Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
r4z
nagyúr
Köszönöm srácok, privátban kaptam egy megerősítést egy nagy alfástól, hogy szinte biztosan a jeladó a hibás. 7000 Ft az alkatrész, ha mégse ez a hiba, akkor se nagy bukó. Ha nem jön be, akkor tényleg megy szerelőhöz.
-
Outlander
addikt
Ha laptoppal nézik meg, az nem sokat segít....
Gondolom úgy értetted h nézzék meg a hibakódokat.... ha vannak.
RazorGTR1
Szerinted, innen a messzi távolból!???
aksi, üzemanyag, gázpedál, motor, olaj, lapos kerék, befogó fék, letiltott vezérlő, soroljam még?!
Első körben valóban ahogy FET-MEN kolléga is írta, ecu ellenőrzés... ha szerencséd van, van hiba tárolva, ha nincs akkor lehet szépen egyesével mindent kiszűrőgetni, de nem neked, hanem inkább ezzel foglalkozónak, h minél kevesebb legyen a végösszeg...
-
r4z
nagyúr
Sziasztok!
Lenne egy "kis" probléma egy Alfa Romeo 156 1.9 JTD-vel. Az autó hosszabb menet után elkezdett ledögleni. Kis pihentetés után megint indult, de egyre kevesebbet tud megtenni, amikor éppen működik. Kezdetben 100 km-enként állt meg, most már 500 métert alig lehet vele megtenni.
Mi az AC pumpára gyanakodtunk, de az működik tökéletesen. A másik gyanúsított a főtengely jeladója. Szerintetek lehetséges, hogy az okozza a hibát?
Illetve tudnátok Érd közelében egy nem túl drágán dolgozó Alfa specialistát ajánlani, akivel biztosra tudnánk menni?
-
Winne
nagyúr
Miért nem vehetsz? Szülőké a gép és te is hajtod, vagy hogy van?
@(#989) aaron111 + @(#991) FET-MEN:
Ültetve jobban nézne ki, de amit a fórumtárs említett, hogy ketten ülhetnek bele, meg fekvőrendőr és társai én nem fogok hozzányúlni, így gyári átmérőjű kerekem van és abszolut nem ráz, még annyira sem érzem az úthibákat, mint eddig, mert ez fiatalabb és puhább gumi.
-
Outlander
addikt
Annó, nagyon nagy divat volt a threeface frost felni... olcsó, viszonylag jó, van punto ii re is...
Hátránya, mivel divat volt, nagyon sok autón van... nem minden autón áll jól...
Egyébként pont h fehér autónál, az ezüst felnik a szebbek....
-
válasz
Outlander #983 üzenetére
Na ez alapján már el tudok indulni, köszönöm.
Viszont nem ilyesmire gondoltam, valami "vagányabbra". Nem tudom még, egyelőre el vagyok foglalva a vizsgáimmal és ez ugye a családi autó. Csak arra gondoltam, hogy sokat fogom még hajtani és miért ne. A kocsi fehér, fekete felni jól mutatna rajta. Dehát olcsón olyat... -
Outlander
addikt
Már csak a 4x100 miatt sem...
Ellenben miért akarsz arra "kisautóra" nagy felniket, komfort érzet ugrik, kirázza a vesédet, rajtad kívül max 1 ember ülhet még be, fekvőrendőrnél ki kell szálnod még neked is és alapjáraton átgurulni rajta...
Miért nem elég a gyári 14? Vagy hogy kicsit "sportosabbnak" tűnjön a 15, de a 16-17 az már kínszenvedés, meg bután is néz ki, gumi is drága, mert nem a tömeg méret való rá, hanem beteg méret, h beférjen...
Én nem szórakoznék vele..
de persze nem vagyunk egyformák..
ui: meg hiányzik a felni közép is... így ebben formában, számomra gusztustalan... ha meg lenne sem tetszene úgy igazából.. de mivel csak mozgókúpos csavarral menne fel, ami mégegyszer ennyi lenne.. ez a garnitura teljesen felejtős.
(illetve, mondhat akárki akármit, számomra a mozgókúpos csavar, egyáltalán nem egy biztonságos megoldás) -
Punto II-re honnan tudom, hogy milyen felnit lehet rakni? Abszolút nem vagyok képben a méretekkel, se gumi, se felni, de úgy tudom, hogy 16" a maximum. Gondolkozom az alufelni vásárláson
-
zoo8800
veterán
Nem néztem alá, csak nem olyan halk, mint szeretném. Egyik nap majd felemelem és alámászok a pajszerrel. Kis tempónál tud kotyogó hangot adni, de ha többen ülnek hátul, vagy nagyobb a tempó, akkor minden rendben van. Egyelőre csak puhatolózok a hibafeltárással és a megoldással kapcsolatban
-
aphra2
senior tag
Folyik az olaj belőle? a stilo gyárilag olajos , gondolom a bravo is , bár ki tudja .
2 verza van , vagy kiszedik és prés , vagy célszerszám, amiből többféle is lehet, képekben vagy video és a szerelés folyamata ....de ha szeretsz esztergálgatni, akkor valami ilyesmit kell csinálni [link]
Emelőn ha van célszerszám akkor egy fél nap , ez lényegesen egyszerűbb (de ez se gyerekjáték) mint a lengőkarcsapágy csere.
-
aphra2
senior tag
Hát igen, elég nagy volt a kontraszt nálam is a régi, és az új tárcsa súlya között, nekem is a fogyasztás jutott eszembe elsőre , meg futómű szempontjából a rugózatlan tömeg, (de ez csak a tuning buzulásom miatt van)
Winne: kevésbé kilométer mint inkább vastagság alapján mérik az elhasználódást , a gyári adat szerint a hűtött 22 mm-est 20-ig, a tömör 12mm-es tárcsát 10,2-ig lehet(ne) csak koptatni , aztán csere, mondjuk én lejártam 6-7mm-ig ami azért már bőven nem az ajánlott kategória, és már én is túlzásnak éreztem
,
-
Mawyx
őstag
De hallod ez milyen nehéz, alig birom felemelni, 1 literrel kevesebb lenne a fogyasztás, ha nem lenne a kocsin a fék
A Brembo-Ferodo is jól hangzik.
Megvan a váltóolaj is, Tutela, még el kell ugrani érte zolee-hozSzegény hurcolássza magával, nem tudtam érte elmenni hétvégén.
-
szentkuti11
addikt
Üdv! '95 körüli 155-ös Alfákat érdemes nézegetni még, vagy már teljesen ki vannak ülve?
-
Mawyx
őstag
Megvan a fék, Brembo-Textar páros
[link]
-
aphra2
senior tag
Ma délután 2-től, este fél 9-ig csináltuk ketten a bravo hátsó lengőkar csapágy cserét
A miheztartás végett: ..nem egy laza délutáni kis mókázásra kell ám gondolni, óriási lelkierő , elszántság ,és kitartás mellett is eléggé szopó meló,....akinek nincs akna, 2 emelő , flex 125-ös milis korongal, fékcsőkulcs , gáz.oxigén a melegítéshez, és egy komplett crova készlete, jah és 5-ös imbusz is , az még gondolatban se kezdjen neki
A fenti művelet könnyebben is végrehajtható a tank és a hátsóhíd leszedésével , viszont mi ezt mindenképp mellőzni szerettük volna ...
A csattanót a végére hagytam, a leírtak csak a bal oldal elkészültét jelentik, a jobb oldal egy időben még nem pontosan behatárolható másik hétvége projektje lesz,...mint ahogy a dobfék tárcsára cserélése is
-
FET-MEN
veterán
Új kerékcsavarok done. Mostmár nem fog fellazulni. Erre faterral megyek, nagy bugás morgós búgás, kerékagycsapágy is cserére szorul
-
Winne
nagyúr
Köszi Urak!
1.4 Sporting a gép. A kerekekkel még mindig vergődök, most ment fel, hátulra kellett nyomtáv szélesítés, mert a teló csavarja beleért a gumiba, meg igazából előre sem ártana, mert ha balra tökig kitekerem a kormányt, akkor a sárvédőbe (sztem) beleér picit, de ha picit visszatekerem már nem, szal mm-ken múlik csak. Ha jól tudom bal oldalon van a váltó és ettől van picit beljebb a sárvédő, ezt majd meg kell nézetnem rendesen, csak minden nap dolgozom most. A nagyobb kerékkel picit elkezdett húzni ráadásnak jobbra a gép, ez lehet a használt gumi hibája is, de lehet egy futómű állítás is megoldaná. Ha nem tetszene külsőre, akkor el lennék kicsit keseredve.
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Jövedelem
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Politika
- Kiszáll az optikai meghajtók piacáról a Pioneer
- Villanyszerelés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Tápokról alaposan - mélyvíz
- Zelda Játékok
- További aktív témák...
- iKing.Hu - Honor Magic 6 Pro - White - Használt, karcmentes
- Logitech MX Magyar Business Windows Edition HU Átalakítás és testreszabás / mx keys
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest