. (Jelenleg) -
balinlin
senior tag
válasz
olizatriznyá #6651 üzenetére
Pedig azt kell tenni.
[link]
Én lehet egyszerűen betenném a fiókba és fagyasztanám a kártyát a helyedben. -
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #6619 üzenetére
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #6615 üzenetére
pár napja állítottak be a userek egy részének ilyen eszelős limiteket. az 518 millióhoz képest még a 400e is semmi, szóval ezért üres minden csík
de hát lehetne százmillió is a napi limit, mégis eldobja a fizetéseket nincs fedezettel
én a curve mellett magamra is baromi dühös vagyok, amiért a kiválóan működő uk bin-es kártyámat lecseréltem erre a szar, ukránból nemesített magyarra, de hát nem gondoltam, hogy bevezetnek egy újítást úgy, hogy ennyire alkalmatlan rá minden rendszerük
komoly tanulság és csalódás volt
-
spider23
senior tag
válasz
olizatriznyá #6610 üzenetére
Ugyan ezt látjuk mi is. Valószínóleg azért utasítja el nekünk is azzal hogy nincs rajta fedezet, mert a forint helyett fontot nézne ugyan abban a mennyiségben.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #6610 üzenetére
en latom. amikor megkaptam ezt a felgyujtanivalo magyar bin-es kartyat, akkor ugy kezdodott, hogy a 3500 fontos napi vasarlasi limit 3500 forintnak felelt meg a valtasi hiba miatt. amikor szoltam, hogy nem jo ez igy, atallitottak forintra. eltekintve a back in time hasznalhatatlansagatol, a kartyat tudtam hasznalni, ezen a heten szart be ugy igazan
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #6606 üzenetére
azért lenne fura, mert ennél bővebbek már nem is lehetnének az én limitjeim (1,6 millió/nap, 518 millió/év). de az tény, azóta lett több a hiba, hogy pár napja belenyúltak abba a limit fülbe, és a 30 napos limiteket "unknown" felkiáltással eltörölték (nálam). már tegnap és ma is azt kértem, nézzenek utána, mi a hiba konkrétan az én kártyámmal, mert az nem lehet véletlen, hogy az utolsó 4 próbálkozásomból 3 volt sikertelen "nincs fedezet" üzenettel. az atm-es elutasításra szinte perceken belül válaszoltak azzal a bizonyos screenshottal együtt, a többi levélre viszont nem jött válasz
-
balinlin
senior tag
válasz
olizatriznyá #6537 üzenetére
Akkor is durva hogy ha a reverz tranzakció is beleszámít a limitbe.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
olizatriznyá #6533 üzenetére
most megnéztem a limit fülön, ott például nincs nyoma a mai sikeres/nem sikeres atm-felvételnek
valószínűsítem, hogy ilyenkor a standard procedúra az, hogy a tranzakció indításakor bezárolja a tételt, és ha valami gebasz van, automatikusan megy a refund is - csak az app a rengeteg szar bugja miatt ezt már nem jeleníti meg (illetve kis trükkel lehetne látni, ha a rohadt back in time hiba miatt egy másik hibaüzenet nem írná felül ezt az információt)
viszont ha vissza is jön a pénz, ennyi hibával egyszerűen nem lehet alapozni erre a szolgáltatásra... pedig nagyon sokáig tök jól működött, saját megfigyelésem szerint a wirecardról való átállás cseszett szét mindent
-
Andreas2
tag
válasz
olizatriznyá #6530 üzenetére
Megjelent egy a netbankomban egy "Hitelkártya használat jóváírása" tétel.
Viszont tegnap megint belefutottam. Tesco önkiszolgáló pénztár, veszek valamit, fizetek (wallet+Curve) fizetés ok, másik bolt szintén rendben, később vissza kell mennem a Tesco-ba, fedezethiány miatt elutasítva, Curve alá tett hitelkártyára átváltva minden ok. A számlatörténetben megint kétszer van zárolva ugyanaz a tétel.
Azt hiszem egy időre felfüggesztem a Curve használatát.
-
emeritus
tag
válasz
olizatriznyá #6510 üzenetére
Ha a Curve kártyával való NFC fizetés fontos, akkor menj át az ajánlott szakmai topikba, írd le a helyzetet, kommunikálj és a közösségnek lesznek ötletei a megoldás megtalálásához.
-
xTech
tag
válasz
olizatriznyá #6297 üzenetére
Curve fórumon írta egy supportos csóka, hogy ha nem megy, akkor valszeg a BIN miatt lesz. Írni kell nekik, és állítólag meg tudják változtatni. Meglátjuk.
https://community.curve.com/t/weve-launched-google-pay/14683/540
-
geleati
tag
válasz
olizatriznyá #6176 üzenetére
De fizetés előtt átválthatom pl forintra, nem? Mondjuk ebből töltöm fel a Revolut számlámat, az jó?
-
anadroid
senior tag
válasz
olizatriznyá #6176 üzenetére
A regisztrációtól számítva 1 hét, tehát inkább a virtuális kártya játszik ebben.
-
emeritus
tag
válasz
olizatriznyá #6081 üzenetére
Várható volt, hiszen a kártyaszám nem változott és alappal vélelmezhetjük, hogy új kártya lévén magyar a BIN, ezért a kártya nem GPay-képes. Ma még. Reméljük mielőbb az lesz.
-
emeritus
tag
válasz
olizatriznyá #6062 üzenetére
Eredményezett változást a fizikai kártya? Hozzá tudtad adni a Google Pay-hez? Frissült a virtuális kártya lejárata és CVC-je?
-
szilasz007
aktív tag
válasz
olizatriznyá #5944 üzenetére
Probald ki meg egyszer. Nalam is mar elofordult, hogy ezt kiirta. Elsore. Masodjara mar elfogadta.
-
emeritus
tag
válasz
olizatriznyá #5944 üzenetére
A telefon NFC beállításait ellenőrizd. Ott az érintéses fizetésnél a GPay legyen az alapértelmezett fizető alkalmazás.
-
xcsabo
senior tag
válasz
olizatriznyá #5944 üzenetére
Kepernyőkép? Gpyaről is.
-
Oliverda
titán
válasz
olizatriznyá #5895 üzenetére
Csak, ha kérsz. Viszont per pillanat csak iPhone-hoz vagy Watch-hoz tudod hozzáadni a kártyát, a Google Pay vagy a Samsung Pay egyelőre nem támogatott.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest