- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- TheLázs: Mi várható el a betegtől...?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bobalazs: Alulfeszelt GPU profilok FPS teljesítményének összehasonlítása 10 játéknál
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- GoodSpeed: POCO X6 PRO 5G 12/512 GB vs Samsung Galaxy S24 FE 8/256GB
- MasterDeeJay: Kínai DDR5 második felvonás - Puskill PSK-D5M4800BH-16G
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMDFan
addikt
válasz
FeRRaR1 #5111 üzenetére
Sziasztok!
Közben kipróbáltam egy 2,4 benzines S60-at, röviden leírom a tapasztalataimat.
Ránézésre rendben volt a kocsi, bár úgy volt meghirdetve, hogy érvényes magyar papírokkal adják a kocsit, kiderült, hogy olaszoktól behozott és még nincs bepapírozva sem. No mindegy, a hirdetett 121.000 km-nek szerintem nem felelt meg az autó ránézésre. Bár alapvetően a beltérben nem volt hiba, sőt kifejezetten szép volt, de az Avensisem 16 évesen 180e km-el is kinéz így, tehát beltér alapján lehetett ebben 250 is simán. Egyedül a váltógomb volt picit kopottas. Azt mondta a kereskedő, hogy 1,5 hónapja áll, teljesen simán beindult, bár kicsit tovább kellett indítózni, de ha jól tudom ez az 5 hengeresnek sajátossága. A motorja szépen simán járt, klíma tolta a hideget, eddig rendben volt. Elindulás sima, váltó pontos, kuplung kemény de korrekt. Aztán jött a feketeleves. 2-ben alig akart megindulni, enyhe rángatás is volt talán, vagy inkább megtorpanásnak nevezném. 120ig tudtam feltornázni a km órát nagy szenvedve padlógázzal, és egy olasz nyelvű hibakód volt a műszerfalon. Megforduláskor kormány teljesen kitekert állapotában "karistoló" hangot hallottam, visszafelé már megvolt neki a 140 is, de küszködve. Kormány picit rázott. A kereskedő szerint azért tolja a hibakódot, mert akkut cseréltek benne tegnap, és simán ki kell üttetni a kódot. 2005ös amúgy, 1,9M az ára. Kicsit félek, hogy ha 1,9-ért ez ilyen volt, akkor milyen lehet az amit 1,5-ért adnak. Szóval elsőre csalódás volt, remélem, hogy a többi amit megnézek nem lesz ilyen romos állapotban.Közben elgondolkoztam, hogy szét kéne nézni az S80asok között is. Egy S80-nak mennyivel komolyabbak a szervízköltségei mint a 60-asnak? Vegyük ugyanazt a 2,4 szívón benzines konstrukciót.
-
gaborbol
őstag
válasz
Wolfskin #5147 üzenetére
Itt irta valaki, hogy O kiszedte az ABS modult, odaadta forrszatasban jaratos ismerosnek az atforrasztotta a fobb forrasztasokat es tokeletes lett. Aztan le is lett baszarintva miatta, hogy nem kene hazilag takolni, meg kinyirja magat stb.
A bontott nagy lutri, eloszor is a modellszamnak teljesen stimmelnie kell, es van belole a banat tudja mennyi. Ellenkezo esetben fel kell programozni marka vagy szakszervizben a kocsihoz. En harom bontottan mentem keresztul egy ev alatt. Azt sem art tudni, hogy beteszed a modult olyan 200-300 Km-t kell megtenni vele, mire megint teljesen kiteszteli a modult, tehat ha beteszel valamit probara, es az nem jelez be 15 perc alatt az sem jelent semmit.
Van itt csoro ismeros akinek en is kiszedtem, levagtam a tetejet, atforrasztottam a labakat, kapott fekete hengerfejtomito pasztat es tokeletes azota is. Tervezesi hiba, hogy a modult tul kozel raktak a motorhoz, ezert a nyak felmelegszik majd lehul felmelegszik majd lehul, rezeg es ez ismetlodik addik amig a labakon a forrasztas el nem reped es a kapcsolat meg nem szakad valahol vagy kontaktos lesz.
Ha van radio-Tv muszeresz vagy hobby eletronikaval foglalkozo ismeros, oda lehet neki adni batran.
[link]Ha parazol tole akkor ennek az embernek el kell kuldni, persze addig all az auto:
Ez a leggyakoribb hibaforras, nem jelenti azt, hogy mas baja nem lehet, de ez a legjellemzobb. Persze kabelhibas is lehet.
-
hdman
őstag
Ma végre volt alkalmam körbenyalogatni egy vadi új XC90-et. Brutális, szerelmes vagyok
-
Wolfskin
őstag
sziasztok,
segítség kellene Volvo ügyben.az ABS folyamatosan világít, ami annyit tesz: nincs ABS, menetstabilizálás, nem megy a fedélzeti számítógép (csak kiírja, hogy "fékhiba, azonnal álljon meg") és nem megy a km számláló sem. Amúgy fék van rendesen...
Kiolvastattam, a jobb első szenzort dobta ki hibásnak, megcseréltük a jobb-bal oldalt, de ugyanaz, hogy jobb első, tehát nem a szenzor rossz. Most megint órázták szerelők, méregették, ha mozgatják a kábelt, akkor néha kommunikál, néha nem, hol ezt a hibát írja ki, hol azt.
1 • Lehet ABS vezérlő hiba? Érdemes találomra venni egy bontottat, hátha az?
2 • Lehet kábel hiba? (sérülés nem látszik rajta)
3 • Van valakinek egy bontott ABS vezérlője elsőre kölcsönbe, letesztelni, hogy az-e? Ha igen akkor akár eladásra is...?
4 • Tudtok egy jó szerelőt, aki ilyesmit orvosolni tud?Az autó: S80 2004, 2,4 benzin, aut, 140 LE
köszi!
-
FeRRaR1
őstag
Az 1.6 az PSA a 2.0 az egy az egyben ford tdci dízel fronton, benzinesből nem vagyok napra kész, de annyi biztos hogy a 2.4i vegytiszta Volvo, örök élet, ha megkapja az olajcseréket időben.
runner 125
Rendben, mindenképpen beszámolok a fejleményekről.
Csak még le kell győznie a birtoklási vágynak az: álljon e benne a pénzem, szükségem van e rá, úgy sem használnám ki hármast...
Nem lesz nehéz dolga
-
426os
őstag
válasz
FeRRaR1 #5141 üzenetére
"kisebb dízelek ford motorok": Amik meg igazából PSA motorok.
Szerintem is, ha már lúd legyen kövér, de nem biztos, hogy meg tudom győzni a vevőjelöltet, ha a kisebb mellett döntene.runner 125: Akkor ahogy sejtettem. Chippelés semmi esetre sem lesz, igazából elég a 140 lovas is oda, ahova menne az autó.
Köszi az infókat!
-
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #5142 üzenetére
Még filózok, hogy leváltsam e a V70 T5-öt. Szeretnék nagyon egy szívó V8 sportos Volvót, később már nem lesz rá lehetőségem, mindent miniatürizálnak, turbósítanak, BMW-nél már jön jövőre a 4 turbós motor
Vicc kategória.
Szeretnék egy nagyon jó autót a végtelenségig megtartani, ezt a szerepet most a V70 tölti be, de már amikor megvettem, tudtam hogy nem az igazi. Vagy ki kéne maxolni és V70 R vagy valami V8 kell helyette, Audi S4 / RS4 Avantokat is néztem, de nagyon kiábrándultam hogy minden második népítélet kéthetente trélereztette, meg amennyi pénzeket beleöntöttek, te jó ég.... Volvo még soha nem hagyott ott sehol, ellenben Audi már 2x. BMW 1x pedig időm nagy részében Volvóval közlekedem.
Nagyon tetszik, már eléggé körbejártam a témát, tettem ajánlatot egy S60R-re : [link] nem fogadták el, V70 R már hónapok óta nincs normális eladó, a V8 meg patikának tűnik, és nagyon hajt a birtoklási vágy, lehet teszek rá egy ajánlatot, még nem szántam el magam.
Ha ennyiért találnék egy hasonlóan patika V70R-t, habozás nélkül megvenném, de nincs.
-
426os
őstag
Sziasztok!
Rokonok cserélnének egy Volvo 740-et valami újabbra. Ami megtetszett nekik az a V40 (S40 kombi). Kérdés, hogy mely motorok azok, amik nem különösebben betegesek? Benzines kellene és hozza azért 740 (2.3l, ~115ló) dinamikáját (130-150 utazósebesség ne hozza zavarba). Fogyasztás nem annyira lényeges, a 740nél szinte biztos jobb lesz. Fontos még, hogy a kevésbé műszaki beállítottságú leendő tulaj se tudja kinyírni olyan hamar ha lehet - valószínűleg emiatt a turbós motorok kiesnek).
Mivel a rászánt összeg képlékeny én inkább az s40 II/V50 vonalat javaslom nekik. Itt gondolom a tempomat is gyakoribb, ami igen jól jönne, illetve mégiscsak újabb, fiatalabb autók, amivel szívesebben vág neki az ember akár egy 2-3e km-es útnak is. Itt mely motorok azok, amikkel érdemes lenne tervezni?
A rohadás mennyire jellemző az említett modellekre, illetve van-e valamilyen olyan típushibájuk, amiket feltétlenül meg kell nézni vásárláskor/számolni a javítással? V40ből láttam már csúnyát rohadás tekintetében, de ugye egy mérés nem mérés. Feltételezzük a valós km óra állásokat, alkatrész ellátással valószínűleg nem lesz probléma (nem MO-i vásárlás lesz).
Előre is köszi! -
Weareus
addikt
Szia mindenki!
Az lenne a kérdésem, hogy 850-es Volvo-hoz milyen típusú (gyártó) kuplung készletet javasoltok?
Eddig felmerült márkák: Valeo, Lux, Sachs.
Fog kapni egy kis tuningot a vas ~ 280-300 hp, nem tudom melyik lehet a legjobb választás? -
oroborus
újonc
Koszonom mindkettotoknek.
A keresgeles bennem is felvetodott, de gondoltam, csak jobban jarok 1-2 gyakorlati tapasztalattal, mint hogy en laikus elkezdek keresgelni es (velhetoen) rossz kovetkeztetesre jutok.
-
7600 GS
addikt
válasz
oroborus #5132 üzenetére
Pagid cuccokból összelegózva a következőképpen nézne ki (gyári minőségről beszélünk) :
Első betét: 13650 Ft
Hátsó betét: 8990 Ft
Első tárcsa ( 15" esetén) : 12600 Ft/db
(16" esetén) : 15500 Ft/db
Hátsó tárcsa: 9600 Ft/dbMunkadíjat igazából szerelője válogatja, nekem a V70-en a komplett fékgenerálért (tárcsák, betétek, ill. fékfolyadék cseréje) 15 ezret kért a szerelő.
-
echterion
nagyúr
válasz
oroborus #5132 üzenetére
Én ilyenkor mindig a unix oldalát veszem elő, mint legrosszabb eset (mondjuk szerintem az sem vállalhatatlanul drága, cserébe megbizható cuccokat szállit, nem úgy mint a legtöbb sufnibolt), annál csak olcsóbban lehet megoldani, ha van valakinek valami kedvezménye ismerősi körben, stb.
-
oroborus
újonc
Sziasztok, ujabb kerdessel fordulnek hozzatok.
Egy alkudozas targyat kepezte egy 2007-es gyartasu S60-asnal (alap 2.4-es) a fekek felujitasa. [tarcsak, betetek, munka]. Ez korulbelul mennyibol oldhato meg (persze megbizhato helyen, megfelelo alkatreszekkel? -tol -ig is jo
Biztos vannak itt akik mar tul vannak ezen, de nem leletem hasonlo hsz-t a keresovel.elore is koszonom! -
haxxika
senior tag
Na elvileg az derült ki, hogy amikor felújították a nagynyomásút egy alkatrész nem volt kicserélve, és az pedig a hosszú út során felmelegszik. Fixen ugyanott állt meg a kocsi mind3 alkalommal eddig, lehetséges hogy ez okozza a problémát. De erre a tápszivattyúra még majd rákérdezek hogy nézzenek rá.
-
marsu
veterán
-
zeon.hu
nagyúr
udv!
Saab 9-5 váltó ügyben kérnék tanácsot (99-es, 143kw).
hátramenetet nehezen veszi, néha egyáltalán nem, ilyenkor le kell állítani a motort, hogy sikerüljön.
bizonyos körülmények között viszont simán működik: egyesben lassan gurulva, kormányt jobbra tekerve, megállás után tökéletesen kapcsolható.
próbáltuk többször állítgatni, van olyan állás, ahol hibátlan, viszont akkor 5. nincs.
ötletek esetleg? -
proci985
MODERÁTOR
válasz
runner 125 #5123 üzenetére
7mert momentum felszereltseggel D4es motorral ujonnan nekem nagyon jo vetelnek tunik.
-
FeRRaR1
őstag
válasz
runner 125 #5123 üzenetére
[link] Te is?
Sunyiba én is nézelődök pár napja, bár vásárlási szándék nélkül, viszont ez nagyon megfogott így ahogy van. Igazából azt a taktikát követték, hogy minden extrát beikszeltek. Egyedül hátsó fejtámlákból a tv és az adaptív futómű hiányzik, viszont nem is vagyok benne biztos, hogy elérhető volt. /Most nem az a konfigurátorban/
Vegyen mindenki S80-at, és szervezünk egy "S80 only" találkozót
-
runner 125
nagyúr
Hm, ez az S80 jó vételnek tűnik, bár közel sem tervezem h mostanság váltsak, de mondjuk cégre megvásárolva 7m ft-ért már nagyon baráti ára tud lenni.
-
marsu
veterán
válasz
runner 125 #5120 üzenetére
Elégedett is vagyok vele, mert rosszabbra számítottam.
-
marsu
veterán
Szia!
Kb két hónapja vettem, bár 2002-es évjárat, de csak 155 ezer km volt benne, és nem bántam meg. 2,4 benzines, 140LE. Jól felszerelt, kényelmes autó. A vásárlás óta túl vagyok egy olajcserén, + levegőszűrő, pollenszűrő, 5db gyújtógyertya, első + hátsó féktárcsák + fékbetétek is cserélve lettek, valamint kicseréltettem az első gumifékcsöveket, mert nagyon el voltak öregedve már.
Átlagfogyasztás 8,3 l/100km, ami nem kevés, de nem is sok.
-
oroborus
újonc
Egy nagyon amator kerdes kovetkezik.Sikerult megnezni par S60-ast. Mind diesel, es mindnel azt tapasztaltam, hogy a motort fedo muanyag ... "fedo", nem csak hogy mocorog, de meg a hanghatasra is ratesz ezaltal egy kicsit. Ezt hogy szoktatok orvosolni?
[en szoltam elore!]
A masik, hogy 1-2 esetben feltunt, hogy az ajtoknal a gumiszegely nem passzol teljesen. van hogy beljebb hajlik (jellemzoen a jobb felso sarokban, vagy van egy "gyurodes" rajta (ilyen kis hullam, mint egy szonyeg, ami nincs rendesen elsimitva a foldon, de a gumi maga vegig er a teljes vonalon). Ezt mennyire lenne macera helyrepofozni? Nem volna jo ha beazna. ^^
Egyebkent mint mellekes tapasztalat, jopar peldany rendesen le volt lakva, kivul es belul egyarant (2006-2009-es modellek - foleg 2-2.5M koruliek - alatta nem nezelodtem mar csak ezen felul). Igy az ember meg laikuskent is elgondolkozik az egyeb mechanikai allapotrol. Belul a fekete belso nem tul vidam, szamomra eleg nyomaszto belulrol... a fotokat elnezte teljesen ok, de benne ulni mar teljesen mas erzes (pedig en imadom a feketet.
Ugy gondolom marad a bezs, az kellemes, tagasabbank is tunik.
udv.
-
haxxika
senior tag
Na uraim...
Kalandos élményem volt tegnap este a 2002-es D5-ös S60al. Jöttünk fel az M3-on, 36os kilométer előtt pár száz méterrel (bagi pihenő) egyszer csak kiírja a kocsi, hogy Sürgős Motor Szervíz. Fordulat elkezd esni, gázt hiába nyomom esik, engedtem gurulni. Pihenő kijáratáig gurultunk, ott megállt. Gyújtás le-fel indít semmi. Akksi le-fel indít semmi. Autómentő hozott minket vissza pestre, valószínűsítem hogy valami nem jó az üzemanyagrendszerrel megint, pedig 3 hónapja lett rendbe rakva (szűrő, új porlasztócsúcsok, új nagynyomású szivattyú). Szurkoljunk neki, hogy újra fog éledni, ma viszik a csömörire szervízbe a szerelő ismerőséhez.
-
FeRRaR1
őstag
Jól gondolod, a szívó sor öt, 2.4i nagyon is jó motor, van 140 és 170 lóerős verziója, csak szoftverben térnek el. Nincs magasnyomású, nincs turbó, nincs kettős tömegű lendkerék... Kapja meg a kötelező olajcseréket, kicsit gyakrabban, ha főként városba használod, és örök élet +1 nap.
Nekem is van egy 2.4i V50, és egy T5 V70, elmondhatom, hogy a D5 mellett ezek a legjobb motorok. Ne hallgass a vészmadarakra, egy letisztult, elegáns, élvonalbeli kényelemmel ellátott remek autó az S60 és a Volvók úgy összességében(csak runner meg ne lássa
)
A manuális váltót meg nem kell magyarázni, sokkal kisebb kockázat. Ennek ellenére egy rendesen karban tartott, igazoltan olajcserés automata is kiszolgálja a kocsit hibamentesen.
Igazából nézz meg amennyit tudsz, és válaszd a legjobbat, legjobban megfelelőt.
-
AMDFan
addikt
Sziasztok!
Az utóbbi időben egyre inkább gondolkozom azon, hogy a jelenlegi 99-es Avensist egy 2004 körüli S60-ra cseréljem. Tanácsot szeretnék kérni. Alapvetően benzines párti vagyok, és kicsit félek is attól, hogy egy dízel S60-nak ha előjönnek a hibái akkor az nem lesz olcsó mulatság. Ezért a 2,4 szívó benzinesekkel szemezek, manuális váltóval. Jól gondolom, hogy egy szívó benzinessel kevesebb probléma lehet mint egy turbódízellel? Sokan le akarnak beszélni a Volvoról mert azt mondják, hogy a Toyota után sokkal komolyabb fenntartási költséggel kell majd számolnom. Itt most ne arról beszéljünk, hogy egy garnitúra gumi mennyibe kerül, mert az annyiba kerül amennyibe, inkább az érdekel, hogy a váratlan, nem tervezhető költségek, meghibásodások mennyire jellemzőek az S60-ra. 1,5M környéki autókat nézegetem.
Köszi előre is!
Üdv! -
g4bb3r
tag
Vélemény? Képeken jól néz ki.. 2.0 T-4 V40
Volvóknak mennyire horror a szervizeltetése? Normál dolgokra gondolok, kopó dolgok cseréje etc.
-
oroborus
újonc
válasz
proci985 #5099 üzenetére
Koszi a tippet proci! Igazabol nem talaltam sokkal tobb doksit, mint elotte, de adott uj otletet. speci kereses mindenfele nyelven. pl.: nemet nyelvu wiki page-t "angolositottam" chrome-mal es egyeb forumokat, igy talan mar kicsit tisztabban latok.
Egyebkent infok/manualok/brossurak (mindenfele regios - a teljesseg igenye nelkul, csak hogy meglegyen
):
https://www.volvoclub.org.uk/model_info.shtml
http://www.auto-brochures.com/volvo.html
http://personalizeyourvolvo.com/PDF_Brochures/http://katalogus.hasznaltauto.hu/ - ez is hasznos lehet, de sajnos pont a szoveges reszt nem lehet osszehasonlitani, csak "manualisan".
-
FeRRaR1
őstag
válasz
#03969024 #5103 üzenetére
Ezek közül egyedül a Transit melós, a Viano egy 8 személyes nagycsaládos személy szállító, és rohadtul számított volna a kényelem, az L200 csak utánfutó vontatásra volt használva.
Egyébként a lényeg amit mondani akartam ezzel, hogy egyik sem volt még csak a közelében sem a Volvo kényelmének, és ez hosszú távon hatványozottan érződik. Ezekkel mentem egy szusszal 2000+ kilométereket, ezért ezeket írtam.
-
-
g4bb3r
tag
válasz
proci985 #5099 üzenetére
Kicsit piszkálja még a csőrömet az a 2.0D V50 szereztem egy Volvo szaki számot is Zuglóban (haver oda hordja az XC70-et) lehet elviszem átnézetni. Ki kell deríteni mennyibe kerül, nyilván az átvizsgálás nincs ingyen, a kereskedő is azt mondta h ael akarom vinni az pénzbe fáj mert ő nem hagyja ott a piacot szóval embert kell szereznie. (mondjuk nem hinném nem tudna 1 órára elszabadulni..)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Kolink KL 500W
- LG 27GR95QL - 27" OLED / Limitált LoL Edition / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítás
- Xiaomi 10W töltő nem használt
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest