Igen, azt feltételezem, hogy a Tencent után bővültek ész nélkül.
De az ugye megvan, hogy indie stúdió? Ami azt jelenti, hogy nem többszáz ember, ahhoz fogható büdzsével, és nem AAA játékot csinálnak.
Azt olvastad amit a Grim Dawnos ember írt? A Cratetől összesen 9 ember dolgozott valaha a Grim Dawnon? Azt, hogy ne képzelje magát az ember Blizzardnak, ha nincs tőkéje hozzá?
Ebben biztos vagyok: ha olyan embermennyiség lett volna, mint te szeretnél, akkor 60 EUR-os árcímke lenne (vagy fentebb, szóval AAA árszabás egy indie játéknak) és vagy nem kozmetikai mikrotranzakció lenne, vagy season pass vagy valami, és megjelenéskor 2 fizetős DLC, mert kell gyorsan vissza a pénz a sok ember miatt.
(#804) BoneDragon: Őszintén. Tudom, kicsit hiányos, akkor annyit tudtam összeszedni. Se Darkstone, se X-Men Legends és társai, se Deathspank, stb.
Régebbi poszt, értelemszerűen nincs upgradelve.
Nem a mennyiség a gond, hanem a minőség.
Jópár tavalyi megjelenést se nagyon emlegetett senki sem játékos topikokban, de nem ok nélkül.
Azalapján amit írtál, The Incredible Adventures of Van Helsing 2 (2014) - ennek az év ARPGjének kellett volna lennie egyedüli indulóként, de nem jött össze.
[ Szerkesztve ]