- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- joghurt: Skype adatvesztés
- RIOS Gépház: Rebootoljuk a PROHARDVER YouTube csatornáját!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz
echterion #5258 üzenetére
Mikor új gép kerül a parkba szeretem egyszer rendesen kitakarítani, úgy igazán, ami tőlem telik. Ez főleg egy vaj belsős kocsinál, ahol minden meglátszik nagyon számít. Utána sokkal egyszerűbb havonta egyszer egy belső, következő hónapban pedig külső takarítást végezni és szinten tartani.
Persze ezzel nem ellenkezni akartam, igen az vagyok
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
echterion #5178 üzenetére
nem friss találmány sajnos.
Egy ismerős nemrég vett jobbkormányost, megkérdezem majd, hogy megy ez a valóságban. -
-
gaborbol
őstag
válasz
echterion #4920 üzenetére
Lehet a kocsi szervizelesere vagy a gyerekek latogatasara jobban kell ez az osszeg, de mindegy is reszunkrol.
Volt munkatarsam magyarorszagon az ausztral rokonokait kapott egy baszott draga (500-800 dollaros) golf kesztyut ajandekba. Soha eleteben nem golfozott, nem is fog, de egy 10 dollaros polonak jobban orult volna
-
Ck.
addikt
válasz
echterion #4739 üzenetére
Én az ilyeneknél szoktam beletaposni a fékbe és 130-ra belőni a tempomatot a legbelső sávban.
Még így is simán leelőzöm a külső sávban autózókat, a mögöttem 280-ról belémszálló, majd satuzó és villogó vesés meg addig kapjon csak agyérgörcsöt. Belém jönni úgysem fog, ha meg átesne a ló túloldalára a letolással, azt ők fogják nagyon megszívni, nem én.
Jajj, de jó kiírni magamból ezt a felgyülemlett dühöt. Gyűlölöm a bmw-sek 99.999%-át.
Se Audinál, se Mercinél, se Volvo-nál nem tapasztalok ilyet, de még a Hondások és Subarusoknál sem.
/egy Audis/ -
gaborbol
őstag
-
aero.
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz
echterion #4358 üzenetére
17-es, még ideáis méret, ami nem rontja a komfortot és talán a kátyukra is kevésbé érzékeny.
barce91
Idéznék index-ről, stevie egyik postja:
"Az S60/V70 remek autó, alapvetően igen jó minőségben, durva konstrukciós hibák nélkül. A D5 motor (motorcsalád) tartósságban, megbízhatóságban az egyik legjobb választás a piacon levő összes dízelmotor közül.
Konkrét, a típusra jellemző hibák inkább csak apróságok. Ami többünkkel is előfordult, az a kormányszög-jeladó hibája. Ez csak az ESP (Volvóul DTCS) működését befolyásolja, az indítás után a kijelzőn megjelenő DTCS hibaüzenet egyik tipikus oka. A jeladó jó esetben javítható (20-25e ft), rossz esetben csere (60-80e ft).
Egy másik hiba az örvényszelepeket (swirl flap) mozgató rudazat hibája, ez zsebbenyúlósabb, de adott esetben ez is javítható.
Ami még tipikus, az a tanksapka-ajtó rugós mechanizmusának a halála (2e ft), a kuplungpedál visszahúzó-rugó tengelyének törése (15e), illetve egy gumiharang meghibásodása a turbó alatt (5 - 6e ft).
Az automata váltós és az AWD autókkal jellemzően több baj van.
Azt viszont figyelembe kell venni, hogy dízel motoros Volvót újonnan vagy fiatalon jellemzően magas futásteljesítmény mellé vesznek, így a piac tele van csillió-kilométeres autókkal, még ha ez nem is látszik a HaHu adatlapokból :-)
Alapvetően nincs ezzel nagy gond, az autó jól bírja a gyűrődést (közülünk T_H már messze 300e km felett jár), de a vételkor nagyon oda kell figyelni, hogy az ennyi km alatt törvényszerűen elkopott alkatrészeket mire és hogyan cserélték ki.
Arra is érdemes odafigyelni, hogy a drágább kopó-fogyó alkatrészek milyen állapotban vannak, mert a Volvo viszonylag ritka autó, nincs hozzá sokféle utángyártott termék, illetve a nagy teljesítményre/nagy tömegre méretezés miatt ezek az alkatrészek eleve viszonylag drágák (mondjuk egy 1.4-es Astra alkatrészeihez képest). Az idősebb autók esetében használható bontott alkatrészekből sincs nagy választék.
Ezért a választást befolyásoló döntés lehet, hogy a drágább karbantartásokat tudják-e igazolni. A számlával bizonyított friss vezérléscsere, vagy egy nemrég cserélt kettős tömegű lendkerék + kuplung páros jelentős értéknövelő tényező lehet. Ha ezek nem voltak cserélve a közelmúltban, vagy a csere nem bizonyítható, akkor a vezérléscserét érdemes azonnal megcsinálni (alsó hangon is hatszámjegyű összeg), a ktlk cserére pedig lélekben felkészülni (ez is hatszámjegyű összeg, ráadásul inkább kettessel kezdődik, mint egyessel). A motortartó bakok cseréje is viszonylag drága mulatság lehet, mert ellentétben az egyszerű autókkal, ez itt egy viszonylag komplikált, vákuumos szerkezet."
-
FeRRaR1
őstag
válasz
echterion #4191 üzenetére
Azért ez egy kicsit erős váltás lenne, 140 helyett 250 paci
Nekem is ez a kombó van a V70 alatt T5 ötös kézivel, valószerűtlenül jól megy, viszont ha odafigyelsz nagyon a fogyasztásra, akkor sikerült már vegyesbe eljárnom 9 körül többször is. Ismert előéletű, jó lenne ha ismét a fórumon találna gazdát
Egy mosás ráfért volna a hirdetés kedvéért, bár ez semmit nem változtat rajta, csak jobban mutatna.
-
zolikov
újonc
válasz
echterion #4102 üzenetére
Lpg szervizben jártam ők azt ajánlották, hogy először a benzin üzem legyen rendben aztán jöhet a cng hiba megkeresése. Az igazság az ,hogy nagyon sok autóm volt már, de ez az első Volvóm. Az autó teljesitményét és menetdinamikáját korábbi tapasztalataimra alapozom amit a szervizesek is alátámasztanak. Csakhogy érzékeltessem: előzés esetén a visszaváltás sem ad több erőt , dinamikát....mintha valami (elektronika?) nem engedné...gyanitom, ha benzin üzemben jól muzsikálna akkor cng-vel is menne,,,
Talán légmennyiségmérő .....vagy vezérlő elektronika....vagy fojtószelep...esetleg ????
Nyiregyházán lakom itt a környéken esetleg ért valaki hozzá?
Nem akarok felesleges és költséges találgatásokra alapozni,,,, -
Ck.
addikt
válasz
echterion #4102 üzenetére
Neked anno le is mosták? Évek óta hirdetik a beépítés mellé járó ajándék hiperszuper viaszos mosást, de hozzá se nyúltak.
Meg a 8000 Ft-os ajándék tartályszint visszajelzés is elég kamuszagú...először ezek miatt vittem hozzájuk. De miután kiderült, hogy a kapcsolón eleve ott a tartályszint visszajelző is, így nem értem mi benne az ajándék. -
FeRRaR1
őstag
válasz
echterion #3797 üzenetére
Peugeothoz még nem volt szerencsém, ellenben shitroenhez már igen, és renault alkatrészekkel foglalkozunk, így vittem már haza, több különböző generációs lagunát, megant, cliot, scenicet, 3 állt meg a pályán, különböző hibákkal, és egyébként sem egyenértékűek egy normális autóval, tegyen meg vele az ember 2000+ kilométert egyhuzamban, és rohadtul érezni fogod a különbséget, hogy hátfájással esel ki a kocsiból, vagy normálisan kiszállsz, mintha csak 200 kilométeres lett volna az út, legyen szerencséd a választottaddal, de nekem annyira rosszak a TAPASZTALATAIM a francia csodákkal, hogy köszönöm, inkább a halál, mikor sokukat egy izzó cseréhez is szervizbe kell vinni (laguna), a turbók hullanak, az 1.6 os PSA motor betiltására már petíció is van Franciába annyira sz@rok, vezérlés elugrál, kokszosodik, turbó meghal, mind ez 20-80 e kilométer között... Lehet hogy egy városi használatnál sok minden nem tűnik fel, de amikor elállt az eső, és akkor kapcsolta be mind a két lagunán az automatika az ablaktörlést maxon, az valami fenomenális érzés, mikor kiszállok azt írta welcome onboard, mikor beszállok azt hogy Good bye, és ezer egy ilyet tudnék mesélni a kényelmetlen ülésekről és társaikról...
Félre ne érts, örülök, hogy nem volt horrorisztikus eseted, ne is legyen soha, de nekem volt bőven.
Két márkával nem volt bajom még, ez pedig a Mercedes és a Volvo. Persze ez nem márka függő, ezeket sem a csoda meg a jó isten hajtja, de én ezeket preferálom.
-
Ck.
addikt
válasz
echterion #3584 üzenetére
Mivel drágább egy automata javítás, mint egy kuplung + kettőstömegű csere?
Amúgy meg az A6-ot 4 éve vettem használtan, idén lesz 14 éves. Nagy motor is, dízel is, azon belül is 2.5 V6 TDI, meg még tiptronic is a drága, tehát kész a halálos ítélet. De elárulom, se a motorhoz, se a váltóhoz hozzá sem kellett nyúlni. Ha megkapja a megfelelő törődést, akkor örök élet + 1 nap. Mellesleg az automata a motort is jobban kíméli. Körültekintően kell használtat vásárolni és akkor nem lesz kellemetlen meglepetés. -
kcs73
aktív tag
válasz
echterion #3584 üzenetére
Nem ez volt a célom,sőt!
Ha leinformálható az autó,akkor egész nyugodtan,mert ennek ellenére is nagyon tetszik az autó!
Bár lehet,hogy nálam ez már betegség!
De nem megyek vele orvoshoz,mert ki tudja!
Lehet az orvos még hülyébb mint én!
A mai világban nem lehet tudni!
Sőt,példát is tudok rá!
Egyszó mint száz,én úgy vagyok vele,mint a nőkkel,ha nem érzem jól magam benne akkor nem kell!!! -
kcs73
aktív tag
válasz
echterion #3582 üzenetére
Hívtam a tulajt,és azt mondta,hogy a Mercedesbe amire cseréltem elromlott a motor!Tehát azt meg akkor nekem kell fizetni!A merci amiről szó van 2,5 éve volt nálam,mindíg pöccre indult,soha nem volt semmi baja!
Tehát annak a valószínűsége,hogy elromlott,éppen most,egyenlő a nullával!
Akár a házamat is rá tenném!
Most hívott a szerelő,hogy levette a váltót,és szerencsém volt,hogy elromlott,így legalább még élek! Ugyanis a váltóból hiányoztak csavarok,az önindítót alíg tartotta valami,a benzin cső,elvágva,és összekókányolva!!!!!!
Erről ennyit! Nem akarom bántani a magyarokat,mert én is az vagyok és büszke vagyok rá!
De ha ezt itt ausztriában csinálja meg a kereskedő,akkor csúnya kártérítést varnak a nyakába,és bezáratják a boltot!
Az más kérdés,hogy nem is tudja megcsinálni,mert minden autóra 1 év garanciát kell válalnia!
Na de mindegy ilyen az élet!
úgy néz ki,hogy 350000-ből "meg úszom"!
Mindíg tanul az ember,és azt jegyzi meg a legjobban amikor a saját kárán tanul!
41 éves vagyok,ez a 23. kocsim,de még így nem jártam! Végül is 23 kocsinál 1-szer belefér,nem!? -
FeRRaR1
őstag
válasz
echterion #3566 üzenetére
Woburn Safari Park, be lehet hajtani az állatok közé, oroszlán, tigris, farkas, medve, majom, zsiráf, stb... nagyon nagy élmény. A belépőn rajta volt hogy kabrióval tilos behajtani a farkasok és tigrisek közé, meg egyébként máshova is csak saját felelősségre
Ck.
Ha úgy megyek, hogy ráérősen, és meg is állok esetleg Németbe, akkor én se megyek gyorsabban 150-160-nál, de éjszaka, lehet hozni sokat, teszem azt mész 3-4 órát folyamatos 200 körül, akkor azért elég szépen tudsz hozni az időn. Egy 17-18 órás útnál bizony számít, és most elég sűrű volt a programom, ezért nem volt pihenő, úgy hogy siettem kicsit jobban. De nem jellemző hogy ennyire megyek, nagyrészt 140-150 a nappali, nem Német sebességem. rajtam meg nem fog a trafi, de pszt ez titok
-
ben800
aktív tag
válasz
echterion #3475 üzenetére
Mondjuk azóta lehet jobb lett a dolog,mert a mienk 200 000 után adta meg magát,és ez már régebben volt..
A golf tényleg unalmas,a dízelt jobban szeretem,ez már ilyen megszokott dolog számomra,még keresgélek az interneten akkor,és körbekérdezek 1-2 szervizest hogy mit mondanak erről a kocsiról,mert a belsejét,és a külsejét nagyon eltalálták -
marsu
veterán
válasz
echterion #3460 üzenetére
Néha elgondolkodom, hogy vennék-e újra egy Volvo S60 T5-t ...
... ebben a kék színben és a fekete bőr belsővel kifejezetten tetszik!
-
runner 125
nagyúr
-
zsid
senior tag
válasz
echterion #3386 üzenetére
Hirtelen most csak a service visszajelző törlését találtam meg [link], de én úgy emlékszem, hogy törlésnél ki is írja a hibakódot.
De ha Kispesten jársz, akkor van OBDII olvasóm,rá lehet nézni ( igaz nem profi cucc, de alap dolgokra megfelel) és törölni is lehet.
Ha a kuplung kemény vagy egyre jobban keményedik, akkor szerintem a kuplungmunkahengered fel fogja adni a harcot. Annak szokott ez az előjele lenni.
-
-
BBalu
csendes tag
válasz
echterion #3358 üzenetére
A másolást biztos hogy nem viszont a gödöllői tesconál (tuti máshol is csak ebben biztos vagyok), tudnak immo chipet is másolni, azt nem tudom, hogy csak általuk adott kulcsra vagy valahogy meg tudják oldani hogy jó legyen nekem
viszont akkor a régi kulcsot nem kellene faragni és akkor lenne még egy pót kulcsom.
-
Calogero
addikt
válasz
echterion #3360 üzenetére
Soha nem vettem használt autót és ezen szokásomon nem szeretnék változtatni.
Az árakat nézve 1 millióval olcsóbb a az erősebb diesel a gyengébb benzinestől az erősebb benzinestől pedig 1,5 millióval.
Debrecenre nem jellemző dugó.
Ahogy elnéztem a "könyvelésem" utolsó években havi 150-200 km tettem az autóban.2007 -óta egy Opel Astra H 1.4 Easytronic ([link]) típusú autót használtunk, de bővült a család így kéne egy nagyobb autó.
2007-ben elkövettük azt a hibát a gyenge motort választottunk nagy kasznihoz (90Le 1715kg(max súly)) -
runner 125
nagyúr
válasz
echterion #3325 üzenetére
Ha, berakod a kosárba az említett kiegészítőkkel együtt, 679 ajró. Persze nem panaszkodom, mert nagyon korrekt áron jutottunk hozzá, de ehhez sok minden kellett.
Állítólag nem volt neki raktáron, úgy gyártatta le őket, aztán a postát is úgy rendelte meg, mire kimentek hozzá eltelt újabb 5-6 nap, e tekintetben nem ajánlom, mert qrva lassúak.
-
runner 125
nagyúr
válasz
echterion #3299 üzenetére
Szerintem bármilyen autóműszerész be tudja kötni. Nem tűnik egy bonyolult kütyünek.
Csak kérdés h a 4 ablak + tetőablakosra még hova lehet kötni a tükörbehajtás funkciót is.
Jah igen, ezért volt drágább a kimondottan S60-hoz fejlesztett. Emlékeim szerint ilyen 170-180 dollár körül alakult az ára, s annál már mindent egyedileg tudsz programozni. Pl. azt is, h időre felfűtse az utasteret, vagy záráskor becsukja a tükröt / felhúzza az ablakot, de nyitáskor csak a tükröt nyissa ki, stb.
-
echterion
nagyúr
válasz
echterion #3260 üzenetére
A munkadíj a vontatással együtt (meg egy szakadt kötéllel) 30ezer volt. Így majd' 100ezerbe került ez a kis incidens.
Illetve a rendszámtábla sem lett meg, az még 12500, ha csak az elsőt csináltatom újra és 15000, ha teljesen újat kap (eu-sat). Lehet, adok is nek egy zsír újat. -
runner 125
nagyúr
válasz
echterion #3253 üzenetére
Az nem jó.
Index forumon írd be az S60 és a nagy Volvo topikba is, úgy tudom valakinek van is lámpája eladó.Aprókat nézd át: hahu, aprod.hu, jofogas.hu, racing bazar, illetve volvo alkatresz-re elég sok találatot hozott a google annó. Otthoni gépemen emlékeim szerint el vannak mentve, este megnézem.
ui.
Ilyen fütyülős vadriasztód van/volt? A biztonság kedvéért én ragasztottam rá kettőt, alulra, jól hátra a fekete részre. Belefújtam a levegőt, fütyül mint a rossebb, kérdés vajon tényleg használ-e a vad ellen. Lehet csak placebo...
-
B42 ISS
csendes tag
válasz
echterion #3211 üzenetére
Nos, eddig még csak a központi lenullázásáig jutottam el, de szerintem már ez is aranyat ér, úgyhogy még egyszer köszi az infót. De mivel már úgyis esedékes lenne, megcsináltatom a gyertya cserét is és az ajánlott fojtószelep ház tisztíttatást is, aztán újra beszámolok. De már most olyan mintha megszűnt volna a rángatás. Nem gondoltam volna, hogy így befolyásolja, gondolom az elmentett adatok alapján irányít minden tevékenységet...
-
Wolfskin
őstag
válasz
echterion #3161 üzenetére
kinézetre ugyanaz, egy tengelyen van a balane meg a bass, de a könyvében mintha azt olvastam volna, hogy a 801-hez tartozik erősítő is. most a beépített végfoka jobb, vagy van külön valahol?
csak van egy haveromnak egy bontott autója, és abban 801-van, és elég komoly hangszórók vannak az ajtókban, ahogy néztem. nem tudom, érdemes-e nekiállni...
meg mondjuk az szürke, nekem meg fekete a műszerfal... -
Alvin_ti4200
félisten
válasz
echterion #3139 üzenetére
Köszi
Ezeket telefonnal lőttem még amikor tesztvezetni voltunk, picit kékesek/lilásak, homályosak és fátyolosak, majd a tükörreflexessel is készítek, amikor le is lesz mosva meg ilyesmi
Dísztárcsából vajon mi illik hozzá (találtam gyári 15"-os Volvo-sat 12 ezerért, picit sokallom)? Az acélfelnire kellene majd a téli guminál.
(ideiglenesen ki van vonva a forgalomból, azért van rajta P-s rendszám)
-
gaborbol
őstag
válasz
echterion #3092 üzenetére
Biztositas kb 2000 Ft plusz / 6 honap /auto az elso utan, mert ugyis csak egy kocsit vezetsz egyszerre. A rendszam ado meg 30K/2 ev/kocsi szoval szinte semmibe sem kerul harom auto az egyhez kepest.
Szokott lenni egy kis kompakt valami trogerolos kocsinak, valami normalisabb nagyobb ez most az S80 es szokott lenni egy 7 szemellyes valami is(ez lesz az outlander).
Annyira nincs ara mar az S80-nak, hogy ertleme nagyon nincs ealdni, viszont meg mindig teszi a dolgat, relative jol nezki es egyben van.
Kulonben nem rittka ez it, voltam ugyfelnel egyedul el, de nala is harom kocsi volt a garazsban :
Carrera 4S, egy panamera meg egy cayenne persze mind uj
-
zsid
senior tag
válasz
echterion #3088 üzenetére
Az enyém mondjuk még mindig áll...
Mennyivel lehet korábban műszakiztatni a kocsit? Van erre valami előírás? Januárban lenne esedékes, ha lehet ennyivel korábban, akkor el kellene tolni vizsgára hónap végén aztán el tudnám kezdeni szétszedni az elejét. Mire jön a tavasz jó lenne végezni vele.
-
marsu
veterán
válasz
echterion #2982 üzenetére
Szia echterion!
Nos, mivel a hűtővíz rendszeresen eltűnt a kiegyenlítőtartályból, letettem 4-5 napra az autót egy ismerős szervizesnél.
Szétkapták a hűtőrendszert, kicserélték a vízcsöveket, volt pár tömítés, amit így megbontás után nézegetve igencsak érett lett volna így is úgy is a cserére. A biztonság kedvéért, na meg ha már úgy is szét van szedve a rendszer, a hengerfejtömítést is cseréltettem, korrekten gépműhelyben megcsinálták a síkolást is, új hengerfej csavarokat is kapott, most tesztelés alatt van, de úgy néz ki, hogy megoldódott a dolog, gond nélkül szalad a gép.
-
Tégla
tag
válasz
echterion #3000 üzenetére
Igen de nem kaptam értelmes választ kb azt mondták hogy próbáljam meg és kiderül...
Nagyobb tárcsa azért kéne nem esztétikai okokból hanem az autó többségében pályán közlekedik külföldön nagyobb teherrel, és sokszor nem úgy lassul az autó amikor kéne mint amikor súly nélkül megy. Így valami jobb illetve nagyobb tárcsára gondoltunk de azért nyerget nem szeretnénk cserélni mert annyit viszont nem ér. -
marsu
veterán
válasz
echterion #2986 üzenetére
Ez csak 105 lovas, 1895 cm2 4 henger és nincs turbó ...
A fogyasztása az elmúlt 2500 km-en átlagban 7,3 liter / 100 km, de ez város - országút - autópálya vegyesen.
A fenntartása olcsóbb, de a lóerők azért hiányoznak néha. Minőségben, kényelemben és felszereltségben hasonló mint az előző autóm. kb egy hónapja van meg, de meg vagyok vele elégedve.
-
marsu
veterán
-
gaborbol
őstag
válasz
echterion #2958 üzenetére
Nalunk(usa) teljesen extreme az olajcsere perioudus Eu-hoz kepest
3000 merfold ha sok varos volt benne azaz 4800Km vagy 5000 merfold ha sok a palya benne azaz 8000 Km igaz az olaj is joval olcsobb. Szerintem a 10K az normails.
Alvin_ti4200: Tegnap este teljesen elfelejtettem megnezni, de ma amint hazaertem rakeresek.
-
zsid
senior tag
válasz
echterion #2958 üzenetére
Én 10-12 000km között cserélem az olajat, bár nekem a szimering probléma miatt kicsit több fogy, mint az elfogadható
Érdekes, de a vízből nálam is fogyogat néha egy minimális mennyiség ( 1-2 deci / negyedév ) amiről nem tudni hova tűnik (viszont kamionnál is ugyanezt tapasztalom, néha egy pici eltűnik ).
Ha 10k km-en fogy le a minimumig az olaj, akkor szerintem már felesleges rátölteni, én a cserét javaslom
-
pomk
őstag
válasz
echterion #2953 üzenetére
Az Én benzinesemben VW Polomban, amikor rohamosan fogyott a víz (és nem eresztett sehol), akkor a hengerfejtömítést kellett kicserélni. Nem tudom, hogy dízelnél jelentkezik-e, de nálam ha letekertem az olajbetöltő sapkát, koszos, sárga trutyi volt a sapka belsejében. Evvel esetleg ellenőrizni tudod.
-
Lizsó
csendes tag
válasz
echterion #2953 üzenetére
Az ilyen szaki tényleg felejtős, továbbra is csak az előírt olajat használd!
A 10 ezer km alatt pedig ez a fogyás nem vészes. Egyébként is ezer km-enként mindig ajánlatos szintet ellenőrizni. Persze hosszú állás után, hogy tudjon visszafolyni.Az is lehet, hogy cserekor nem jól lőtted be a szintet. (Csere + 1-2 km járatás és reggel ellenőriz újra)
-
-
Lizsó
csendes tag
válasz
echterion #2906 üzenetére
Az biztos... Ugyanígy a VOLVO után egy Insignia vagy egy Mondeo is nagyon más kategória.
Én végigjártam a VOLVO palettáját az elmúlt években. Kezdtem a cégesekkel 440, majd 850 kombi, V70 kombi, XC 70.
Aztán a saját S40, majd most az S60.Ha a későbbiekben is megtehetem, nem is lesz más autóm
-
runner 125
nagyúr
válasz
echterion #2853 üzenetére
Jah, én sem értem, max. olyan aki ekét húz vele.
Alvin_ti4200
Nohcsak, akkor a végén megveszed?
Korrózió szempontjából nagyon jók a Volvo-k. Ha, megnézed a korábbi, ezredforduló környéki S60, S80-akat, a mai napig nem rohad, egyik sem. (Nyilván, amik nem voltak rommá törve.)
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
echterion #2827 üzenetére
Nice...
Más: az S40-es első és hátsó lámpáját a 2007-es ráncfelvarrásnál frissítették. Nekem ezek jobban tetszenek, mint a modellfrissítés előttiek, a kérdésem az lenne, hogy egyrészt fizikailag megegyezik-e a régebbi és az újabb mérete és ha igen, vajon ki lehet-e őket cserélni?
Nem tudom, vezérlésben, lámpatesten belül vannak-e olyan eltérések, ami miatt ez nem lehetséges.
-
runner 125
nagyúr
válasz
echterion #2810 üzenetére
Ok, persze, ezek is jó ötletek.
Szívesen összerakom az 1 hsz.-t.
Ha, mindenkinek ok, akkor priviben lehet nekem küldeni 1 fotót, típussal, évjárattal, motor infoval kiegészítve.Illetve, jöhetnek akkor megbízható Volvo szervizes, alkatrész források is, és minden egyéb info, amit úgy gondoltok, h az első hsz.-ban a helye!
-
Lizsó
csendes tag
válasz
echterion #2803 üzenetére
Ezeket sem én rendeltem, így vettem az autót....
Használt autóknál egyébként már nem nagyon van eladható, pénzé tehető felára az extráknak.
Az enyémet az előző tulaja teletömte mindennel (pl. 185 lovas D5 motor, 6-os automata váltó, full vaj bőr, memóriás vezetőülés, aktív kanyarkövető xenon, FOUR-C állítható futómű, prémium audiorendszer, esőérzékelő, stb.).
Ez jó néhány milla, amit kicsengetett érte, mégis én már hasonló áron vettem, mint egy alap Kinetic vagy Momentum felszereltségűt.
Az már megint más kérdés, hogy ha ne adj Isten besz@rik az állítható gátló, akkor nem javítható, ellenben egy sima mezei gátlónál. Az 10 ezerből felújítható per darab, ez viszont nem javítható és közel 100 ezer Ft darabja. (ja és persze csak párban vehető
)
-
runner 125
nagyúr
válasz
echterion #2798 üzenetére
Első még jó kérdés. De, egyelőre úgy vagyok vele, ha már szép lassan itt van minden, biztosan összehozom némi külső segítséggel.
Itt a srác érintőssé varázsolja, ebay-en kb. 10 dollár egy ilyen panel.
Mindemellett az övé is Win CE alapú.A monitort nyilván az eredeti fészekbe, a kütyüt meg a kesztyűtartóba terveztem.
Keresgélve az oldalon, találtam a gyári rádióra csatlakoztatható USB és SD kártya fogadót, amellyel már gond nélkül mehet pendrive-ról, SD kártyáról az mp3.zsid
Nekem már túlzás, pláne egy Volvo-n.
-
Lizsó
csendes tag
válasz
echterion #2754 üzenetére
Nekem a végén, megelégelve a bajlódást, egy Parrot Mki9000 lett beépítve.
Bejövő-kimenő hívások esetén halkítja a rádiót, a telefonon futó navigációt is kihangosítja, és A2DP-n (bluetooth) lejátszik minden zenét az ató gyári hangszóróin keresztül.Természetesen a telefon vagy MP3 lejátszó nem csak BT-on, hanem USB-vel is ráköthető, de a kütyü PEN DRIVE-ról is lejátszik mindent.
-
Lizsó
csendes tag
válasz
echterion #2746 üzenetére
Ha nem AUX-on keresztül kötöd be, akkor sokat ne várj tőle.
AUX nélkül FM transzmitterként működik.
Álló helyben minden oké, de menet közben, folyamatosan bezavarnak a legkisebb helyi adók is, amelyek ugyanazon a frekvencián sugároznak (a rádió alapban meg sem találja a legkisebb adókat a gyenge jel miatt)Állandóan frekvenciát kell váltani a rádión és a transzmitteren is.
Zenelejátszásban pedig túl sok mélyet és magasat ne várj tőle!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
echterion #2698 üzenetére
..a VW 2.0 PDTDI motorok sem tartoztak a legjobb VW konstrukciók közé, mégis évekig gyártottak vele több típust is, csak mostanra váltottak.
Noh meg ugye a mondás; nem zörög a haraszt, ha a szél nem fújja.A többi érvvel egyetértek. A használt diesel nagyobb lutri, mint a benzines, pláne ha minél idősebb autóról beszélünk.
-
BBalu
csendes tag
válasz
echterion #2679 üzenetére
Hello!
A fogyasztásod több mint jó
De őszintén, 90el pályán volt ez?
Lehet, hogy bunkónak tűnök ne haragudj érte, de nekem a 272 lovasból 9,4 jön ki úgy hogy napi 100km-et autózok pályán 90el. 130-nál már 10 fölött van. Városban pedig a csillagos ég
A computer nagyjából pontosan mér, én mindig nullázom a napit és mindig tele tankolom, kb azonos érték jön ki, kivéve ha 90-el járok vele utána pedig mondjuk csak városba 2 hétig valamelyik családtag, akkor tud butaságot írni, de amikor megvettük az autót 16ot írt átlagnak
Véleményem szerint akkor benne volt az is, hogy biztos meg kellett mutatni mindenkinek hogy is húz a gép
Mod.: Félreértések elkerülése végett, a napit tankolásonként nullázom.Ismerősömnek S60 2.5t van amilyet én szeretnék 2. autónak, neki se megy 9 alá pedig az "csak" 209 lóerő.
-
runner 125
nagyúr
válasz
echterion #2640 üzenetére
Ha, a 850-es rádiód is ilyen, és a BLP-890-et választanád, akkor valamivel a hiányzó űrt ki kell töltened.
Külön kerettel ellátott pohártartót 5-6000-ért láttam ebay-en, a telefon modul bontottan is 20-25k.
De, ha eleve a BLP-840-et választod, akkor belepattintható a kis tároló.Ez jó kérdés.
Hallani kellene élőben, mert youtube videóból bárminemű konklúziót levonni balgaság.mod.
Jah és ugye ami szerintem fontos még, az gombok háttérvilágítása. Ha, nem zöld, akkor az szerintem sokat ront az összképen.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen routert?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- Revolut
- Yettel topik
- Linux kezdőknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- További aktív témák...
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Suzuki Swift 1.3 2005 GC (fapad) 169e km, NEM KLÍMÁS 699.990Ft
- ÁRCSÖKKENTÉS Jura Impressa C5 fehér kávégép eladó
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- AKCIÓ! Lenovo Thinkcentre M920S Brand számítógép - i5 9500 8GB RAM 512GB SSD 630 IGP Win 10
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Fractal Design Nano S 600W
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 (5K vagy 2 x 4K felbontás) (DisplayLink)
- iKing.Hu - Apple MacBook Pro 13 M1 Touch Bar 2020 Használt, karcmentes 3 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest