Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
ht42
senior tag
válasz molnarpeter #14763 üzenetére
Köszönöm szépen!
-
ht42
senior tag
válasz molnarpeter #14758 üzenetére
Mire kell vigyázni az adásvételi szerződésben? Nem akarok én fizetni a végén...
Integralenak (vagy bármelyik fórumlakó lybrásnak) szívesebben odaadnám, de neki nem kellett -
ht42
senior tag
Sziasztok!
Van egy forgalomból ideiglenesen kivont 2.0 benzines Lybrám. 4 éve áll a kertben, meghirdettem a hahun, a legnagyobb meglepetésemre fél órán belül hárman jelentkeztek. Ebből 2 legalábbis érdekes volt, rögtön jöttek volna érte trélerrel 180 km-ről. Nem hiszem, hogy ennyire kapós lenne a márka, mi lehet a trükk? Sajnos teljesen tapasztalatlan vagyok eladás témában... -
ht42
senior tag
válasz molnarpeter #14601 üzenetére
Melyik ventillátoré? A hűtő ventije, vagy a szellőző?
-
ht42
senior tag
Sziasztok!
Lancia Delta III automata klíma a következőt csinálja: Ha hűvös az idő és indítom az autót, minden klappol, klímakompresszor indul, mindent lehet szabályozni.
Ha meleg van és álldogál a kocsi pár órát a napon, ugyebár alaposan felmelegszik a belseje. Ilyenkor indítás után NEM indul a klímakompresszor, ha az auto gombot megnyomom pár másodpercig villog a beállított hőmérséklet kijelző, aztán az Auto felirat eltűnik és a ventillátor sem megy. Sőt az állító gombokra sem reagál. Megyek pár kilométert, leállítom az autót, újraindítom és minden működik.
Mi lehet a hiba? -
ht42
senior tag
Pálinkás jó reggelt!
Januárban turbó felújításom volt, turbóközepet cseréltek, mert a turbó felhordta az olajat a szívócsőbe. Állítólag kimosták a levegőcsöveket. De ezután pár héttel hosszabb utak után, mikor a turbó jobban igénybe van véve olajfolt van a kocsi alatt, ott ahol a coolerből kijövő vastag fémcső csatlakozik egy másik fémcsőhöz, ami felkanyarodik a műanyag csőhöz. A két csonkot valami drótbilincs vagy mi a túró (bocs nem vagyok szakember) tartja össze, és ott szivárog az olaj.
A képen látható biszbaszt kiszedtem (mi az?)és a lyukban látszik hogy a cső belseje olajsáros. Visszavittem a kocsit, azt mondták a kartergáztól olyan, a szivárgást alul meg tudják szüntetni egy tömítéscserével, majd hívnak, ha megvan a tömítés. Az illető akivel beszéltem megmutatta hol megy be a kartergáz a turbóba, hát az a cső nem az a cső... Persze nem hívtak vissza. Amúgy sem jelentene megoldást, mert annyi olaj kartergázból nem jöhet szerintem, ezenkívül olajsár az átmosott csőben pár hét alatt?
Mit csináljak most?Itt a kerek szelep a kartergázé, gondolom. Ott alulról jön be a kartergáz és jobbra meg balra távozik, vagy hogy van ez? A bal oldali cső a turbóba megy, a jobboldali a szívócsőbe. Ha ott a jobboldaliban menne az olaj, a szívócső aljára úgysem juthatna el, mert a légáramlás a hengerbe hajtja nem? Az olajbeöntő sapkát leszedve semmiféle füst nincs.
Szerintem megint rossz a turbó és a motorolajat hordja fel.
Szóval mit csináljak?
Köszi -
ht42
senior tag
Tudja valaki, hogy a Delta III 1.8 DiT-ben mi a belső átmérője annak a vízcsőnek, ami a termosztáttól megy a fűtőradiátorba? Nekem olajfolyás miatt felpuhult az a cső, nem akarom megvárni, míg eldurran... a gyári cső állítólag 20000 Ft, azt mellőzném.
-
ht42
senior tag
válasz molnarpeter #12537 üzenetére
Az a membrán hol van?
-
ht42
senior tag
válasz molnarpeter #12535 üzenetére
Azt mondják ez megtörtént.
-
ht42
senior tag
Sziasztok!
Van egy benzines 1.8 turbós Deltám. Nemrégiben egy hosszabb autópályázás után másnap reggel olajfoltot találtam alatta, a váltó teteje is csupa olaj volt. A szervízben azt javasolták mosassam le a motort és járjak vele néhány napig, utána könnyebben meg tudják állapítani honnan jön a lé. OK megtettem. Kiderítették, hogy a turbó lövi be az olajat a szívócsőbe, annak a tömítése kinyiffant, ezért jött az olaj. Leszedték a turbót, a tengelye lötyögött... A turbót elküldték egy specialista céghez, akik kicserélték a turbóközepet. +olajcsere, tömítések, csövek átmosása, az összeget inkább nem írnám le 2 hete kaptam vissza az autót. Most megint autópálya után újabb olajfolt. Az intercoolerből kijövő vastag légcső toldásánál (ahol bal elöl felkanyarodik a blokk felé) csepeg. Az a cső legalacsonyabb pontja.
Honnan kerül oda olaj? A szervízben azt mondják a turbóból nem, az abból kijövő cső száraz. Szerintük a kartergáz olajos és az be van vezetve a légcsőbe. A toldás tömítése rossz, azért csepeg a kicsapódott olaj. Most állítólag tömítést keresnek...
Mi a szakik véleménye erről az elméletről?[ Szerkesztve ]
-
ht42
senior tag
válasz apatyas #12469 üzenetére
Nekem a Dedráról 3x feszítették le hátulról a Lancia emblémát norvég atomfizikusok. Az utolsót felragasztottam, azt nem tudta lefeszíteni, de sikerült összekarcolnia, meg a felét letörni. Előtte Fiat Regatam volt, az udvarra mászott be a nemhiábaszületett, hogy a rádiót kihúzhassa... azóta az udvaron is zárom a kocsit.
-
ht42
senior tag
válasz molnarpeter #12283 üzenetére
Mi az a Ford?
Lanciás vagyok. -
ht42
senior tag
válasz molnarpeter #12281 üzenetére
Köszi szépen, továbbítom a tulajnak.
-
ht42
senior tag
Off, de itt okos emberek vannak
Egy ismerősöm ismerősének a benzines Ford Focusa 8 C fok alatt meg se kettyen indításkor. Fölötte rendesen beindul. Mi lehet ez? -
ht42
senior tag
Valahol veri ki a motorom (Lancia delta III 1.8 DiT) az olajat. Egy hosszabb út után másnap reggel olajfolt volt alatta. A váltó tetején is látok olajat... A szerelő azt mondja kell egy motormosás. Nem kockázatos dolog az?
Íme a váltó tetejéből egy részlet:
Bekarikázva a váltó tetején lévő kis vályú tele olajjal.
A váltóból kerülhet oda esetleg olaj?Leszedtem a motor tetején lévő műanyagot. Ott meg a következő furcsaságot láttam:
A bal szélső gyújtótrafóhoz képest balra fent az a kék csíkos csavarmenet szerű izé, az micsoda? Valami fémtörmelék, kézzel össze lehet morzsolni. De honnan a túróból származik? -
ht42
senior tag
válasz gipsztigris #11801 üzenetére
Hűha, hol lehet ilyet beszerezni?
-
ht42
senior tag
Akkucsere után a Lancia Delta ablakemelő csak lefelé húzza végig az ablakot, fölfelé végig nyomni (húzni) kell e gombot. Hogy kell beokosítani?
-
ht42
senior tag
Üdv.
Év elején berosált az egyik első ultrahangos tolató szenzorom. Lancia Delta III Di-T 1.8 benzin. Nosza, a szerelők raktak bele egy Württemberg vagy miatúró gyártmányút, mert az volt a Bárdinál. 3 napig volt jó. Kicserélték egy Württemberg vagy miatúró gyártmányúra ,az már fél évig volt jó... Most megint nincs tolatóradarom. És ég a sárga lámpa... azt mondják gyárit nem tudnak szerezni, szerezzek én valahonnan. Nagy turkálás után ezt találtam: [link]
Ez jó lesz? -
ht42
senior tag
-
ht42
senior tag
válasz gipsztigris #8065 üzenetére
Köszönöm az ajánlást, elvittem az autót (Delta III Di-T) abszolút profi az illető, precíz, gondos munkát végez. Miskolcról vittem hozzá a kocsit, amin kissé csodálkozott, de a jó szakemberért elmegyek a világ végére is... *
Javítás közben képeket csinált, amiket elküldött, hogy lássam, milyen hibákat talált. Ezen egészen elérzékenyültem Volt ott rugótörés, hűtőfolyás, meg még egy-két meglepetés.* Miért nem vittem egy miskolci szervízbe? Sok évvel ezelőtt Még Lancia Dedrám volt, abban volt egy mindkét oldalán fogazott szíj, ami egy kiegyenlítő tengelyt forgatott. Amikor a baráti (egyébként nagyon ügyes) szerelő vezérlést cserélt, gyanús lett neki, hogy az a tengely rosszul van beállítva. Információ hiányában elmentünk a az itteni Fiat szervízbe, hogy megkérdezzük, hogy kell ezt beállítani. Válasz: azt a szíjat le kell vágni, mi is azt szoktuk, csak a bajnak van.
-
ht42
senior tag
Hali!
Lancia Delta bi-xenon marhára világít, de nagyon közelre. Van a lámpatesten állítócsavar, nyugodtan tekergethetem? -
ht42
senior tag
Köszi a válaszokat. tegnap vettem egy rózsaszín alubarát löttyöt, úgy gondoltam majd próbakeverést csinálok 1 decit, ha lesz csapadék akkor csere, ha nem akkor bele vele De először megnézetem a benzinkúton.
-
ht42
senior tag
válasz molnarpeter #8092 üzenetére
Fogalmam sincs, használt autó, amilyen "gondos" gazdája volt tippem szerint soha, de mérget nem vennék rá...
-
ht42
senior tag
Olvasom a Delta használati utasítást, aszongya: A Paraflu mittudoménmilyen hűtőfolyadék más hűtőfolyadékkel nem keverhető Ez igaz? Nekem fingom sincs, hogy most milyen lötty van benne. Ha Paraflu akkor nem önthetek bele normál etilénglikolos lét. Ha normál, akkor meg Paraflut. Eresszem le az egészet, mossam át, csak mert szeretnék bele +2 decit önteni?
-
ht42
senior tag
válasz gipsztigris #8065 üzenetére
Köszi, megkeresem.
-
ht42
senior tag
Tud valaki a XVI. kerület környékén valami céget amelyik tud egy vásárlás előtti rendes állapotfelmérést csinálni? Én vidéki vagyok, nem ismerem a pesti cégeket...
-
ht42
senior tag
válasz gipsztigris #7894 üzenetére
Óóóó, köszi, ez igen fontos infó, így vásárlás előtt
-
ht42
senior tag
Akkor gyorsan megkérdezem, hogy a Lancia Deltában (2008) a hatsebességes váltó az m32?
-
ht42
senior tag
válasz zoo8800 #7819 üzenetére
Köszi, akkor olvasgatok.
Látom itt is probléma lehet a sok zsalumozgató motor. Ezekkel nekem is meggyűlt a bajom már a Dedrában is. A Lybrában pláne. 3 db-ot kellene kicserélni. Tud valaki Miskolc 200 km-es körzetében egy gondos szerelőt aki megcsinálja? Akit eddig kérdeztem egyszerűen nem vállalja... berosálok.
-
ht42
senior tag
Sziasztok!
Lancia Delta 1.4 TJet-ről van valakinek tapasztalata? Érdemes ilyet venni? A látványába szerelmes vagyok
Régen 2.0 benzines Dedrám volt, azt egy álmodozó szlovák kamionos kiütötte alólam, most egy 2.0-ás benzines Lybrát nyűvök, de már 18 éves, és kezdenek előjönni a problémák.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest