Nem értem miért őket kell azért hibáztatni, mert zárt middleware-eket nehéz egy játékba beépíteni. A CDPR igazából nagyon jól megcsinálta a játékot. Amit reálisan ki lehetett hozni, azt kihozták belőle. Az, hogy nem sikerült működésre bírni a GeometryWorksöt, a WaveWorksöt, GPU-s PhysX Particlest, meg pár dolgot, hát van ilyen. Ettől a játék még ugyanolyan jó lesz, csak nem néz ki olyan jól, mint a 2013-as videókban. A kamuzás meg kérdőjeles. Szerintem 2013-ban bőven úgy gondolták, hogy ezek az effektek beépíthetők. Nem hiszem, hogy akkor bárki kételkedett ebben. Valószínűleg 2014-ben került elő először, hogy azért ez a része a dolgoknak nem áll úgy, ahogy tervezték. Maximum azt lehet mondani, hogy 2013-ban túlságosan optimisták voltak és hittek abban, hogy a middleware-ek beépítésével nem lesz semmi gond.
Az vesse rájuk az első követ, aki a GeometryWorksöt és a WaveWorksöt valaha is sikeresen beépítette egy játékba. Na ugye... Ők legalább megpróbálták. Ez dicsérendő inkább. Majd kielemzik, hogy miért nem jött össze.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.