Hirdetés

2024. május 23., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#130341) kezo0 válasza kezo0 (#130340) üzenetére


kezo0
addikt

1270-en újranyittattam a hibajegyet. Ismét elmondtam, hogy ez nem csak az én problémám, mivel több ügyfél jelezte itt, a PH-en és Vodás fb-csoportban is ugyanezt. Az ügyintéző szerint nem tudnak ilyen központi problémáról! (Ezért kéne, hogy más is bejelentse, ne csak itt pampogjon róla…)

Miért zárták le a múltkori hibajegyet egy nap (!) után? Mert nem tudtak telefonon elérni (HAZUGSÁG, nem is kerestek!), és mert (most figyelj!) A TÁRSOSZTÁLY SÉRELMEZTE (sic!), HOGY ÚGY LÁTJÁK, A MODEMEM 109 NAPJA NEM VOLT ÚJRAINDÍTVA!
Na, itt dobtam le a láncot. Először is, nem tudtam, hogy ez valamiféle hanyagságnak számít az előfizető részéről (???). Másodszor, komolyan azt hiszik, a modem újraindításával megoldódik a bejelentett hiba? – kérdeztem most már kissé paprikás hangulatban szerencsétlen ügyintézőtől. Ő nem hiszi ezt, de a beszélgetésünk után távolról újraindítja majd a modemet, hogy ez ne legyen probléma a társosztálynak… Így is tett, nyilván semmi sem változott. De előtte még megkért, hogy soroljak fel legalább három olyan konkrét műsort, amit felvettem, és a szóban forgó probléma miatt nem tudom most már lejátszani. Megtettem.
Most újra várom levelüket, mely szerint nem tudtak elérni, és a távdiagnosztika szerint nincs is itt semmilyen gond…

Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.