Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1151) MegalodonS válasza reelc (#1147) üzenetére


MegalodonS
őstag

Ebben igazad van!!Az ellenfelek kb uazok,a diabloban 5 act a kulonbseg es mixben.Mondjuk ott az arcane sentry az nagyon gagyi nekem,mar nem tetszett az indulas ota,valahogy nem illik a kepbe!!

(#1148) Delávégá

A Wolcen legnagyobb baja szerintem, hogy 1-2 itemre fokuszalodik (The trial ov) azzal konnyu, nelkuluk nehezebb,es mind1 melyik kaszt,kozeli,tavoli, ez azert nagyon nagy hiba benne,ez nem tul balancos.A D3 meg mind1 mivel jatszok DH,Monk,WD mind jo.En farmolom az ovet,nincs meg hat nem is tudok menni magas szintet, igaz csak lvl60+ vagyok.
Az eros skillt nerfelik, az ovet meg nem(mondjuk a jatekos bazis egybol bezuhanna) :F lvl10 ov meg jo a lvl90-re -187 riftre, naa azert ez nagyon gagyi.En is abba hagytam, jon a D3 szezon :K

(#1150) Peppo
Igen vannak jo otletek benne, es ezt meg Quin69 is megmondta!!!

[ Szerkesztve ]

(#1152) reelc válasza Peppo (#1150) üzenetére


reelc
veterán

Egyetértek veled: aki régebb óta tolja ezeket a játékokat van 1-2 kedvence, sok-sok játékidővel. Ha rugalmas az ember, bepróbálja amit tud, ha szerencséje van, meg is fogja egy újabb. Viszont ott lehet az a faktor, hogy akár önkéntelenül is a kedvenchez hasonlítod a későbbieket és esetleg nem kapnak akkora esélyt amennyit megérdemelnének. Én bevallom jártam így nem egyszer. Nem azt mondom, hogy ha x játék előtt találkozok y-nal, hogy nagyon tetszett volna, hanem akár a sztorit is végigvittem volna vele, vagy utána maradtam volna kicsit, farmolni, stb. Többekkel ellentétben nekem nincs grafikai kifogásom játékok ellen (itt enginere gondolok, nem designera), sok játékot évekkel később ismertem meg, amikor már nagyon olcsó volt. Pl. a Titan Questet ami 2006-os, 2014-ben játszottam (mert a Diablo 2 miatt évekre megutáltam a műfajt).

Korábban írtam, hogy van potenciál a Wolcenben szerintem is, és nem akkora katasztrófa... de a jelenlegi állapotában erősen fejlődést igényel, ami talán a kért 4 hónapos hibajavítás után lesz is valamikor.

(#1153) reelc válasza MegalodonS (#1151) üzenetére


reelc
veterán

Most hallok először erről az övről, látom nem egyszerű beszerezni.

(#1154) Flash Gordon válasza Delávégá (#1148) üzenetére


Flash Gordon
senior tag

Naigen, a D3 al hasonlítgatni azért sem ér, mert negyed annyi invenció van nagy múltú elődben a Wolcenhez képest, miközben pl. a forrásaik, tapasztalat, időráfordítás a töbszörösére rúgtak-nak... ha már D3, gyakorlatilag faék kariépítés ami 1 tucat szigorúan gear függő megoldásból áll, évek óta kb. 0 tartalom, halál gagyi, repetitív szezon futamok, kb. agyhalott környezet...GD ben csak az zavar, hogy az előd TQ ugyanazt tudja, csak jobban, látvány, hangulat, miközben nem olyan fárasztó, mondom ezt úgy hogy van 2db. 100-as karim.
Wolcen a kismilió bug ellenére azzal a minimál pálya és mob választékkal is agyonverte a riválist, mivel ötletes a kariépítés, fluid a játékélmény, van korszerű grafika és megfelelő high end kotent. Ha kiírtják a bugokat és a jelenlegi tartalmat kibővítik ami sztem a már működő alapokon pofon egyszerű, pl. pálya-mob választék, meg a szokásos dlc-k, akkor bőven van keresnivalója a mezőnyben.

[ Szerkesztve ]

"...még egyszerűbben: Olyanra tervezik átszabni a kezelőfelületet, illetve az egérhasználat módját, hogy ha éppen nincs kedved billentyűkkel matatni, akkor se legyél elveszve, de ettől még nem vagy rá kötelezve, hogy csak egérrel játssz."

(#1155) warcat válasza reelc (#1153) üzenetére


warcat
veterán

Hát, én kérdeztem ki akarja-e itt valaki farmolni, max néhány óra alatt be lehetett szerezni az árustól (közben meg vásárolhatsz egy csomó gemet is)
Közben már lefelezték 1 darab unique cuccra amit árul, tehát nyilván nehezebb.

EA: It's in the crate!

(#1156) Flash Gordon válasza MegalodonS (#1151) üzenetére


Flash Gordon
senior tag

Az trial öv csak könnyebbé teszi a haladást, de nem létkérdés, nem árt tudni hogy 187 riftet mennek anélkül is...

"...még egyszerűbben: Olyanra tervezik átszabni a kezelőfelületet, illetve az egérhasználat módját, hogy ha éppen nincs kedved billentyűkkel matatni, akkor se legyél elveszve, de ettől még nem vagy rá kötelezve, hogy csak egérrel játssz."

(#1157) Peppo válasza reelc (#1152) üzenetére


Peppo
őstag

Igen, egyrészt az összehasonlítgatás is probléma lehet, hiszen ez olyan követelményeket támaszthat, amelyeknek az új játék nem is akar megfelelni. Másrészt meg a kiégés is benne van. Több ezer óra után egy ugyanolyan, sőt akár egy nagyobb élmény is tűnhet kevesebbnek. Miközben mondjuk az a játék, amely a kezdetekkor annyira lekötött, talán még annyira sem volt jó, mint az újabb. De akkor az új volt, most meg már az új sem az.

Mindegy. Én drukkolok a Wolcennek, meg ha van más hasonló, akkor annak is. Jó lenne, ha a műfaj fennmaradna, és nem jutna olyan sorsra, mint pl. az RTS-ek.

(#1158) reelc válasza Peppo (#1157) üzenetére


reelc
veterán

Igen.
A Last Epochnak is drukkolok.
Ami az RTS-t illeti, lehet júniusban már ezt fogjuk tolni. :D

[ Szerkesztve ]

(#1159) MegalodonS válasza Flash Gordon (#1154) üzenetére


MegalodonS
őstag

Agyonverte??Majd 5 ev mulva mondhatjuk ezt!!
Wolcen high end content(viccelsz) az mi??A 3 act,meg az uncsi 3 fele riftel,meg 5 mobtipussal,ja a fejlesztesek mit is segitenek elo,hat ha meg vannak, akkor vege a jateknak

(#1155) warcat
Arra emlekszem, amikor kerestel embereket :K Sikerult???Vagy mar nem lehet ugy megcsinalni??

Wolcen uj dolgokat hozott,de vannak rivalisok azert,az emberek tobbet igenyelnek es kevesebb az idejuk barmire es csak meg kevesebb lesz!

(#1160) Peppo válasza reelc (#1158) üzenetére


Peppo
őstag

Egyrészt szomorú, hogy már csak a remastered játékokban reménykedhetünk, másrészt meg én is várom ám piszkosul. :D A negyedik rész kivételével elég sokat toltam mindet.

(#1161) Flash Gordon válasza MegalodonS (#1159) üzenetére


Flash Gordon
senior tag

Nézőpont kérdése, a D3 high endhez viszonyítva nekem még így is ötletesebb, mivel változatosabb bónuszok vannak, több féle uppgradelés, stb. persze én nem vagyok rágyógyulva arra, hogy mint a D3 ban, ugyanabban a szerkóban csontugyanolyan rifteket toljak több ezer paragonnal valami tiszavirág életű helyezés miatt, vagy hogy éppen hány perc alatt toljam le ugyanazt a pályát, vagy hogy évek óta szezononként ujra megetessék velem, hogy milyen jó mindent az elejétől kezdeni...

[ Szerkesztve ]

"...még egyszerűbben: Olyanra tervezik átszabni a kezelőfelületet, illetve az egérhasználat módját, hogy ha éppen nincs kedved billentyűkkel matatni, akkor se legyél elveszve, de ettől még nem vagy rá kötelezve, hogy csak egérrel játssz."

(#1162) warcat


warcat
veterán

Egyébként farmoláshoz tényleg bejön amit redditen ajánlottak: ha már van egy tűrhető cuccod amit összeraktál mondjuk 160as expedíciókra, lehet pörgős 130as vagy akörüli untainted runokat tolni.Pár perc, nagyjából mindent el is lehet adni egyből vendornak, közben meg pörögnek a projectek a városban.

EA: It's in the crate!

(#1163) reelc válasza MegalodonS (#1159) üzenetére


reelc
veterán

Ja, hát a Buthcher klónra azért ingattam a fejem.

Anno amikor először láttam a Wolcenről egy videót megfogott. Ahogy írtam korábban én nem vagyok egy grafika mániás, láttam hogy szép de ez így kevés lett volna. Egy íjászt láttam aki gurult és Diablo 3-as Multishot, RoV, meg Sentry skillekkel operált.
Na ez kell.
Mert azt nem rovom fel, ha egy játék átvesz máshonnan skilleket, ötleteket.
Sőt, az jó, ha tudják mi a helyzet a piacon, amit átvesznek még utána egyedivé alakíthatják.
Ez rendben van.
A szörnyek nagyrészére is legyintek, pl. pók van kb. minden hasonlóban.
De a Butcher nyúlás?

Nem tetszik a sima hátizsák.
A pálya végi Trade Shrine se egy jó megoldás. Amilyen drop van.
Nekem a Torchlight II-es dolog tetszett, amikor a peted visszaküldhetted eladni a városba a cuccokat, ha nem akartál vissza teleportálni.
Vagy más játékokban, legalább Act végi boss után egy hátizsák, mint értelmes loot, amiért érdemes szenvedni, de semmi.
Legalább a városépítés ne csak a stasht unlockolná, hanem lenne hátizsák opció is, abban is benne lennék.

Nem érzem már azt sem, hogy érdemes fejleszteni a várost.
Az ötlet jó, de csak pár dolog hat rád.
Semmi kényszert nem érzek arra, hogy kellene egy második kari.

Tetszik a pályák moddolási lehetősége!

Olyan érzésem van, mintha nem fejezték volna be kiadás előtt a játékot. Nem a bugokra gondolok, és nem is arra, hogy biztos később akartak tartalmat betenni.

[ Szerkesztve ]

(#1164) _ocsisajt válasza reelc (#1147) üzenetére


_ocsisajt
őstag

Köszi! :B

Nekem is voltak jó karijaim Grim HC-ben, ezért is van elég sok XP-s poti, Merit token meg jó pár cucc a ládában, sőt Lokarr-os gear is ki van/volt farmolva. (Csak HC-n, kb 50-60 után már Lokarral rezeg a léc) :DDD

Egy dolog, ami fárasztó nagyon, hogy az új karival tulajdonképpen kicsit irányítottan "rá vagy kényszerítve", hogy main kampányt csináljad meg, mert úgy lesz elérhető minden kontent. :( Igaz, elég elmenni unlockolni a kieges riftezést act1 után, meg ott a krucizás (level 2X-ig Devot farmolni jó, csak level1 'vévekkel), de akkor is...Jó lenne, ha kampánytól függetlenül lehetne roamolni full a main mapot level1-nél is Merit*** és küldetések nélkül is. Semmi sem tökéletes. :)

***Igazából ugye Merit is csak az ultimate-t nyitja ki, normalon és eliten minden teleport ugye fel van fedezve, de ultimaten, meg MEGINT végig kell járnod... Griminternals map teleport pontok rulez :P Összes srájn, meg fontosabb MC POI-k be vannak rakva, csak végigugrálod őket új karival... :P (csak az meg, olyan "cheat" szagú)

[ Szerkesztve ]

tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)

(#1165) -FreaK- válasza reelc (#1163) üzenetére


-FreaK-
veterán

Elkezdtem én is a játékot nemrég, és a topicot is olvasom tegnap óta. Kb. D1 óta vagyok én is aRPG rajongó, sok nagyobb címet játszottam már azóta is.
Még az elején vagyok csak (27. szint körül, Act2), egyelőre tetszik és leköt a fejlődés és a folyamatos tanulás miatt, de valahogy nem érzem, hogy ez hosszú távon ki fog tartani.
A D3-at is sokat játszottam, ott azért pár évig kitartott a dolog (bár túl sok minden nem volt benne és szintén hamar repetitívvé vált), de aztán konkrétan dühös lettem a fejlesztőkre, hogy ennyire elhanyagolták, és nem raktak bele tartalmat egy idő után. Itt azért talán egy darabig fognak gyártani hozzá tartalmat, azok alapján amit eddig nyilatkoztak. Legalább is reménykedem.

Amit hiányolok nagyon az egy rakat ötlet/tartalom, amit bele lehetne rakni ezekbe a játékokba, de szinte sose rakják (pl. MMO RPG irányba elvinni a dolgot, nagy, nyílt terepekkel, raidekkel, dungeonokkal, de rengeteg mindent ki lehet találni), gondolom úgy kalkulálnak minden ilyen esetben, hogy nem éri meg belefeccölni az időt/energiát, mert nem lesz annyi játékos, hogy kifizetődjön.

off:
Torchlight II-nek nem tudod véletlen, nem lesz folytatása? mintha írtál volna valamit korábban, hogy az eredeti fejlesztőcsapat már nincs meg?

[ Szerkesztve ]

(#1166) _ocsisajt


_ocsisajt
őstag

Kimaradt: Nem beszélve a "rákényszerítésnél" kihagytam azt a tényt, hogy ha akarod használni a "púdereket" (már pedig, AKAROD!), akkor igen is csinálni köll böcsülettel a main kampányt/bountykat... krucival meg shardozással nem nőnek a faction pontok... :U

[ Szerkesztve ]

tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)

(#1167) savior válasza -FreaK- (#1165) üzenetére


savior
őstag

Már készül a Torchlingt 3 (régebbi nevén Torchlight Frontiers).

https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home

(#1168) reelc válasza _ocsisajt (#1164) üzenetére


reelc
veterán

A játék topikjában válaszoltam.
Legyen már valaki TG és tartson rendet! :K

(#1165) -FreaK-: Jó szórakozást!
Ne is mondd, a D3 1 évig nem volt frissítve, emlegettem is őket rendesen a D3 topikban anno.
Ezzel együtt örültem, amikor megtörték a jeget és nagy kegyesen kidobnak 1-1 patchet néha.

Az a raid dolog a Diablo 4-ben várható.
Igazad lehet. Kezdve azzal, hogy a multis rendszerű (nem coop, az nem elég) ARPG-k lehetnek alkalmasak olyan dologra. A Diablo 3 már nem, marad a PoE és a Wolcen. Amiből sokmindent kihagytak megjelenésre, és említettek valami szezonális tartalmat, amit nem lehet tudni mi lesz majd jó sokára. Szóval akár ilyesmi is lehet.

A Torchlight II folytatása a Torchlight III lesz. Nemrég volt valami alfája, keress videókat. Korábban Torchlight Frontiers volt a neve, de állítólag a negatív vélemények miatt szakítottak az új iránnyal és az 1-2-re fog hasonlítani, nem MMO elemes valami lesz.
Igen, írtam, pár éve feloszlatták őket, új gárda csinál folytatást.
Ha jól tudom az egyik ok az volt, hogy olyat akartak csinálni, mint az 1-2. Ez a kiadónak nem tetszett, így egy új csapat csinált valamit... amit most mégis átalakítanak.

[ Szerkesztve ]

(#1170) paltom


paltom
tag

Légióknak nem örülök, előàlhattak volna valami eredetibb ötlettel is, valami MMO félével.

Ryzen 5 3600, RTX 3070

(#1171) -FreaK- válasza paltom (#1170) üzenetére


-FreaK-
veterán

A league az nem légió, hanem Liga :) de amúgy egyet értek, engem pl. marhára nem érdekel, nem verseny futni akarok a játékban, de nyilván van akinek ez tetszik.
Viszont azt írták, hogy ezt kevesebb munka belerakni mint egyéb új tartalmat, ezért ez jön először, mert ez fér még bele a bugfixek mellett.

Elsőnek úgy tervezték, hogy most már elkezdenek kontentet gyártani hozzá, de a felmerült problémák miatt fordítottak a sorrenden, előbb bugfixek, aztán lesz új tartalom.

(#1172) Delávégá válasza paltom (#1170) üzenetére


Delávégá
tag

Akkor egy MMO-t kell keresni.

(#1173) reelc válasza Delávégá (#1172) üzenetére


reelc
veterán

Egyetértek.

Az MMO féle meg mióta eredeti? ;]

Pozitívum:
"The next content patch 1.1.0 will be a league, which means that unique league mechanics will be added in the game along with new content."
Kell valami újdonság bele, mert ez a 4 hónapig hibákat javítunk dolog senkit sem tartana a játék közelében, és vásárlásra sem csábítana. Majd ha alig lesz bugos, meg akciózzák, ugye lehet fellendülés, de valamit kezdeni kell azokkal, akik játszanának. Ha már megvették.

"This is one of our primary objectives: reinforce the testing. We’re now working with an external QA team to improve our testing process, spot issues sooner, and fix them before a new version goes live."
Ezt írtam korábban, akár külsősökkel teszteltetni.

Úgyhogy szerintem jó irányba haladnak.

(#1174) AtHoS


AtHoS
nagyúr

Patch Notes 1.0.10.0 and Wolcen team status

Hát ez elég hosszú lett, lehet olvasgatni

read-only mode on the forum

(#1175) reelc válasza AtHoS (#1174) üzenetére


reelc
veterán

Köszi.
Nem hosszú, csak első ránézésre tűnik annak.

(#1176) AtHoS válasza reelc (#1175) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Elolvasva valóban "csak" néhány dolgot fixáltak viszont azokon többmindent módosítottak, emiatt tűnt első ránézésre hosszúnak.

Amúgy belenyúlhattak a "motor" részbe is, mert most a patch-ot követően kétszer egymásután resetelődött a grafikai beállítás és nem volt DXGI hiba. Fekete maradt a képernyő, alt+tab nyomva tartása mellett kellett kiixelnem a wolcen ablakát, mert tabolni sem lehetett. Péntektől tegnapig nem volt egyetlen crash sem, de most nekiindultam a Paragon szintnek és mindkétszer már az első pályán (másodszorra már a fő BOSS alatti küzdelemnél) jött a VGA reset

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#1177) reelc válasza AtHoS (#1176) üzenetére


reelc
veterán

Jól értem, a szezonos dolog még nincs benne?
Nem akaródzik elindítani. :)

Emlékszem korábban is volt VGA-val kapcsolatos problémád ezzel a játékkal.

(#1178) AtHoS válasza reelc (#1177) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Szezonos résszel nem találkoztam, nem is írtak ilyenről a patchlogban

Jaja, jól emlékszel, de akkor DXGI hibával szállt el a játék, most ez elmaradt, csak fekete képernyővel örvendeztetett meg

read-only mode on the forum

(#1179) AtHoS válasza AtHoS (#1178) üzenetére


AtHoS
nagyúr

A DXGI és fekete képernyős hibák kiküszöbölése végett visszaraktam gyári alap értékekre a VGA-t és úgy néz ki, hogy a Metro Last Light benchmark-kal kitesztelt és Division 2-ben is rendben működő (többi game amivel játszottam nem igazán terheli ennyire a VGA-t) VGA alulfeszeléses beállítás Wolcen alatt elhasal.

Gyári értékekkel egyszer sem volt hiba. Ezen felbuzdulva picit emelgettem az UV beállítások feszültségértékein és (kopp-kopp-kopp) eddig stabilan tudtam folyamatosan játszani a Wolcen-nel. Fene se gondolta, hogy 1,5 óra MetroLL benchmark tesztelést felülmúl terhelésben a Wolcen :Y Nem véletlen mondják, hogy a "tuning" játékok alatt lesz véglegesítve :B

Szóval aki hasonlókat tapasztalt eddig Wolcen-nel, az nézzen utána a VGA beállításoknak, hátha....

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#1181) Rayner


Rayner
őstag

Azért van baj: 7,099 játékban
Főleg, hogy sok 1000 játékos van otthon

(#1182) reelc válasza Rayner (#1181) üzenetére


reelc
veterán

Azzal együtt is, még a PoE ligát nyúzzák, vagy a Diablo 3 szezont. :)
A Wolcenben kevés a tartalom. De beszéltük már ezt.
A Grim Dawn pedig hozza a kb. átlagos számait, amit szokott, amikor nincs új patch.

A Wolcen számait én is szoktam nézni, egy ekkora projekthez képest (értsd: multis szerverekkel, meg akkora csapattal) nagyon gyenge a játékos megtartási aránya.
Szerintem akkor fognak visszatérni az emberek amikor túllesznek a javítós hónapokon, és jön hozzá tartalom, meg a szezon.

[ Szerkesztve ]

(#1183) Rayner


Rayner
őstag

Nekem amúgy kifejezetten tetszik a Wolchen, csak kéne bele több tartalom.
Mondjuk az az én meglátásom, hogy kicsit túl hamar lőtték el lvl187-es riftek contentet, mert ugye újabb tartalom már erről a szintről kell induljon

(#1184) reelc válasza Rayner (#1183) üzenetére


reelc
veterán

Már nem is emlékszem, lvl65 körüli szintet tudok vinni, 12-e óta hozzá se nyúltam, időm lenne, csak kedvem nincs.

(#1185) AtHoS válasza Rayner (#1183) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Nekem kicsit olyannak tűnik a játék, hogy szétnéztek milyen elemekkel rendelkeznek a piacon lévő népszerűbb címek, kiszedegették belőlük az értelmesebb dolgokat, de aztán, hogy még véletlenül se mondják rá, hogy másolták forgattak rajta egyet, kettőt és úgy építették be. Emiatt se nem poe, se nem dió, se nem ..... a végeredmény.
Maga a hangulat az OK, csak a játék hevében jönnek bosszantó hibák, amire eddig nem jutott fejlesztési idő, legalábbis most ezt gondolom, aztán meglátjuk, hogy amire úgy gondolom, hogy hiba, az véletlenül nem-e fícsör :DDD

pl. elnyomnék egy skillt, a castolás közben megütnek, mire fél képernyőt odébbrepül a karakter és megszakad a castolás, aminek az eredménye, hogy a skill nem lép életbe, de a cooldown viszont szépen beindul rajta és lehet várni, hogy lejárjon, mire ismét el lehet lőni a skillt, de ugye eljátszódik a történet újra ;]

Ami még szintén kicsit érdekes számomra, hogy a legendary tárgyak statjai (nem csak az értékek, hanem maga a komplett stat típusa) legtöbb legendary cucc esetében ugyanúgy randomok mint a sárga rare cuccoknál, mindössze annyi a különbség, hogy a legendary tárgyakon nem 4 stat lehet hanem 6. Viszont van pár olyan legendary, amin azért vannak fix stat-ok, tehát ezekkel külön foglalkoztak.
Ebből számomra úgy tűnik, hogy bazira nem volt idő minden tárggyal foglalkozni, csak bedobálták őket, hogy legyen magasabb a számosságuk.

A socket-elés szintén bazira random, ami 3 socketes cuccoknál azért elég vicces tud lenni. Erre rátetéz a catalyst és pajzs még egy lapáttal, mivel ezeken defensive és support socket is lehet. Na ezeken forgasd ki a szükséges kombinációt :Y

Tárgyak eladásánál a gemezettek esetében egy nyikkot sem kérdez biztosan el akarod e passzolni, ráadásul a gem nem növel a cucc értékén

Mage-el kezdtem játszani amivel 78-as szintre jutottam, majd most egy ranged karit indítottam, 47-es szint körül van. Ami kicsit érdekes, hogy a Mage ellenállásai 12ezres magasságban 80%-ot mutatnak, míg az Archer értékei 2000 körül 50%-ot. Lehet nem lineáris a skálázódás vagy karakter szint függvénye? Minden esetre érdekes...

Többször előfordult már, hogy expedíció közben megtelt a batyu és nekiálltam szortírozni. ALT+bal klikkel ugye kidobja a földre a tárgyat, de ha ilyenkor az inventory által kitakart területen lévő kiesett tárgy fölött van a kurzor, akkor a kidobás közben odasasszézik és felveszi a földön lévő tárgyat :F

Párszor előfordult (szerencsére tényleg csak 2-3 alkalommal), hogy expedíció valamelyik szintjének kezdésére bedobta a karaktert egy szörnykupac közepébe. Ez minden alkalommal egy zsákutca volt, ami egy körgyűrűben végződik.

read-only mode on the forum

(#1186) AtHoS válasza AtHoS (#1185) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Na még az is feltűnt most mikor Archer-rel megyek, egy expedíció alatt esik 8-10 mage skill + 4-5 warrior és 2-3 Archer skill. Hát ez nem igazán logikus :DDD

read-only mode on the forum

(#1187) AtHoS


AtHoS
nagyúr

Kis pálya anomália: Shrine of Greed által dobott ládák bezártak a sarokba, emiatt menübe kellett menekülni az expedíció utolsó pályáján :B

read-only mode on the forum

(#1188) triluan


triluan
tag

Aether jumppal vagy valami hasonlóval se sikerült kijönni?

(#1189) AtHoS válasza triluan (#1188) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Nem tanultam meg "csak" az Archer skilleket ill. a bleeding edge buildhoz szükséges 2 Warrior skillt (többi skill megy ládába, majd ha elfogy a hely másik két kaszttal veszem fel...bár lehet minden skillet meg kellene tanulni mindegyik karakterrel :B ) és batyuban sem volt éppen ilyen skill, szóval tényleg nem tudtam kimozdulni onnan

read-only mode on the forum

(#1190) AtHoS


AtHoS
nagyúr

Nekiálltam cuccos karikhoz pakolni a ládában lévő és egyelőre haszontalan legeket, aztán szembesültem azzal, hogy max 6 karaktert enged online módban létrehozni :F (offline-t nem próbáltam)

Az is feltűnt pakolászás közben, hogy Unique cuccokból max. 40-es szintigényűek estek csak, melyek jelen állapotban inkább kezdő karaktereknek szintezéshez passzolnak.

read-only mode on the forum

(#1191) Flash Gordon válasza AtHoS (#1190) üzenetére


Flash Gordon
senior tag

Nem érdemes válogatás nélkül leget gyűjteni, mert többnyire a karidnak igazán megfelelőt sima sárgából uppgradelve kell gyártani, ami relatíve gyorsan összejön, ha az endgame városos fejlesztősdiben kihúzod a black marketet.

"...még egyszerűbben: Olyanra tervezik átszabni a kezelőfelületet, illetve az egérhasználat módját, hogy ha éppen nincs kedved billentyűkkel matatni, akkor se legyél elveszve, de ettől még nem vagy rá kötelezve, hogy csak egérrel játssz."

(#1192) AtHoS válasza Flash Gordon (#1191) üzenetére


AtHoS
nagyúr

"sárgából uppgradelve kell gyártani"

Hmmm...lehet sárgából leget gyártani?
Statok tartománya legen és sárgán ugyanaz?

Utána kellene olvasnom a dolgoknak valami értelmes oldalon :F

szerk.
Azt észrevettem, hogy legen 6 stat lehet, míg sárgán max 4

[ Szerkesztve ]

read-only mode on the forum

(#1193) reelc válasza AtHoS (#1192) üzenetére


reelc
veterán

Úgy látom ez a Wiki oldal.

(#1194) AtHoS válasza reelc (#1193) üzenetére


AtHoS
nagyúr

No találtam egy francia nyelvű craft ismertetőt [link] fordítással azért olvasható

Amit sikerült felfognom, hogy 5 csillagra kell javítani a sárga cucc minőségét (jelenlegi játékbeli bug miatt), majd innen növelve a ritkaságát lesz belőle legendary, persze ha volt 30,000 affinities a tarsolyban

Szóval esik egy sárga, amin jó a 4 tulajdonság (vagy forgatjuk magunknak), megnöveljük a minőségét 5 csillagosra (ezzel a tulajdonságok értékei növelődni fognak), gyártunk belőle legendary-t......és.....reménykedünk, hogy a maradék 2 helyre jó tulajdonság kerül, különben ugrott a sok "nyersanyag"

Mondjuk arra nem tér ki az írás, hogy a maradék 2 tulajdonság hogyan kerül rá a tárgyra, de feltételezem, hogy reagenssel kell kézileg felrakni rá. Ha gemezhető a cucc, akkor lehet irányítani mit is szeretnénk aztán fegyónál és vértnél a lehetséges 2-3 közül kerül rá valamelyik tulajdonság, míg ékszereknél azért sokkal több lehetőségből fog a random választani.

Szóval ha nagy szerencsénk van talán kerül értelmes tulajdonság így a cuccra

read-only mode on the forum

(#1195) Hokunda válasza Flash Gordon (#1191) üzenetére


Hokunda
aktív tag

Épp e témában akartam kérdezni.

Miképp valósul ez meg?

(Megcsináltam már, a kérdés az, hogy a 100k arany+10k productivity érne is valamit)

Íjász karakternek találtam 1 elfogadható - jót azt nem, ez a játék azt eddig nem dobott master 112-ig - íjat, 3 csillag, ment a dark marketbe először az item qualityre, az tiszta sor volt, hogy itt csak hangyányit boostolja az alap implicitet, nem vártam tőle sokat. Utána már 5 csillagosan áttettem a raritybe (45-69 frost + 40-61 fire dmge volt + a physical, meg life leech) Gondoltam azért itt már lényegi változást kap a fegyver. Erre?

Ugyanaz a lófasz dmg maradt mint eddig! Egyik érték sem változott kapott egy +rage/hitet meg alliment scoret.

Szóval van ennek értelme hosszabb távon vagy ezekből a vackokból soha nem lesz értékelhető eszköz? (csatlakozva az előttem szólóhoz lvl 70-en lvl 40-es uniqeot dobál)

A játék meg így már lassú. 20 perc minimum a 3 szint- úgy hogy teleteszik ugyanazzal az unalomig ismert bossal csak + néhány millió hpvel többért.

[ Szerkesztve ]

(#1196) reelc


reelc
veterán

Most így másfél hónaposan a Wolcen játékosszáma a földbe állt.
Kezdetben a PoE legjobb Steames számait ostromolta, ma ott tart, hogy kb. a Grim Dawn számait hozza. 6412 fő a mai csúcs. Egy hónapja 43e fő volt, ami már visszaesés volt.
Persze majdnem 2 hete rajtolt a PoE liga és a Diablo 3 szezon is.
A rossz startról, hibákról beszéltünk sokat, most csak erre voltam kíváncsi, hogyan áll.
A Steam szerint 2 hete el sem indítottam.

Drukkolok nekik, hogy feltudjanak állni innen. De nem lesz egyszerű.

(#1197) shotika válasza reelc (#1196) üzenetére


shotika
őstag

Hát, nem csodálom. Már én is be tudom a kezdeti lelkesedésem annak, hogy már nagyon vágytam egy új címre ilyen kategóriában. Aztán egyszer csak beleuntam.
Egyszerűen nem ad akkora többletet, hogy kiváltsa nálam a Diablo 3-at. Túl nagy falat volt ez nekik, ennyi - de szurkolok nekik, hogy a következő címük jó legyen.

Abban egyébként maximálisan egyetértek, hogy nem lesz könnyű innen felállniuk. Talán nem is fognak - és nem a játék jelenlegi állapota miatt, hanem a bizalom.
Őszintén, ha ennyi év munkával ezt mutatták fel, mit várhatunk pár hónap alatt? Még a Blizzardnak is sok hónapnyi, ha nem évnyi munkájába került, hogy átdolgozza a Diablo 3-at, és ott ráadásul a játék magja, a lore, a karakterek, a skillek már akkor jól ki voltak dolgozva. Itt meg olyan alapszintű problémák vannak, amiről már nincs is mit beszélni.
Maximum toldozgatás-foltozgatás lesz, de az is csak azért, hogy akik megvették, jobb szájízzel emlékezzenek rá.

[ Szerkesztve ]

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#1198) Delávégá válasza shotika (#1197) üzenetére


Delávégá
tag

Azért, hogy pár skill használható legyen a D3-ban éveket kellett várni és még így se mind az.

(#1199) mr.perfect válasza shotika (#1197) üzenetére


mr.perfect
tag

De miért is kéne innen felállniuk? ez alapvetően nem egy online játék, tehát nincs havi díj, szóval aki már fizetett érte az a cég szempontjából tök mindegy hogy játtszik vagy nem.. sőt jobb ha online nem játtszik mert az plusz erőforrást igényel a cég részéről. szerintem ez már eddig is jó üzlet volt.. jöhet a következő cím..

[ Szerkesztve ]

az élet egy elég szar játék de kurva jó a grafikája...

(#1200) Hokunda válasza shotika (#1197) üzenetére


Hokunda
aktív tag

Nem védve a stúdiót - a játékuk maga a középszerűség - de bizalomvesztésről regélni, majd megemlíteni a Diablo3-at meg a Blizzardot azért kicsit vicces! A 2 után leraktak egy digitális környezetszennyezést, majd az Immortalt majd a Reforgeot, a 4-et 5 euroért kéne árulniuk, ha a bizalom szerepet játszana a játékiparban!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.