Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Öregszem
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Derail Valley
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 10. 28.): [link]
(ÚJ: havi limit bevezetése 1% visszatérítésre)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
gzbotii
nagyúr
válasz Grande Ale #4150 üzenetére
Revolutról nem vont le 1€ körüli összeget? Azt amikor visszatérítik, vagy a levonás pillanatában kellene ott lennie egy kódnak, amit be kell írni Curvben. Vagy, ha Curve appban rámész a kártya ellenőrzésére, nem történik semmi?
Most töltsd le biztos forrásból és add hozzá a kártyádat GPayhez, amíg lehet, mert több mint biztos, hamarosan bezárják a kiskaput. Bár, ha a Curve kártyád még nincs itt, lehet, nem fog menni. Ha látod a kártya adatait az appban, akkor próbáld meg.
OTP-t is hozzáadhatsz.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Krethx
aktív tag
Akiknél törlésre került a GPay azoknak egy tipp. (A kártya adatokat viszont nem a Gpay tárolja.) Nekem még egy app sem törlődött a tudtom nélkül. (Szép is lenne. Többet sem használnák Androidot.) Nem lehet hogy a rendszer automatikusan törli a nem használt app-okat?
Csak Gpay:
Amúgy app nélkül is megy . Settings - Google - Account Services - Google Pay
(Kártyát is hozzáadhatunk.) Viszont ha így használjuk értesítést a vásárlásról nem kapunk.[ Szerkesztve ]
Mac mini M2 Pro 32GB/1TB - macOS Sonoma | iPhone 12 / 14 Pro 256GB - iOS 17 | Apple TV 4K 128GB - tvOS 17 | Watch S9 45mm - watchOS 10 | PlayStation 5 / 3 / 2 Network Adaptor 80GB HDD-OSD | Amiga 4000D Cyberstorm Mk-II 060 50MHz 128MB RAM/120GB-HDD/32GB-CF - AmigaOS: Workbench 3.1
-
gzbotii
nagyúr
-
őstag
válasz sajti_pajti #4134 üzenetére
Igen, nálam be van regisztrálva a CIB internet kártya Curve alá és a history szerint már használtam is (2x).
-
gzbotii
nagyúr
-
tomp
félisten
válasz Grande Ale #4159 üzenetére
Milyen android van a telefonon?
-
Krethx
aktív tag
válasz Oliverda #4156 üzenetére
Ami APK-ból (külső forrásból) van a telefonon nem törölheti. (Akkor bármihez hozzáférhetne.) Ha elveszi az Account-ról az más helyzet. Pl. Refunded-et kérsz akkor törlődik az app. De erre fel is hívja a figyelmünket.
(#4155) gzbotii
GPay app törölve. (UK Store-ból töltöm le.)
Gpay: Settings - Google - Account Services - Google Pay (HUN Account)
[ Szerkesztve ]
Mac mini M2 Pro 32GB/1TB - macOS Sonoma | iPhone 12 / 14 Pro 256GB - iOS 17 | Apple TV 4K 128GB - tvOS 17 | Watch S9 45mm - watchOS 10 | PlayStation 5 / 3 / 2 Network Adaptor 80GB HDD-OSD | Amiga 4000D Cyberstorm Mk-II 060 50MHz 128MB RAM/120GB-HDD/32GB-CF - AmigaOS: Workbench 3.1
-
tlala
addikt
Sajnos nekem sem megy.
Letöltöttem a friss 2.109-es appot az apkmirror.com-ról.
Próbálom a Curve kártyát beállítani az érintéses fizetéshez.
Meg is jelenik a szép fehér alapon a "Kibocsátó Általános Szerződési feltételei" képernyő, azt elfogadom.
Ezután "Kapcsolatfelvétel a bankkal", majd a "!" jel, és "Nem lehet befejezni a az érintéses fizetés beállítását" üzenet, és hogy forduljak a bankomhoz a megoldás érdekében.
Az értesítés sávban a Curve app feldob egy "Declined US 0.00 - Mastercard" értesítést.
Alapból Revolut kártya van a Curve mögé téve, de próbáltam CIB-es kártyával ill. magával a Curve kártyával is, amelyen 8 font van.
Sehogy sem megy.
Mi Note 10-es telefon, Android 10-es MIUI-val.Van még valami ötletetek?
Köszi. -
Krethx
aktív tag
válasz gzbotii #4164 üzenetére
Magyarországon élek. Leírom hogy mit csináltam tavaly.
Első lépés:
VPN-en keresztül készítettem egy UK Account-ot. Hozzáadtam egy UK BIN-es kártyát is. Biztos ami biztos alapon. (Revolut 2017-es kiadású kártya.)Második lépés:
Itt a contactless fizetési adatok elvesznek. Csak saját felelősségre.
Nálam elsőre nem jelent meg a GPay app. Törölnöm kellett a Play Store és a Google Play Services cache-t.Ezek után letölthető volt. Aznap még eltávolítottam a VPN-t és a Revolut kártyát is. Minden olyan app is elérhető ami kizárólag UK-ben.
[ Szerkesztve ]
Mac mini M2 Pro 32GB/1TB - macOS Sonoma | iPhone 12 / 14 Pro 256GB - iOS 17 | Apple TV 4K 128GB - tvOS 17 | Watch S9 45mm - watchOS 10 | PlayStation 5 / 3 / 2 Network Adaptor 80GB HDD-OSD | Amiga 4000D Cyberstorm Mk-II 060 50MHz 128MB RAM/120GB-HDD/32GB-CF - AmigaOS: Workbench 3.1
-
Oliverda
félisten
-
lez68
csendes tag
válasz JoHn123 #4132 üzenetére
Nekem is ez volt, én felhívtam a londoni számot. Kértek egy csomó személyes adatot, hogy beazonosítsanak, majd megkérdezték, hogy miért telelfonáltam Elmondtam, hogy igazából a GPay app telefonált, a csaj gyorsan felfogta, állított valamit a rendszeren majd kérte, hogy távolítsam el a Curve-t és adjam hozzá újra...és tadaaamm, innentől kezdve SMS-sel azonosított és működik is.
-
VeryByte
őstag
Sziasztok,
Lejárt az Erste-s kártyám, kaptam újat, be is aktiváltam, így a régi már nem él. A régi bent volt Curve-ben. Gondoltam cserélem az újra Curve-ben. Mivel más megoldást nem láttam, kártyát töröltem, újat hozzáadtam - ugyanaz a kártyaszám, csak más a lejárati dátum és a CVC/CVV -, el is fogadta, de az ellenőrzés nem megy le, mert mintha a régi kártya adatait akarná ellenőrizni.
Járt már valaki így? Van valakinek tapasztalata?"What is the most important thing in a woman?" - "The soul."
-
Impair1980
aktív tag
-
Yager01
senior tag
válasz Impair1980 #4188 üzenetére
A kinti rom miatt van ... Galaxy watch van nekem is de akkor gondolom romolni kéne hogy felmenjen a Samsung payt. Azt meg nem biztos hogy akarom. Most vpn segítségével angliában vagyok úgy probálkozok. De se sms nem jön se a Sp nem megy
[ Szerkesztve ]
-
Impair1980
aktív tag
válasz Yager01 #4190 üzenetére
Romolni kell, hogy rajt legyen az órán a SPay, máshogy nem megy! Galaxy Watch topikban mindent megtalálsz róla. KB 5 perces meló!
Mobilos Samsung Pay nekem sem megy, mert a telón nem UK-s rom van. Az is menne, ha UK-s ROM lenne rajt. De felesleges, mert az órán működik! A telóra ott a GPAY! -
-
Oliverda
félisten
válasz vodrosjozsi #4192 üzenetére
Miért nem jó telefonra a Google Pay?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Yager01
senior tag
válasz Oliverda #4193 üzenetére
A Gpay müködik de nem kapok hitelesítő sms-t. Most a Spay elindult és nagy nehezen beléptem tudok nézelődni a menüben..stb de ahogy elkezdem hozzáadni a kártyát fagyás van. Újraindítás után látok minden tartalmat, menüt de nem tudok érdemi dolgot csinálni
[ Szerkesztve ]
-
Yager01
senior tag
válasz Oliverda #4196 üzenetére
Curve alkalmazáson belüli infó : "the mobile number is already verified" mit kéne csinálnom vele ezen kívül
Curve support info:
"
Missing verification SMS?
Please double check that your phone number on your Curve profile is correct. If it needs updating, you can contact support to have them update it for you. You can reach them in-app, via support@curve.app, or DM on Twitter/Facebook. They’ll need your year of birth, flat/house number and postcode, and old and new number to update your info"Dr még egyszer mondom jó a szám ami a Curve felületén rögzítve van
[ Szerkesztve ]
-
-
gzbotii
nagyúr
válasz Grande Ale #4153 üzenetére
Majd akkor a refnudnál lesz. Janurárban én is így jártam.
Múlt héten meg felvettem egy másik Revolut virtuális kártyát, és a Curve appban rákattintással tudtam ellenőrizni. Néha így, néha úgy megy.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Dell Precision 5550 - CORE I7-10850H 2.70 GHZ/32GBb/2TB SSD/
- Gigabyte Core i7 Gamer PC: i7-9700 / RTX 3060 Ti / 1Tb SSD / 16Gb Ram
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- LG 27QP88D-P Dual Ergo Monitor Szett!2x27"/IPS/2560x1440/HDR/Type-C/Dual Ergo Kar/
- Raspberry Pi Zero W (v1.1) + 16Gb Sandisk UHC microSD
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest