Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#55551) Gubek-Einste válasza SLYM (#55537) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Maradjon a Cisco, Horizon-ra nem szabad váltani mert kevesebbet tud és azt sem stabilan.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#55552) pinnacle válasza Gubek-Einste (#55550) üzenetére


pinnacle
nagyúr

Köszi!

(#55553) #41133696


#41133696
törölt tag

Nos ezt írja ki:

Csoportos beszedési megbízásom van, de gondolom ugyanaz a helyzet mint a Telekomnál, hogy pár nap az átfutás.

Most hívom a bankomat, hogy beérkezett e a UPC-től a kérés.

(#55554) #41133696 válasza #41133696 (#55553) üzenetére


#41133696
törölt tag

Felhívtam a bankot mindegyiknél látják,hogy mikor vontak, meg mikor nyújtottak be terhelést, a UPC-né lviszont nem. Most majd hívhatom reggel a UPC-t is :U

Pedig minden jól van megadva.

(#55555) kezo0


kezo0
addikt

Ezúton tájékoztatom a nagyérdeműt, hogy csoda történt: tegnap óta a Horizon Go-ban is el tudom érni a Videotár és a MyPrime tartalmait. Ez nálam még soha, ismétlem, S-O-H-A nem ment, amióta csak van Horizon Go, pedig be is jelentettem már vagy egy éve az ügyfélszolgálaton. Az előfizetésemnek része a MyPrime is, de mindeddig csak a boxról volt elérhető, a Horizon Go-ban mindig "a tartalom megtekintéséhez előfizetés szükséges", vagy valami hasonló szöveg fogadott, ha MyPrime-os műsort akartam (volna) megnézni... Szóval nem tudom mi történt, mert még csak frissítés sem jött ki mostanában a Horizon Go apphoz, de úgy látszik, a UPC oldaláról mégis belenyúltak valahogy, mert most végre minden tartalomhoz hozzáférek. :)
(Kérdés, mikor "romlik el" újra, mikor majd megint hozzányúlnak...)

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#55556) ArthurShelby válasza kezo0 (#55555) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Én most az HBO-t is el tudom érni horizon go-n, pedig arra nincs előfizetésem. :D.
Az egész myupc összeomlott. Azért egy szolgáltatónál elég gáz, ha magának nem tud rendesen szolgáltatni.

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#55557) #41133696 válasza #41133696 (#55553) üzenetére


#41133696
törölt tag

Gondoltam addig is befizetem, erre:

Aztán csak látta:

Majd holnap visszahívnak.

(#55558) #41133696 válasza #41133696 (#55557) üzenetére


#41133696
törölt tag

A Chrome a másik kártyám lejárati dátumát írta be... befizettem, de ettől függetlenül holnap ki kell nyomoznom, hogy miért nem vonták le automatikusan, meg azt is helyre kell tenni, hogy adják meg a kedvezményemet :D

(#55559) kezo0 válasza ArthurShelby (#55556) üzenetére


kezo0
addikt

Majd ő helyretesz mindent! ;)
A UPC-hez igazolt Sólyom Balázs

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#55560) ArthurShelby válasza kezo0 (#55559) üzenetére


ArthurShelby
addikt

Voltunk invitelnél is (ők a t-com vonalait bérelték nálunk), de a szolgáltatás minősége még a t-nél is gyatrább volt.
Más kérdés, hogy most milyen állapotban van az online felület, és mennyi idő mire bárki gatyába tudja rázni.
Én nagyot csalódtam a upc-ben, mint cégben. Az ügyfél kezelés szörnyű. Az ember csak ügyfélszolgával tud beszélni, nekik meg kötve van a kezük. Az ügyben illetékesekkel esélytelen beszélni. A t-nél legalább a 10-dik fordulónál eljutottam az illetékesekhez.
Viszont a területünkön csak a upc tudja a legstabilabb/gyorsabb netet biztosítani.

[ Szerkesztve ]

A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

(#55561) kabelmania27 válasza Elektrosokk (#55547) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modemértékek rendben vannak?
Ha felhívod a 1221-es megnyomod a lemondás gombot és kimondod hogy az egészet lemondanád kapsz ügyfélmegtartó csomagot.

(#55562) Elektrosokk válasza kabelmania27 (#55561) üzenetére


Elektrosokk
addikt

itt a kerületben voltak problémák, nem csak egyénileg nálam.

dupla akkora netes csomaggal és a nagyobbik HBO csomaggal fizetnénk 8ezervalahányszáz forint, ebbe ugye mobil nincsen ami volt a UPC-nél. bárhogyis nézem a digi most nekünk sokkal jobb lenne ár-érték arányban.

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#55563) #41133696 válasza #41133696 (#55558) üzenetére


#41133696
törölt tag

Felhívtam a UPC-t, látják, hogy nem terhelték meg, GIRO számot bediktáltam, utána néznek, és visszahívnak majd. Éjjel befizettem, de még mindig azt mutatja MyUPC ha belépek, hogy 3804 Ft tartozásom van, miközben itt az email, hogy befizettem :D

(#55564) Gubek-Einste válasza #41133696 (#55563) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Nekem 1 forintos tartozást ír ki, igaz én mindig egyénileg fizetem iCsekk-ben.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#55565) #41133696 válasza Gubek-Einste (#55564) üzenetére


#41133696
törölt tag

Félórával ezelőtt hívtak a UPC-től, hogy a számlázi csoport visszaigazolta, hogy februártól már vonják tőlem automatikusan.

Az nem derült ki, hogy miért nem sikerült vonniuk - a Bank azt mondta meg sem próbálták, a UPC-nél meg csak annyit tudtak mondani, hogy februártól már menni fog beállították újból elkérték a számlaszámom -, amikor volt rajta kellő fedezet, és rendben voltak megadva a CIB-nél is az adatok:

Tipp: Esetükben külön a UPC-nél is meg kell adni az adatokat - díjneten megvolt, miképp minden más szolgáltatómnál is megvan, de díjneten nem szoktam befizetni, hiszen a csoportos egyébként sokkal kényelmesebb nekem.

Ráadásul szeptember 12-től. Az is érdekes, hogy Firefox alatt azt írja, hogy nincs tartozásom, Chrome alatt meg per pill be sem lép :D

(#55566) Csontikka


Csontikka
aktív tag

Sziasztok,

segítsetek kérlek ha tudtok:
BP VII kerület, internet nincs, szomszéd WI-Free jéről megy most a net:

Modem kíhúzva 20 percre a helyzet változatlan.

a modemben ezt látom:

Merre induljak a hibakereséssel, mi a következtetés ezekből a jelszintekből?

Előre is köszönöm!

Üdv,
Csontikka

(számlák időben fizetve :) )

[ Szerkesztve ]

(#55567) Gubek-Einste válasza #41133696 (#55565) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Nekünk anno volt még csoportos a UPC-nál de visszaálltunk csekkre mert voltak gondok vele.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#55568) Gubek-Einste válasza Csontikka (#55566) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Nem online a modem, az újraindításon kívül nem tehetsz mást mint hívd a 1221-t.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#55569) hoby36


hoby36
senior tag

Üdv!Van,aki vett upc-től laptopot?(HP 15 X5D10EA 15.6 col) Mennyi idő,míg kiszállítják?

A logikában semmi sem véletlen!

(#55570) Levi123 válasza Gubek-Einste (#55567) üzenetére


Levi123
senior tag

Szerintem a díjnetes a legjobb, kényelmesebb.

Levi

(#55571) Gubek-Einste válasza Levi123 (#55570) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Már azt használom iCsekk-kel.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#55572) #41133696 válasza Gubek-Einste (#55567) üzenetére


#41133696
törölt tag

Hajnal 2 órakor fizettem be.

Még elértem az ügyfélszolgálatot most, mert 21 óráig elérhetőek. Egyrészt valamiért átállítódott postaira, ezt visszaállítottuk elektronikusra. Az ePack kedvezménynek két feltétele van: Elektronikusan kell kapni a számlát, és úgy is kell kiegyenlíteni.

Aztán jött, hogy a 3804 Ft, megvan a tranzakciót visszaigazoló email is a számmal, mondta, hogy igen látja beérkezett a pénz, csak még nincs lekönyvelve :Y

Tartozásom tehát nincs, de azért meglepett, mert ha a Telekom oldalán fizetek be manuálisan kártyával, akkor egyből pár percen belül lekönyvelődik.

(#55573) kabelmania27 válasza Csontikka (#55566) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Nincs visszirány.
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.

[ Szerkesztve ]

(#55574) Théodore válasza cigam (#55424) üzenetére


Théodore
csendes újonc

Sziasztok! Kicserélték a modemet. Tökéletesen működik bridge módban a Tp-Link routerrel.

(#55575) Elektrosokk válasza Gubek-Einste (#55567) üzenetére


Elektrosokk
addikt

ja, nekünk is, folyton 2 havi számlát akartal leemelni, de volt amikor 3 havit... nem is értettük? :Y az ilyen hülyeségeik miatt megakadt pár kimenő utalásunk rendre...

"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️

(#55576) Csontikka válasza kabelmania27 (#55573) üzenetére


Csontikka
aktív tag

Köszönöm a tippet, adtam még neki egy fél napot, hogy megjavuljon, de sajnos nem lett jobb a helyzet.
(kábelezés házon belül nem lett változtatva)

Azt még had kérdezzem meg, abból lehet még pluszba valamire következtetni, hogy viszont a TV szolgáltatás jön?
Én abból arra tippelnék, hogy a kábellel nincs gond, és mivel az én modemem van kimenő jel azt következtetem, hogy azzal a kütyüvel lehet baj, ahova a modemem betárcsázna.
Jó ez a következtetés, vagy valahol hibás?

(Csak kíváncsiskodom, amúgy ha nem lesz jobb úgyis marad a hibabejelentő :) )

köszi,
Csontikka

(#55577) Matthewus


Matthewus
őstag

Üdv!
Tudja valaki, hogy van e lehetőség egyedi feltételekkel hűséget kötni? Jelenleg határozatlan idejű a szerződés és ezek a szolgáltatások vannak:
- bronze tv + thomson box
- 120-as net
- bronze telefon
Ezeket megtartva mekkora havidíjat lehetne kialkudni 2 év hűség aláírásával?

(#55578) kabelmania27 válasza Csontikka (#55576) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Ha leírod hogy milyen osztóval van elosztva a koax megtudjuk írni hogy lakáson belül van-e probléma és lehet-e javítani.
Előfordul hogy túl nagy csillapítást kap a modem ezért nem tud feljelentkezni ha a szomszédnál van internet akkor lehet ilyen gond független hogy családi vagy társasházból írsz.
Amennyiben valahol látsz Fam/Attenuator feliratú csillapítót nyugodtan kiveheted.
Matthewus: Üdv! Munkaidőben hívd fel a 1221-et nyomd meg a lemondás gombot elmondod hogy lemondanád mert tévére elég ami bejön antennával netre és telefonra a mobil de ha kapsz elfogadható ajánlatot meggondolod.

[ Szerkesztve ]

(#55579) khorvat válasza Matthewus (#55577) üzenetére


khorvat
senior tag

Kb. 6000Ft

(#55580) justflash


justflash
tag

Tegnapi szereld magad akció röviden, hátha másnak is lesz hasonló gondja.

Új albérlet, kábelezés adott, rendben is van.

Modem (Connect Box):

-splitter mögül nem volt hajlandó regisztrálni magát, se a régivel , se az újjal amit a szereld magad csomagban postáztak, pcreg.upc.hu sem jött be, csak az automata reg oldal

Megoldás: splitter le, bejövő koaxra direktben rá a modem, elsőre sikeres volt. Utána már splitter után is működik. Ha valaki tudja a magyarázatot kíváncsi lennék rá.

Mediacard:

-Ci+ modul be, hibaüzenet miszerint nem támogatott a mediacard, factory reset után is ugyanez a helyzet, ugyanilyen TV-vel ugyanez a kártya máshol működik.

Megoldás: nem, nem volt baja a kártyának. A dekóderkártya gyárilag FORDÍTVA volt belerakva a CI+ modulba, megfordítás után tökéletesen működik.

[ Szerkesztve ]

mióta a barátnőm terhes lett minden megváltozott...a telefonszámom, a lakcímem, minden...

(#55581) kabelmania27 válasza justflash (#55580) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Modemértékek rendben vannak?

(#55582) justflash válasza kabelmania27 (#55581) üzenetére


justflash
tag

Igen.

Minimális eltérések vannak persze ha már bent van a splitter, de bőven jók, megvan a sávszélesség is stabilan.

mióta a barátnőm terhes lett minden megváltozott...a telefonszámom, a lakcímem, minden...

(#55583) kabelmania27 válasza justflash (#55582) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Okés, 3,5dB a kettes csillapítása, a két állapot között ennyi különbség elfogadható.

(#55584) kezo0 válasza justflash (#55580) üzenetére


kezo0
addikt

A modulba fordítva betett kártya esete többekkel – köztük velem – is megtörtént már, írtunk is páran itt már erről. Úgy tűnik, ha valami gond van a mediacard első beüzemelésekor, ez az egyik dolog, amit rögtön ellenőrizni kell. Jó, hogy te viszonylag hamar rájöttél a turpisságra, mert emlékeim szerint volt itt olyan is, aki napokig próbálkozott mindennel, míg rájött, hogy csak meg kell fordítani a kártyát a modulban...

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

(#55585) PeL


PeL
addikt

Látom azért a UPC még mindig szereti korlátozni a P2P forgalmat :) Megmértem speedtestel a netem megvan a 120 Mbit de a torrent valamiért nem hajlandó 3-4 MB/s -el gyorsabban tölteni pedig 15 körül lenne a max letöltésem.

(#55586) F_Zolee válasza PeL (#55585) üzenetére


F_Zolee
veterán

Nálam megy gond nélkül utorrent...

(#55587) Gubek-Einste válasza PeL (#55585) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Nekem sincsen vele bajom.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#55588) PeL válasza Gubek-Einste (#55587) üzenetére


PeL
addikt

Nem tudom mi volt akkor, nekem sávszél korlátozásnak tűnt mert ha egy torrent ment akkor max 3,5 - 4MB/s, ha kettőt raktam be akkor ezt is lefelezte. Azóta nem néztem.

(#55589) F_Zolee válasza PeL (#55588) üzenetére


F_Zolee
veterán

Routerrel vagy nélküle?

(#55590) PeL válasza F_Zolee (#55589) üzenetére


PeL
addikt

UPC-s Wifi routeres modem van, nincs más gép rákötve, néha telefonról wifizek ha nem ülök gépnél de amúgy a telón is ki van kapcsolva a wifi ha nem használom

[ Szerkesztve ]

(#55591) F_Zolee válasza PeL (#55590) üzenetére


F_Zolee
veterán

Ha router módban van lehet azért szenved. Milyen "modemed" van?

(#55592) PeL válasza F_Zolee (#55591) üzenetére


PeL
addikt

Technicolor TC7200U

(#55593) F_Zolee válasza PeL (#55592) üzenetére


F_Zolee
veterán

Akkor majd az őstagok megszakértik mennyit bírna ez a modem router módban. Mert azt tudom nem mai darab már.

(#55594) Csontikka válasza kabelmania27 (#55578) üzenetére


Csontikka
aktív tag

Köszönöm a tippeket és az infót!
nincs egyéb beltéri csillapító beszerelve, de gondolt egyet és hajnali 2-kor visszajött, úgyhogy egyenlőre nem firtatom tovább, eddig még nem volt ilyen, ennyi belefér.

:)

Üdv,
Csontikka

(#55595) kabelmania27 válasza Csontikka (#55594) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Milyenek a modemértékek?

(#55596) Cr00py


Cr00py
senior tag

Üdv. Wifi-n használom a netet laptopon ( mac ) és random időközönként mintha megállna a net, tehát a küldött/fogadott adatmennyiség megáll, majd ismét pörög. Ez mitől lehet? Ubee van. Router reset volt már. Kábelen tökéletes.

(#55597) kabelmania27 válasza Cr00py (#55596) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

Üdv!
Kapcsold ki az energiatakarékos wmm-t ha nem javult válts csatornát.

(#55598) Cr00py válasza kabelmania27 (#55597) üzenetére


Cr00py
senior tag

Igen, azt már az összefoglalóban olvastam, kikapcsoltam, de nem változott. Felette van sima VMM , azt is kapcsoljam ki? Nem igazán értek a routerekhez. Olvastam, hogy 2,4Ghz-n az 1,6,11-es csatornák amik feltehetőleg a legjobbak. Már mind3-t próbáltam, de nem változott semmi.

(#55599) kabelmania27 válasza Cr00py (#55598) üzenetére


kabelmania27
Topikgazda

A sima wmm-et ne kapcsold ki.
A többi csatornát is kipróbálhatod, az ajánlott programmal megtudod nézni hogy mely csatorna a legkevésbé terhelt.

(#55600) Vicctor


Vicctor
csendes tag

Sziasztok,

Én is azok közé tartozom akik végtelenül megbánták hogy a Cisco -t visszadtam a Horizon GO Box -ért.

Rá van dugva egy 320GB -os külső HDD.
Csak nekem van olyan gondom, hogy ha az éppen nézett élő műsort meg akarnám állítani a Pause gombbal, vagy éppen ha a el akarnám kezdeni felvenni a REC gombbal akkor azt írja ki hogy a tárhely megtelt és töröljek ? Miközben a tárhely teljesen üres.
Az időzített felvétel a műsorújságból ugyanakkor működik.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.