Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • gaborbol

    őstag

    válasz Wolfskin #5147 üzenetére

    Itt irta valaki, hogy O kiszedte az ABS modult, odaadta forrszatasban jaratos ismerosnek az atforrasztotta a fobb forrasztasokat es tokeletes lett. Aztan le is lett baszarintva miatta, hogy nem kene hazilag takolni, meg kinyirja magat stb.

    A bontott nagy lutri, eloszor is a modellszamnak teljesen stimmelnie kell, es van belole a banat tudja mennyi. Ellenkezo esetben fel kell programozni marka vagy szakszervizben a kocsihoz. En harom bontottan mentem keresztul egy ev alatt. Azt sem art tudni, hogy beteszed a modult olyan 200-300 Km-t kell megtenni vele, mire megint teljesen kiteszteli a modult, tehat ha beteszel valamit probara, es az nem jelez be 15 perc alatt az sem jelent semmit.

    Van itt csoro ismeros akinek en is kiszedtem, levagtam a tetejet, atforrasztottam a labakat, kapott fekete hengerfejtomito pasztat es tokeletes azota is. Tervezesi hiba, hogy a modult tul kozel raktak a motorhoz, ezert a nyak felmelegszik majd lehul felmelegszik majd lehul, rezeg es ez ismetlodik addik amig a labakon a forrasztas el nem reped es a kapcsolat meg nem szakad valahol vagy kontaktos lesz.

    Ha van radio-Tv muszeresz vagy hobby eletronikaval foglalkozo ismeros, oda lehet neki adni batran.
    [link]

    Ha parazol tole akkor ennek az embernek el kell kuldni, persze addig all az auto:

    [link]

    Ez a leggyakoribb hibaforras, nem jelenti azt, hogy mas baja nem lehet, de ez a legjellemzobb. Persze kabelhibas is lehet.

Új hozzászólás Aktív témák