Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Anaren91

    senior tag

    Komolyan mondom a kocsim tuti utálja a falut ahol a szerelőm lakik... Leugrottam ma hozzá dumálni egy pár szóra, jövök haza, bamm check engine megint... Először is tőle haza menet jött a hiba. Megint az increased emission édesannya.
    Hazajöttem, légtömegmérő ki, motor takaró le, mondom tuti valahol ereszt a szemét. Először nem találtam semmit, aztán észrevettem, hogy van egy tömítés a vastag csőben amibe belemegy a légtömegmérő.
    Nem vettem észre amikor először cseréltem, szerintem biztos összegyűrődött amikor raktam be először, mert el volt deformálódva. Most összeraktam rendesen, törölném a hibakódot, nem engedi... MAF meg MAF hőmérő vagy mi kínja van... Na már ideg elkapott, nincs egy hetes az új légtömegmérő. Megyek előre, elfelejtettem rádugni a csatit...
    Kód töröl, csináltam egy MAF resetet(ezt am járó motornál kell vagy csak gyújtás alatt?Járt a motor amikor reseteltem), vártam pár percet, mert írta az Ista, hogy vegyem le a gyújtást és várjak. Mondom nézek már egy MAF értéket. Hát még mindíg eltér a cél értéktől... [link]
    Amikor kicseréltem először a légtömegmérőt nem csináltam adaptáció resetet. Jó volt vagy egy hétig, aztán ma megint jött a hiba.. Már ideg megesz :D
    Más amit találtam:

    EGR hűtő alatt az az Y cső tiszta dzsuva. Nem tudom, hogy olaj-e,vagy hűtő folyadék, idegembe már elfelejtettem megnézni miután szórakoztam a légtömegmérővel. Ez mi lehet? :D

    MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés