Hirdetés
- joghurt: frenda dsttöytoi
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Steven: Miért váltottam Tv-ről projektorra?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Hieronymus: Új biztosítási kártyát kap a nagymama
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
Új hozzászólás Aktív témák
-
BBalu
csendes tag
válasz
FeRRaR1 #5898 üzenetére
A távolságiként használja a h7-et pl az igaz, de azért (is) mert ha csak villantasz és nem ég a xenon akkor ne kelljen begyújtania..
Egyébként ha falhoz állsz az s80-nal látni fogod, hogy megemeli a xenon magasságát is, és mellé kapcsol halogént.
Sputnyik123
Sokkal többet látok a xenonos s80-nal mint azzal amiben nincs. Ha elromlana a szintezés akkor ki kellene írnia, én ezt kizárnám. Réginél pedig látszódik, hogy más színe van.
Nyugodtan javítsatok ki ha tévedek.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
2thletme2day #5896 üzenetére
Nem rég adtam el a V50-et, és most is van egy S80 és egy XC90 xenonnal. A Volvo tudtommal soha nem kínált BiXenont, talán a V70 R-hez, de ott is egy mechanika billentette a foncsort. A Volvo a xenont használja tompítottnak, és általában H7 vagy H9 a távolsági. A V50-nél talán HB3
Nálam mindegyik xenon nagyon jól működik, nincs éles világos/sötét vonal, észrevehetetlen az átmenet, valahol messze előtted. Persze bukkanónál vagy fekvő rendőrnél ki lehet szúrni.
Nálad több dolog játszhat:
-Régi a xenon (D2S ha jól emlékszem) és közel a vég [link]
-Meg fogja adni magát a ballaszt (ritka eset)
-Csak be kéne állítani, mert valamiért szerviz ütemmódba kapcsolt
-Azért világít maga elé, mert valamelyik szenzor elromlottAz utóbbi kettő esetén automatikusan legalacsonyabbra állítja az elektronika.
Valószínűleg az utolsó kettő közül lesz valamelyik, bár látatlanba ezt nehéz. -
válasz
2thletme2day #5896 üzenetére
Környezetünkben van három s40 tulaj abból egy xenont használó. Beszélgetések alkalmával ilyen jelenségről nem panaszkodott. De ha találkozok vele megkérdezem tőle.
-
2thletme2day
őstag
Van itt a fórumon bixenon fényszórós II.genS40/V50/C30 tulaj? Nagyon nem vagyok megelégedve a gyári tompított xenonnal. Nagyon magam elé világít. Alig pár métert látok vele a sötétben előre. Fényképezne nekem valaki este egyet a tompított fényszórójával? Kíváncsi vagyok, hogy nálam van-e a gond vagy ez ilyen és bele kell törődnöm.
Ha ez ilyen akkor nagy csalódás a xenon. 97-es F Astra H4-es tompítottjával jobban látok a sötétben mint a xenonnal.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
belaazallat #5891 üzenetére
Még a 2006 utáni második generációban sem alap, a családba volt 3, de csak kettőben volt
-
6120
tag
válasz
belaazallat #5891 üzenetére
De nem ám...
Csak a gyorshajtásból van pénz, a többi le van sz@rva.
-
belaazallat
addikt
Üdv!
2000 feletti évjáratban lévő S80-ban nem alap felszereltség a buetooth kihangosító? 110-zel jön mellettem(párhuzamos közlekedés) 70-es táblánál kanyarban, közbe telefonál, és nem tudja íven tartani, ezért nekem kell fékezni és elhúzni a kormányt.
-
-
FeRRaR1
őstag
Van, 2x2 w5w avagy más néven T10 izzó van lámpánként, én azt cseréltem ki ledekre, nagyon jó lett, és tök gyárinak néz ki. [link]
Nekem ez vállt be a legjobban, olcsó, erős, nem kezd el villogni, szarakodni stb...
Középre állítod a kapcsolót még indítás előtt, így nem gyújt xenont. Viszont nem automata, neked kell fel-le kapcsolgatni. Cserébe full gyárinak néz ki, nem kell gané led sorokkal telerakni, amiről ordít hogy gagyik.
-
-
válasz
belaazallat #5876 üzenetére
Az szép!
Szerencsére találtam youtubeon egy videót, ahol megmutatta a srác, hogy ezt az időszakos szervizes üzenetet hogyan lehet törölni. (Kulcs be -> kilométer nullázó nyomva tart -> kulcs kettes állás -> vár a csippanásig -> kész.)
Múlt héten pénteken voltam a helyi (győri) Volvo szalonban, mert még tart ez a 9900 forintos magyarosítás akció. Akkor még csak 2 napja használtam a kocsit, nem is nagyon nézegettem a műszerfal infókat (főleg, hogy németül volt), de utána tudatosult bennem, hogy hiába van ott a kijelző középen, a "Trip computer" az egy plusz funkció, ami ezek szerint nincsen benne alapból a Kinetic csomagban. Szóval az időn és a hőmérsékleten kívül mást nem ír ki, gondolok itt olyanra, hogy pillanatnyi fogyasztás meg hasonlók. Neten rákeresve erre a kiegészítőre, ilyen 300 eurós árakat látok, szóval felejtős, annyit nem ér.
Ezt nem lehet valahogy olcsóbban ráhekkelni?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
belaazallat #5876 üzenetére
Egyszer voltam én is, pár éve. 5k-t legombolt rólam is, akkor vettem egy obd-s kütyüt azóta bőven visszahozta az árát. Tele a hűtőm sörrel annyit töröltem már fórumtagoknak hibakódot.
-
belaazallat
addikt
válasz
Tibiajax #5869 üzenetére
Nekem '99 V40 (kombi) van 1,6-os motorral 105 paci benne. Nem érzem kevésnek, nem mondom hogy nem lenne jobb egy erősebb, de az én vezetési szokásomhoz, rutinomhoz nem kell nagyobb. Általában 2-300km-es távokat megyek vele.
Pályára kéne +1 fokozat, de szerencsére ritkán pályázok. -
slaci
csendes tag
Leírom, hátha másnak még segítség lehet:
Szóval a "Motor rendszer szerviz szükséges" figyelmeztetésnek valóban a magas olajszint volt az oka. Nem is értem, hogy hogyan sikerült többet önteni bele a szervizben, mikor a gépháztető kinyitása után ott a felirat, hogy "recommended level" kb. a 2/3-nál. A lényeg, hogy le tudtunk szívni belőle, de a hibajelzés nem tűnt el, maradt a 097.Angol fórumokon írták, hogy többszöri reset és 2-300km autózás után tűnt el, de most épp nem kellett ennyit mennem és idegesített a dolog. A Volvo szervizek jellemzően több napos előre bejelentkezéssel tudtak volna fogadni én meg most Balatonon vagyok, nem tudom, h mikor járok Pesten. Próbálkoztam helyi szervizzel, de miután a szervizes elmondta, hogy a D5-öt mindig maxra öntik olajjal, már tudtam is, hogy hozzá nem kell vinnem, hisz mint írtam, hivatalosan is ott a gépházfedél alatt a feliraton, hogy kb 2/3-ig javasolt önteni. Aztán akkor elkezdtem hívni Bosch autó szervizeket és Kanizsán fogadtak is. Nagyon korrektek voltak, mondták, hogy kiolvasás pár perc, arra bármikor beugorhatok, de ha javítani is kell, akkor az egyeztetés kérdése - ez logikus. Hozzáteszem, hogy a legtöbb Volvo szervizbe még a hibakód kiolvasással sem fogadtak volna 1-2 napon belűl! Naszóval, lementem és kiolvasták, h valóban csak a magas olajszint volt a probléma! Kitörölték 3ezer Ft-ért! azóta, egyelőre minden OK!
Ja, és a Volvo szervizem, ahova vinni szoktam cserére, telefonban nem tudta megmondani, h mi a 097-es hiba. Arra hivatkoztak, h ezt sosem nézik csak az OBD2es kiolvasót. Őszintén szólva nem tudom, h lehúzósak, vagy valóban így van, mindenesetre megnyugtatott volna, ha el tudják mondani, amit amúgy is sejtettem.
-
Tibiajax
nagyúr
válasz
xEon1337 #5870 üzenetére
mi mást tudnék erre mondani, mint hogy pacsit papának..
én is ugyanígy voltam/vagyok ezzel. a scirocco tetszett nekünk is, ill még a lexus 220-as hibridjét nézegettük, de végül azt se.. nem kell hibrid, scirocco meg drága
benzines 1.6os akadt egy pár, de a tesztekben mind írták róla h nagyon gyengécske még, helyi közlekedésre oké, előzéseknél már sikongat. 1.8-as, 2.0-es benzines fehér holló, beneluxból vagy németből lehetne érdemben olyat csak beszerezni, macerás.. 2.4 meg már nagy, jah
nem baj, egyszer lesz még úgyis egy t5-ünk, igaz?.. -
válasz
Tibiajax #5869 üzenetére
Helyváltoztatásra nekem elég lesz. Persze jobban örültem volna egy 2.0 benzinnek, de egyet az orrom előtt vittek el, egy másiknál pedig nem tudtunk megalkudni az eladóval. Egyébként ritka a benzines C30, mint a fehér holló. Mobile.de-n néztem még 2.4 benzineseket is, de olyan regadója lett volna (~340k), hogy azonnal kijózanodtam.
Amikor megjelent 2006/7-ben, első látásra beleszerettem és azóta egyedül a VW Scirocco tudta kicsit megingatni a vágyat iránta, de mivel az árban feljebb van és a TSI motorokban sem bízok meg annyira, így maradt ez.
A családban mindig ilyen 80-100 LE körüli autók voltak, szóval már hozzászoktam, sokkal fontosabb számomra inkább a komfort, a kényelem és az a biztonságérzet, amit ez az autó sugall. Ahogy magamra csukom ezt a hatalmas, dög nehéz ajtót, ebben érzem úgy, hogy "otthon vagyok".
Sok autóban ültem az utóbbi hónapokban de valamiért mindig ide kanyarodtam vissza. Inkább busszal jártam még pár hónapig a munkába - várva a megfelelő példányra-, minthogy vegyek valamit, amit nem szeretek, amire nem nézek vissza, miután leparkoltam vele.
Egyébként igen, vehettem volna ennyi pénzért nagyobb motorral is, teszem azt, 150.000 km-el az órájukban, de ez az alacsony futás elég erős érv volt emellett.
-
person
senior tag
Na ma ránéztem alaposabban.
A gumiharang felső részét egy csapács zárja a kormányrúddal.
Az a csapács felül csak ficánkolt, ki volt csúszva a gumi és a kormányrúd közül.
Visszaerőszakoltam próbakör és minden ok!
Nem értem, hogy hallhattam ennyire mellé.Köszi a szerelőt is.
Minitali részemről is ok! -
person
senior tag
Szia! Köszi!
Arra gondolsz ami a fékpedál mögött szinte a padlóba megy?
Az egy kicsit nyikorgott is pedig előtte nem csinálta, megfújtuk így a nyikorgás megszűnt.
Azért nem gyanakodtam arra komolyabban mert egészen fentről magam elől hallom a sziszegést de akkor ránézek alaposabban ki tudja lehet valahogy félrehallom.
Egyébként a "harang" az egyedüli szigetelés ott, vagy a harangon belül van még tömítés esetleg a kaszni külső felén? Persze írtad nem te javítottad hanem a szerviz, de csak behajoltak vagy alá is mentek, megemelték?Esetleg Pécsen tudtok szakit? Lenne pár dolog..
-
válasz
2thletme2day #5861 üzenetére
Na, ez engem is érdekelne!
Ma délután kapta meg a rendszámot a C30-as, ha lement a nap, akkor lemosom és csinálok 1-2 képet.
-
aneda
senior tag
-
2thletme2day
őstag
Hali!
Tudnátok ajánlani győri vagy Győr környéki Volvo szakit?
-
slaci
csendes tag
válasz
Markizmark #5858 üzenetére
Köszi az infót!! Angol nyelvű oldalakon olvastam erről, hogy olcsón és gyorsan megoldható így, de nem is tudtam, h hol keressem, köszi!!
-
FeRRaR1
őstag
Van XC90 D5 faternak, nekem pedig egy V8, egyiken sem hallani semmi furcsa zajt. Pedig elég technikára odafigyelő, érdeklődő emberek vagyunk, legkisebb hibát is kiszúrja fater legtöbbször hang vagy érzés alapján.
Elvileg nem nyúlnak, gyakorlatilag meg 100% hogy igen, nekem azt mondták S80-nál, hogy le kell akasztani a teljes hajtást, motorostól, mindent kikötni, és leemelik a kasztnit a teljes elejéről, vagy neki állnak lebombázni fentről, mindegyikhez hihetetlen módon meg kell bontani az elejét, ezért mondtam hogy bármi lehet gyakorlatilag, nekem pl egy V70 generátor cserénél jött elő egy visító hang 2-3000rpm között, a péló imádó szerelő leejtette a magasnyomásút, amit ki kellett szedni a generátor felett volt egy szíjon vele, úgy vettem észre, hogy a kerekéből letört egy kis darab a pereménél.
Amúgy is jó tapasztalatom van a "Volvo specialistákról" eltört nívó pálcát össze ragasztották, fék folyadék és hűtő folyadék cseréjét nem tartották szükségesnek 1x sem. És ez csak a jéghegy csúcsa, mindegy én megcsináltattam mindent, szerencsére elég volt egyszer oda tévedtem, hogy megtudjam mennyire "speciálisak" a V70-el, soha többé
slaci
Tévedhetetlen szerelő nincs sajnos. Minél előbb állítsd be középre a szintet, aztán legközelebb egyből megnézed mielőtt elhozod tőlük, vagy akárhonnan olaj csere után.
-
slaci
csendes tag
válasz
FeRRaR1 #5854 üzenetére
Köszi, holnap megpróbálok keresni egy szervizt, ahol leengednek belőle. Amúgy az érdekes az, hogy direkt Volvora szakosodott szervizhez hordom, amit még dícsértek is neten és nekem is eddig jó tapasztalatom volt velük. Lehet benézte az egyik szerelő... nem tudom. Mindenesetre remélem, h csak ennyi lesz a gond.
Amúgy a múltkori javításuk bevált, mert megy most már 210et is a vas -
person
senior tag
válasz
FeRRaR1 #5854 üzenetére
Szia!
Igen, ki kellett szedniük, de a motorhoz ugye elvileg nem nyúlnak.
És egyébként elviekben szigeteléshez sem..
Ezek szerint a tiéteken nem hallható letekert ablaknál sem hasonló?
Helyben járatva nem hallom de majd megnézzük, hátha felnyitva valami csak hallatszik.
Köszi.Remélem más is megosztja ha van tapasztalata.
-
FeRRaR1
őstag
Faternak 3 hete 1500-2000km után írta ki ugyan ezt, magas volt az olaj szint. XC90 D5 Egyébként erre a modern dízel motorok nagyon allergiásak, nem szabad túl tölteni. A nem csak Volvo szerelők akik ritkán látnak ilyet szokták elkövetni, hogy "úgy is eszik valamennyit, kicsit max fölé lőjük oszt' jó lesz" nem tudják hogy ez nem VAG termék...
person
A felújításhoz azért eléggé meg kellett bontani a kocsit, gondolom kiszedték a váltót hozzá... Szóval gyakorlatilag bármi okozhatja, nagyon nehéz így tippelni, szigetelés, szerelés miatt valami, ezer és egy dolog lehet. Így inkább bele sem kezdenék a tippelgetésbe. Esetleg hallgatózzatok körbe, valaki gázt adogat, valaki fülel honnan ered.
-
person
senior tag
Utas oldali ülésen a bőr szerintem ki van repedve, 2-es képen nagyítva.
A manuál váltóra jelenleg csak irigykedem.. mondjuk az átlag most nálam is 7.1, persze ez erősen használatfüggő.. lehet fele annyit nem megyek városban mint ő.Egyébként tudja valaki, csalnak e ezek az órák? Pontosan sosem mértem de érzésre mintha többet enne.
-
person
senior tag
Sziasztok!
XC90 D5 163Le részleges automataváltó felújításon esett át nemrégiben, azóta nagyon erősen behallatszik az utastérbe (nem képzelgés tényleg) egy erőteljes sziszegő hang ami terhelésre durván 1400-as RPM-től hallható. Gázelvételt követően változik a hangja mintha fújásból szívóra váltana de ez inkább csak találgatás, egyenes úton sebességtartáskor nem hallható egyik sem, dombra érve tehát terhelésre ismét erősödik. Teljesítményében hibát nem érzek vagy ha van is akkor nem lehet jelentős mert nem tűnt fel, turbó ~2300-tól halkan kellemesen fütyörészik.
Van ötletetek mi lehet? Korábban is hallottam ilyesmit gyorsításkor de akkor csak letekert ablakon keresztül kinti környezetről visszaverődve. Helyben túráztatva nem igazán hallható. Megközelítőleg mintha valahol az óraegység mögül az ablaknál vagy annak bal oldalán lévő szellőzőnyílás körül jönne be, fűtéstől klímától független, egyértelműen motor (vagy váltó) terheléssel változik. Van ötletetek, szokványos Volvo hang? Van aki szerint igen, de van aki szerint valami tömítés-hangszigetelés nincs a helyén mert egyébként is a megszokottnál nagyobb az alap motorzaj az utastérben.
Én egy harmadik verziótól parázok, hogy valami nagyon nincs rendben, persze ha lehetne a második verziót választanám.. -
slaci
csendes tag
XC60 D5 -> ma előjött egy olyan felirat, hogy "Motor rendszer szerviz szuks.". Hívtam több szervizt, de csak jövő héten tudnak fogadni, nekem meg a héten is több 100km-t kellene autóznom. Az autón nem érezhető bármiféle változás, megy rendesen. Van valami tippetek? Esetleg szerelőt tudtok ajánlani aki még a héten is elérhető (lehetőleg holnap
?
Annyit még kiderítettem, hogy hogyan tudom kiiratni a hibakódot: nálam a 097 és 021-es hibakód jelenik meg. A neten böngészve több helyen azt írják, h magas az olajszint. És valóban, a max felett van. Viszont gyanús ez nekem, mert nem régen voltam olajcserén, talán 2-3 hete lehetett és azóta nem mentem csak talán 1000km-t sem. Ráadásul abból is 3-400 km tuti autópálya, szóval nem hinném, hogy DPF elhasználta volna az olajat, az azért durva lenne... Ill. a gázolaj szagot sem érzem a nivón. De hát termelni sem termelheti az olajat.... De ha túlöntötték, akkor miért nem egyből jelzett?
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- GENIUS vezetéknélküli, rózsaszín csajos egér
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i3 12100F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 6GB Rampage SHIVA SilverStone 700W
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest