Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1501) pittbaba válasza Karma (#1500) üzenetére


pittbaba
aktív tag

Igen, jogos, de akkor a hivatalos dokumentációban a példánál ezt említeni kellene, és nem teszik, ez a gond :)
De megoldódott. Majd jövök még mert most meg mással küzdök ;)

PH Konfigom: Gigabyte GA-H97M-D3H, i7 4790K,GTX 960, Seasonic SS-620GM

(#1502) WonderCSabo


WonderCSabo
félisten

Sziasztok!

Egy olyan widgetre lenne szükségem, mint a GridView/ListView, de úgy, hogy egyszerre lehessen scrollozni mind vertikálisan, mind horizontálisan. Tehát kb mintha egy térkép lenne. Hogy lehet megoldani ezt Androidban? Rengeteget bújtam a netet, de nem találtam rá megoldást.

(#1503) Karma válasza WonderCSabo (#1502) üzenetére


Karma
félisten

Ha csak egy képet kéne így megjeleníteni, a TouchImageView nálunk bevált.

Bonyolultabb tartalommal nem foglalkoztam még, de SO-n van sokféle válasz, hátha van benne valami használható: [1][2]

[ Szerkesztve ]

“All nothings are not equal.”

(#1504) WonderCSabo válasza Karma (#1503) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Köszi!

Valami ilyesmit kéne csinálnom. Mivel itt elemek vannak, gondoltam jó lenne, ha View-kat tudnék pakolni, jó lenne recycling is stb... Bár van egy olyan érzésem, hogy a mutatott képen canvassal van rajzolva az egész...

(#1505) Deck


Deck
titán

Sziasztok. Tudtok valamk jól használható odexelő scriptet? Eddig 4.2ön az universal odexer 2.1et használtam de most nem akar működni.

[ Szerkesztve ]

PS5

(#1506) thon73 válasza WonderCSabo (#1502) üzenetére


thon73
tag

Keress ra Jess Anders two way gridview! En meg nem probaltam, de szerintem ez pont az, amit keresel! ((bocs, kulfoldon vagyok, nem tudom a pontos cimet eloasni)) Ha megvan, beszamolnal, h. jo-e?

Udv es BUEK mindenkinek!

(#1507) WonderCSabo válasza thon73 (#1506) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Köszi!

Én is megtaláltam, sajnos nem jó, ez egyszerre csak egy irányt tud.

Végül írtam saját View-t ez a demó alapján.

(#1508) aprokaroka87


aprokaroka87
nagyúr

Üdv!Nem vagyok programozó viszont lenne egy pár kérdésem.
Az alap Android ugyebár a 4.0-tól ismeri a hardveres gyorsitást rendesen,a 3.0-is támogatta ha az Android manifest.xml állományban A "Hardwareaccelerated=true" sor benne van.
Nekem CM7.2 van a telefonomon a Pimp my romban bevan kapcsolva a GPU RENDERING opció...ami annyit tesz hogy az egl.cfg sorbol kitörli az első "Android 0 1" sort,illetve a Build.prop fájlban a "debug.composation
type"értékét átirja gpu-ra mdp-ről.
Azt tapasztalom hogy azok az appok amiknek az Android Manifest.xml fájlában szerepel a "Hardwareaccelerated=true" érték szinte 99%-ban akadás mentesek,mig amikben nincs benne azok jobban akadnak.
A kérdéseim
1:mi az az mdp,mert értem én hogy cpu,gpu ezeket tudom mi.vmi hardveregység a Soc-n?
2:Ha jól sejtem akkor igy Android 2.3-on megkapom a 4.0 nulla által bevezetett hardveres gyorsitást?
3:Az Android 4.0 ban ha nem szerepel az android manifest fájlban a hardveres gyorsitás kapcsoló akkor is hardveresen gyorsitott lessz az adott app?
4:Az mitől van hogy a telefonom gyorsabban tud görgetni mint sok Android 4.1 es telefon?

Köszönöm a válaszokat!

(#1509) moriak válasza WonderCSabo (#1502) üzenetére


moriak
tag

Szia!

Ha esetleg nem kellett volna rá gesture hanem automatikusan akartad volna akkor a ViewFlipper passzolt volna. :)

u.i.: bocs később jöttem rá, hogy widgetre lett volna szükséged és nem "widget" widgetre! :)

[ Szerkesztve ]

(#1510) WonderCSabo válasza moriak (#1509) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Sajnos a ViewFipper se lett volna jó, az egyszerre egy gyereket mutat és kész. De azért köszi!

Egyébként most egy olyna problémába ütköztem, hogy lassú a drawText metódus. Ha a felhasználó nagyít, akkor rövid időn belül sokszor kell újrarajzolni a VIew-t. Azt tapasztaltam, hogy a drawText a gond, mivel azt eltávolítva smooth volt az animáció. Ezzel kapcsolatban esetleg van valamelyikőtöknek tippje, tapasztalata?

[ Szerkesztve ]

(#1511) moriak válasza WonderCSabo (#1510) üzenetére


moriak
tag

Egy view rajzolása a text-el együtt történik vagy utólag? Bitmap decodeResource-t kell használsz benne? Bitmap.Config-ban lehet állítani tömörítést. Hardware acceleration gondolom be van állítva?! Nagyítás korlátozása? Lehet, hogy nagyon messze járok az ötleteimmel. Írj a fejleményekről. :)

(#1512) WonderCSabo válasza moriak (#1511) üzenetére


WonderCSabo
félisten

A view sok négyzetből áll, minden egyes négyzetben egy szöveggel. Részletek itt.

(#1513) szabi__memo


szabi__memo
nagyúr

Tudtok nekem infót adni milyen hirdetésmegjelenítési lehetőségek vannak pénzszerzésre?
Úgy tudom van sok de nem igazán találok összefoglalót, amiket meg találok azokról fogalmam sincs, hogy jók-e.
Köszi

(#1514) moriak válasza szabi__memo (#1513) üzenetére


moriak
tag

AdMob. :-)

(#1515) szabi__memo válasza moriak (#1514) üzenetére


szabi__memo
nagyúr

Hogy fizet? Nincs ennél jobb lehetőség?

[ Szerkesztve ]

(#1516) thon73


thon73
tag

Egy kicsit elakadtam, tudna valaki utat mutatni? Egy file importja során a program a következő "elvi" úton fut végig:

- MainActivity: Import gomb -> meghívja a FileSelectorActivity-t
- FileSelectorActivity: kiválasztjuk a file-t
- MainActivity: onActivityResult() -> meghívja MainDialogFragment-et
- MainDialogFragment: importálhatjuk az adatokat?
- MainActivity: positiveAnswerFromDialog -> meghívja az importálásért felelős Activity-t

Ez így egyszerűnek tűnik, de több helyen is vérzik:

1. Ha a dialogus "importálhatunk?" kérdésére nemmel válaszolunk, akkor vissza kéne jutni a FileSelectorActivity-ba (ráadásul az elhagyott könyvtárba!), hogy tovább válogassunk. Itt akkor újra ugyanúgy meg kell hívnom a FileSelectorActivity-t, mint az Import gombnál? :F

2. A dialogus csak a file nevére kérdez rá. A file adatai (Uri vagy File) hogyan "utaznak át" az onActivityResult részből (ahol megkapjuk őket) a positiveAnswerFromDialog részbe (ahol a dialogus visszatér)? Hozzak létre egy osztályváltozót a MainActivity-ben, vagy küldjem körbe az adatokat a dialoguson keresztül? :F

Hogyan érdemes egy ilyen összetett (többlépcsős) kommunikációt szépen megszervezni? Előre is köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#1517) Karma válasza thon73 (#1516) üzenetére


Karma
félisten

1) Igen, újra meg kell hívnod. Célszerű ezt egy metódusba tenned a MainActivityn belül. Az elhagyott könyvtárat meg úgy tudod kezelni, hogy a FileSelectorActivityt indító Intentbe beraksz egy extra mezőt, vagy a data tagját is használhatod (ott URL-t tudsz tárolni). Ezt lekezeled onCreate-ben és szevasz. (Ha támogatsz képernyőelforgatást, akkor egy kicsit bonyolultabb, mert az aktuális állást ki kell mentened.)

2) Ha a fájl elérési útját tudod, mindent tudsz: létre tudsz hozni egy új File objektumot az elérési úttal (van ilyen konstruktor), és onnantól minden megy.

[ Szerkesztve ]

“All nothings are not equal.”

(#1518) thon73 válasza Karma (#1517) üzenetére


thon73
tag

Köszönöm! Akkor nekiállok bogozgatni... :)

Ezek szerint minden egyes lépés más és más, egymástól távol eső kódba kerül, ráadásul közöttük még az egész hóbelevanc újra is indulhat.
Végső soron akkor ezek között a részek között a file Uri-t kell körbe-körbe küldözgetnem. Abból le tudom vágni a nevet, a path-ot, az external drive-ot is (mármint ez utóbbit akkor, ha nem kell).
((Hogy teljes legyen a boldogságom, a MainActivity már most is négy "beszélgetős" funkciót tartalmaz, és közülük az import a legegyszerűbb...))

Kicsit égnek áll a nem létező hajam, de majd kifésülöm (legalább a kódot) :K Köszönöm!

(#1519) Karma válasza thon73 (#1518) üzenetére


Karma
félisten

Hát, ha csak annyiról lenne szó, mint amit az eredeti hozzászólásban felvázoltál, akkor nem lenne egy annyira bonyolult helyzet. Én ebből indultam ki.

A MainActivitynek abban csak három állapota van: üresjárat, file selectorra vár, dialógusra vár. Az állapotok között lehet egyet előre meg hátra lépni, illetve dialógusnál üresjáratban ugrani. A callbackek miatt még csak tárolnod se kell az aktuális állapotot, hiszen teljesen implicit a rendszer szempontjából (lásd: melyik Activity/Dialog van elől). Az állapotátmenetek meg simán leírhatóak a callbackekben, és még csak nem is spagetti, mivel a két bekérés két külön helyre fut be.

Viszont onnantól, hogy mint mondtad, négy beszélgetős "szál" is van, ezeket ki kéne szervezni külön osztályba. Például csinálhatnál egy olyat, ami kapna egy Contextet, implementálná a résztvevő interfészeket, és csak az adott szálat írná le. A végén meg visszajelez, hogy siker (és átadja az URL-t is), vagy hogy cancelezett mindent a felhasználó, és a MainActivity csak ezzel foglalkozna.

“All nothings are not equal.”

(#1520) thon73 válasza Karma (#1519) üzenetére


thon73
tag

Megpróbálom. Végiggondolva a lehetőségeket, mindig a visszatérésnél van a gondom. Az Activity ugyanis az onActivityResult-ba tér vissza (ami a MainActivity-ben van), ill. a DialogFragment is az Activity-t kapja meg, tehát oda mehet vissza.
Namármost: Vagy szétosztom mindkét helyen a négy további osztály irányába az eredményeket (pl. a rquestCode alapján)
Vagy mégis egyszerűbb (csak áttekinthetetlenebb), ha az egyes eseményeket itt (vagyis a visszatérési metódusokban) kezelem le.
Hm. Emellett még meg kell tartani egy csomó paramétert, ami ugye vagy egy "utazó" Uri, de valószínűbb, hogy kellene csinálnom egypár változót (pl. egy retained Fragmentben), és a kérdések során ezek kerülnek egymás után feltöltésre. Amikor az utolsó kérdés is teljesült, akkor ezen változók alapján tudom végrehajtani a feladatot (pl. az import-ot). A változók talán azért előnyösebbek, mert segítenek, ha egy lépéssel vissza kell lépni. ((Mert pl. a FileSelector-nak meg kell kapni a "címsort" is, vagyis, miért válasszunk ki egy file-t.))
Lehet, h. kicsit zavaros, bocs. De bennem valahogy talán kezd körvonalazódni. Köszönöm a segítséget! :R Kicsit még kezdő vagyok ebben a szervezésben, túlnőtt rajtam a program (önmagában már működő 31 class, 4 funkcióval, és ez tenne rendet közöttük), de majd belerázódom...

(#1521) Karma válasza thon73 (#1520) üzenetére


Karma
félisten

Az előbb hülyeséget írtam, az onActivityResultot nem tudod külön osztályba kiszervezni, hiszen az mindenképpen ott hívódik meg, akin a startActivityForResult metódust hívod...

Miközben írtam azért derengett, hogy ez az "egy folyamatot összefogó osztály" igazából lehetne egy külön Activity, amit a Main elindít. Talán ez lenne a legközelebb az Androidhoz is.

“All nothings are not equal.”

(#1522) thon73 válasza Karma (#1521) üzenetére


thon73
tag

Persze, csak az a vicc, hogy épp ezt a négy funkciót akartam egy közös Activity-be rakni, amit most visszatennék négy másikba...
(((Eredetileg maga a FileSelectActivity végezte el az import/export funkciót, mert csak arra kellett a file kiválasztása. De most ugyanezt a file-kiválasztót szeretném másra is használni (háttérben álló külső file becsatolása egy adatbázis-rekordba), és ezért "kiszerveztem". Így viszont már két emeleten lépnek be az Activity-k, egy harmadikon pedig a DialogFragment.))) Izgalmas lesz tesztelni...

(#1523) Karma válasza thon73 (#1522) üzenetére


Karma
félisten

A FileSelectActivity különválasztása semmiképpen sem volt rossz lépés.

Csinálhatsz olyan Activityt is, amihez nem tartozik UI, ha ezt a témát adod meg neki a manifestben. Ezt indítsa el a Main, az eredményt resultként tudja visszaadni, és egyébként majd akkor finisheli le magát, amikor vagy kimégsézett a felhasználó, vagy mindent kiválasztott.

Szóval valami ilyesmi lehetne a vége:

MainActivity -1-> ImportActivity (translucent) -2-> FileSelectActivity
| ^ | ^ | ^ |
| | | | | \-----3----/
| \----6-----/ | |
| | \-------- 4-> ConfirmationDialogFragment
| | |
| \--------------5-----------------/
|
\--------1*---> ExportActivity (translucent) -2*-> FileSelectActivity...

[ Szerkesztve ]

“All nothings are not equal.”

(#1524) thon73 válasza Karma (#1523) üzenetére


thon73
tag

És akkor a "mögötte lévő", vagyis utoljára indított Activity látszik?

Első körben kiebrudalatam a teljes DialogFragment-et. Egyszerű dialogusokkal átlátható a kód teljesen, majd meglátjuk hogy kell (kell-e egyáltalán) visszatenni. Végülis, amíg elforgatás nincs, addig minden oké...

((Egy picit más: mi a nyavajának tűnik el az EditText tartalma a DialogFragment-ben elforgatáskor? Dinamikusan adtam hozzá, itt is kéne vhogy ID-t adni neki, hogy menteni tudja?))

Bocs, közben bővült a válaszod... Megpróbálom második körben így átalakítani.

Eredetileg azt hittem, ez valami triviális kérdés, amivel csak én nem találkoztam. De ezek szerint ez nem is olyan egyszerű...

[ Szerkesztve ]

(#1525) Karma válasza thon73 (#1524) üzenetére


Karma
félisten

Elvileg igen, gyakorlatban meg ki kell próbálni :) Nekem itthon nincs kéznél androidos eszköz.

És igen, menteni csak ID-vel lehet, vagy ha megírod kézzel az onSaveInstanceState/onActivityCreated metódusokban.

Ez szerintem egyáltalán nem egy egyszerű kérdés – több szintű állapot, aszinkronitás, kötött interfészek... Igazi Android programozási gyakorlat. Nagyon "jól" megoldható spagettivel is, ha az ember nem gondolkozik rajta, de akkor már miért ne bontaná szét? Mások véleményére azért kíváncsi lennék.

[ Szerkesztve ]

“All nothings are not equal.”

(#1526) thon73 válasza Karma (#1525) üzenetére


thon73
tag

Akkor ügyködök, és gondolkodok is rajta ... meg persze beszámolok! Köszönöm, rengeteget segítettél!

(#1527) moriak válasza szabi__memo (#1515) üzenetére


moriak
tag

Igazából én ezt használom/használtam. Nekem bevált. Paypalre fizet ki, min. 100 dolcsiként. De nálam az első évben 30-40 dollárt év végén kifizette.

(#1528) Superhun válasza moriak (#1527) üzenetére


Superhun
addikt

És arról tudtok valamit, hogy mikor lehet már fizetős appokat tenni a magyar marketre?

(#1529) Mentiii


Mentiii
tag

Sziasztok!

Kezdő noob kérdés :-)

Szeretnék érdeklődni, hogy milyen nehéz letrehozni egy olyan alkalmazást, ami egy Wordpress oldalról szedne le a friss posztokat (hogy webbongeszo helyett az aplikaciot használják) pl index.hu app

A választ elore is köszönöm.

(#1530) rgeorge


rgeorge
addikt

Van valakinek tapasztalata webservice-k használatával kapcsolatban? Egyelőre csak tapogatózom, de .NET és C# felől nézve elég elkeserítő dolgokat olvasok. Van egyáltalán megbízható és könnyen módosítható módszer webservice-k hívására, elsősorban olyanokra, ahol a paraméterek nem egyszerű típusúak?

Picard: "What we leave behind is not as important as how we've lived. After all, Number One, we're only mortal." Riker: "Speak for yourself, sir. I plan to live forever."

(#1531) eastsider


eastsider
nagyúr

Sziasztok!
egy olyan kérdésem lenne, hogy ha neki akarok állni az android alkalmazásfejlesztésnek, hol kezdjem?
C, C#, java (főleg), OOP alapismeretek vannak, szóval a prog alapokkal tisztában vagyok, innen kéne építkezni, (persze kis ismétlés után), milyen könyveket érdemes megvenni, hasznos tutorialok stb... (a bme-s könyv megvan)
Előre is köszönöm válaszotokat

(#1532) WonderCSabo válasza eastsider (#1531) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Ha Java és OOP alapok vannak, akkor már simán neki lehet állni. Az Android hivatalos tutorialja szerintem nagyon jó. Én biztosan itt kezdeném. Ha ezeken végigmész, akkor lehet nézni a picit komolyabb API Guide-t is. A Vogella Android-os része is kiváló.

(#1533) eastsider válasza WonderCSabo (#1532) üzenetére


eastsider
nagyúr

Köszönöm! Jól hangzik a héten neki is állok, most van időm rafekudni.
Valami java ismétlő cucc esetleg van valamerre? Vagy foglalkozzak az androiddal és felelevenednek a dolgok úgyis?

(#1534) WonderCSabo válasza eastsider (#1533) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Ezt érdemes átfutni (az első két fejezetet), ha pedig nagyon megy, akkor ugorj az Androidra.

[ Szerkesztve ]

(#1535) eastsider válasza WonderCSabo (#1534) üzenetére


eastsider
nagyúr

Köszönöm!

(#1536) alacka


alacka
tag

Sziasztok! Útba tudna igazítani valaki?
Kép (jpg/png) meghatározott részletét - x1,y1 to x2,y2 - szeretném kirajzolni képernyő adott területére (pozíció/méret).
Merre tapogatózzak, pláne ha esetleg el is szeretném forgatni.
Még csak most ismerkedem, köszi előre is a segítséget.

Bocsanat, hogy nem ekezetelek. Roottalan utakon, amíg csak lehet.

(#1537) Karma válasza alacka (#1536) üzenetére


Karma
félisten

Van pár megoldási lehetőség.

Az egyik ami eszembe jutott, hogy csinálsz egy egyedi View osztályt, ahol az onDrawban használod a Canvas forgatás és drawBitmap (src, destes overload) metódusait.

A másik meg, hogy veszel egy ImageViewt, kódból állítod be hogy mit rajzoljon ki - a részlet kivágásához a Bitmap.createBitmapet használod pl. -, majd az egész IV-t forgatod el.

Az előbbi szerintem hatékonyabb memória és sebesség tekintetében is.

[ Szerkesztve ]

“All nothings are not equal.”

(#1538) alacka válasza Karma (#1537) üzenetére


alacka
tag

Köszi :) +probálom mindegyiket, de
sajna az Eclipse Nexus7 emulátorát nem tudom muködésre bírni :(, csak az Android animáció fut rajta,
meg sem jelenik valami alap Home vagy navigációs képernyo, sem a készített projekt :(.
Még egy nyamvadt Hello wordot sem tudok mehjeleniteni :D :(

Bocsanat, hogy nem ekezetelek. Roottalan utakon, amíg csak lehet.

(#1539) alacka


alacka
tag

Görcsölök itt a Nexus7 AVM-mel, de sehogy nem akar összeállni, üres háttér, jobb esetben Android héttéranimáció megy rajta, de alap gombok sehol, az appok amit próbálnék futtatni pláne sehol.
Jobbhijján átmásolgatom a tabletre azon kapásból látom.
Tuti, hogy ti nem így használjátok az Eclipset, vagy mással fejlesztetek.

Bocsanat, hogy nem ekezetelek. Roottalan utakon, amíg csak lehet.

(#1540) Karma válasza alacka (#1539) üzenetére


Karma
félisten

Hát tényleg nem így használjuk, de ennek az Eclipse-hez semmi köze.

Az ARM-os emulátor teljesen halott ügy, felesleges erőltetni, mert még egy erőművön is használhatatlanul lassú. Van viszont Intel System Image, amit ha kombinálsz az Intel HAXM-mel (paravirtualizációs driver), akkor nagyon gyorsan futó emulátort kapsz – cserébe nem használhatsz semmilyen Google szolgáltatást (Play Services, Billing, stb.) vagy API-t, mert azt nem tartalmazza.

De ha van tableted (jól értem?), akkor kapcsold be a fejlesztői lehetőségek alatt az USB hibakeresést, és használd azt! Badarság nem a valódi eszközt használni. Bekapcsolás után a DDMS perspektívánál meg kell jelennie az eszközlistában a tabletnek, és a következő Run/Debug hívásnál is fel fogja kínálni.

Ha még nem tetted volna meg (és Windowson dolgoznál), az SDK-ban található "Google USB Driver" csomagot fel kell raknod az SDK Managerrel, majd megadni az SDK\extras\google\... helyet, hogy ott keressen drivert a rendszer.

És ha a driver felrakása után se jelenne meg a DDMS-ben, akkor megpróbálhatod az USB kapcsolódási módot (státuszsáv) MTP-ről PTP-re állítani. Nekem több Nexusszal is volt ezzel gond.

[ Szerkesztve ]

“All nothings are not equal.”

(#1541) fatal` válasza Karma (#1540) üzenetére


fatal`
titán

Esetleg ha PC-s emulálás:

BlueStacks vagy Genymotion (ebből az android 4.3 felejtős, crashelnek az appok a libc miatt, gondolom majd javítják, a többi ok). Mindkettő fényévekkel gyorsabb, mint akár a haxm-es cucc (leginkább átvitelben).

Nem értem egyébként, hogy miért tart percekig egy 10-15 megabájtos apk átmásolása az avd-re, ezen reszelhetnének, mert HAXM-mel amúgy jó lenne, de emiatt borzalmas.

(#1542) WonderCSabo válasza fatal` (#1541) üzenetére


WonderCSabo
félisten

ebből az android 4.3 felejtős

Igen, én is próbáltam a cuccot, de aztán kidobtam. Akkor megpróbálom a 4.2-vel. Egyébként a Genymotion gyorsaságban veri az Android Intel imageket. Az APK másolás is gyorsabb.

(#1543) alacka válasza Karma (#1540) üzenetére


alacka
tag

Nagyon köszi az útbaigazítást! :C Egyelőre valóban win alatt próbálkozom!
Első lépésként java 2D sprite animációval ismerkednék (bufferelt image beolvasás, képszeletek kirajzolása?),
majd valami mini adatbázis alkalmazással próbálkoznék. Szóval lehet, hogy lesz kérdésem. Egyelőre kutakodok.

Bocsanat, hogy nem ekezetelek. Roottalan utakon, amíg csak lehet.

(#1544) fatal` válasza WonderCSabo (#1542) üzenetére


fatal`
titán

Igen tudom, azért is használom. A 4.2 néha crashel, de azt csak az itthoni gépemen, nem igazán értem a dolgot, lehet, hogy azt a vbox verziót kéne használni, amihez fejlesztve lett. Mindegy, megvárom a következő updatet. A BlueStacks még a GM-nél is gyorsabb, csak az nem sima Android és nem is fejlesztőknek készült.

Csak nem értem, hogy az AVD átviteli tempója miért ilyen rohadt lassú, mert egyébként HAXM-mel már rendben lenne a sebesség és lehetne használni...

(#1545) WonderCSabo válasza fatal` (#1544) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Az első mondatot, Tőled idézni akartam. Én nem tudtam hogy ez egy ismert hiba, és kösz a felvilágosítást. :)

[ Szerkesztve ]

(#1546) WonderCSabo


WonderCSabo
félisten

Válasz erre:

Persze, hogy frissítik, hiszen még mindig az ADT a hivatalos és stabil IDE, de a frissítéseken kívül új feature nincs is, amíg nem volt Studio, mindig kaptunk komoly új featureeket. Az Android Studio továbbá még rohadtul béta, ezért nem is dobhatják ki még a stabil Eclipsest. De én úgy értesültem, hogy nem tervezik hosszú távon egyszerre két IDE támogatását.

(#1547) fatal` válasza WonderCSabo (#1546) üzenetére


fatal`
titán

Az nagy kár lenne, mert mint a másik topicban is kifejtettem a véleményem, az android studio béta ide vagy egy fos, ahogy az alap intellij is. (Persze ez a saját véleményem.)

(#1548) WonderCSabo válasza fatal` (#1547) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Legyen Neked igazad! :) Én is az Eclipset kedvelem jobban - és már nagyon-nagyon be is laktam. Egyébként nem rossz az az IntelliJ se.

(#1549) Karma válasza WonderCSabo (#1548) üzenetére


Karma
félisten

Nekem az IntelliJ közömbös – kísérletezek vele néha-néha desktophoz –, viszont az új build rendszer nagyon elkéne. Mondjuk nem bánnám, ha az ADT is támogatná :D

“All nothings are not equal.”

(#1550) WonderCSabo válasza Karma (#1549) üzenetére


WonderCSabo
félisten

Én már egy ideje maven-nel buildelek Eclipse alatt, ADT-vel... Jól működő, bevállt rendszer, a maven minden előnyével (és hátrányával). Annyira sokat dolgozott rajta a közösség, hogy még az android libek csomagolására is kitaláltak egy kvázi-szabványt (apklib).
Erre a Google Gradlet választja az Android Studio-ban, ahelyett, hogy beszállna a maven kontribúcióba. Teljességgel érthetetlen, és a fejlesztő közösséggel szemben inkorrekt lépés.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.