Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Battlefield V

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:22:04

LOGOUT.hu

Battlefield V

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22657) FollowTheORI válasza Hopkins95 (#22656) üzenetére


FollowTheORI
Topikgazda

Szerintem gufti másra gondolt, bár majd ő leírja mire... lehet ő máshogy gondolja, mint én. :D
Szerintem arra gondolt, hogy a BF 1 gyakran egy sík valami volt, némi fedezékkel itt ott és ennyi... nem voltak alternatív kerülőutak... vagy komplexebb pályák... mentél előre és megütköztél... meg a pályák gyakran ilyen hosszú de keskenyebb design-t követtek, mintha a conquest is egy breaktrhough vagy frontlines lenne, tehát a sorrendiség egyféle volt (egyenes vagy félkör mentén minden pont), nem volt keresztbe kasul mozgás, mint egy kör pályán a pontokat megfelelően szétosztva arányosan a térképen. Meg ügye a látvány a fontos ott is, hogy hű milyen fasza hegyek meg síkság, meg sivatag, stb van... csak épp játszhatalan terep/koncepció.

Szerintem a jó pályák lényege az hogy kör alakúak, és vannak részek kialalkítva járművek és gyalogosok összecsapására... lehetőleg külön, nem együtt...
Tehát a járművek egymással elvannak, meg az gyalogok is.

A pályák népszerűségét itt a törzstagok között elnézve, szerintem a többség is így gondolkodik és azt akarja.

Ezekre pedig az arras, twisted steel, devastation, rotterdam és hasonló pályák a jó példák.
Ahol nem az van hogy kialakul egy front és ott megküzd a két csapat, hanem van egyfajta körforgás, és változnak folyamatosan a frontvonalak a pontok között keresztbe kasul.

Az Al Sundan is lehetne jó, mert a kör, vagy nem cső jelleget kielégíti... a probléma egyrészt a méret... és az hogy az inf rész is és a tankos rész is széttagolt, és a foglalandó pontok is ezen rossz koncepció szerint vannak lerakva... távol is vannak és nehezen is járhatóak a hegyek miatt.
Ezért a tankosok sem tudnak egymással egy jót játszani + foglalni, meg az gyalogok se.

A tankos problémát megoldaná, ha több jármű lenne és indulna pl a reptértől, onnan az egyik hegyet kivéve nyiltabban lehetne menni középre a sík-pocsolyás részre... oda kéne egy vagy akár két járművel foglalható pont... az inf részt pedig közelebb kéne vinni a hegyes részen... kicsit könnyebben járhatóvá tenni és több épületet, pl egy arrashoz hasonló várost odatenni a hegyre, hegyek lábához... az E-F pont pedig tök felesleges kieső rész... lehetne mondjuk az E az kezdő és a másik csapat meg onnan indulna tankokkal és gyalogokkal... az F pedig törölhető a heggyel együtt... pl a hegy lehene már pályán kívüli rész.

És akkor így mindkét oldal kaphatna pl 4-4 tankot... az infek A-ról meg E ről mehetnének a hegyekre mint pl a golmud, a tankok/járművek meg mehetnének a sík részes pontokért.

Én leglábbis ez a pályát valami ilyesmire alakítanám át.

Ehhez képest mi van most... van egy pontvonal (cső/sáv - félkörben) a hegyes részen amit sorrenbe foglalni kell... igazából az ütközés egy-két pont körül van és ennyi... kivéve pár elszökő hátsó pontokat elfoglaló squadot leszámítva. Ergo... semmi változatosság...

[ Szerkesztve ]

Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Battlefield V
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.