Hirdetés
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Digitális Állampolgárság Program
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Online jogosítvány megújítás kishazánkban,és user error :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Vangelis #6294 üzenetére
Jah, 5 -6k -ból megvan. Nekem most nagyon jó illatos. Jah, klíma nélkül felejtős szerintem is, bár néha én is kikapcsolom, főleg városban ha nincs dugó, és lehet szépen menni. Auto -n soha nem hagyom, leveszem a fordulatot a legkisebbre, és úgy pörög. Így nem fúj olyan veszettül, és kellemes is. De vannak sokan, akik nem bírják a klímát.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Vangelis
félisten
Jah én is lefertőtlenitem majd.
Jah klima az alap.. igaz a faxa Opel Combo 1.7D villámban sajnos nincs:_(... és azzal flangálok legtöbbet a városban.
de majd teszek bele mobil klimát
Fogyasszátok szeretettel: //BruTÁÁLiSSS// https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=rknv73rbVdAf
-
keIdor
titán
-
tibi666
senior tag
válasz God Vazzeg #6287 üzenetére
klíma nélkül autót venni butaság, az biztos.
én nem bírom a klímát, mindig fáj tőle a torkom, ha csak azt használom hűtésre. a tetőablak önmagában nem elég, nagy tempónál pedig az is zajossá válik.
tetőablak+klíma gyengén ideális. -
God Vazzeg
veterán
válasz Gebriel #6288 üzenetére
Akkor ez egy pompás gép
Nem értem miért kell sz*pkodni külföldi autókkal, mikor itthon is ki lehet fogni jót, csak utána kell menni. A külföldi autót mire lepapírozod, beleőszülsz. Már ha még mindig úgy van mint pár éve, rengeteg papírral kellett kóricálni, mire minden ok volt, most meg már regadó is van pluszba, szóval teljesen felesleges, szerintem
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #6285 üzenetére
Sajnos igen. És nem tom, hogy kimenjünk megnézni és mi hozzuk be v. behozassuk, de az meg feláras ugye.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
MPowerPH
félisten
Akkor a Phaeton -al szemben ez? Motorja ennek jobb, jobban is néz ki, talán annyira nem jól felszerelt, persze ha ilyen szinten lehet ilyet mondani.
Don't Tread On Me
-
Vandit.
addikt
-
zack
nagyúr
válasz MPowerPH #6264 üzenetére
Nem igazibb motorral...sőt. A nagy nyomaték kocsiban 200 felett nagyon érezhető, a fékerőről nem is beszélve. Csak hát fizesd meg. Egy ilyen autó árából ami legalább egy M5, M6...veszel 10db új 1000-es sportmotort. Más érzés egy M5 V10-es 507LE / 520Nm erőforrása, mint egy sportmotoré. Csak ugye ezt kevesen tehetik meg.
Ha valaki cserélni szeretne egy E60-as M5-öt...szívesen odaadom érte a mocimat 1 az 1-ben. Bár a fenntartási költségeivel lehet lennének gondjaim...Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
MPowerPH
félisten
Amúgy a 60 még nem is sok... Bőven belefér. Én azokra az álszentekre gondolok, akik csak lakott településen tudnak menni. Ha megyünk a Balcsira, Simontornya felől, vagy Kaposvárra a Szekszárd felől, mindig nagyon vicces utunk van. Lakott településen kívül megelőzöm az autókat, utána jön egy lakott település, és szépen mindenki elmegy mellettem, még a kamion is. De nem ám 60 -al, hanem 80 -al. A sok okostojás, utána meg azzal vág fel, hogy ő 90 -nél nem megy gyorsabban. No mind1, utána mindig előzgethetek újra. A már említett topic is ilyen emberekkel van tele...
Más: Aki nem hiszi az általam említett diesel teóriát, menjen föl E39.hu -ra. Alaposan ki van tárgyalva. 525D -k nagyon jók, E39 530D és E60 530D -t mindenki ócsárolja a magas szervízköltségek miatt. Érdekes, hogy az 535D -vel nincsenek problémák, de ugye az már nem is mezei diesel, meg is kell fizetni a felárat érte.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Szentmihályi pihenő -nél már nagyon sokszor kellett fékeznem. Mindig elbújnak a kihajtó mögé, így csak ha nagyon odafigyelsz, akkor látod meg. Nem is kockáztatok, mert ha ott nem látom meg, már filmezik is a seggem. Ott ezért már akármi is van, lassítok. Meg mostanában még jobban patkányok, sokat mérnek az M6 -os Dunaújvárosi végén a felüljárón és a rávezetőn is.
De tapasztalat sajnos, hogy a felüljárókat mindig nézni kell, mert a törvény emberei törvénytelenül elbújnak, és úgy mérnek. Egyszer látnám meg... Visszagurulnék, és csinálnék egy szép fotót.zack: Igen, mocival megint más. Tudom hogy az az igazi, de én őszintén megmondva félek motoron. Lehet csak azért mert még soha sem próbáltam, meg sok rémhírt hallottam.
Ha motorost látok, főúton vagy pályán, az az első hogy lehúzódok, amennyire csak lehet. És úgy vettem észre, hogy értékelik, mert mindig kapok egy köszönömöt.
Meg motornál gondolom sokat van tényleg olyan, hogy elveszik a rendszám, avagy tényleg csúnyán sáros lesz. És motorossal mit tudnak csinálni? Utána mennek?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
zack
nagyúr
válasz Gebriel #6248 üzenetére
Én nem autózom, bár tudom mi az amiről BMW001 ír. Ez a sebesség megszállotja sztori...én 1000-es sportmotorral tolom, ami meg van piszkálva. Autókhoz mérve kb. Lambo Murcielago szint 200-220ig, bár ez csak 185LE/180kg. De a súly-lóerő aránya olyan mint egy Bugatti Veyron-nak. Ha egyszer ehhez hozzászokik valaki, úgy hogy nem megy el tőle az esze, akkor örökre a rabja lesz a sebességnek, mint egy jótékony "kábítószer". Legyen az BMW 540i vagy akár egy sportmotor.
Én is megnéztem már a végét a motoromnak, bár sok lehetőségem nem volt rá...szélcsend kell, a külső sávban ne legyen forgalom, ne legyen szembe nap...stb. A digitális órám 299km/h mért, majd onnantól már csak a fordulat emelkedett 500 fordulatot talán, ami 310 környéke lehetett...de nem nagyon volt időm odanézni. Autóban biztos kényelmesebb ez a tempó, mert motoron 250 felett jó fizikum kell hosszútávon a légellenálás miatt.
Persze ritkán van erre lehetőség, de ésszel, és rutinnal lehet tempósan közlekedni...főleg hogy az a fránya rendszám táblám mindig tiszta sár...Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #6257 üzenetére
Értem. Én nem azért írtam le ezt, hogy faszának nézzetek. Sokat nem kellet csinálnom, csak nyomni a pedált. Ahhoz nem kell nagy tudomány, csak felelősségérzet.
Ezt csakis azért írtam le, hogy az autót jellemezzem, mert nagyon megfogott megint.
Én ezzel nem vághatok fel, mert nem az enyém, csak megosztottam veletek.Az biztos, hogy a "Miért vezet mindenki úgy mint egy állat" topicba ezt nem írnám le, mert ott annyi az okos és szent ember, hogy csak na. Egyik se ment még életében se 90 -nél gyorsabban...hahaha... Ezek az ilyen álszentek, akik itt játsszák magukat, de annyira fostosok, hogy csak záróvonalon tudnak előzni, meg buszsávból betolakodni, azt hogy index vagy stop, nem is ismerik.
Jah, és igen, ettől a középsőm se lett nagyobb, meg a csajok se buknak rám jobban. Imádom a sebességet, erről nem tehetek. De vissza tudom magam fogni, és csak akkor megyek, ha tényleg van rá lehetőség.
A sebességőrület sajnos ezzel jár, betegség... Azért gokartozok elég gyakran, hogy addig is kiélhessem magam. Nyáron úgy néz ki megint mehetek amatőr Astra kupára. Azt is nagyon várom már, ott úgy mész, ahogy akarsz. Nincs trafi a visszafordító után.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gebriel
veterán
válasz MPowerPH #6253 üzenetére
Nem, nem nem jobbak, de hogy.
Félre ne értsd.
Nagyon nem is akarok bele menni, de 278km/h nem példa mutató "kiírva".
Nem miattad..minden tiszteletem a tied.
DE..
Vannak userek akiknek csak az "jön le" , hogy ettől lesz fasza gyerek illetve elismerést kaphat ha hasonló szituációba keveredik.
Érted remélem mire akarok kilyukadni -
MPowerPH
félisten
válasz szandro #6254 üzenetére
Persze, mert azok rendőrök. Az egyik haverom rendőr, nagy autós volt mindig, már nyomozó lett, nem járőr. Múltkor mentem vele föl Paksra, végig telefonált, 70 -nél 100 -al, 30- nál 60 -al ment. Utána meg át a zebrán lassítás nélkül... Akkor kinek is kellene példát mutatnia?
Tomics: Nevem ott van, és? Mit tudnak csinálni? Semmit...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szandro #6251 üzenetére
Kép anno volt felrakva ide, mikor meg akartam venni. Nem tom meg van -e még a linkje.
Gebriel: Nálam az ilyen nem számít szabálysértésnek. Én betartom a kresz minden pontját, amit ép ésszel be lehet. Nem előzők állat módra másokat veszélyeztetve. Nem előzök tilosban, mindig megállok a stop -nál és a zebránál ha áll ott valaki. Indexelek a körforgóból kijövet, megadom a jobb kezet, nem megyek pirosba. Minden szarságot. Még akkor is indexelek, ha csak egy biciklist vagy álló autót kerülök. Pedig az nem divat nálunk, a körforgóval együtt. Ott van az autópályán a leállósáv meg a buszsáv... Nekem szembe se jutna ott előzni, nem így lettem nevelve. És lakott településen mindig betartom az előírt 50 -et, zebrák előtt 30, ami miatt már párszor le is dudáltak.
De azt nekem nem fogják megmondani, hogy üres autópályán hogy nyomom a pedált. Már vagy 800* aláírtam a "Töröljük el a 130 -at ", sajnos eddig nem sikerült. Addig is, nem érdekel. Ha nincs senki az úton, jók a körülmények, nem veszélyeztetek másokat, engem ez az egy szabály nem érdekel. Akkor minek a V8 -as dög???Ha egyszer beleülhetek egy M5 -be, és talán tulaja is lehetek, az első az az lesz, hogy kimegyek a pályára és csinálok egy videót, hogy gyorsul 300 -ig.
Jobb az a sok fasz, akik buszsávot használnak, zebrán nem adnak elsőbbséget, tolakodnak, avagy másokat veszélyeztetve előzgetnek? És még van ezer cig@nykodás, amit elkövetnek, és ami veszélyes... Nem beszélve azokról, akik az 1.4 -es szutykokkal faluban a kis utakon 100 -al veretnek el, mert az a menő. Az szerintem ezerszer rosszabb és veszélyesebb is, mintha autópályán mennél 300 -al.
Én ezt az egy dolgot nem szégyenlem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #6217 üzenetére
Dragon, én majdnem ugyan erről beszéltem. Annyit mondtam, hogy ezek az E39 dieselek 150k km -ig voltak jók, utána már kuka, hiába fut annyi az utakon, sokat kell rá költeni. Az új E60 -qas dieselek is jók nagyon, 150k -ig megint csak. Utána jönnek a gondok. Kevés ember vigyáz rá, és míg egy benzinest ha valaki annyira nem becsül meg, nem lesz nagyobb baja, addig egy diesel autó nagyon megszenvedi. Sokkal kényesebbek. Ha a kezdetektől kezdve normálisan van használva, és rendesen van szervizelve, akkor talán még 250k km -el is jók. De az ilyen olyan ritka mint a fehér holló. A diesel autó az nem benyás, hogy addig nyomhatod neki, amíg kedved tartja. Nem versenyzésre, nem driftelgetésre való. Sok kipörgetés nem jó neki, tartósan magas fordulat se ideális, és persze kerülni kell a túl alacsony fordulatot is.
Én erről beszélek. A diesel autót akarsz venni, akkor vegyél újonnan, vagy vegyél olyat ami még kötelező szervizes korát éli. Mert utána már ki tudja, hogy becsülik. Pl. mikor elhozod, és bejáratási fázis van....Ha ott azt kihagyod, pont az van, hogy 150k km körül kakukk a motornak.
Én mindig sok km -es dieselkről beszéltem, és az öreg dieselkről. E60 -asokat azért nem szidom, mert még viszonylag fiatalok, a többségben nincs annyi km. És azért az a diesel már sokkal megbízhatóbb mint az E39. Lerobbanni nem fogsz vele, esetleg nagyobbak lesznek a szervízszámlák. De 160k fölött már nem kellene. 80k -nál még megvenném.Más: Nem rég értem haza Bp. -ről. Mondtam, hogy haver 540i -jével mentünk. Persze oda-vissza én vezettem, még jó hogy kihasználom az ilyen alkalmakat.
Hát, egy álom az az autó, úgy ahogy van. Ritka 6 gangos, imádom azt a váltót. És a motort is...Eszméletlen hangja van, mondjuk ez az M -es kipuffrendszernek is köszönhető. Odafelé nem siettünk, autópályán 130 tempomattal,+ kis város, bár forgalom kicsi volt. 11,2 lett az átlagom, ami azért nem rossz. Simán 10l alatt lehet vele maradni, csak városba ne menj. Város előtt 10l alatt is voltam.
Nah, aztán hazafelé megkergettem. Chippelt az autó, szóval még jobban megy a maga 300 lovacskájával. De valami eszméletlen. Jött két sporttárs...Az egyik egy új A6 2.7T, a másik egy újabb E350 -es merci. Versenyeztek, de az Audi nem bírt a Mercivel, nagyon kergette. Nálunk 540i felirat természetesen nincs kirakva, csak egy szép M logo.
Nah, persze hogy levillantott. Lehúzódtam, elengedtem, akkor nézem hogy jó gépek. 28i -vel nem is erőltettem volna, na de ezzel. Szépen utánuk, még csak 5. -ben nyomatékból. Megvártam míg pálya üres villantottam, Audi félre is állt. Szépen beálltam a Merci mögé. Előzte a sort, de azért arra is rávillantottam. Az meg szépen lassított 140 -re, gondolom meg akart szívatni, hogy majd alacsony fokozatból kezd kigyorsítani. Ahogy elhagytuk a sort toltam egy 3. -at, aztán egy 4. -et és már 200 on is voltam. A csávó a Merciben csak bambult, pedig ő is tolta, mert jött azért vagy 10m -el lemaradva. Mondtam, hogy nem játszok tovább, mert elveszik a jogsimat. Erre 210 -nél elkezd a Merga villogni. Onnan húztam egy 5. -et, és szépen eltoltam ameddig el nem tűnt a tükörben. Sajna óra csak 250 -ig mért, természetesen tiltás nincs az autóban. GPS szerint 278km/h -al mentünk, klímával persze, és még nem volt vége. Brutális hangja van mikor pörög a V8, valami utánozhatatlan.
Egyszer ha lesz lehetőségetek próbáljátok ki. Jobb mint egy hullámvasút.
Automata nem tud ennyit, 6 gang nagy előny.Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz Gebriel #6243 üzenetére
Hát most őszintén...? :
Az elsőről csak 1 kis kép van amin csak annyi látszik, hogy a küszöb elüt a többi elemtől.
A második tuti nem 93-as, mert ezt a fajta kormányt csak a gyártása legelején pakolták E36-ba, szóval 600k-t biztos nem ér. A harmadik lehet, hogy jó. Érdekes, hogy G2-re akarja lecserélni.Vandit:
Ha a felnire érted, akkor ez a fajta nekem is bejön. Bár sima ezüst színűben jobb lenne.[ Szerkesztve ]
-
Vandit.
addikt
-
SpeedR
őstag
Egy igényesen tuningolt bordó E36 Coupe. Szerintem nagyon jó ez a szín.
(#6240) MADV12
Én sajnos nem tudok menni.[ Szerkesztve ]
-
MADV12
csendes tag
Jön valaki Sortvadkertre (a legnagyobb BMW találkozóra) ???
E31 850CSi M-Tech Motorsport Individual /6 speed manual-S70-5.6L-470 LE
-
SpeedR
őstag
Az összes linkelt autó közül én ezt a bordót venném a lista első helyére. 25i motor, jó felszereltség, korrekt tuning mentes állapot... Az orra kicsit égnek áll, lehet hogy a hátsó lengéscsillapítók cserések, de még így is ezt mennék el először megnézni. Másodiknak pedig a korábban linkelt M3 Packetes kék 20i limot. Igaz az nem olcsó, majdnem 2x annyi mint a bordó coupe.
-
Eagl3
veterán
válasz Vandit. #6228 üzenetére
Vehettem volna ilyet is, csak éppen próbáltam reálisan nézni a dolgokat és nem egy 15 éves romot venni. Arról nem beszélve, hogy kétszer körbeautózom ezeket
Amúgy nekem az E36 nem is tetszik, egy 328 -ast elfogatam volna, de inkább az E46 320i -ket nézegettem, de azok még elég drágák voltak.Amúgy kérdésedre válaszolva igen, ennyiért inkább Alfát kell venni, mert fiatalabb, takarékosabb, sportosabb, és az E36 -nál szebb (persze ez szubjektív).
-
Vandit.
addikt
Ennyiért Alfát kéne venni, mi?
Ez sajna olyan dolog, hogy én coupe bmw-t akarok ennyi pénzért, mert más autót meg nem vennék, úh meg kell oldanom sajna.A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
Attól még megnézhetem, az nem kerül semmibe. Tukmálás meg nem lesz, mert elviszem szervízbe, ha nem mennek bele az átvizsgálásba, akor meg annyi.
Szerk: Amúgy meg linkeljetek már ennyi pénzért jobbat légyszíves. Kíváncsi lennék. Ja és coupe legyen.[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
tibi666
senior tag
válasz Vandit. #6222 üzenetére
véleményt kértél gondolom.
én megmondtam a véleményem.
de ha neked csak az számít, aki mosolyogva helyesel, hogy ügyes vagy vandit, ez dögös autó, akkor megígérem, többet nem írok.amúgy egy jó alapot könnyebb rendberakni, mint ezeket. de a te időd, a te pénzed, a te autód.
-
Vandit.
addikt
válasz tibi666 #6221 üzenetére
Égetés vagy sem, attól még megnézem. És teszek rá, hogy gyári vagy sem úgyis újjá lesz építve fokozatosan.
Ja és nem kellenek a lehúzó kommentek köszi.[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Vandit.
addikt
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Gézengúz
addikt
Na úgy néz ki rendesek a szervízben azt mondta a srác a hangszórókra vegyek helyette másikat és vigyem a számlát....
Ki is néztem ugyanolyat.... Csak egy kicsit újabb gyártás mert az enyém már kifutott....
Ma néztem a cuccaimat minden darabokban van ma és holnap jönnek hazafelé...
Én meg melóból hozom haza a nagy papírdobozokat és csomizom be amit el akarok rakni...Rendes a csóka Up neki
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #6216 üzenetére
állj nyugi van.
én nem kötöttem beléd, csak amikor annyira lehuzod a 3.0d.s mocit.530d pesten annyi van mint a franc szerintme nem hiába.és valszeg van köztük amit üzleti célra használnak és 150k van benne.DE!!!!!!...150k és 260k között elég nagy a különbség...egy 260k.s régebbi szériás dízelre azt mondom az már nem fain mert 250k körül behalós a dízel bármelyika márkából.persze lehet az új is lehalhat 150k.nál de jóval kisebb az esély. 260k.nál már elég nagy .érted???
Sok km.s dízelről nem votl szó, te alapjába véve a 3.0d.s ízelt szittad ha új ha régi, sokat futott."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #6207 üzenetére
utolagos beépítés.
de igényes.az egy e46 gyári M.es bőrkormáány és tényleg multi ahogy írja.aki ért hozzá meg lehet csinálni simán.Ejj ez az 530d szép.mondjuk én kombit soha.meg dízel 260 km.mel soha de sok sikert hozzá.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz tibi666 #6212 üzenetére
Sőt, évjáratot nézve ez még csak MK2, ami végül is nem nagy probléma.
E39.hu -n nézz körül, biztos tudnak segíteni. Sok ott az ilyenben járatos ember.Vagy nézzétek meg, hogy bele lehet -e tolni DVD -s MK4 -es olvasót. Elvileg kompatibilisnek kellene lennie a régebbi MK2/3 -as Navival.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
hazaért a barátom, ma lefoglalózta ezt: [link]
lefújják a csomagtérajtó alját, mert néhol kezd rozsdálni.
olaj- és szűrőcsere (váltóban is) meglesz.
egy szilent csere lesz.
valszeg kap új lámpabúrát, darabja valami 12k a gyárinak, mert ezek mattulnak már.
meg előre kell két új gumi, nem egyformák a hátsókkal, mi meg ilyen cigánymegoldást nem akarunk.
illetve első fékbetétcsere lesz még.hétvégén már el is hozzuk.
azt nem tudom, hogy ebben a dvd, vagy a cd-s navi van. majd kell hozzá vadásznom minél frissebb lemezt. van hozzá valami, de biztos nem a legújabb. azt nem figyeltem, hogy dvd-s, vagy cd-s. -
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #6207 üzenetére
Utólagos beépítés... Nem lehetetlen, csak kis pénzt kell rá áldozni. De amint nézem, full gyári alkatrészek, nem valami gányolás.
Holnap újra vezethetem az 540i -t, amit anno meg akartam venni. Már alig várom, nem is nagyon tudok aludni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #6201 üzenetére
Az a baj a Phaeton-okkal, hogy kurva drágák... én szeretem a VW-t, de inkább Audi A8, vagy BMW7 lenne ennyi pénzért... mindenesetre nagyon korrekt "kis" autó, jó állapotban van így képek alapján. El tudnám fogadni, csak a fenntartással lenne gond itt is...
Nekem egyébként ugyanez a bajom a Touareg-el is, baszott drága, drágább, mint a Q7, X5 és nincs is annyira jó.[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
Gebriel
veterán
-
Vangelis
félisten
válasz dragonfx #6202 üzenetére
Hát lehet de ez akkor is megkímélt verda, nem látszik, hogy le lakták volna vagy széthajtsák, lehet hogy második autó volt valakinél, vagy valami maffia vezér fiáé vagy csajáé volt
Fogyasszátok szeretettel: //BruTÁÁLiSSS// https://www.alza.hu/alzaplus-referral?referralCode=rknv73rbVdAf
-
dragonfx
veterán
válasz Vangelis #6200 üzenetére
olasszz ej azok pedig nagyon tolják törik szét az autokat.
BMW001>>kell a hakáélnak a W12 6.0....ennyiből már egy pöpec e46 m3 van.vagy 330ci bőven.
Aza fentebbi 318is erősen ajánlott kategória megnézni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Építő/felújító topik
- Star Trek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Lexus, Toyota topik
- OTP Bank topic
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Mobil flották
- Külpolitika
- További aktív témák...
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari!
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest