Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16741888
törölt tag
Hát igen. Ismerem a szitut, de még mindíg jobban jártál mert neked legalább az autót megengedik. Nekem még egy Trabantot sem engedett meg Mutterom úgy hogy a kocsitól az átiratásig mindent én fizettem volna
Én már belenyugodtam hogy ha dolgozok akkor megveszem a jó nagy motorú verdát és zúzok addíg meg szép ábránd marad. -
sai
aktív tag
válasz #16741888 #90 üzenetére
neh ja.. ha tehetném akkor valami nagyobb motoru verdát vennék.. de sajnos 1.0 vagy nagyon max.. de akkor már nagyon huznák a szájukat szülök az az 1.4 de azzal + az a baj h már többet eszik és viszont tankolás az én tárcámból megy.. ennek a 1.0as Unonak 5/5.5L a fogyasztása az + még nem vészes..
-
Agressor1
tag
Hat, mert faradt vagyok es kotekedni akartam Sorry megyek aludni
Fogalmam sincs, hogy milyenek az olasz autok, sose volt olyanom De ami miatt egy negativ feluletes velemenyem van, az az, hogy azok a sportautok, hogy is hivjak, ja igen, ALFA ROMEO-k.. mar a nevuk is gusztustalan, hat meg az autok.. szerintem oruletesen ocsmanyak, marmint a regebbi 4 evvel ezelotti kiadasoktol a regmultig visszatekintve.. Bennem valahogy az maradt meg, hogy az alfa romeos faszik kocsogok, eroszakosak, le akarnak tolni mindenkit az utrol, holott sose ertettem, hogy mire vagnak fel, mivel roppant csunya autok..Das Leben ist eine auf dem Geschlechtsweg übertragene tödliche Krankheit!
-
#16741888
törölt tag
-
Agressor1
tag
Na jo, hat 17 evesen en se mazda626-ost akartam volna, de igy 30 evesen mar , foleg, hogy rengeteget jarok belfoldre, hat igy ez nagyon kenyelmes, ha hosszutavon egy nagy autoval jar az ember, fel van rakva ra alu felni, meg egy 225-os continental.. ugy tapad az utra, mint allat
Das Leben ist eine auf dem Geschlechtsweg übertragene tödliche Krankheit!
-
Agressor1
tag
mazda.. nem draga, de megbizhato, korrekt auto, 7 eve van nekem 626-os. 1996-os, de soha sem hagyott cserben es irto kenyelmes, jo auto (2 miller egy 7 eves mazda626-os most) (Klima, abs, elektromos ablak, teto, hat szerintem nem kell bemutatni egy mazdat.) Es 180-al szepen megy. 7 litert eszik atlagban, 8-nal nem megy feljebb, de kihoztam mar 120-as tempoval 6.3-as fogyasztast is.
Das Leben ist eine auf dem Geschlechtsweg übertragene tödliche Krankheit!
-
sai
aktív tag
válasz #16741888 #67 üzenetére
nah ez ugy jól jött!! egyébként én is 2ajtó Uno ra gondoltam.. és csak 1.0 motoral.. nagyrészt ugyis csak városba fogom használni.. (mondjuk ha + vettem akármilyet is veszek azért 1 Direkt légszürö + sport kipufogo lesz rá véve!! )
egyébként valszeg holnap (ill ma ) felisfogok hivni pár embert h mikor + hol lehet + nézni kocsikat.. + nézek 1 párat + próba ut (persze fateral) -
vottokar
senior tag
Hát az olasz autókról nincs túl nagy véleménye a többségnek, és én még azt se merem mondani, hogy nincs sokmindenben igazuk. De nekem van egy kétéves Puntom és eddig a kocsi hibájából még nem volt semmi gondom (egyszer meghúztam, de az az én hülyeségem volt) Barátomnak volt anno a régi rettegett 1.7D Ritmoja és 1.9TDI Tipoja is. Egyikkel sem volt semmi gondja az autók hibájából, pedig hajtotta őket rendesen..
Lehet, hogy nem a legjobb autókat gyártják az olaszok, de hát valahol kompromisszumot kell kötni általában mindegyikünknek. De ha valaki kérdezi, hogy ajánlom-e, én nem mondok inkább semmit, az én családomat ne szidja senki sem később"Hát te meg ki a tö*öm vagy, hogy bundában szeded itt a málnát?"
-
Agressor1
tag
Elnezest kerek a velemenyem kifejezeseert, de csak egy kerdesem lenne:
''Hova kophetek?...'' (Ennyit az olasz autokrol)Das Leben ist eine auf dem Geschlechtsweg übertragene tödliche Krankheit!
-
#16741888
törölt tag
A kis kétajtós Fiat UNO ról elmondok egy történetet.
Kb 5-6 évvel ezelőtt egy cserekapcsolat álltal kimehettem a haverommal Németországba. Családoknál laktunk nekünk egy nagyon rendes család jutott máig tartjuk a kapcsolatot és azóta nagyon jó barátok lettünk a német sráccal. A mutterjának volt ilyen 90es Fiat Uno ja kis kétajtós. Apám az az autó úgy ment hogy azt nem tudod elképzelni pedig nem volt semmi tuning. Úgy képzeld el hogy full kanyargós úton a nő 140-150el úgy átment a kanyarokon mint más az egyenes úton. Első nap volt még nem ismertük, néztünk mint rozi a moziban. olyan szintű volt a ténykedése hogy haverom aki akkor 5éve kinőtte a kocsiban lévő rosszullétet, úgy hányt mint a lakodalmaskutya, abszolut úgy mint a TAxiban.
Persze ez egy kiragadott példa de én azt az autót máig gondolkodás nélkül elfogadnám.
[Szerkesztve] -
sai
aktív tag
hi all
most ugy áll a dolog hogy tudok venni magamnak 1 kocsit..
na sok jelölt van.. az 1ik ezek közül egy 90' es Fiat Uno 1.0 csak hát változo véleményeket hallotam.. hogy Fiatok szarok + nem éri + venni. mások szerinte + jók... akkor most melyik?? -
#16741888
törölt tag
Lehet hogy idegrohamot kapsz de ez akkor is így van illetve én így gondolom. Szerintem te is így gondolnád ha lenne egy autód amivel folyamatosan szívsz és amikor keresel a nyamvadt váltót a 4. bontós nyögi be hogy nincsen mert hetente elvisznek 5öt, akkor elkezedek gondolkodni és mérlegelni hogy a tagadhatalanul gyönyörű desing vagy a ,mebízhatóság az első
-
rATdrAgOn
senior tag
-
biga
őstag
válasz rATdrAgOn #56 üzenetére
Nekem is francia autóm van, de azt sem tudom, milyen egy szervíz belülről. Megy pont úgy, mint mikor kihoztam egy szalonbol. Egyedül benzinre költök. Érdekes, van legalább 2 olyan ismerősöm (VW, Opel), akik viszont azon beszélgetnek egymással, hogy neki ennyi meg annyi időre adott a szervíze csereautót. Én azt sem tudom, hogy néz ki egy csereautót. Ettől még nem fogom isteníteni a francia autókat, bár nekem semmi bajom velük. Kényelmes, jól megy, jól fogyaszt. Ennyit várok el egy autótol, bármelyik márkától.
Szerk.: Ja nem, meg azt, hogy az ár/érték aránya jó legyen legyen. Ami ugye a német autókrol általában nem mondható el....
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
rATdrAgOn
senior tag
Ugyanezert kapok idegrohamot en is akkor amikor kategorikusan ki van jelentve, hogy a franciak is szarok - teny, van benne valami, de az en autom - igaz sok penzt visz el - meg soha nem hagyott ott... azert 1,5 ev alatt tobb mint 30ekm-t megtettem vele, eleg razos helyeken - Romania, Ukrajna - es kulonosebb baj nem volt vele. Igaz, en a TMK-s megoldas hive vagyok - nem varom meg mig szethullik.
(Most megy motorgeneralra, mert valszeg valamikor regen elso tulaj egyszer, vagy ketszer megfozte - istenem, nobol volt az istenadta, szamara valszeg nem volt egyertelmu a piros lampa, ami mar csak azt jelezte, hogy ''qrvanagybaj!!!'' van).
Ennek ellenere nem anyazom a nenit, mert nagyon egyben tartotta a vasat, en pedig - ameddig nalam van - probalok ra ugyanugy vigyazni.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
biga
őstag
válasz #16741888 #45 üzenetére
Ne már! Én meg láttam már út szélén Toyota-t lerobbanva, tehát minden Toyota egy ócskavas, mert lerobbannak? Tényleg egy kiragadott pédával akarod bizonyítani egy márka megbízhatóságát/minőségét? A FIAT motorok nagyon jók, a designerei a világ élvonalába tartoznak. Téyn, hogy nem a legprecízebben összerakott autók az olasz autók, de azért egy - egyébként felelőtlen - vásárlásból következtetést levonni....
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
hcstuning
tag
Szerintem az Alfák egészen tűrhetőek. Nagyon sportosak és elegánsak is. Fateromnak a 156-os(a régi) tetszik én Ferraris vagyok.(de mivel nem volt külön feltüntetve a #1 szólásnál így arról nem írok). A Fiatok eléggé megbízhatatlanok (elnézést, havalaki máshogy gondolja). A Lanciákról: van köztük szép, elegáns, de van más design is. Igazából szerintem ez teljesen izlés dolga, mint pl. az új Renault Megane. De sokat nem tudok mondani róluk..(mármint a Lanciákról)
-=Joey=-
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz #16741888 #52 üzenetére
Az nem baj, ha hianyzik egy ket fog, az meg toleralhato.
A lenyeg, hogy ne szakadjon el, ne ugorjon at.
(Bar szerintem a szijas vezermuhajtas eleg elbaszott otlet - csak azert, hogy csendesebb legyen a motor, feladtak a megbizhatosagot, mert ugyi a lanc nehezebben szakadt el )
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
#16741888
törölt tag
válasz rATdrAgOn #51 üzenetére
Postáztam az üzenetet a szüleimnek Egyébként maximálisan igazad van.
ha nekem lesz autóm(remélem minnél előbb) akkor én biztos megejtem ezeket a kötelezőket kiegészítve 1-2nyalánksággal(KW telók rulez)
A régi Mazda 626 hazajött úgy Horvátországból hogy hiányzott két fog a vezérműszíjból -
rATdrAgOn
senior tag
válasz #16741888 #50 üzenetére
Akkor meg nem ertem miert vagy felhaborodva, hogy bexart.
Szervizkonyv manapsag nem jelent szinte semmit, max csak annyit, hogy konnyebben megveszik a vasat, ha eladod.
Az, hogy a ''lejaratig'' meg van 15k a feszitogorgoben az nem jelenti azt, hogy ki is birja addig, foleg ha az elozo tulaj csak binarisan kezelte a gazpedalt.
Ezt a szivast lazan meg lehetett volna uszni egy 40-50k-s szervizzel a legelejen (ui, ha hasznalt autot veszel, akkor is megvetel utan a kovetkezoket ajanlott megcsinalni: olajcsere, legszurocsere, gyertyacsere, vezermuszij+feszgorgo csere - ebbol a vezermuszij+feszgorgo ugy 40-50k, vagy tobb ez tipustol fugg. Raadasul szijas vezerlesnel nem is szabad megvarni mig lefutja a kilometereket, inkabb ugy elotte par ezer kilometerrel ajanlott cserelni, mert ha az elszakad akkor az tenyleg szetver mindent - kiveve a Kocka Ladanal, ahol erre is gondoltak az orosz mernokok )
A valtot is kibokte volna egy szerelo, mar felteve ha ert a tipushoz - ugyanis minden autonak van egyfajta hangja, ami ha esetleg mas, akkor mar lehet tippelni, hogy mi lehet a baja - de ehhez tenyleg hozzaerto es a tipusban jartas szerelo szuksegeltetik.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
#16741888
törölt tag
válasz Phantom Lord #47 üzenetére
Sajnos nem de megvolt a szervízkönyve és ezeket a hibákat úgysem látta volna mert ezek 3-4hónap mulva jöttek ki.
-
#16741888
törölt tag
válasz Nowhereman #46 üzenetére
nem is vitatom vaterom főnökének a Borája több olajat eszik mint a mi 22 éves Passatunk és aikor ezt szóvátette akkor a szervízbe azt válaszolták hogy ez a normális.
-
Bazsesz
őstag
Bővebben: link
De én inkább meg se szólaltam''Játék a szavakkal mintájára Dúd a betűkkel :d Előadja Bazsesz művészúr :)'' by Esmein
-
Nowhereman
őstag
Nem tudom, de én a német járgányoktól sem esnék hasra. Volt a mühelyünkban olyan VW motor amiben pillanatok alatt felfort a hűtővíz - az ok gyorsan látható volt: a blokk öntvényében aegy sorjahártya totál elzárta a víz útját. Ilyet én még Daciáról sem hallottam regélni - ezek meg legyártották és összerakták így, pedig mindkettő igen kemény teljesítmény a maga nemében! És ez nem volt egyetlen alkalom, hogy kétségbe vonjam, hogy a németek a sörfőzzésen túl az autókhoz sem értenek...
Utánam a kondenzcsik!
-
#16741888
törölt tag
Leírtam már egy párszor de megteszem mégegyszer mert önhibádon kívül nyilván nem olvastad tehát:
Volt nekünk(családomnak/szüleimnek) egy 97es FIAT BRAVANK. Megvettünk minden szép és jó, azért vettük mert mutterom odáig volt hogy milyen szép és desinges és hogy nem Suzuki meg olasz meg szuper. Szervízkönyv szerint egyszer cserélve volt a vezérműszíjfeszítő görgő gondoltuk nem kell még cserélni mert még volt vagy 15ezer km a lejárat dátumáig. Eggyik reggel megy mutterom dolgozni és az auto megáll az út közepén se előre se hátra, el lett vontatva a szerelőig mire ott kiderült hogy tönkrement ez a görgő/kerék (nem vagyok szerelő) és az egész szelepvezérlés elszállt. 350ropi SZIA. És a szerelő mivel haver nem kért munkadíjat szóval ez szimpla anyagár és abból is jutányos.
Rendben túltettük megunkat ezen a shokkon meg a pénzen(nem mellékesen hitelre lett véve és ezért kellett kb. 1évet a pénz visszafizetésével késlekedni), utána elszállt egy gömbfej, önindító, (ezeket a kissebbeket nem írom le részletesen), első lámpa lett cserélve, a magnó tönkrement(így is lett eladva), kuplung.
Eggyik este -szintén mutterom alatt- parkol be pesten és hatalmas recsegés a motorból de az autó megy tovább csak erős sikálás hallatszott, a szerelőhöz elvive egy fogaskerék tört le a váltóműből és az szépen esztergált ott benn mire az egész váltó kilyukadt az olaj rá a kuplungra amit mégegyszer ki kellett cserélni. Gyakorlatilag az egész első fele az autónak ki lett cserélva pedig ez az autó akkor 4-5éves volt. Pénzre lefordítva kb. 6-700rugó került bele még úgy is hogy bontott váltó rulez.
meglehet hogy a magyarázatom nem teljesen pontos ez abból fakad hogy nem nagyon értek a motorhoz, viszont a kicserélt alkatrészek és a pénzösszegek egészen pontosak sajnos. Nos ez az eset óta nem szívelem én az olsz autókat és vagyok megelégedve a német Opel vectrával mert 3/4éve tökéletesen megy. -
Antonio
senior tag
ahha
szóval a BOSCH elmehet a ...
azt hiszem maradok a jamcsiknál(?) ... ...Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
Hugo85
aktív tag
Hát nekünk egy 15 éves metálkék Lancia Dedránk van és szép is jó is, csak az elektronika ami szintén Bosch, egy kalap Fosch (vágod rímmel) az injektor baszakszik folyton de volt már hogy generátor meg ventillátor motor szállt el... és mind Bosch volt, na ez szerintem nem az olaszok hibája (a Bosch mintha német lenne ). A kaszni most kezdett el rohadni sok igénybevétel után 15 évesen és csak a hátsó kerekeknél de a festés máshol nagyon szép és a nem extrának számító (alap modellunk van) diófa-berakás a műszerfalban se rossz, meg a sok lámpa... szép az egész. Csak már kicsit kezd zörögni (jó nem egy német precizítással van összerakva azbiztos) és mászik felfelé a fogyasztása városban, de még mindig megy 185-öt (elvileg 180 a vége). Szerintem jó gép és most már sok van belőle meg használtan (6-8 évesen) nem drága és nagyon kényelmes főleg a sportos Integrale változat.
-
rATdrAgOn
senior tag
Hmmm... tapasztalataim alapjan a regi Alfaknal is foleg csak elektromos nyugok voltak a jellemzoek.
Akkor is BOSCH volt bennuk szinte minden
Motorjaik akkor is jok voltak, igazabol ami problema volt regen az Alfakkal az az, hogy a kasztni es egyeb szerkezeti elemek nem huztak nagyon sokaig, ha az ember nem figyelt oda rajuk (foleg Alfa tulajoknal nem volt jellemzo az odafigyeles).
Ugye a japanok mennek mig szet nem hullanak (ez eleg sokaig tart), olasz meg francia autonal TMK-zni _KELL_. Kulonben hirtelen, ''varatlanul'' (francokat, csak a tulaj nem veszi eszre, mert csak hajtja, de szarik ra) elhullik.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Antonio
senior tag
válasz #16741888 #33 üzenetére
üdv...
nyitottam tegnap egy ''használt japán kocsik'' topicot olyat szeretnék majd megbízhatóság stb ...
de fiat Bravo meg alfa is megfordult a fejemben ... de olasz autókról valahogy elment a kedvem pl az itteni fúrumos hozzászólások alapján
DE! (szóismétlés) egyik haveromnak 1.6 os 156-os alfája van 98-as évjárat ő a 2. tulaj ... mikor elvitte egy szerelőhöz megvétel előtt megkérdezte hogy jó állapotban van e a motor: azt monta 8mosolyogva) ezek az új alfamotrok (meg úgy sz.tem az olasz motrok) elnyűhetetlenek 500 e kilométer simán!!, nyugodjon meg ezzel lesz a legutoljára baja úgyhoy nem tom honnan vetted hogy szarok a motorjaik?!!
, az új alfákban -ebben is- az elektronika BOSCH,
anyi baja vol a kocsijának eddig hogy két égő/led kiágett a műszerfalon
vajon csak szerencséjevan a kocsival vagy az új alfák megbizhataóbbak?
érdekelne a véleményetek mert felkette újra az érdeklődésemet az Alfa Romeo Toyota honda nissan mellett.Samsung 65KS8000, Denon AVR-X2400H, White Heco Music Style 500 front, Heco MS Center, Heco MS 200F Satellite, Sub: Dynavoice T12, Zidoo X9S, Synology DS216+II, Dell precision 4800
-
iguana
őstag
van itt vkinek 156-os alfája?
14 pár márkás bokazokni. (fícsör:antistatic, 100% pamut, jól szellőző, húzva térdig ér)
-
center
tag
))))
-
#16741888
törölt tag
válasz Lord Zero #26 üzenetére
Szerintem rog utánad megfogalmazta a lényeget
De egyébként a legegyszerűbb belátni az olasz autók híres megbízhatatlanságát.
Felmész egy német használtautó honlapra rákeresel Fiatra Alfára vagy Lancsára egy csomó autó lesz 1000-2000 küvecsért(euroküvecs). A legtöbbet azért adják olcsón noha nincsenek több mint 6évesek mert MOTOR DEFEAT és hasonlók...
De amiket írtál azok azért ott vannak. főleg a Very Wrong -
Lord Zero
addikt
-
center
tag
hiba minden részletben???
-
#16741888
törölt tag
FIAT------>Fehler In Allen Teilen és az a durva hogy tényleg így van
-
center
tag
az olasz kocsik olyanok mint az olasz nok:
szepek fiatalon
kurva koran oregszenek, rohadnak
riszaljak a segguk a kanyarban
telt, gombolyded formakban pompaznak
mindenki csak egy korre probalja ki, fixre, hosszutavra mast valaszt -
Lord Zero
addikt
válasz Lord Zero #17 üzenetére
amúgy: a 3 felsorolt közül én az alfara szavaznék, szerintem az is a legdrágább a mai modellek közül
a fiat nagyon hamar amortizálódik, én 1 évig használtam vadonatúj bravot (én hoztam ki a szalonból, szóval tuti nullkilométeres volt), ennyi idő alatt minden lengéscsillapítója szétcsesződött, sebváltó lötyögni kezdett, riccs-reccs mindenhol..nem, mindegy
-
Jaq
tag
válasz _Volkovy_ #12 üzenetére
Pedig pont az alfak halalosan sz.rok, foleg a kormanymu...
pillanatok alatt szetmegy, es maga az egesz kocsi nem ugy van osszerakva, mint regebben. Hogy szep, az vitathatatlan.
Amugy nekem van egy jo regi, Lancia motorral szerelt vizhuteses fiat 126-om. Na, az a baratsagtalan auto (kicsi, hangos), de legalabb megbizhato, szep es aranyos -
Boyfish
senior tag
Egyszer amikor olaszban nyaraltunk majdnem elütött egy Maranello! Egy élmény volt!
''Ráadásul a videókarikhoz nyitotta...'' - by Mr Gambit
-
_Volkovy_
nagyúr
Az olasz kocsik szépek(bár a mostani Fiatokra ezt nem mondanám),a német és japán kocsik sose romlanak el.
Kinek mi a fontosabb,ugyebár
Egy Alfa már nem tartozik a gány kategóriába,de ami alatta van,a Fiatok,grrr.. -
center
tag
olasz auto?
képzavar -
L_ajos
őstag
Nekem egy 1998as Fiat Punto 55S Limited van!
Nagyon szép autó és nagyon megvagyok vele elégedve!
Bár a lámpák nem a legjobbak de ez apróság
[Szerkesztve]PSN felhasználó: Foxxika | Samsung S23 Ultra | Canon EOS 1300D Kit
-
_Hunter_
őstag
Porschetolvajok c. film: Ferrari - olasz ócskavas.
Éld úgy a jelened, hogy tudd az lesz majd a múltad, ami meghatározza a jövődet!
-
Gismo
addikt
Most legnkább Lancia kappa tulajok írjanak! De írhat mindenki más is!
-
HSNet
aktív tag
Véleményként írnék egy idézetet, az egyik volt kollégámtól:
''Az olasz autók egyszerűen nagyszerűek, csak kár, hogy autót Olaszországban csak a Ferrari, és a Lamborghini gyárt...''
Na jó, én nem vagyok ennyire olasz ellenes, szerintem a Maserati és az Alfa is megüti a szintetIn God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.
-
Gismo
addikt
E három márkával kapcsolatos véleményeket és akármit idee!!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Tado Smart Radiator Thermostat X
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Tefal turmixgép
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest