Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Sziasztok!
Én opeles vagyok, de azért kérdeznék itt.
Feleségemnek van egy Stiloja, 1.9JTD (120LE), kombi.
Alapjáraton marha nagy zörgés jön az A-oszlop irányából, de azért gyaníthatóan a motortérből. A bal ablaktörlőlapát is meglehetősen vibrál. Amint emelkedik picit a fordulatszám, azonnal elmúlik.
A motortérben semmi sem laza, az autó kezdetek óta a családé, nem volt törve.
Lehet ezzel valamit kezdeni, vagy ez ilyen?Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
miresz
veterán
Szerintetek egy ilyen felni 4x98-as-ba 16". Természetesen a kép Photoshop,de a 16"-os felnim méreteire lett rá photoshoppolva. Véleményeket várok.
-
Gismo
addikt
válasz LaptopSystem #746 üzenetére
Én így ahogy van, elfogadnám azt a 159-est
-
miresz
veterán
válasz LaptopSystem #746 üzenetére
Én biztos nem csúfítanám el. Még csak az hiányzik,hogy matt fekete felnit neon zöld peremcsíkkal,rakj rá.
-
őstag
-
őstag
-
Tubica
senior tag
Most én is megnéztem gyorsan, és ezt találtam
165/65 R 13 76 S
Lehet hagyom a jelenlegi méretet, viszont nem tudom, mi az a gumiabroncs, ami jó is, de viszonylag olcsó árfekvésbe van ?!
( akkor az autó rádióra, és a hangszóróra nincs tipped ? )
Üdv. Tubica
Tubica: A tubásokra kitalált vicces meghatározás.
-
zoo8800
veterán
Akkor a széles gumit is kizárhatjuk, mint kormányzási problémát.
Úgy tudom, hogy 165/65 R13 volt az eredeti méret, ennek nem tökéletes váltómérete az, ami most rajta van, de ebből még szerintem nem lesz gond. Neten túrkálva a 165/70R13 is elég gyakori találat, de nekem az előbbi rémlik. Ennek viszont váltómérete az, ami most rajta van.Hátha jön valaki, aki jobban tudja, mint én
rip and tear, until it is done
-
-
-
Tubica
senior tag
-
zoo8800
veterán
Szia!
A szervoval kapcsolatban: a Punto1-nek és a későbbi Puntoknak totál más a futóműve és a kormányműve is. Belerakni max. varázslattal lehet. Jobb megoldás egy másik Punto1-ből átrakni a szervos kotrmányművet, pumpát, stb. (A Punto2-nek elektromos a szervoja, nem hidraulikus, mint a réginek)
A legjobb megoldás az lenne, ha ezt eladnád, és vennél egy olyat, ami gyárilag szervos...
A másik kérdést passzolomrip and tear, until it is done
-
Tubica
senior tag
Sziasztok. Én a segítségeteket kérném ! Szombathelyi vagyok, talán ez az egyik fontos tényező.
Azt szeretném megkérdezni, hogy egy Fiat punto Sole ( 1.100ccm / 55Le 1996-os, 3 ajtós ) milyen szervót tudnék beleszerelni/tetni ? Esetleg 2-es, 3-as puntóét bele lehet ? Esetleg eladó 1-es puntó szervo-t nem tudtok ? Érdemes beletenni ?
Várok hideget, meleget az autóval kapcsolatba.
Még egy kérdés. Szeretnék egy aux-os/cd-s rádiót venni bele, de nem tudom milyen fajtát, erre is kérnék tippeket, meg ovális hangszórókat ( inkább 3 utasat ! )
Üdv, és köszönet ! Tubica
Tubica: A tubásokra kitalált vicces meghatározás.
-
aphra2
senior tag
-
Gismo
addikt
Nagyon szar kopott 205/55-ös gumik vannak rajta még. De amint megjön a Yoko, ezeket hajítom is kukába, felnikkel együtt.
Sikerült megvenni a felniket igen. Illetve egész pontosan elcserélni. Kis rendbeszedés kell nekik, homokszórás, festés és polírozás formájában, de bitang lesz -
Gismo
addikt
Én most tervezem lecserélni a kópén a 16-os gyári felniket 17-es Stilo Abarth Schumacher rákollós felnire 205/40-es gumival. Kiváncsi vagyok a futómű hogy fogja kultiválni.
Sajnos úgytudom a 145/146 széria futóműve kényes, függetlenül attól, hogy mekkora felnik vannak rajta.
Szerintem amivel segíteni lehetne kicsit rajta az a magnézium felni, mert baromi könnyű, nem verné szét a nagy rugózatlan tömeg. -
aphra2
senior tag
Akkor a kérdés nem kérdés ha a futómű kímélése a cél , én is a 15"-t erőltettem , de azt nagyon nem akarta, így maradt a 16" kevésbé rossz kompromisszumként.
Neked konkrétan mi ment szét ?
Nekem 14" és 6J van,185/60-al de azzal is szétmegy a futőmű, kb 15 ezrenként cserélgetem a lengőkar szilenteket ,eleve sz@r ez a megoldás, (pl a puntoé sokkal jobb) gátló, torony és kerékcsapágy az bírja, pedig ültetve van, elöl meg diesel gátló.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
-
miresz
veterán
A TI már eleve alacsonyabb futóművel van szerelve,mint a sima modellek,tehát ültetés nem opció. A kép csak illusztráció,a felni létezik 4 és 5 lyuk kiosztással is. Nekem tavaly 16"-os volt fent,szépnek szép,de nem igazán tesz jót a futóműnek,a túl széles felni/gumi,ezért is döntöttem a 15" mellett,meg hát az et-je sem volt az igszi,még a 155-röl maradt meg a felni.
-
aphra2
senior tag
De kicsi rá ,...főleg ha ültetve sincs, 16"-ba pofásabb lenne sztem ,meg ez 5 lyukas .... valami képszerkesztővel ha tudod rakd be a kocsi alá, ....mi is úgy szoktuk
Mi is felni dilemmában vagyunk , szerencsére sikerült lebeszélni a gyereket , a 17"-ről 16"-raProbléma??Hát az meg micsoda?!!
-
miresz
veterán
Szerintetek Alessio Monza 15'-ba hogy nézne ki egy 146TI-n? Nem kicsi rá?
-
Rellind
senior tag
válasz .:Kristian:. #724 üzenetére
Mert mi baj van a gázzal?
Semmi. Olcsóbb mint a benzin meg a gázolaj.
De azt kb olyan, mint strandpapucshoz zoknit venni és rövid gatyát. Nem hozzávaló.[ Szerkesztve ]
-
Sipi16
őstag
válasz .:Kristian:. #711 üzenetére
Ezt tényleg komolyan gondoltad? Tele akarod tenni a csomagtartót gáztartállyal? Alfába gázt? Ennél rosszabb viccet nem hallottam eddig. Alfát nem azért vesz az ember, hogy spóroljon vele. Vegyél suzukit és azt gázosítsd le inkább.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
miresz
veterán
válasz .:Kristian:. #724 üzenetére
Semmi.Használd egészséggel. Aki meg gázos GT Alfát akar majd venni,annak úgy kell.
-
.:Kristian:.
addikt
Mert mi baj van a gázzal? Ugyanúgy megy tőle, 440 helyett meg tankolok 210-ért.
Az meg, hogy tönkreb*ssza a motort, nevetséges. Nem egy gázos autó volt már a családban, jelenleg is van, több mint 10éve ezzel megy, soha semmi baja nem volt...
Pótkerék helyett meg elfér.Az eladhatatlanság meg megint egy vicc, jóval hamarabb el lehet adni gázos autókat mint csak benzinest.
[ Szerkesztve ]
-
turbobusa
senior tag
indításnál az összes dízelnek van egy jellegzetes hangja, tény, hogy a régebbi modellek esetében hangosabb s kerepelő hangot ad, de ezzel jár a dízel, cserébe kedvezőbb a fogyasztás. hidegen meg főleg nem szabad egy dízelt meghajtani, bár aki igényes az benzinessel se tesz ilyet...
-
miresz
veterán
Aki spórolni akar az vegyen Prius-t,marutit,matiz-t,elektromos autót,biciklit,stb,ne egy 2.0-ás Alfát. Arról nem is beszélve,hogy utánna eladhatatlan lesz. Magyarországon elég szűk réteg vesz Alfát,azok semazért,hogy spóroljanak.
(egyébként ezeknek már nincstraktor hangjuk,mint anno a Ritmóknak,és a Regattáknak volt.)
[ Szerkesztve ]
-
miresz
veterán
válasz .:Kristian:. #711 üzenetére
Ezt a hsz-t inkább el se olvastam volna. Gázt rakni egy autóba?Ráadásul Alfába?Főként egy Gt-be? Ennél nagyob qszentségtörést elsem tudok képzelni.....Aki ezekre képes,az bármire.
[ Szerkesztve ]
-
.:Kristian:.
addikt
válasz Integrale #710 üzenetére
Azt esetleg nem tudod lehet-e ezt a motort gázüzeművé alakítani? Sajnos neten nem találok infót, pedig több helyen is feltettem a kérdésem, eddig csak ezt a debreceni gázszervizt láttam ahol talán bele tudják pakolni.
Alfa Amoret olvasgatom, sajnos hozzászólni nem tudok, mert azt csak alfával rendelkezők tudnak.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz .:Kristian:. #708 üzenetére
Szerintem az egyik legjobb választás ezzel a motorral venni a GT-t (meg úgy egyébként az ezzel egykorú Alfákat) Problémamentesebb mint a TS (twin spark) bár a 2.0-es abból sem volt lerohadós fajta, ha megadott neki a tulaj mindent! A JTS ráadásul erősebb, és kevésbé iszákos. (6 de inkább 7-12).
Azt javaslom regisztrálj az Alfa Amore-ra és keress GT tulajokat. + ha a jelenlegi esetleg klubtag akkor úgymond le is tudod nyomozni valamilyen szinten!"Bad reklám is reklám too"
-
turbobusa
senior tag
Sziasztok!
Mit gondoltok mennyire néznék ki az embert a Warm Up-ból, ha csak bemennék fotózni meg nézelődni?
Nem volt szerencsém élőben látni közelebbről 458-at meg 430-at, gondolom vannak még régebbi modellek is amik meg pláne érdekelnének. -
.:Kristian:.
addikt
Sziasztok!
JTS motorról tudtok mondani valami biztatót vagy elrettentőt? Alfa vásárlása előtt állok, ezt a GT-t néztem ki. Nem tudom mennyire jó választás, kedden néznénk meg, az eladó szerint nagyon szép, gyakorlatilag gyári állapotban van az autó és műszakilag is jó. -
profi91
tag
Sziasztok!
Nem igazán fedeztem fel eddig ezt a helyet, pedig egy Alfával én is büszkélkedhetek.
Kis segítségre volna szükségem!Adott egy 147 1.6TS.
3db lambdaszonda van benne, ezek kb 3 hónapig rosszak voltak.
1 hónap után az egyik, amin külsérelmi nyom is volt, cserélve lett, de a fogyasztás és a hiba kód maradt.
Utána 2 hónappal később a másik kettő is cserélve lett. Meg is javult az autó 2 hétre, fogyasztás visszament 8 liter köré. 2 hét után a fogyasztásom felkúszott 10 liter környékére, és rámszóltak egy mélygarázsba, hogy a kipufogóm tolja ki magából a katalizátor darabokat.
És tényleg, nem kevés, nem kis darabka repült belőle kifele.
Mivel nem láttam pillanatnyilag jobb megoldást, kivettük a katalizátort, mert egy újra most épp nincs 100.000ft-om.
De mióta ki lett véve, P0420-es hibakódot ad a kocsi, ami a katalizátorra utal ugye, annak a hibájára.
De nem egyből, 20-30 km-en keresztül jó, utána előjön, törlöm, megint előjön egy idő után, stb....Nincs valami tippetek, hogy hogyan tovább?
-
ESP
őstag
válasz LaptopSystem #700 üzenetére
Ahova nem elég a 200le oda a 230se lesz elég.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
Új hozzászólás Aktív témák
- DJI topic
- Jön Trump, Zuckerberg és a Meta pedig 180 fokos fordulatot vett
- Okos Otthon / Smart Home
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 25
- Spórolós topik
- BestBuy topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- További aktív témák...