Topiklakók, és autóik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [MasterDeeJay:] Egy kis upgrade a gépemhez. IBM M122 billentyűzet
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/alien.gif)
tasiadam
veterán
GM 5L40-re gondolok (e39 25d), és ezen szeretnék, mert mióta kitakarítottam a szívósort, ledugóztam, meghajtottam, szöges ellentéte a korábbi viselkedésének. Eddig nyomatékból lehetett autózni vele, nem váltott vissza, ha csak nem nyomtam meg a kickdown gombot, azóta viszont már 90ről egy közepes gyorsítás is visszavált. Olyan érzésre, mintha gyengébb lenne, de ha S-be rakom és 5.ben hagyom, onnan gyorsítva tökéletes az ereje. Ezért akarnám resetelni. Mondjuk azt is jó lenne tudni, hogy egy jó, nem retkes szívósoros és friss turbós, patika 25d mit tud, de ilyet még nem láttam, csak nem érzem az autót 163 lóerőnek. Jelenleg olyan, mintha egy nagy turbolyuk lenne, akkor megy, amikor van nyomás, de az később jön meg.
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár