Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Így lettem telekomos, mégsem lettem telekomos, és vagyok telekomos...
- lezso6: Frutiger Aero
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- kenand: Star Wars KOTOR I és II Android és iOS ingyen + magyarítás felrakása
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
TheProb #10598 üzenetére
Aha, csinál a színről Halesz egy Backstage Extrát. Sztem a héten akarta megjelentetni, csak kérdés lesz-e rá ideje.
Bár, ha átvehetném addig, akkor AC-n ki lenne állítva. Ott direkt napfényben sokkal jobban kiadná a gyöngyházfény, mint videón, beltérben. Kérdés, hogy át tudom-e venni addig. De nagyon remélem, hogy igen, mert már a második nap volt, hogy a fél munkaidőm arra megy el, hogy az ügyeit intézem -
berek21
őstag
Ide valaki készül?
[link] -
Sziasztok!
Bravo-nál a 140 lovas M.Air motorból lehet a Giulietta-éval azonos 170 lovast csinálni értelmes költséghatárokon belül?
Feltételezem, nem csak szoftver kérdése.A hajtáslánc egyéb részei bírnák vajon?
-
Biqci
aktív tag
Sziasztok!
Az 1.4 T-Jet 120Le motornál 150k futásteljesítmény felett milyen csapdákra lehet/kell számítani illetve mit érdemes megnézni vásárlás előtt? Milyen alternatívákat érdemes még számításba venni?
Köszi -
kisza25
félisten
válasz
HussarF #10585 üzenetére
Én kibuliztam hogy szombaton át tudjam venni az autómat, mert akkor volt, hogy hétfőtől be kellett zárni egy csomó dolognak (március) és féltem, hogy ott fog állni a kifizetett autóm, más adta át, mint akivel intéztem az adásvételt és az autóbeszámítást is el tudtam akkor intézni.
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz
HussarF #10585 üzenetére
es nincs aki atadja helyette?
cegnel volt ilyen, hogy ejszakas kollega megkert, hogy vigyek fel egy munkaltatoi igazolast a HR-re, mert kene hitelugyintezeshez neki
keddi nap volt, delelott felviszem, ajto nyitva az irodajukban, de az osszes HR-s az egyik monitohoz gyult ossze, mert az egyik kollegajuknak megszuletett a babaja, es bekuldott kepeket nekik rola
megallok ott az ajtoban, odaneznek, de vissza monitorra es beszelgetnek tovabb
khm-khm....kopp-kopp az ajton....vki?
-mit szeretnel?
-egy munkaltatoit szeretnek leadni, egy ejszakas kollega kert meg ra
-melyik reszleg?
-(....)
-ja, az Erika ezen a heten szabin van, akihez tartoztok
-aha...es akkor nincs aki megcsinalja?
pofavagas utan
-jo akkor majd hagyd itt es delutanra megcsinaljuk
de vagy 6-n voltak az irodaban a monitor korul
mondjuk jo hogy nem o ment el szulni, meg 2 ev GYES-re...
esz megall.... -
hobizoli
nagyúr
egyebkent nagyon bassza az agyam, hogy kene csinalni egy benzinturbos 147-t
az ugysincs
mar megneztem, kovicucc van hozza
multkor pont lattam is egy FL 147 2.0TS-t "motorhibas"-kent arultak, 350k-ert
aszondja eszi az olajat
hat kovicuccnal ugyis elso tulmeretre furodna a blokk, es uj gyuruk is bejatszodnak alapbol, mert benne van a kit-ben az is.... meg nullarol ujjaepitodik a motor egyebkent is, szoval a motor allapota nem is fontos, sot jobb is donornak, mert igy olcsobb megvenni
aztan meg kene par cucc:
-H-beam 4340 CrMo conrodz
-2.5 V6 24v 6-s valto
-Q2 torsen
-GTA/Crosswagon 330mm-s Brembo fek elore, meg a 156 SW 276mm-se hatra
-GTX2860 vastüdő
-FMIC
-fem szivosor mar LPG injektorosra alakitva....
-390-440cc/min-s High-Z injik
-AEM E85 AC
-AEM WBO2 kit
-Pipercam/CatCams veztengely + rugok
-EcuMaster DET3 Piggyback
...
b.szos egy gep lenne, igazi GTA nevelo
frutti 1.2-1.3bar-n lenne egy szerenytelen ~350 lojje izirajderben -
adamvarga013
csendes tag
Köszi mindenkinek a válaszokat!
Úgy néz ki, hogy akkor ez bizony JTD motoros lesz. A szelepek száma még kérdéses, az igazából szerintem a kínálaton fog múlni. Jelenleg nem túl sok nem-kereskedős hirdetés van fent
-
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #10574 üzenetére
147-ben nincs geo nelkuli csigas JTD
-
hobizoli
nagyúr
válasz
adamvarga013 #10573 üzenetére
16v dizel jobban viszi a bodet, nem csak loeroben, hanem nyomatekban is kajakabb, meg 6-s a valtoja is, palyan (is) sokkal jobb azzal menni
Bp-n nekem 7.5-8-t eszik az vegig klimazva -
gipsztigris
addikt
válasz
adamvarga013 #10573 üzenetére
A 8 szelepes JTD örök mint a nyomorúság, de 16 szelepes is vállalható!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
adamvarga013 #10573 üzenetére
Erre szvsz nyugodtan mehet egy ilyen dpf nélküli dízel, mint amik a 147-ben vannak. Nem tudom, melyik motor verzió milyen turbót kapott, de preferálnám az egyszerűbb wastegate-es turbóval szerelteket, és akkor a változó geometriás megoldás nyűgjei is ki vannak küszöbölve (gyakorlatilag a piros lámpás megállások miatt)
[ Szerkesztve ]
-
adamvarga013
csendes tag
Sziasztok!
Jelenleg éppen autóvásárlás előtt állok. Hétvégén volt szerencsém vezetni egy 156-os 2.4 JTD alfát, és nagyon meggyőzött, ezért elkezdtem körülszimatolni a márkát.
Méretre nekem a 156 nagynak bizonyult, amúgy sem vagyok a szedán forma híve, így végül a 147-re állt rá a célkeresztem.
Átírással, éves kötelező biztosítással és első szervizzel együtt 1,5 millió forintom van, amit erre szeretnék szánni.
A legnagyobb kérdés számomra igazából a motor. Az 1.6-os és 2.0-ás TwinSpark motorok elég sokat fogyasztanak és a vélemény is vegyes róluk, ahogy itt és sok más helyen is olvastam. Az 1.9 JTD-re itt valaki azt írta, hogyha nem lábon lőni szeretném magam az alfával, akkor azt vegyek. Kifejezetten tetszett a megfogalmazás, de ezen kívül is jókat olvastam itt róla. Viszont nem vagyok benne biztos, hogy az én felhasználási módom nem nyűné el gyorsan a dízelt.
Budapesten mennék vele oda 17 kilométert, aztán vissza 17 kilométert hétköznaponként, ez az Újpest - ELTE IK útvonal. Igazából ez lenne az autó főfelhasználása. Ezen kívül biztosan lennének nyaralással, kikapcsolódással, kirándulással és családlátogatással kapcsolatos hosszabb utak is, viszont ezekre nem tudok fix rendszerességet mondani, ezért is fázom egy kicsit a dízeltől.
Mi a véleményetek?
-
j.bravo
addikt
Nekem is volt, 156-ban. A link sajnos már nem él, meg akartam nézni de már törölték/eladták.
Lehet az embernek szerencséje és eljárhat sok tízezer km-t gond nélkül, de nagyobb az esély rá hogy lesz kellemetlenség. Az enyémnek az első tulaja minden szemmel látható és papíron olvasható jel szerint gazdája is volt, mégis volt vele nehézségem.
Mindemellett szerettem. -
TheProb
veterán
Megcsináltattam a küszöbjeim (fényezés, rücsi, üregvédő), de mondta az Nber, hogy szerinte 2 év múlva kb majd jó eséllyel komolyabban foglalkozni kell majd a szekérrel, mert több helyen látja már most jelét, hogy beteges a kaszni.
Lehet közrejátszik, hogy az előző tulaj osztrákokhoz járt át melózni...Ez most megint felkavarta a kocsi vagy lakás dilemma állóvizét, miután már eldöntöttem, hogy inkább kégli legyen... Az a baj, hogy Júlián kívül már nagyon nem szeretném átrakni másba a valagam...
-
Ep.100 - Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio bemutató
@berek21
Gratula! -
Szerintem fogadd meg Integrale tanácsát.
Ex JTS tulajként mondom... GT-m volt ezzel a motorral: amikor már jó lett, akkor nagyon jó volt - bár inkább hangulatos és virgonc, semmint 'erős'. De ahhoz, hogy jó legyen, biztos belement egy átlagosan megkímélt 156-os ára az első lökhárító és az A oszlop között.
Ha megbízhatóságot szeretnél (bár ennyi idősen ez relatív...) és 156-ot, akkor 1.9 8V TáDé, esetleg 1.6 / 1.8 TS, ha feltétlenül benzines kell; a TS nem feltétlenül xar, csak kényes, ellenben az átlag autós pedig hanyag.
-
N_A_S
veterán
Sziasztok!
Használt autó vásárlása előtt állok és tetszenek az Alfák, azonban sokan próbálnak eltántorítani az olasz autóktól (elektronikai problémákat sorolnak fel főleg).
A kiszemelt egy Alfa 156 2.0 16V JTS lenne. Konkrétan ez lenne az. Azt láttam hogy a dízeleket tuningolják is szépen, hasonlóan a VW TDI motorokhoz, de mivel hétköznap rövid távokra használnám inkább ezért maradnék a benzinesnél. Nem cél a tuning, inkább a megbízhatóság (csak ha valamiben van tartalék az nekem egyfajta megbízhatóságról is árulkodik).
Szóval Alfás véleményeket kérnék, illetve a benzin motor megbízhatósága érdekelne...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
gipsztigris #10562 üzenetére
regen volt egy papirtomites a ket fem kozott, oszt he'
mukodott tizenhuszonevig
de meg kellett "szakertenie" ezt is vmi mernoknek... -
gipsztigris
addikt
válasz
berek21 #10561 üzenetére
"Az olajpumpás történet a rüsselsheimi okostojások agyszüleménye volt, a koreai hengerfejjel együtt. Csak az 2.0 literes volt érintett."
Ez csak részben igaz!Az Opel mérnökei meg akarták javítani azt ami amúgy k.rva jól működött és hát.....nem sikerült.
Viszont a szívókosár tömítés felkeményedése következtében fellépő olajnyomás csökkenés (későn kapja fel az olajat) itt is előforduló hiba.
-
berek21
őstag
válasz
molnarpeter #10559 üzenetére
Nem. Az olajpumpás történet a rüsselsheimi okostojások agyszüleménye volt, a koreai hengerfejjel együtt. Csak az 2.0 literes volt érintett.
Még M32-es váltóm sincs. Szomorú vagyok.
gipsztigris- Most már én is tudom hogy milyen érzés. Mintha egy hosszú útról hazaértem volna.[ Szerkesztve ]
-
válasz
CharlieDrop #10553 üzenetére
Hát ja, most a Cassino-i gyár kb. 15-20% kapacitáson üzemel. Amióta kivezették a Giuliettát, nem tudják kitölteni a Giulia és Stelvio rendelésekkel. Folyamatosak most a leállások, egy műszakban megy a munka, stb.
És most vannak ilyen gyártás optimalizálások, egyszerűsítik a rendelhető felszereltségeket, nem lehet már mindent mindennel. Ha megnézed a legújabb árlistát, alig tudsz variálni pl. egy Super modellt, de még egy Veloce-t sem tudsz túlságosan sokfélére megcsinálni.
A festőüzemet is bezárták átmenetileg, szóval a gyöngyházfény színek most nem is elérhetők (ezért ez a közel egy éves várakozás). A Rosso Competizione-t meg úgy en bloc ki is vezették.Közben meg bonyomom reggel az új Backstage-et és csak lesek, hogy WTF?
Kb. 4:00-tól nézzetek bele, egy 3 perc kb. -
-
válasz
kisza25 #10546 üzenetére
Hát, ahhoz nagyon masszívan kellett használni, hogy már annyinál cserélni kelljen
Jobban oda kell figyelni a melegítésére, de ha a Mátrában akarsz egy nagyot autózni, akkor ez biztos nem melegszik el
Amúgy modern autókban erre már vannak algoritmusok. Menet közben, ha sokáig nincs fékezés, finoman rányomják a betétet a tárcsára, nem annyira, hogy érezd, csak hogy csináljon egy kis hőt, meg ilyesmik -
TheProb
veterán
válasz
HussarF #10539 üzenetére
Kerámia amúgy közútra nem tökönszúrás? Nem annál van az, hogy amíg be nem melegszik, kb szart sem fog? Tavaly volt hír asszem, hogy GT3 RS-sel kigurult Pistike a márkakerből és 2 méter után már tetőre tette, mert állítólag nem tudott megállni. (nyilván user error volt a fő ok, de akkor is).
Arról amúgy tudsz valamit, hogy az FL Q-nál csináltak valamit a motorral? Azt hallottam, hogy a kezdeti szériákban elég gyakori volt a motor halál.
-
Hőguta
csendes tag
Sziasztok!
4hete váltottam Grande Punto 1.4 16V-ről ugyanezzel a motorral szerelt Tipo Opening Edition-ra.Ismerkedési fázisban vagyok a navigációval.Nem találok hozzá a neten kezelési utasítást.Nagyjából már tudom kezelni,de tényleg csak nagyjából.Most pl.nem jövök rá hogyan lehet köztespontokat berakni.Tudna valaki segíteni?Előre is köszönöm!(gyári Tom Tom) -
válasz
kisza25 #10542 üzenetére
Áh, sokkal közönségesebb autókért is utaznak többet is az emberek. Nem még egy ilyenért. Ráadásul végig autópályán lehet érte menni.
Hahu-n nem is nagyon van fent más magyar Giulia Q, néha 1-1 felbukkan. Azért gondolkodtat el, hogy akkor ezzel mi lehet a gond? Nem értem.#10540 LZs?!
Köszi![ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz
HussarF #10539 üzenetére
Mert itt lellén mindenki hondás meg suzukis
Amúgy azért főleg Bp-i emberke tud ilyet megvenni, és lehet nem egy 140km-re lévő autót néz meg, ha van közelebb, az emberek lustáknem hinném, hogy baj van vele, de ez egy használtautó kereskedésben van, ami amúgy régen fiat alfa volt.
-
kisza25
félisten
válasz
HussarF #10537 üzenetére
Mondom, ha nyerünk a lottón
Van itt egy lellén egy ideje eladó, mondjuk sima fehér, max kapna egy fóliát
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2.9_t_v6_quadrifoglio_szemelyautomata_keramiafekesujszeruegyedi_rendszammal-16097583
Egy darabig be kell érnem vele:[ Szerkesztve ]
-
válasz
Triathlete #10532 üzenetére
Köszi! Sokat szopattak, de végre itt van
(#10534) Integrale
Még szerencse, hogy nekem nincs(#10535) ht42
Igen, szétfúrkálni a lemezeket a legkézenfekvőbb ötlet, a gumiszőnyeg hülyeség(#10536) kisza25
Készülj fel a várakozásra, akár 10 hónapot is mondanak most szállításra, ha ilyen gyöngyházfényűt kérsz most... -
válasz
Integrale #10523 üzenetére
Igen, biztos. Nem is az FL utániak lettek magasabbak, folyamatosan változtatták. A 2018-asok a legmagasabbak, a 20-as, 21-esek már megint inkább alacsonyabbak:
Quadrifoglio suspension height bible@mindenki
Köszönöm a szép szavakat[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
gipsztigris #10517 üzenetére
0.9 TwinAir
-
A rugók elvileg ki vannak bakolva, nem lesz ilyen magas
-
-
kisza25
félisten
válasz
puhos363 #10497 üzenetére
Gratulálok! Sok balesetmentest!
Láttam már hasonlót az udvaron, csak más színbenSanyi.mTs: nekem 0,4- 0,5 csal a fedélzeti (7,2 helyett 6,8)
4500 km átlaga 7,2 tankolva, bc szerint 6,8
Volt 5ajtós tipom is annak 16500km átlaga lett 7,9 liter (tankolva)
Amúgy egy póló kisebb és kisebb motorral persze kevesebbet evett. Nekem az i20 1,25 75 ló 6,3- at evett (10 ekm átlaga)[ Szerkesztve ]
-
Sanyi.mTs
addikt
válasz
puhos363 #10501 üzenetére
mennyi km van benne?
milyen felhasználás mellett mekkora fogyasztást mértél vagy mutat a fedélzeti számítógép?[link] nálam a számítógép kb +0,5-0,6l-rel kevesebbet mutat, mint amit számolok. Még csak 8300km van az enyémben.
városi és autópályás használatnál 8.0-8.6 l/100km. Autó úton meg 6.8-7.5l között van, sebesség határokat betartva és ahol a forgalom engedi, tempomattal, start-stop kikapcsolva.
A fenti fogyasztás azért vicces, mert előtte a 18 éves VW Borám 1.4 (75LE) hasonló vezetési stílusban 1 literrel kevesebbet fogyasztott, ami nem zavarna annyira, ha nem 45 literes lenne a tipo sedan tankja.
-
puhos363
tag
válasz
molnarpeter #10500 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a dicsérő szavakat!
molnarpeter: motor 1.4 16 szelep szívó, váltó manuális 6 fokozat. A váltóról nem tudok többet, Lounge felszereltség.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindenkinek elérhetővé teszi a képgenerálást a Lossless Scaling
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Mesterséges intelligencia topik
- Óra topik
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- Autós topik
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest