Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#251) Gismo válasza al_age (#250) üzenetére


Gismo
addikt

A puntósabbak!

(#252) al_age válasza Gismo (#251) üzenetére


al_age
senior tag

hát elég Puntosnak érzem magam (1es pöttyünk van)

[Szerkesztve]

A fekete lyukak olyan helyek, ahol Isten nullával osztott. 8 hobbit = 1 hobbyte?

(#253) _Volkovy_


_Volkovy_
nagyúr

(#254) _Volkovy_


_Volkovy_
nagyúr


Ez meg itt egy Enzo,aminek nem szeretnék a tulaja lenni.

(#255) Gismo válasza _Volkovy_ (#254) üzenetére


Gismo
addikt

Ujj de gyönyörűű! BABBA!

(#256) Gismo


Gismo
addikt

És ha a Fiat konszern elGM-esedik akkor utánna mien autót lehet még venni ami nem GM?

(#257) LOTR válasza _Volkovy_ (#253) üzenetére


LOTR
addikt

vki meghallotta -elolvasdta hsz-em- és végre a Ferrari is bekerült

One Ring to rule them all

(#258) LOTR válasza _Volkovy_ (#254) üzenetére


LOTR
addikt

nekem meg bárcsak lenne egy ilyenem

One Ring to rule them all

(#259) Gismo


Gismo
addikt

 

(#260) Gismo


Gismo
addikt

Oan autósiskolákat tudtok mondani ahol Alfán, Lancián vagy Fiaton lehet tanulni?
Fiatok közül az újabbak érdekelnének:pl;)unto II,Panda(új), Albea,Doblo,Multipla! Esetleg Citroen BX-en?
Thanx!
Mi a véleményetek a Panda 4x4-ről?

[Szerkesztve]

(#261) süti5 válasza _Volkovy_ (#254) üzenetére


süti5
őstag

Ha ingyen hozzámvágnák, én biz így is elfogadnám:))

(#262) Gismo válasza Gismo (#260) üzenetére


Gismo
addikt

Hmm?

(#263) al_age válasza Gismo (#262) üzenetére


al_age
senior tag

Győrben több Punto2 tanulókocsi is futkároz. csak gondolom pesti vagy, úgyhogy tárgytalan.
Panda 4×4: totalcar tesztet olvastad? eléggé meggyőző:C
nekem nagyon bejön. de igazából az a kocsi egy 1,3 multijettel lenne nyerő (a tesztelt példány egy 1,2es 8 szelepes)

[Szerkesztve]

A fekete lyukak olyan helyek, ahol Isten nullával osztott. 8 hobbit = 1 hobbyte?

(#264) rATdrAgOn válasza Gismo (#260) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag

Ooo... BX-en ne akarjal tanulni :)
Utana minden mas auto annyira szokatlan lesz, hogy csak na. :)
Foleg a fek miatt :DDD
Meg a felfuggesztes miatt. :)
Nekem is kell 4-5 kilometer, ha a BX-bol at kell ulnom mas autoba - foleg a fekkel van problemam, mert a hidros citrokban nem olyan a fek mint mas ''hagyomanyos'' autoban - kivetel a C5, de az mar nem igazi hidroscitro :DDD

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#265) Gismo válasza rATdrAgOn (#264) üzenetére


Gismo
addikt

Mért? Milyen a fékje? Azt tudom hogy a felfüggesztése HydraJulikás! A fékje is az lenne? Tudsz mutatni pár képet a te BX-edről?

(#266) rATdrAgOn válasza Gismo (#265) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag

Kepet meg perpill nem tudok mutatni. :(
Nincs fotogepem, marmint digitalis. Filmessel meg kicsit sok a macera. :)
Eccercsak lesz rola foto. :)

Fekek:
Hidroscitrokban a feket is a hidra(J)ulika taplalja. :) Ezek ugynevezett ''power-assisted'' fekek, aminek a lenyege a kovetkezo: a fekhatas attol fugg, hogy mennyire nyomod a fekpedalt. :DDD
A pedalnak mondhatni nincs utja (van, csak nagyon minimalis), ha csak rateszed a labad, mar lassul az auto, ugyanis, te itt effektive csak egy szeleppel kozolsz erot, a fekhatas a hidraulikus rendszer betaplalasi nyomasan tortenik, ami atlagos hidros citronal ~120-170 bar. :DDD Szoval itt, nem erot fejtesz ki, hanem aramlasi keresztmetszetet szabalyzol, pontosabban a nyomast, ami a fekrendszerre hat. :)
(Az elso igazi hidroscitroban - DS-ID sorozat, nem is volt hagyomanyos ertelemben vett fekpedal, csak egy kis gumigomboc, ami a fekszelep elott volt :DDD)
Sokak szerint ez a fek szar, mert nehez adagolni a fekerot. Szerintem meg szenzacios, mert minimalis erohatassal lehet maximalis fekhatast elerni. :)
Szoval, ezt a feket szokni kell, raadasul nagyon konnyu megszokni. :)
Utana erhet meglepetes, ha mast kell hajtani. Ez a baj vele. Mondjuk, ha surun hajtasz mindenfele mas vasat, a hozzaszokas nem jelent annyira problemat, csak ha mondjuk atulsz - hosszu ido utan - egy barmilyen vasbol egy hidroscitroba, az elso fekezeskor kiharapod a kormany egy tekintelyes darabjat. :DDD
(A masik dilim, ez a veszfekasszisztens, ami ha erzi, hogy kitaposod a fekpedalt a padlolemezen, felviszi neked a feknyomast 50-70 barra... hoho, en ha beleallok a fekbe, akkor ~160 bar a fekkoron a nyomas, es semmi extra, ez a rendszer ilyen - 48 eve :DDD)

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#267) Gismo válasza al_age (#263) üzenetére


Gismo
addikt

Hát igen pösti vagyok! A panda4x4 tesztet meg akkor megkeresem!

(#268) Gismo válasza rATdrAgOn (#266) üzenetére


Gismo
addikt

Hm! Ez tetszik! Akkor az első autóm ien lesz!

(#269) rATdrAgOn válasza Gismo (#268) üzenetére


rATdrAgOn
senior tag

Ooo, nem nagyon ajanlom. ;)
Kicsit durva tud lenni a fenntartasi koltsege. ;)
Altalaban BX-eket addig hajtjak, mig szet nem hullanak majdnem.
Ha veszel egy ilyen lomot 2-3-4k-ert, akkor tuti, hogy egybol ramegy ~150 (fekbetet/tarcsa/vezermuszij csere), majd fel ev mulva ajanlott radobni ~300k-t minimum a hidraulikara. Ajanlott '86 utani darabokat keresni, azok mar nem hajlamosak az oxidaciora, csak nincs bennuk az urhajo muszerfal (pedig az a vilag legjobban hasznalhato muszerfala :DDD). Ja, meg egy jo tanacs: barmennyire nem szereted a dieseleket, BX-bol ne vegyel benzinest, hacsak nincs sok-sok penzed motorgeneralra. Ha nem nagyon volt eltorve a gep, akkor csak hidraulikat kell egyszer megcsinaltatni, az utana meg 4-5 evig egy jo vas lesz. Benzinesek nagyon haklisak, sok mulik az elozo tulaj stilusan. En valszeg megszivtam szepen az enyemmel. :( Most kotrom ossze a pizt, egy motorgeneralra, ami also hangon is minimum 150k lesz.

A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D

(#270) Gismo válasza rATdrAgOn (#269) üzenetére


Gismo
addikt

Hát pedig 200-300K-ért nézegettem űrhajó műszerfalúakat! Csak azok jöhetnek szóba! Azok a kerek műszeresek nem tetszenek! És valóban Dieseleset nézegettem! De hát még várok vele vagy 3-4 évet, mer még tanulok!

(#271) Gismo


Gismo
addikt

De akkor térjünk vissza az eredeti témához! FIAT és ALFA ROMEO ÉS LANCIA ÉS MASERATI tapasztalatokat ide! (Ferrarit azé nem, mert azt utálom, még a forma-1-ben is!)

(#272) Gismo


Gismo
addikt

 

(#273) Gismo


Gismo
addikt

KÖHÖMM!
Ja télleg! A Fiat Doblóról mi véleménx kering a köztudatban?

(#274) Gismo


Gismo
addikt

És az új 147-ről? Nagyon bejövős gép!

(#275) Gismo


Gismo
addikt

nah fel!

(#276) Gismo


Gismo
addikt

 

(#277) Gismo


Gismo
addikt

Nah?

(#278) al_age válasza Gismo (#274) üzenetére


al_age
senior tag

sokkal szebb lett mint a régi
nekem a réginél jobban tetszik a stilo például
ennél azért már nem olyan egyértelmű a helyzet.:)

[Szerkesztve]

A fekete lyukak olyan helyek, ahol Isten nullával osztott. 8 hobbit = 1 hobbyte?

(#279) Gismo válasza al_age (#278) üzenetére


Gismo
addikt

A stilo oan németes arctalan akármi nem? Én legalábbis ezt gondolom! De az új 147 aaaz cool!

(#280) Avicularia válasza Gismo (#271) üzenetére


Avicularia
veterán

Punto II van nemrég,mi érdekel?
1.2 16V városban 5.5-6L-el járok vele ,egyenlöre nagyon meg vagyok vele elégedve :)
a magas üléspozíciót is megszoktam már :)

(#281) Panther


Panther
HÁZIGAZDA

Haverom küldött egy e-mailt, melyben azt állítja, hogy a Lancia király. Képet is mellékelt.

Áááá, mindig is mondtam én, hogy a Lancia a legjobb :)

[ RIOS Release 5 – multiportal engine by Panther ]

(#282) Gismo válasza Avicularia (#280) üzenetére


Gismo
addikt

az, hogy mi a jobb hátsó kerék előtt lévő csövek? És nincsenek azok nagyfokú sérülékenységnek kitéve? Egyébként mi a véleményed róla? Melyik szalonban vetted?

(#283) Gismo válasza Panther (#281) üzenetére


Gismo
addikt

A csaj is széria felszereltség? Mosmár erősen gondolkodok rajta, hogy Lancsát vegyek! :)

(#284) Panther válasza Gismo (#283) üzenetére


Panther
HÁZIGAZDA

Nemtom, biztos :U

[ RIOS Release 5 – multiportal engine by Panther ]

(#285) Avicularia válasza Gismo (#282) üzenetére


Avicularia
veterán

nem tudom milyen csövekre gondolsz
nem újonnan vettem,2 éves ,24 ezer km van benne,és egy csaj használta,majdnem olyan mintha új lenne :)
nagyon meg vagyok vele elégedve,föleg a 9 éves mondeo után ami 2000-es automata váltós volt,télen 14-et behörpintett városban :(

(#286) Gismo válasza Avicularia (#285) üzenetére


Gismo
addikt

nézd meg! a jobb hátsó kerék előtt a kerék járati ívbenkerékdobban mennek előre különböző csövek! Mik azok? és sztem igenis veszélyes helyen vannak!

(#287) Avicularia válasza Gismo (#286) üzenetére


Avicularia
veterán

ok ,majd megnézem mik azok

(#288) Panther válasza Gismo (#286) üzenetére


Panther
HÁZIGAZDA

Nem ott megy be a benzin a tankba?

[ RIOS Release 5 – multiportal engine by Panther ]

(#289) Gismo válasza Panther (#288) üzenetére


Gismo
addikt

Akkor meg aztán főleg rossz helyen van! Vagy elkellett volna vmivel fedni!
Ott több cső is van mn2, de asszem hogy inkább 4!

[Szerkesztve]

(#290) pweisz válasza Gismo (#273) üzenetére


pweisz
senior tag

Nem tudom, de nekem bejön:)

(#291) neduddki


neduddki
nagyúr

HI!

En egy ijjen keldtem pajjafutasmon: Bővebben: link Bővebben: link
klasszikus alfa volt egyszeruen imadnivalo, es nehol idegesito! de erzelemk nelkul nem lehetett hozza viszonyulni...:- )))
Egy bisztos a duplakuplunggazfrocs cimu meset aszt nagyon megtanultam rajta:- )))

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#292) neduddki válasza Panther (#281) üzenetére


neduddki
nagyúr

HI!

Es van rajt akiselefant is???? /nem nem a csajon:- ))))/

udv

neduddki

https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni

(#293) al_age válasza neduddki (#292) üzenetére


al_age
senior tag

ahogy azt a sárvédőszélesítést elnézem ez természetes:)

A fekete lyukak olyan helyek, ahol Isten nullával osztott. 8 hobbit = 1 hobbyte?

(#294) Phantom Lord válasza Gismo (#241) üzenetére


Phantom Lord
aktív tag

Nekünk Punto II van. 1.2-es 80 lovas 3 ajtos fullextrás, asszem 3 éves, mi vagyunk az elsö tulaja. Azt leszámitva, hogy a bal fényszoroban gyakran kiég az égö soha nem volt semmi probléma vele.
1-2 éven belöl veszek valami saját kocsit, vagy egy Punto HGT vagy egy 145QV lesz.

(#295) Gismo válasza Phantom Lord (#294) üzenetére


Gismo
addikt

Hmm! Az a fényszóró állandóan túlfeszt/túláramot kap? Nemlehet megjavíttatni vhogy?
Én is 145-öt nézegetek, de az még messze van!

(#296) Avicularia válasza Gismo (#295) üzenetére


Avicularia
veterán

azt hallottam hogy ez típushiba,és elég nehezen lehet kicserélni a bal oldali izzót, talán az egész lámpát ki kell venni,de ebben nem vagyok biztos

(#297) Gismo válasza Avicularia (#296) üzenetére


Gismo
addikt

Megnézted a csöveket? Mi a véleményed a kocsiról?

(#298) Avicularia válasza Gismo (#297) üzenetére


Avicularia
veterán

azóta nem voltam kint a lakásból,egyébként se vagyok nagyon autó alá mászó ember,ha nem kell lefeküdni ,és úgy lehet látni ,akkor megnézem majd :)

(#299) Gismo válasza Avicularia (#298) üzenetére


Gismo
addikt

Nem kell lefeküdni, csak lehajolsz és már lehet is látni a kerék előtt lévő csöveket! És megfigyeltem, hogy a Punto I-nél is vannak ott csövek! Ezexerint ez már hagyomány!

(#300) hobizoli


hobizoli
nagyúr

Volt vki a gyorsulasin? Az a piros Delta odab@szott mindenkit rendesen...de az a grafit(?) sem volt kispalyas.


hobizoli

több drón kell ;P

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.