Új hozzászólás Aktív témák

  • dbius

    veterán

    válasz Frontiner #3945 üzenetére

    Én visszavinném szervizbe, ugyanoda, és ha ismét kiadnák úgy, hogy nem tapasztalják a hibát, akkor ott helyben azt mondanám, hogy semmi gond, akkor csináljunk egy próbaüzemet és mindenki a vendégem egy vagy két kávéra akár és ott helyben lefőzetnék egymás után vagy 10 adagot (ehhez persze vinnék vizet és szemes kávét is), aztán utána rákérdeznék, hogy valóban minden rendben? A próbaüzemet követő mellészóródásról pedig felvételt csinálnék, majd újból felvenném a kapcsolatot a gyártóval, de nem hagynám annyiban.
    A próbaüzemet kérésedre kötelesek elvégezni, elvégre hogyan tudnál meggyőződni arról, hogy a gépet üzemképes állapotban vetted át? ;)

    Szerk: Akár a szervizben is meg lehet próbálni (persze ehhez normális hozzáállás szükséges részükről), hogy másik készülék kompatibilis KPE egységével is megnézzék, vagy a Te KPE egységedet másik gépben.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés