Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Melack

    veterán

    válasz DeFranco #7615 üzenetére

    Erre a passzusra gondolsz?:

    "Kivel szemben lehet szavatossági/jótállási igényt érvényesíteni?

    A minőségi kifogás intézéséért a forgalmazó – tehát az a vállalkozás, amely a terméket közvetlenül a fogyasztó részére forgalmazza – a felelős.
    Amennyiben a fogyasztó javítást szeretne, akkor fordulhat közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálathoz is, minden más esetben viszont a forgalmazóhoz kell fordulni. Természetesen javítás esetén is választhatja azt a fogyasztó, hogy a vásárlás helyszínére viszi vissza a terméket, ekkor a kereskedőnek kell továbbítania a terméket a szervizbe.
    "

    Saját példám: Nokia C6-00 (ha valakinek lenne elfekvő,és nem kell neki, szóljon!) kamerája rossz volt. GSM boltba visszavittem, javították, mert az adásvételiben jelzett 3 hónapon belül voltam. Létezik a garancia, csak el kell fogadni, hogy vannak nem teljesen tiszta passzusok.

    (#7619) DeFranco: az akku jó kérdés, az még az új termékek esetében is necces dolog.Ha zsír új az akksi - kétlem, akkor arra lennie kellene 1 évnek. De mivel az akkumulátor általában a készülékkel egy idős, így nem nagyon adnak rá eltérő garanciát.

    [ Szerkesztve ]

    Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés