- pusszycat: JEYI - okos, színes, interaktív, ssd külső ház.
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- hcl: Philips M120D/10 kamera hackelés és parajelenségek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- kraftxld: Untappd lista
- MasterDeeJay: Gigabyte GA-B350M-D2 - AM4 lap 2016-ból amikor még nem volt Ryzen!
Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
válasz
rooland #34062 üzenetére
Írhatsz a szerviznek, a gyártónak, természetesen termékmegjelöléssel, sorozatszámmal. Mo-on nincs már határideje a gar. ügyintézésnek, de ha sokáig húzzák (30+ nap), fordulhatsz békéltető testülethez, fogyasztóvédelemhez, legalábbis, ha a SZERVIZ nem ad elfogadható magyarázatot a késlekedésre. Jó esetben a gyártó esetleg utánaérdeklődik a szerviznél, na, az gyorsíthatja a folyamatot, de a gyártóhoz való kiküldés ált. gyorsabb és korrektebb ügyintézést eredményez.
juve600: Lásd fent és lent. Ha a szerviz az Expert, akkor semmin nem csodálkozom, az egy ritka szemét cég, de nyilván nincs egyedül.
Azért azon sem ártana elgondolkodni, hogy ha 3 kártya egymás után hibás, akkor esetleg valami más okozza a meghibásodást, pl. egy rossz alaplap. Persze, nem feltétlenül, anno a Glaciatoros HD4870-imen sorra döglöttek be a motorok.
PandaMonium: Ők nem szerviz, ezért őket hiába b.sztatod, ami persze nem vigasztaló.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- Elindult a One UI 8 a Galaxy A36-ra és A56-ra
- Két nap múlva itt a Xiaomi 17, van egy pár hivatalos fotó is róla
- pusszycat: JEYI - okos, színes, interaktív, ssd külső ház.
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest