Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Puma K

    nagyúr

    válasz olle #57747 üzenetére

    Úgy kezd a vásárlást, hogy az autó teljes vételárán felül még _legalább_ az autó árának a fele legyen hozzáférhető közelségben és az se rázzon meg ha még ezen az összegen felül rá kell dobni 200-300k Ft-ot.

    Hasonlóképpen terveztem mint te.

    Legyen autó amivel munkába tudok járni (azaz minimum napi ~32 km), olyan 10.000 km-t fogok menni évente és ha el akarok-akarunk ugrani-menni valahova akkor akár irány az ország másik fele. Esetleg tengerpart...

    Ha megveszem, akkor az ismert hibáival együtt is érje meg az autó a vásárlást.

    A gyakorlatban úgy néz ki, hogy az 1 év alatt mióta megvan az autó 10.000 km-es olajcsere periódus mellett 2. alkalommal voltam már a szerelőnél, mert beleszaladt több mint 20.000 km.

    Egyszerűen jó vele menni és menet közben nem csak a sebességet máshogy érzékeled de a megtett út sem tűnik annyinak mint amennyi valójában.

    Mióta nálam van azóta ezek lettek cserélve ami eszembe jutott:

    - teljes fékbetét, féktárcsa csere TRW-re
    - 2x volt cserélve motorolaj olaj, olajszűrő, pollenszűrő
    - 1x volt cserélve a difiolaj
    - csak az utastérből lehetett nyitni a csomagtartót ez egy kis elektronikai masszást igényelt az autón
    - összes lengőkar cserélve, és a hátsó 2 rugó, mert a bal hátsó törött volt mikor vettem az autót
    - bal hátsó ablakemelő motor csere, mert nem működött

    Az utastér fűtéséért felelős ventilátort kell majd cserélni, mert automatán hagyva ciripel. Adott-fix fordulaton kergetve meg csak úthibáknak megfelelően és emelkedő vagy lejtő függvényében nyikkan meg... ez egy napos és egész műszerfal beontását igénylő mutatvány lesz jövőre.

    Aztán van még rajta egy kis lakatolni és fényezni való és egyben van az autó.
    Hibakód nincs benne.

    Jah igen... és akiről szó volt ő egy E39 520i (170le), 2001-es FC-es.

    [ Szerkesztve ]

    "Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés