Új hozzászólás Aktív témák

  • Ant@

    senior tag

    Nem tudom ki ,hogy van vele de szerintem epert fokozat alatt nem érdemes játszani, egy csomó élményről marad le az ember. Elkezdetem a kariert a második legnehezebb fokozaton ahol csak a kipörgésgátló van mediumra állítva minden más OFF. Első verseny Bahrein: pole pozíció / rajt-cél győzelem. Második verseny Melbourne: pole pozíció / rajt-cél győzelem. MINDEZT HRT-vel!! Mondom magamban ez így nem lesz jó ha rögtön a legszarabb kocsival bajnok leszek az első szezonomban. Így semmi értelme fejlődi, jobb csapathoz igazolni. Fogtam magam és újrakezdtem legnehezebb fokozaton. Itt már egyből nem lettem első. Előszőr nagyon kínlódtam a kipörgésgátló hiány miatt, de aztán ráéreztem ,hogy kell adagolni a gázt kanyarból kifele jövet. Persze rengetegszer megbörgtem. Aztán bekapcsoltam a force feedbacket. Általában nem használom mert nem szeretem ha recsg ropog a kormány menet közben, de itt nagyon hasznos. Sokkal jobban lehet érezni gépet. A kormánytól megkapod az infót arról ,hogy már határon vagy mielőtt még végignéznéd a monitoron ahogy megpördülsz. Őszintén szolva force feedback nélkül esélytenen megfogni az autót ha már megindult a hátulja. Na és mire mentem experten? Bahreinben nagy nehezen sikerült bemenni 2:02 alá ami elég volt egy 20. helyre a kvalifikáción. Hamilton lett az első 1:56-al. A versenyen 18. lettem. Éppen pont teljesítettem a csapat elvárásait. Ez már mingyárt reálisabban fest egy HRT-től. Utánna próbaképpen mentem egy kört a Ferrarival és az első mért körben mentem egy 1:55-ös időt. Szóval jó autóval simán lehet versenyt nyerni, szarral viszont lehettelen. Így marad benne kihívás még egy ideig. Persze aki billentyűvel játszik annak eszébe se jusson az expert fokozat. A poén kedvéért kipróbáltam...... borzalmas.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés