Nekem kicsit olyannak tűnik a játék, hogy szétnéztek milyen elemekkel rendelkeznek a piacon lévő népszerűbb címek, kiszedegették belőlük az értelmesebb dolgokat, de aztán, hogy még véletlenül se mondják rá, hogy másolták forgattak rajta egyet, kettőt és úgy építették be. Emiatt se nem poe, se nem dió, se nem ..... a végeredmény.
Maga a hangulat az OK, csak a játék hevében jönnek bosszantó hibák, amire eddig nem jutott fejlesztési idő, legalábbis most ezt gondolom, aztán meglátjuk, hogy amire úgy gondolom, hogy hiba, az véletlenül nem-e fícsör
pl. elnyomnék egy skillt, a castolás közben megütnek, mire fél képernyőt odébbrepül a karakter és megszakad a castolás, aminek az eredménye, hogy a skill nem lép életbe, de a cooldown viszont szépen beindul rajta és lehet várni, hogy lejárjon, mire ismét el lehet lőni a skillt, de ugye eljátszódik a történet újra
Ami még szintén kicsit érdekes számomra, hogy a legendary tárgyak statjai (nem csak az értékek, hanem maga a komplett stat típusa) legtöbb legendary cucc esetében ugyanúgy randomok mint a sárga rare cuccoknál, mindössze annyi a különbség, hogy a legendary tárgyakon nem 4 stat lehet hanem 6. Viszont van pár olyan legendary, amin azért vannak fix stat-ok, tehát ezekkel külön foglalkoztak.
Ebből számomra úgy tűnik, hogy bazira nem volt idő minden tárggyal foglalkozni, csak bedobálták őket, hogy legyen magasabb a számosságuk.
A socket-elés szintén bazira random, ami 3 socketes cuccoknál azért elég vicces tud lenni. Erre rátetéz a catalyst és pajzs még egy lapáttal, mivel ezeken defensive és support socket is lehet. Na ezeken forgasd ki a szükséges kombinációt
Tárgyak eladásánál a gemezettek esetében egy nyikkot sem kérdez biztosan el akarod e passzolni, ráadásul a gem nem növel a cucc értékén
Mage-el kezdtem játszani amivel 78-as szintre jutottam, majd most egy ranged karit indítottam, 47-es szint körül van. Ami kicsit érdekes, hogy a Mage ellenállásai 12ezres magasságban 80%-ot mutatnak, míg az Archer értékei 2000 körül 50%-ot. Lehet nem lineáris a skálázódás vagy karakter szint függvénye? Minden esetre érdekes...
Többször előfordult már, hogy expedíció közben megtelt a batyu és nekiálltam szortírozni. ALT+bal klikkel ugye kidobja a földre a tárgyat, de ha ilyenkor az inventory által kitakart területen lévő kiesett tárgy fölött van a kurzor, akkor a kidobás közben odasasszézik és felveszi a földön lévő tárgyat
Párszor előfordult (szerencsére tényleg csak 2-3 alkalommal), hogy expedíció valamelyik szintjének kezdésére bedobta a karaktert egy szörnykupac közepébe. Ez minden alkalommal egy zsákutca volt, ami egy körgyűrűben végződik.
read-only mode on the forum