Hirdetés
- Évente csak egyszer látod! 11 11 11 11 11
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Szólánc.
- Mindent a StreamSharkról!
- Asszociációs játék. :)
- Digitális Állampolgárság Program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GPU-k mindörökké - a kezdetek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Melack
veterán
válasz DeFranco #7615 üzenetére
Erre a passzusra gondolsz?:
"Kivel szemben lehet szavatossági/jótállási igényt érvényesíteni?
A minőségi kifogás intézéséért a forgalmazó – tehát az a vállalkozás, amely a terméket közvetlenül a fogyasztó részére forgalmazza – a felelős.
Amennyiben a fogyasztó javítást szeretne, akkor fordulhat közvetlenül a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálathoz is, minden más esetben viszont a forgalmazóhoz kell fordulni. Természetesen javítás esetén is választhatja azt a fogyasztó, hogy a vásárlás helyszínére viszi vissza a terméket, ekkor a kereskedőnek kell továbbítania a terméket a szervizbe."Saját példám: Nokia C6-00 (ha valakinek lenne elfekvő,és nem kell neki, szóljon!) kamerája rossz volt. GSM boltba visszavittem, javították, mert az adásvételiben jelzett 3 hónapon belül voltam. Létezik a garancia, csak el kell fogadni, hogy vannak nem teljesen tiszta passzusok.
(#7619) DeFranco: az akku jó kérdés, az még az új termékek esetében is necces dolog.Ha zsír új az akksi - kétlem, akkor arra lennie kellene 1 évnek. De mivel az akkumulátor általában a készülékkel egy idős, így nem nagyon adnak rá eltérő garanciát.
[ Szerkesztve ]
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest