A vonatozást hagyjuk, elkap a hányinger ha meglátok egy magyar vonatot.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
A vonatozást hagyjuk, elkap a hányinger ha meglátok egy magyar vonatot.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
Akkor vonatoznod kellene egy kicsit Indiában.
Múlt évben vonatoztam IC-vel, azzal nem volt semmi gond, ment a légkondi is rendesen, töltési lehetőség is volt, WiFi is. Más kérdés, hogy nem én fizettem, szóval nem tudom, hogy ez így mennyibe került, gondolom a sima gyorsvonatok már leharcoltabb állapotban vannak
Live-Die-Respawn
Indiában kb minden az. A képek nem adják át a szagokat.
⭐ Stella
Jap.
Én is utálom amúgy a vasút egyes részeit, a sebességével együtt, de azért van rosszabb.
Káposztásmegyeren kezdtem Bp-i pályafutásom, a melóhelyem a Nyugatinál, onnan villamos (klímátlan), Rákospalota-Újpestig, aztán vonat Nyugatiig.
Már ez a kis táv is sokkolóan fos volt azokon a vonatokon, főleg nyáron.
Állítom ugyanazok a vagonok, amiken gyerekként 25 éve utazgattunk a nagyszülőkhöz, mikor apám nem tudott elvinni a Ladával.
Mondjuk mostanában azon a vonalon egyre több a fancy modern vonat, még emeletesek is járnak arra. Persze ettől a sebesség nem lett jobb, pedig az igazi probléma talán inkább az... ha valami kocsival 20 perc, vonattal 45, talán nem fog a többség felülni a vonatra.
Ezekkel a problemakkal kellene foglalkozni hogy atultessek a nepet az autobol. Csak a sarga festek es a zold dildok olcsobbak
Galaxy Fold 4
Igen, szerintem is Budapest városának kellene a Mávnak új kocsikat venni, vágányt felújítani, felsővezetéket karbantartani, mozdonyvezetőket megfizetni, stb. De várj, akkor miért is van a Máv? Miért is Magyar államvasutak a neve?
Neem, az nem annak a rövidítése
⭐ Stella
nem, az a Miért Állunk Vazze
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
Úgy úgy!
Esetleg: Még Állásban Vagyunk
⭐ Stella
Én greengo-zni szoktam, illetve most nemrég regisztráltam a share now-ra is, de azt még nem próbáltam.
Szerintem is tök jók ezek.
Switch Tax
Csak hogy vége is legyen a sztorinak, atjottem a városon, nem volt vészes a forgalom.
Ahogy elhagytuk a várost, be is állt a forgalom, vagy 20 perc araszolás volt csak szerencsére
Az csak a szokásos M7
⭐ Stella
Amíg volt én jellemzően szerettem. Mivel 1 sín ment, így a menetrend viszont siralmas volt.
Ha nem átlag sulis/8-9 órás dolgozós időben mentem, akkor mindig volt hely, és jellemzően az alacsonypadlós jutott.
Valamikor nagyobb utazószámnál a régieket küldték - az nekem is a halálom, főleg a tömegnyomor miatt.
Mielőtt elkezdték a kínai vasutat, az utolsó hetekben emeletes vagonok jöttek, ami zseni volt....
Azóta meg marad a Volán ami egy hányinger....
Amíg nem váltok munkahelyet és nem Budapest másik végébe kell mennem, addig sajnos ez van, a Greengo és társai nem akarnak terjeszkedni délre (pedig nálunk a cafeteriaból x%-ot lehetne ilyenre kérni)
Az a Limo XL, az pont jo ilyenekre.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
"ha valami kocsival 20 perc, vonattal 45, talán nem fog a többség felülni a vonatra."
A rengeteg agglós miatt az már nem 20 perc
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Ja ez igaz.
Viszont az is igaz ha letenné mindenki az autóját akkor nem férnének el a tömegközlekedésen. Vagy elférnének csak hering-feeling lenne.
⭐ Stella
Volt benne részem,60 as évek nagyvárad tér kőrut 63 as vili.Lépcsőn ütközőn. Télen.
Ha mindenki letenné a kocsit és tömegközlekedne, más lenne a menetrend is.
Viszont keveseknek esik egybe a célállomás az agglomerációs járatok állomásaival. Pl bejön HÉV-vel az Örsre, de Budaörs azért még kicsit odébb van. Akkor már inkább kocsiba ül és átverekszi magát a városon.
Persze elég önsorsrontó dolog gödöllőiként Budaörsön munkát vállalni, de van, akinek ez kell.
pjen: ez a lépcsőn utazás nekem is megvolt a 90' közepén, még szegedi diákként. Újszegedről a 60-as, 71-es busszal a belvárosi átszállásig a Ligetnél iskolába menet már az állóhelyek is el tudtak fogyni a csuklós buszon, pedig 5 percenként követték egymást.
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Azt kétlem hogy változna a menetrend, mivel nincs fejlesztve semmi, hosszabb szerelvényeket meg nem nagyon tudnak küldeni, mert nem férnek be.
Annyi embert nem bír el, csúcsban most se bírnak már sokkal többet.
Igen, a 4-6-os is csúcsra van járatva főműsoridőben. Kb nem is nagyon tudnák sűrűbben követni egymást a szerelvények, hosszabb meg nem fér be a megállóba.
#nincsbennetarcsi
Ha valami miatt utolérne minket a vég és rá lennénk kényszerítve a privát jármű hanyagolására, két út maradna.
1. Az alternatívák erősödnének: tömegközlekedés, carsharing, mikromobilitás, kerékpár.
A vasúthálózattal most is próbálkoznak, a déli körgyűrű előbb-utóbb megvalósul. Számomra a jelenlegi lakhelyemmel és munkahelyemmel kimondottan jól jönne. Ha már a 4-es metró megállóinak harmadát elsíbolták.
2. A fancy lakhelyek és munkahelyek közötti távolság (fizikailag és időben) rövidülne. Kevesebben akarnának a budai örökpanorámás ingatlanokban lakni, illetve több munkalehetőség koncentrálódna az agglomerációs központokba.
Persze tudom, hogy a kb autómentes Észak-Koreával példálozni elég kifacsart.
Qru: nagyon a belvárosban kell lakni, élni, hogy a 4-6-osra már aglomerációs vonalként tekints.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Mostanában mindenki az 1 milliós Amsterdammal példálózik (autómentes belváros). De az a példa több sebből vérzik.
Nem lehet Amsterdamot összehasonlítani Budapesttel.
⭐ Stella
A mi a körúton kívül van az már vidék.
#nincsbennetarcsi
Pontosabban lehet csak nem érdemes.
#nincsbennetarcsi
Bécs egy jó példa sok szempontból, persze összehasonlítani kár.
De ott is megvan sokminden egyszerre: lakónegyedek sok emelettel, emeletenként sok lakással, irodanegyedek, ipari negyedek, a várost átszelő autópálya, gyorsforgalmi utak, a Duna, családi házas, nyaralós övezetek, sík, vagy épp dimbes-dombos vidék, ahol lehet, villamos, metró, ami az agglomerációba is bele-bele kóstol, parkolóházak, garázsok, kerékpárutak...
Budapesttel is lehetett volna kezdeni valamit, kezdtek is. De kb 100 évvel ezelőttig Budapest egy bő háromszor ekkora ország fővárosa volt. És az addig az újratervezésre lehetőséget adó hatásokat, mint a nagy árvizeket meg is lovagolták. Trianonig a legfontosabb gátépítések azért végbe mentek, olyan nagyon nagy újrarendezést lehetővé tevő hatás meg nem volt, ideértve a II. VH-t és az orosz jelenlétet is.
Illetve nyilván a hazai lakosság sem rendezőzödött újra területileg, a budapesti lakosság nem csökkent nominálisan, arányaiban pedig messze elszaladt bármelyik vidéki várossal szemben.
A 2022-es népszámlálás szerint Budapest lakossága több, mint a maradék 18 megyeszékhely összessége és az agglomeráció még nincs benne.
Budapest egyes kerületeit szokás vidéki nagyvársainkhoz, megyeszékhelyeinkhez hasonlítani és valóban vannak például Szeged, Debrecen alapterületével, lakosságszámával felérő kerületek.
Szerintem ez az aránytalanság is közrejátszik abban, hogy akár a közlekedés, akár a tömegközlekedés olyan, amilyen. Budapesten és vidéken egyaránt.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Perfect levezetés.
⭐ Stella
Nem értek hozzá, ennek is megvan a szakmája.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
Ja csak a szakmabeliek mindig Amszterdammal példálóznak. De az nagyon messze van térben és időben is Magyarországtól.
⭐ Stella
na, kis segítséget kérnék
kisebb unokatesóm igen húzza az agyamat..
régebben, ha jók az emlékeim, Vecsésen,vagy hol,volt valami repülőgép-fotós-jó hely a ferihegyi reptér mellett. megvan ez még? hirtelen googleba nemtudom hogyan kellene a jó címszavakat beírni
hétvégén,szombaton gondoltam, ha jó idő lesz, de a pontos hely mellett érdekelne,hogy mikor is érdemes kimenni ? nehogy már ott dekkoljak másfél órát egy repülőre várva
In loving memory of Garrett Lockhart
Vecsés, spotterdomb. Az út végén van egy sorompó, onnan még kell gyalogolni. Amúgy vecsési vagyok, de még sose jártam arra. Ecseri út vége.
Ihn nikho! Mahna nikho mha nahna e rei! Mha nahno mha nah rikho! Ihni Kohei!
Spotter a kulcsszó, esetleg a cargodomb? Mondjuk az nem Vecsés.
Switch Tax
Ott van minden az első linkemen. [link]
⭐ Stella
Mire bepotyogtem addigra ketten irtatok mar.
Switch Tax
Írjál gyorsabban akkor.
⭐ Stella
attól független,köszi mindenkinek
igyatok egy jó hideg sört fizetségül
In loving memory of Garrett Lockhart
Az Ajtósi Dürer soron működik még a Cseh Sörkert a koli mellett?
Ahhoz hogy sokan váltsanak fejleszteni kén' először is.
Múltkor egy Soroksár Hősök tere-Haraszti vonalat 35 perc alatt tettünk meg délután fél négykor, 0 klímával. Sokáig nincs buszsáv, így kénytelen dugózni a kedves kis busznak. Tudom, ott a hév, de 25 perces sétákat nem akarok bevállalni.
Buszok régebben nagyon le voltak lakva és nagyon régiek is voltak (kedvencem a kapucsengős leszállás jelzős volt), bár ahogy látom egy fokkal javult azon a vonalon a helyzet, de attól függetlenül iszonyú retkesek...
A másik, "új" vonalon már jobb a helyzet, modernek a buszok, viszont reggel 8 után csak óránként jár. Az utolsó BP felé este 8-kor megy, visszafelé pedig 21:35-kor, az első pedig csak 4:40-kor indul, tehát lehet taxit hívni 10+ ezerért
Ja igen, nem igazán van éjszaka lehetőséged utazni, bár vonat esetében sem volt nagyon másképp, az utolsó ott is 23:30-kor indult, utána pedig már csak 3:40-kor.
Nincs mese, muszaj inni hajnalig.
#nincsbennetarcsi
Szerintem nem, építési terület az a rész is.
Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."
Vagy ráfeküdni a gránátra
Köszi, mert közben változott a szállás arra a kolira, de akkor a söröző kilőve.
Az hazadob pikk-pakk.
#nincsbennetarcsi
Budapestet ne hasonlítsuk össze Amsterdammal, de a magyar vasutat hasonlítgassuk az indiaihoz? Oh wait?
Nyugodtan lehet hasonlítgatni.. Magyarország nem fejlődik.
Én nem hasonlítottam indiaihoz. És nem a vasútra mondtam, hanem en bloc Indiára: bűz van mindenhol.
Nem FoxiestFox-nak szántad inkább ezt a kommentet? Oh wait?
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Voltál is mindenhol Indiában, hogy ezt így kijelented?
szerk.: Azt, hogy ne hasonlítsuk össze a két várost Te írtad, de ez részletkérdes.
[ Szerkesztve ]
Nem, de elhiszem annak aki volt.
⭐ Stella
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.