Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
válasz molnarpeter #9197 üzenetére
Inkább keresek valami szerelőt aki látott már ilyet.
KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
molnarpeter
nagyúr
válasz hroberto #9196 üzenetére
Inkább türelmet igényel szerintem, most csináltam hasonlót Golfon, még az állító motor is majdnem ugyanez pofára. Ott fogaskerék szokott törni (komplett cucc Kínából nem drága) de nekünk pl a terelőlap csukló/rögzítő volt a gond. Kellett rá pár este, de igazából nem volt vészes.
-
ph_5.5
aktív tag
válasz alázógyík #9190 üzenetére
Több mint 2 éves a Debrenceni féltengely felújításunk. Belekerült több mint 30e km, és semmi baja.
Klímaterelővel hasonló a helyzet. A féltengellyel kb egyidőben javította a fb csoport közismert klímása, és hibátlanul üzemel télen- nyáron. Mert itt ugye nem csak a hűtést cseszi el a rendszer ha a mechanika törik. -
ph_5.5
aktív tag
Érdemes beugrani a Bravo II fb fórumára. Ott számos információt megtalálsz.
Több mint két éve vettük a saját 1.4 T-Jet kivitelünket. Én a mai napig imádom és nem bántam meg. Szívót nem vennék belőle. Nem sokkal olcsóbb, nem fogyaszt annyival kevesebbet, és az a kis légcsavar kellő dinamizmussal ruházza fel az alapváltozathoz képest. -
alázógyík
addikt
Elméletileg nem, de azokkal is szokott gond lenni, de nem olyan sűrűn, mint az M32-vel.
Remeg az egész autó, annyira elkopik a kehely és a csillag is. Komplett csere..
A felújítást is preferálták egy ideig, amit egy debreceni cég csinált. De aztán 1 év múlva ugyanúgy előjött a probléma.
Manuális klímás autóknál csak a hideg/meleg levegőt keverő motor meghibásodása szokott előjönni, de ahoz talán hozzá lehet férni a teljes műszerfal levétele nélkül is.
A dizlit nem ismerem.[ Szerkesztve ]
-
alázógyík
addikt
H!
Véletlenül se próbáld ki a T-Jetet, mert akkor a szívóra rá se akarsz majd nézni.
Főbb gondok:
1. Korai példányoknál, főleg a bordó, piros színeknél lakk hiba.
2. Klíma terelő motorok hibái. (Ez k.b. mindegyik Bravot eléri, főleg a digit klímásoknál)
3. Féltengely
4. M32 GM váltó2 hét múlva az enyém is meg lesz hírdetve.
[ Szerkesztve ]
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Bravo vásárláson gondolkodom. Alapvetően az 1.4 szívó is elég lenne nekem szerintem. Mit kell tudni ezekről?
-
SPeti1984
senior tag
2010 utáni Doblo1.6 multijet 105 lovas autóba utólag lehet gyári tempomator beszerelni mint anno a Stiloba?
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #9183 üzenetére
Végre, múlthéten a szelephézag volt akiós, de az nem kellett.
"Bad reklám is reklám too"
-
hroberto
veterán
válasz Stylewars_kp #9172 üzenetére
Igen, az 1.3 Multijet tényleg nagyon takarékos. Volt egy Grande Puntóm meg egy MiTo-m is ezzel a motorral.
Ami nem tetszett benne, hogy diesel létére kétezres fordulat alatt nagyon erőtlen volt. Hiába, csodák nincsenek, kicsi a motor.KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
bear_
aktív tag
válasz alázógyík #9175 üzenetére
Sok minden befolyásolja a fogyasztást. Én is dinamikusan vezetek (szerintem, meg sokat előzgetek, városban különösképp ahol több sávos az út.) Ugyanakkor sokat használom a motorféket, ami szerintem rengeteget számít. Lámpánál is ha tudom, hogy piros lesz akkor inkább csordogálok, mintsem álljak előtte fél percet, így legtöbbször meg sem kell állnom.
Mindezeknek köszönhetően az átlagfogyasztásom a spiritmonitoros értékek alsó harmadában van (bármilyen kocsival), pedig mint írtam egyáltalán nem vezetek papásan, mert mindig késésben vagyok -
Integrale
veterán
válasz alázógyík #9175 üzenetére
Mi a dinamikus?
Pályán 140, autóúton 120, országúton ahogy a forgalom adja, ha lehet haladni, akkor 100 körül, városban forgalom ritmusában + 1 kicsi. A megengedett értékekig felgyorsítok amilyen gyorsan csak tudok, aztán tartom.
Reggel 6-kor Soroksárról Újpestre városon keresztül, néha napközben át a városon és vissza, hazafele M0, hétvégén Mezőkövesd - Pápa, évi 30e km felett fut kicsivel a Lybra.Az elmúlt 61.000 km átlaga ennyi, (7,51) vezetem a tankolásokat.
Hétvégén Bp- Nyíregyháza - Bp 8,2 lett, végig pályán, 150+ klímával 2 személlyel, sok cuccal, de ez a tempó ritka. De mint írtam, hagyom kigurulni az autót, ha a forgalom ezt engedi, nem On/OFF a pedál.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
CharlieDrop
veterán
válasz gipsztigris #9177 üzenetére
vagy lehet a dinamikus vezetés nem mindenkinél egybites, fék-gáz
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
gipsztigris
addikt
-
Stylewars_kp
őstag
válasz molnarpeter #9173 üzenetére
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
alázógyík
addikt
válasz HussarF #9169 üzenetére
Az a vicc, hogy ez a dinamikusan közlekedek és nem fogyaszt az autó témát úgy 20 emberrel cáfoltam már meg.
Találkoztunk fórum talin, autós talin, és mondtam, hogy csak kövessenek.
Ne menjünk gyorsabban, mint szoktam, és ne hágjuk át a szabályokat. (Mármint a logikusokat )
Érdekes módon, mindenkinek sokkal nagyobb lett a fogyija, mint volt. Utána meg ment a fejvakarás, biztos rossz üzemanyag, nagy szél, ....blabla 100 indok. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Stylewars_kp #9172 üzenetére
Aztán lehet EGR-t pucolni
Most, hogy a jobb külső féltengely csukló feladta a küzdelmet és szerelőre vár a kocsi, kifejezetten jól fogyaszt. 0 km-en 0 liter
-
-
Ti amúgy tudjátok, hogy van egy pedál a jobb oldalon is, amit gázpedálnak hívnak, és ha nyomogatjátok, akkor nő a fun-factor?
-
hroberto
veterán
válasz gipsztigris #9167 üzenetére
Ha néha hosszabb távokat mennem kell, simán benéz 5 liter alá is, ezt nagyon szeretem benne.
KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
gipsztigris
addikt
válasz hroberto #9166 üzenetére
Ez is javarészt város és rövid 40-50 kilométeres távolságok. Mióta átadták az M4-es Cegléd-Üllő szakaszát, azóta egy kicsit jobb a helyzet ha Pestre kell mennem, mert 140-145 tempomattal takarékosabban tudok közlekedni.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hroberto
veterán
válasz gipsztigris #9165 üzenetére
Nekem is hasonló az 1.6 JTDm Giulietta fogyasztás. Nagyrészt város.
KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
gipsztigris
addikt
Ha már fogyasztás.....
31.000 kilométerre 6,34 l/100km az átlagfogyasztásom az 1.6 MJet Deltával. Kicsit több mint a gyári adat, de egyrészről szeretek dinamikusan vezetni, másrészről pedig van egy kis erősítés szoftveresen."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Integrale
veterán
válasz alázógyík #9162 üzenetére
Sajat zsebre nem hazudok.
Ez a legutobbi, teletankrol indult, Sulysap - Bp - Pápa- Bakony és vissza. 500 km, a mutato viszont marhara nem egyenletesen mozog.
100-ast kap az is es a Lybra is, utobbinal ~ fel litert jelent a fogyasztasban, kb nullara jovok ki a felara ellenere is, Fiatnal passz, mert 95-nem volt meg benne.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Sanyi.mTs #9159 üzenetére
Na azt kell elfelejteni, ott csak szenved a motor, a motornak árt az a felhasználás, és a fogyasztás sem lesz jobb. Varosban 3.-ban megyek a Bravoval es a Lybraval is, az 2800-as fordulat korul van.
1500-rol nem tud normalisan, hosszutavon karosodas nelkul gyorsitani egy ilyen motor, kell a fordulat.Vezettem tobbszor haver Tipojat, kinlodik alacsony fordulaton, erezhetoen nem szereti.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz alázógyík #9157 üzenetére
Nekem a benzines Lybraval 7,51 az elmult 61e km atlaga, Bravo palyan 145-re allitott tempomattal fut, orszaguton 90-100 korul, varosban ugyan nem a csucsforgalmat kapja reggel, de delutan igen.
Nem csalas, nem amitas.Annyi a titkom, hogy gurulok amennyit lehet, varosban 3.-nal nem valtok feljebb, ugy van eleg motorfek is, es gyorsitani es konnyebb.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Sanyi.mTs
addikt
válasz Patrick #9153 üzenetére
az FB csoportba számomra hihetetlen értékeket írnak, mutatnak. bár ritkán írják le rendesen, hogy milyen használat mellett.
a fedélzeti számítógép értékéhez hozzá kell adni legalább 0,5-0,6l-t a fogyasztáshoz.Nekem számolva, 7,5-8,5 liter jött ki. Volt egyszer 9,5 is. Többnyire városban (Bp) használjuk, de nem a legnagyobb dugóban. Meg néha autópályán (130-at betartva), ahol 7,6-ot szokott mutatni, ami szép lenne, de ehhez még kell a korrekció (+0,5l/100km)
Múltkor kb 350km-t mentem nem autópályán (M0, 4-es út, majd egy kis város) és a számítógép 6.1-es fogyasztást mutatott a végén (+ korrekció)Van egy pár dolog, ami zavar, de legjobban a 45 literes tank
-
Stylewars_kp
őstag
válasz gipsztigris #9149 üzenetére
Simán. Még majdnem a Vitonál is...főleg ha jól berozsdált.
[ Szerkesztve ]
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
gipsztigris
addikt
válasz Stylewars_kp #9148 üzenetére
Vagy az "A" klasse mercin egy izzítógyertya csere miatt motor ki.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Stylewars_kp
őstag
-
hobizoli
nagyúr
válasz Integrale #9143 üzenetére
nemtom amugy mitol fosnak annyira az 5 hengertol nekem siman kicsereltek a vezerelst azon is egy hazi muhelyben
van egy halal egyszeru trukkje, lelazit a valto es a motor a bakokrol es el lehet tolni par centit menetirnyszerint balra az egeszet egyben, es akkor megtobb hely van hozza
nekem is igy csereltek ki a Marea SW 2.4 10v JTD-n a vezerlest, nem vettek ki hozza a motort
a Totalcar-osok a Rulettkerek Marea 20v HLX-n is igy csereltek vezerlest sajat maguk az egyikuknel a garazsukban, es ott meg a hengerfej is DOHC hozza
egy gyakorlo autoszerelo meg ne akarjon mar meghalni, ha nem egy 3 hengeres varrogepen kell vmit csinalnia, ahol be lehet allni a motor melle, mert amikor a vegosszeget kell mondani, akkor bezzeg nem szivbajos egyik sem az oraszamokkaltöbb drón kell ;P
-
rover45
őstag
Sziasztok, a segítségeteket, véleményeteket szeretném kérni.
Pár hete megváltunk a feleségem 2005-ös Grande Puntojától (amit 2008ban vásárolt 30-40e km-rel, 1,3 MultiJet, 55kW, szerettük imádtuk, nem akartuk eladni, de a csomagtartója nem volt partner a család gyarapodásával járó feladatok ellátásában, sajnos mivel anno CHF-es vásárlás volt, így jól nem tudtunk belőle nyilván kiszállni, de a várakozásaimon felül ment el, 218e km-rel, vezetett szervizkönyvvel, részletes javítási munkalapokkal, teljesen vállalható állapotban).
Korábban úgy voltunk vele, hogy méretileg egy 1-es Touran az, amire szükségünk lenne, de már a Multiplától kezdve, az FRV, HRV, Sharan, Golf Variant, Sportage, Altea XL-ig minden volt terítéken.
Mivel ház vásárlás előtt állunk, így a 1,5 milliós vonalnál húztuk meg a határt (nyílván ha 1,8 és olyan, akkor meg fogjuk venni). Évi 10-12 ezer km-re, helyben (vidéki város) vagy maximum 50-60km-es körzetben használnánk, esetleg évente egyszer szlovén tengerpart, így én úgy gondoltam, valami egyszerű szívóbenzin kellene nekünk, részecskeszűrő-kettőstömegű-automata nélkül lehetőleg és azért pár évig lehessen rá számítani (természetesen minden szükséges karbantartás mellett).És ami miatt itt teszem fel a kérdést: van itt helyben egy Fiat Stilo SW, abból is az Uproad kivitel.
Konkrétan ugyanígy néz ki, mint a képen, de karcmentes, sérülésmentes, gyönyörű állapotban van. Egy helyi srác hirdeti, 2008-as évjáratú, 110e km-rel vette meg az 1. osztrák tulajdonosától, azóta ő használja arra, hogy kijárjon vele dolgozni Ausztriába, most cirka 230e km van benne.
A rendszám alapján letölthető adatait linkelem: [link]
1,9 MultiJet, 88kW, 120LE az irányára 900e Ft.
Használtautón nem találtam Uproad kivitelt, de a 900e az a kínálat legteteje. A tulaj nem szerette volna eladni, de örökölt valami nagyobbat, így neki kell mennie. Mindent mindig megcsináltatott rajta, most a két első fék az, ami cserés lenne, de nem szeretne költeni rá.Tisztában vagyok vele, hogy ez az én döntésem és az én pénztárcám, pusztán csak a véleményeteket szeretném kikérni, hogy ki hogyan gondolkozna a helyemben?
Valójában a dízel Puntot is szinte csak helyben használtuk, persze mindig prémium üzemanyag, 10enként olajcsere, a Fiat szerint gondozásmentes láncot is időben cseréltettük... csak ha a Stilo mellett döntök, valójában pont a felhasználási célnak legalkalmatlanabb autót választom de egész jó méretűnek tűnik, gyönyörű az állapota és félig-meddig ismerjük a helyi tulajt is.
Köszönöm a válaszokat!
-
SPeti1984
senior tag
Sziasztok. Egy ismerős most tervez vásárolni egy 2008-as Fiat Doblo Panoráma 1.4 77le-s kivitelt. Mennyire megbízható ez a típus, mik a főbb hibái, mennyire hajlamos enni az olajat ez a motortipus. Amugy milyen olaj kell bele milyen szabványt kell figyelni?
-
Stylewars_kp
őstag
válasz Integrale #9143 üzenetére
Köszi a részletes leírást. Egyébként tavasszal lenne aktuális kb a csere, de még ez is változhat. Majd figyelem ezeket a jeleket. 1,9 jtd valóban jó motor. Széles körben használták az autógyártók.
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
Integrale
veterán
válasz Stylewars_kp #9142 üzenetére
Nem fogsz, van par dolog, amire figyelni kell. En 1.9-cel vennem inkabb, azzal nem hajtanak el az autoszerelok, 5 hengertol a tobbseg (altalanos autoszerelok) fel, mert keves a hely a motorterben. 1.9 elterjedtem, plusz van atjaras Opel, Suzuki stb vonalon is, mivel azokba is szereltek.
Futest allitsd mind a ket oldalon, mindenhova, hofokot is valtsa mind a ket oldalon megfeleloen. Ablakok mukodjenek, mind a 4 automata fel-le, ha ez a funkcio inaktiv, akkor fel kell tanitani.
Rozsdara figyelni kell, Ausztriabol behozott retkek jelentos resze porlik, azt el kell felejteni.
Futomu tartos, hatsok is jellemzoen bontatlanok tudnak lenni 3-400e km korul is, a kor elobb latszik meg a szilenteken.
Fejegysegbol a sima tobb szempontbol jobb, AUX elokeszites rajta van, keszen megtudod venni, es radugod, mukodik. Tolatokamera, DVD lejatszo rakotheto, van rajta video bemenet.Belteri ragacsossag egy delutan orvosolhato, forroviz es hideg zsiroldo kettossel lejon + egy kefe a sikalashoz, aztan lehet visszaepiteni a belsejet.
Kapcsolok hajlamosak a toresre, ha feszegetik oket, foleg oldaliranyba, csomagternyito kapcsoloja szinte mindben eltorik, van alatta gyarilag egy kicsi rugo, hogy nehezebb legyen mukodtetni menet kozben veletlenul, na azt ki kell venni, ha meg jo a gomb, akkor sosem torik el. Gyari hatso dob nincs itthon, utangyartott van, de az ratyin nez ki, Olaszorszagbol megveheto a gyari 60e Ft korul.Minden extra potolhato utolagosan (kiveve a navi es az elektromos ulesallitas, mert ezeknek mas a kabelkotege), 2002 vege utaniakat neznem elso sorban, azok mar "facelift" utaniak, szinte minden csatlakozo mas bennuk, es a legtobb elektronikai egyseg is mas. 2005-os modellek ritkabbak, sok szempontbol butitottak (nincs magnezium ules, az addig alap elektromos derektamasz manualis lett, kormanygombok nem vilagitanak, kilincsek alapbol nem vilagitanak, csonagterbol es a hatso ulesrol kikerult az aljzat, mennyezetrol vilagitiott muszerfal sem alap mar stb).
Egyebkent remek, szeretheto, jol felszerelt autok, de meg kell nezni, hogy mit veszel, jellemzoen amik 700 korul vannak fent, nem ernek annyit, neppert megszediti a navi es a xenon.
Fejegysegben levo telefonhoz asszem mar nem igenyelheto a ssolgaltatoktol az autos SIM, ezert vagy kell meg egy elofizetes, vagy nem hasznalod, vagy ha van telefonelokeszites, akkor mukodesre birhato, de ahhoz meg regebbi telefon kell. Ezert nem tudom en sem hasznalni.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Stylewars_kp #9140 üzenetére
Nem kell ehhez vallásosnak lenni, aki akar egy kényelmes, erős, jól felszerelt autót, annak jó lehet.
Vezetékeket kell vagdosni és bekötni a magasságállítást."Bad reklám is reklám too"
-
LZs?!
aktív tag
válasz molnarpeter #9131 üzenetére
@molnarpeter
Hogy itt még kóreai fórum is van...minden IS, mint búcsúban.
Elmentettem a kedvencek közé...
Egyébként 1.4 MPI Bronze. Van egy-két érdekes frinc-franc benne...de majd odaát kivesézem később. Még zajlik az összeszokás, de az nagyon gördülékenyen megy...
A kerékszitu tényleg szerencsés; garnitúra már 4S, de nem tetszik, mert nagyon zajos (BF Goodrich XYZ, múlt év őszi vásárlás, kb. 4000km van benne), így lehet, hogy következő tavasszal nézek rá valamit.
@zoo8800 & j.bravo
Köszi szépen.
Éles váltás az eddigi 'portfólió' után, de az eddig megtett mindössze ~200km alatt is már nagyságrendekkel enyhült a PTSD-m...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Integrale
veterán
válasz Stylewars_kp #9135 üzenetére
Valaki megveszi majd egyszer.
A navis fejegység itthon nem előny, a sima több szempontból jobb, és az is színes 5"-os. Xenonnal pedig a pótlása a probléma, mert egy xenonos Lybráról tudok az országban. Illetve egy Xenon lámpapárt adtam el tavaly."Bad reklám is reklám too"
-
sagesz93
addikt
válasz molnarpeter #9131 üzenetére
Kicsit utánakerestem vétel előtt, de semmit ijesztőt nem találtam, élőben meg semmilyen tünetet nem produkált, hogy baja lenne, így aztán megvettem a gépet, majd meglátjuk hosszútávon mi lesz vele. 60-70-ig amúgy kiváló a menetteljesítmény, érezni, hogy erre/eddig hangolták a kocsit ezzel a motorral. Annyit észrevettem már, hogy gombokért van hozzá minden alkatrész újonnan is.
2021 novemberig műszakis, ha addig kibírja nekem már megérte[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Stylewars_kp #9126 üzenetére
Azok nincsenek benn, vagy nem annyi, amiket irtam. A tobbi stimmel, par dolgot meg kihagyott. :D
"Bad reklám is reklám too"
-
molnarpeter
nagyúr
Nem is tudom kifejezni, mennyire szimpatizálok a kis acél felnikkel Minden irónia nélkül. Kell rá egy jó négyévszakos, és öröm-boldogság Kérdezném, hogy melyik motor, stb, de azért óvatos Koreai autós topik link elfér.
sagesz93: milyen az 1.1 motor? Megbízhatóságot, gyakori hibákat illetően, csak úgy általánosságban kérdezem.
[ Szerkesztve ]
-
-
TheProb
veterán
válasz molnarpeter #9124 üzenetére
De, írtam azt is. (Gólyaláb)
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
sagesz93
addikt
Én meg jövök egy "új" vassal ami beillik a topikba
[kép] , [kép] , [kép] ,[kép]
Seicento motoros 1.1 54 ló, full fapad, vagyis nem, mert elektromos ablak + centrálzár van benne a rádiót kikaptam mert szar volt a potméter, kapott egy új dísztárcsa szettet (7k a gyári ) a szőnyegek cserések mert nem méretpontos. Viszont 134k van benne, abszolút nem tűnik lelakott gépnek, fék+kipu friss, futómű nem kopog, egész jól egyben van a kocsi mindez 350k JMF-ért.[ Szerkesztve ]
-
máyköl
veterán
válasz Integrale #9106 üzenetére
Ha 3 év múlva 3m alá esik tényleg a 2.2D Giulia, akkor egész biztosan rámegyek.
Ha jól tudom egyébként, ez a motor a korábbi 2.0JTDm továbbcsiszolt verziója, ami már egyébként is nagyon jól sikerült.
Persze jobb lenne egy benzines, de a másfélszeres felárat nem biztos hogy ki szeretném fizetni érte. -
TheProb
veterán
Update:
Egy ideje eléggé fura és nehezen megfogalmazható szimptómákat produkál a szekér. Hol olyan, mint ha tojáson gurulnék, hol rázás érzek, hol meg olyan hajós jellegű jobbra-balra ingást (persze csak "finoman").
Volt esetleg már valakinek hasonLÓhoz "szerencséje"? Netán a leírtak alapján tippje?
Először megint féltengelyre gyanakodtam, de nem csak gázadásra érezni, hanem szabadon futáskor is akár. Illetve legjobban talán 20 és 80 km/h környékén érezni.Amit tudni érdemes:
Pár hónapja volt az első futómű kb kompletten cserélve (lengőkarok, gólyalábak, toronycsapágyak, kutyacsontok).
Illetve pénteken voltam centríroztatni, de a jelek szerint nem ez lett a megoldás..."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Integrale
veterán
válasz Stylewars_kp #9119 üzenetére
Sok oka van. A km nem ennyi, Intensa ulesek nem neznek ki igy 200e km alatt, inkabb 3-400 kozott. Dizel, olasz, Lancia. Kb ezek az okok.
Viszon, Xenonnal nem vennem meg, ha torod, vagy kavicsot kapsz, nem tudod potolni!
Navigacio nem mukodik Ausztriatol keletre, utolso frissites 2008. Hatso oldallegzsak nincs, a Lybra 4 legzsakosak 2002 elejeig, utana 6, nem opcionalis, evjaratfuggo. Esoszenzor nincs, ulesfutes nincs, hangszorobol csak 7, nem 8. (Bose nelkuli SW 6, Szedan 8, Boseosak egysegesen 7 hangszorosak). Isofix nincs.
Fullextrahoz meg hianyzik vagy 20 tetel. Kerekek a kepen 16-osak, nem 15.Motorterbol kiindulva rozsdara fel lehet keszulni, kuszobok hatso vegei, foleg ha nem volt takaritva a doblemez mogotti kis "polc". Hatso futomu szinten szepen nez ki mar ilyenkor.
Belseje ragacsos, aki erdeklodik is iranta, azt a ragacs eltantoritja ez biztos, pedig 3-6 ora alatt ujszeruve lehet varazsolni.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Stylewars_kp
őstag
[link] hónapok óta figyelem. Miért nem kelt még el?
[ Szerkesztve ]
A könyvet mindig ketten alkotják: az író, aki írta, s az olvasó, aki olvassa. Kosztolányi D.
-
CharlieDrop
veterán
válasz molnarpeter #9116 üzenetére
de nem dízel
Skoda Fabia 1.2 HTPNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
LZs?!
aktív tag
Némi update...csak úgy.
Múlt hétvégén elvittem a digó csodát Fonyódra. Igazából semmi extra, pont erre való.
180-190 környékén (óra szerint) 15 litert eszik a BC alapján; önmagában ez nem egy nagy szó, egész korrekt; de ehhez képest komoly, hogy 140-nél 11-et, 120-nál 9-10-et; értsd: ezek szerint fajlagosan 'kultúrember-sebességnél' aránytalanul sokat zabál.
A hirdetésre azóta sem jött egy megkeresés sem (kivéve a kereskedői SMS-ek); az árat időközben levittem 1.290e-re.
Viszont azóta megvan az utód, elrejtettem a következő képen...aki szeretne, találgathat.
Ugyan fehér, de se nem kombi, se nem dízel, se nem olasz.
Nevermind...
-
válasz zoo8800 #9112 üzenetére
Persze, az új autóknál, mert ezek 95%-ban céges, lízingelt executive autók. Ott nem az ilyen hülyeségek döntenek, hanem a pénz.
De most a használtautó piacról beszéltünk. Ahol a szereplők többsége 10 évente vesz "új" autót, igazi új autót meg nem is látnak soha. És kb. iylen intervallumonként jutnak egy kis új információhoz. Ezért tartja még magát úgy ahogy ez a hülyeség is, hogy az olasz szar. Mert hallanak valamit, amivel a gyakorlatban sosem találkoznak, viszont megmarad bennük és sokáig berögzül. És én úgy látom, hogy a dízellel most ez történik. Most egyre többekben az marad meg, hogy a dízel szar. Nem csak a botrány miatt, az csak katalizáltaa folyamatot. Régóta megy az óvás pl. a DPF miatt is, meg a városozás miatt is. Nem alaptalanul. De mivel a második vásárlók már általában családi autónak veszik az ilyet, nem fontos, hogy dízel legyen, sőt, lehet ezek miatt kerülni is fogják. Plusz ugye ezek a céges lízingelt autók rendelkeznek egy maradványértékkel, ami felett ha eladják, akkor profit. A benzineseket ritkábban veszik cégbe, kevesebb kifutott lízinges lesz belőle, amit meg lehet olcsón szerezni.
Szóval csak arra akartam kilyukadni, hogy sok faktor szerepet játszik itt, de nekem az a benyomásom, hogy ez az árrés megmarad a dízel meg a benzines között középtávon.[ Szerkesztve ]
-
-
bear_
aktív tag
válasz Integrale #9106 üzenetére
Felmentek az árak. A jó állapotú 8-10 éves középkategóriás autókért elkérnek 2,5 millió forintot, vagy akár még többet is motorizáltságtól, extráktól függôen.
Dízel Giuliát biztos lehetlesz annyiért venni. A legolcsóbb benzines jelenleg majd 8 millió használtan a mobilen, és ez az alap 200 lovas. 3 év múlva szerintem nagyjából 5 millió körül fognak menni, a lerúgottabbak közül talán 4-ért is el lehet csípni majd egy korai darabot.
-
válasz Integrale #9109 üzenetére
2-3 év és lesz 3 milláért alap, ami nekem bőségesen elegendő. 200 love, nagyképernyő pár csingiling és kész.
Akkor lehet én értem félre, de nekem ebből az jön le, hogy 2-3 év mulva 200 lovas benzinest vársz 3 millióért, 8,8"-as kijelzővel meg miegyébbel.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
válasz Integrale #9106 üzenetére
Én inkább azt várom, hogy a benzinesek mikor lesznek 5 millió körül, ha az megvalósul, akkor cserélem a 159-et. Nincs problémám igazán a dízellel, csak nem megyek annyit vele, hogy megérje (és jobban szerettem amúgy mindig a benzines motorokat).
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
válasz Integrale #9106 üzenetére
De te az előbb 200 lóról beszéltél, nem a dízelről. Dízelről én is el tudom képzelni, hogy a lerúgottabbak/sok kilométeresek 3 év múlva már ott járnak. A benzinesnél nem biztos. Az utóbbi idők dízelbotránya megtette a hatását. Túl sok dízelautó van most a vásárlói kedvhez a piacon. És már használtban is inkább benzinben gondolkoznak az emberek. Jó, nem csak a botrány, de eléggé tudatosítva lett az emberekben, hogy dízel nem való városba és kezd beérni a dolog. Miközben ugye egyre nő a városi lakosság részaránya. A Tbi is részben ennek köszönheti a gap-et. És ez a gap szerintem nem fog elmúlni. Legalábbis nem a közeljövőben. 3-5 éves időtávon velünk marad, talán még nő is.
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
Én pedig biztos vagyok benne, már most találni 5 millió körül dízel Giuliát, 3 év múlva azok szépen beesnek 3 millió köré, vagy inkább bőven alá.
Ha pedig 7 éve megvettem volna Olaszországban akkori főnököm 159-ét, akkor kemény 1800 Euróért odaadta volna (2013-ban, az 5 éves autót).159-ből a 3 milla felettiek/körüliek mind 1.8 TBi, aki 159-et akar, az többnyire azt keresi, mert jó a híre, így magasabb az ára is.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Triathlete #9102 üzenetére
2-3 év és lesz 3 milláért alap, ami nekem bőségesen elegendő. 200 love, nagyképernyő pár csingiling és kész.
"Bad reklám is reklám too"
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest