Új hozzászólás Aktív témák

  • iref-h

    tag

    Sziasztok!
    Egy hónapja vettem egy Navon Predator 10 tabletet, sajnos a három nap lejárta után derült ki, hogy USB - vel összedugva nem látja a PC - t (Win 7), illetve az ikon megjelenik de rákattintva nem történik semmi. Visszaállítottam gyárira és elküldtem garanciális javításra, ma visszakaptam, a hiba ugyan úgy fennáll, vagy még rosszabb lett a helyzet, mert a nyelv beállítása, WIFI beállítása után a következőt írja ki:
    "Az eszköz visszaállítása megtörtént, a folytatáshoz jelentkezzen be egy olyan Google fiókkal, melyet korábban szinkronizált ezen az eszközön"
    Itt kéri az e-mail címet és a jelszót. Beírom és kezdi elölről, nem tudok tovább lépni.
    Mit lehet ilyenkor tenni.
    Korábban amikor elérhető volt a beállítások/gyári visszaállítás ott állítottam gyárira, de most odáig sem jutok.
    Van a készüléken egy tűnyílásnyi reset hely amivel még megpróbálkoznék.
    Segítséget kérnék abban, hogy a mechanikus resetelés hogyan történik, resetgombot benyomva kell esetleg elindítani a gépet és utána mi a teendő, hohy történik ez az egész folyamat.
    Azért vagyok elővigyázatos ezzel a kérdéssel mert régen egy ASUS navigátornál egészen bonyolult folyamatot kellet végig játszani a siker érdekében.

    Üdv.: iref-h

Új hozzászólás Aktív témák