Teljesen igazad van
Sajnos már így is elég sok a "BGA-bubus", de úgy vagyok, hogy csinálják. Egy "józsizás" után már nyugodt szívvel mondom az ügyfélnek; hogy nyugodtan nálunk maradhat a notebookja bontáson... Így legalább majd tudok Nektek adni olcsón kijelzőt, USB csatikat, stb. És igazából nem is annyira a "megjózsizott" gépekkel van a baj, hanem a nagy szervizekből hozzánk kerülőkből; listavezető a gányolásban a szerviz és a szerviz.
Mindkét céget megkerestem együttműködéssel, de nagyon magas lóról beszéltek (90 napos átutalások, ha a vállalt garanciaidő lejárt, másnapra legyen kész, minden rossz alkatrészt le kell adni, először ők próbálják meg javítani, ISO 10004 ISO 10012 ) Felajánlottam nekik, hogy tartok oktatást a BGA-zást illetően, ha nálunk vesznek gépet, bementem személyesen, vártam egy széken ücsörögve majd háromnegyed órát valakire, aki feltételezhetően elfelejtette, hogy ott vagyok, mert fel sem tűnt neki, hogy egyszerűen felálltam és eljöttem. Ennyit a nagy disztribútorok megbízott szervizeiről és a "BGA-bubus" próbálkozókkal, akik legalább veszik a fáradtságot, hogy megkérdezzenek dolgokat és ha erejükön felülmúlónak találják a probléma megoldását, akkor legalább elhozzák hozzánk. (ha mást nem, akkor a kormosra égetett gépet )
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...