Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#651) Har_melin válasza Callisto (#650) üzenetére


Har_melin
addikt

Igen, tudom. És? Én ha elvállalok egy munkát, akkor a kutya nem kérdezi meg, hogy na jó, de biztosan meg fogok ebből élni? terveztek egy játékot, kialakítottak hozzá egy árat. Ők, nem én. Ismerve a jutalékokat, ismerve a költségeiket.

Ezek után az egyik mentegetés az, hogy jajistenem, honnan gondolták volna, hogy ennyi játékos (=> ennyivel nagyobb bevétel) lesz, a másik meg az, hogy szegény nyomorgók, hát miből lenne pénz egy felkészült indulásra. El kellene dönteni, hogy melyikért kellene sajnálni őket, a kettő együtt nem megy.

Védd a fákat - egyél hódot!

(#652) Callisto válasza Har_melin (#651) üzenetére


Callisto
őstag

Nem arról van szó, hogy sajnálni kell vagy nem, hanem arról, hogy nem kéne ostobának lenni és baromságokat beszélni. Mint ismét teszed, mert a jelen helyzetnek semmi köze ahhoz, hogy egy fals bevételről beszéltél.
Másrészt a nagy stúdiók várt online játékai sem mennek többnyire 1-2 napig rendesen. Első napon kb. hasonlóan mennek, mint most ez. Egyszerűen azért, mert az online rész az ilyen. Nem lehet felkészülni a kódban rejlő csak nagy terhelésnél előbújó hibáira. Vannak nagy stúdiók, akik stressztesztet is csinálnak release előtt. Majd jön a release és ugyanúgy beszarik. Nem lehet. Akinek elsőre meg csont nélkül az vagy szerencsés, vagy már bizonyított, kipróbált kódot használnak.

"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

(#653) shotika válasza Har_melin (#649) üzenetére


shotika
őstag

Nézz be az Apex topicba, az egy EA jatek, mondjuk a megjelenes utani elso 100 kommentet.
Azok a hibak a mai napig benne vannak.
De az aktualis cod is szinte minden evben megjeleneskor ugyanazokkal a netes hibakkal van tele.

Megértem hogy egyesek duhosek, de majd megcsinaljak a sracok - ezt most benyalták, majd tanulnak belole.

Raadasul megint az van, amit emlitettem multkor, bar az talan a w3reforge topicban volt, hogy a negativ elmenyt mindenki erosebbnek iteli meg mint a pozitivat. Pedig a hibak ellenere, en ugy gondolom, ez egy kva jo jatek lett.

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#654) vampire17


vampire17
addikt

Azert nem kell meg emiatt lehuzni a jatekot. Emlekszem mi volt pl az Ark indulasanal, aztan nezzetek meg, evek ota a top10 ben van a jatekosszamaval.

(#655) Har_melin válasza shotika (#653) üzenetére


Har_melin
addikt

Nekem semmilyen negatív élményem nincs, egy hangot nem mondtam a játékra. A fejlesztőkről beszéltem és arról, hogy ha egy új cég be akar törni a piacra, akkor ilyen végtelenül amatőr hibákat nem követhet el. Erősen kétlem, hogy a CoD mondjuk meg tudná őrizni a piaci szerepét, ha az új játék a kiadás után két napig gyakorlatilag hozzáférhetetlen lenne és csak "dolgozunk rajta" üzeneteket nyomnának. Pedig az egy bejáratott, tőkeerős franchise, évtizedek alatt rászoktatott rajongóbázissal.

Fölösleges mentegetni, hogy de hát mások is szart csinálnak, mert a szarokkal nem játszanak az emberek. Amit az elmúlt 48 órában mutattak az arra utal nálam, hogy nem igazán tudják, mekkora a baj és hogyan kellene orvosolni. Kiforrhatja magát? persze. Bár van aki szerint borzasztóan sajnálni kellene őket anyagilag, ebből az indulásból úgy néz ki, hogy a vártnál nagyobb pénz jött be és valószínűleg nem kell majd visszafizetniük. lehet, hogy ez elég lesz egy második esélyre.

Védd a fákat - egyél hódot!

(#656) Har_melin


Har_melin
addikt

Még annyi, hogy a twitchből ítélve offline lehet vele játszani - vagy nem kell hozzá a szerver csak a steam hitelesítés, vagy kell, de ennyit már életre tudtak lehelni.

Védd a fákat - egyél hódot!

(#657) shotika válasza Har_melin (#655) üzenetére


shotika
őstag

Szerintem mindössze annyi történt (valaki már asszem fel is vetette), hogy sokkal nagyobb az igény egy jó izometrikus ARPG-re, mint azt bárki hitte volna. Persze voltak itt is olyanok akik már ezt felvetették, de erre szerintem se én, se te, se ők, se senki nem számított. Ezt még szakemberekkel együtt is nehéz előre megjósolni, nem hogy egy garázscégnek.
Ez az egyik, a másik pedig hogy, és most gonoszan fog hangzani, de könnyű úgy "okosnak" lenni miután megtörtént.
(kis off: még az én szakmámban is ugyanilyen borzasztó nehéz, az egyik évben senki nem vesz 43"-as drága, komoly tv-ket, ezért következő évre visszaveszik a tervezett darabszámot, de jön az aktuális negyedév, és hirtelen a "semmiből" mindenki ezeket kezdi el keresni. És tegyük hozzá, hiába mondom azt, hogy érdemes befektetni ebbe vagy abba, ha adott esetben nem az én felelősségemet terheli egy döntés súlya - kicsit ugyan távolinak tűnhet a hasonlítás, de a célnak megfelel. A Call of Dutyk viszont, hiába fogynak mindig durván, ott már egész más tényezők vannak, ha a 2018-as részből eladtak mondjuk 15 milliót, a következőből meg "csak" 12 milliót, az nekünk ugyan nem bukás, de nekik az, mert nem ezt kalkulálták. Még a betonbiztos évenkénti megjelenések esetében sem lehet előre látni, hogy épp mit ennének meg szívesen az emberek. A COD esetében nem a piacvezetői pozicíó megtartása az egyetlen ami fontos (nincs is ellenfele ezen a téren), hanem a folyamatos bevétel növekedés, és hát abban sokszor mellélőttek már.

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#658) shotika válasza Har_melin (#656) üzenetére


shotika
őstag

Az offline nálam eddig is ment :)

Egyelőre Steamen a fogadtatás "többnyire pozitív", és azért a számok néha többet mondanak, mint a hangos, de "kisebb" ellentábor. Most nem mennék abba bele, hogy ez az érték hogy változott a hónapok alatt, de ha ilyen egyöntetű utálat lenne a játék iránt, akkor tudjuk milyen tud lenni az internet népe, ha utál valamit :D

[ Szerkesztve ]

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#659) Kasya


Kasya
nagyúr

Online jó már?
Ki milyen offline karit épített eddig?

(#660) Hrigh_77 válasza Kasya (#659) üzenetére


Hrigh_77
tag

We can already share with you that the servers will not come back Online before tomorrow 12 PM UTC. We will keep you informed if anything changes. Thank you for your patience and understanding.

Csigazabálóék nem dolgoznak a hétvégén, megy a maszatolás...

(#661) reelc válasza Hrigh_77 (#660) üzenetére


reelc
veterán

Épp most akartam linkelni.
Kb. az egész hétvégét buktuk. :(

és (#657) shotika:
Erre újra azt tudom mondani, idióták, miért nem hét elejére volt tervezve a launch az esetlegesen felmerülő problémák miatt? Erre nincs mentség.
Legalább mások eddigi hibáiból ezt az egyet megtanulhatták volna!

[ Szerkesztve ]

(#662) reelc válasza reelc (#661) üzenetére


reelc
veterán

Az offline mód akkor sem érdekel, mert az elért eredményt nem lehet onlinera átvinni az eddigi infók szerint.
Másrészt épp ezért nem hiszem, hogy pár napon belül újrakezdeném emiatt a sztorit.

(#658) shotika: Nézz picit mögé.
8 órája ezt írtam: "A Steames Többnyire Pozitívról Vegyesre (69% Pozitív) váltott az elmúlt 30 nap értékelése. Mindez az elmúlt 2 napban.
Ez ugye a "Minden értékelést" is rántja lefele, 72% Többnyire Pozitív jelenleg."

Most: Vegyes (66% Pozitív) az elmúlt 30 nap értékelése. 10442 ember. Egykilencede kb. az össz. játékosnak ami max. volt, nem mondanám kisebbségnek. Mert nem mindenki nyilvánít amúgy se véleményt.
Főleg, hogy kb. a megjelenés híre után ment egyáltalán Többnyire Pozitívra, előtte a béka segge alatt volt.
A Minden értékelést is rántja lefele, 70% Többnyire Pozitív jelenleg. Kicsit még zuhan és átmegy Vegyesbe.

[ Szerkesztve ]

(#663) Daelion válasza Kasya (#659) üzenetére


Daelion
őstag

Most vagyok lvl 26 ACT 2-be valahol,full ranged karit csinálok Bow/Pistol,attol függ miből van jobb éppen.
Ebbe viszont sikerült bele futnom:
[link]

Tegnap este jutottam ide ACT 2-be és mondom jó elég volt megyek aludni,reggel akarok játszani és az fogadott hogy full resetelte a sztorimat a játék de a karim ugyan úgy meg volt azon a szinten,stb ahogy hagytam.
Google aztán látom,hogy ez egy létező bug ami offline és online is előfordul csak offfline az volt a szerencsém,hogy meg tudtam 'javítani' a karakter file piszkálásával.

Nem tudtam volna megcsinálni lehet hagytam is volna a fenébe. :(((

Ezt leszámítva 1 dolog 'bug' van ami kezd irritálni,valami oknál fogva alig bírom felvenni a itemeket amik esnek,van hogy 5-10x ra kell kattintanom mire hajlandó felvenni a földről..
Nem tudom,hogy ez most alapjáraton bugos vagy az UltraWide felbontás nem tetszik neki de ez az első ARPG amibe ilyet tapasztalok.
'eleve fájnak az ujjaim/ízületek a melóm miatt ez most pláne jól esik..'

[ Szerkesztve ]

(#664) reelc válasza Daelion (#663) üzenetére


reelc
veterán

Amikor tudtam játszani egy buggal találkoztam.
Barlangban a denevérek vagy mik egy része halhatatlan volt. Nem sebeztem őket, ők engem igen.

(#665) shotika válasza reelc (#662) üzenetére


shotika
őstag

Mindig picit félve megyek bele a statisztika elemzésbe, mert az én szakmámban egy fegyver.

"Mert nem mindenki nyilvánít amúgy se véleményt."' Na igen, főleg azok nem akiknek igazán bejön. Mert azok játszanak :D
"Főleg, hogy kb. a megjelenés híre után ment egyáltalán Többnyire Pozitívra, előtte a béka segge alatt volt." Ez azt is mutathatja, hogy az általad is képviselt "jó lenne valami info" másnak is bökte a csőrét, aztán egyesek, vagy sokan lehúzták.

65ezren nyomják épp, a 3.5 fél millióból akik eddig tolták, ebből 17 ezren szavaztak. Azt is mutatja a statisztika, hogy mennyien tojnak a visszajelzésekre, és inkább játszanak.

Nade, mindenesetre a készítők reagáltak, hogy dolgoznak a javításokon, ennél többet nem hiszem, hogy tehetnénk - végül is az egyfajta kommunikáció, hogy keveset kommunikálnak, mert inkább dolgoznak. Az nagyon végletes, hogy egyesek 1 nappal a játék megjelenése után már refundot kérnek.

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#666) Daelion válasza reelc (#664) üzenetére


Daelion
őstag

Ja igen abba én is bele futottam,nem tudtam őket konkrétan ki targetelni és csak úgy tudtam megölni őket ha vmi AOE skillt használtam.

(#665) shotika

Én is olyan vagyok aki szinte soha nem nyilvánít véleményt semmilyen 'hivatalos' oldalon,lényegtelen hogy negatív vagy pozitív.
Egyszerűen nem érdekel,hogy foglalkozzam vele.
Ezt a like/dislike dolgot se értettem soha sehol és ha lehet kerülöm is. :)

[ Szerkesztve ]

(#667) shotika válasza reelc (#664) üzenetére


shotika
őstag

Halhatatlan denevérek nálam is voltak :D De érdekes mód, csak bizonyos képességekre voltak halhatatlanok.

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#668) shotika


shotika
őstag

Elég fun, amikor egy necromancert állítunk a saját oldalunkra :D

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#669) BoneDragon válasza reelc (#664) üzenetére


BoneDragon
veterán

Redditen valami hitbox bugról olvastam.

(#670) reelc válasza shotika (#665) üzenetére


reelc
veterán

"3.5 fél millióból akik eddig tolták" ezt honnan veszed?
A Steamspy szerint: 500,000 - 1,000,000 Játék birtokosai. Szóval elvileg az össz. Steamen beaktivált példány ebben az intervallumban mozog. Nincs szó milliókról.
Azt se feledd el, hogy gondolom aki egyszer negatívat nyomott, nem viheti később pozitívra.
Márpedig az alfa verziónál sokan levitték, onnan tört fel, ahogy írtam.

Nem szoktam likeolni se dolgokat.
A Grim Dawnban majdnem 1800 órám van, és nem nyomtam neki egy pozitívot... nem vagyok az a fajta aki ilyesmivel foglalkozik. A pénztárcámmal és a beleölt órákkal mondtam véleményt elsősorban.
Ami játékkal elégedetlen voltam, arra se nyomtam negatívot. Nem foglalkozom vele tovább.

[ Szerkesztve ]

(#671) Peppo válasza reelc (#664) üzenetére


Peppo
őstag

Azokat mondjuk k. nehéz eltalálni, mert annyira kicsi az a rész, amit be kell célozni, hogy én inkább valami area sebzéssel intézem el őket. Abba eddig mind beledöglött. :D

Nálam eddig csak egy bug jött elő, az egyik már aktivált waypointot kikapcsolta a játék, nem tudom használni. És persze pont egy olyat, ahova majd el kell még menni. Bár ha holnap tényleg menni fog az online, akkor nem vacakolok vele, kezdek inkább ott egy újat. Annyira még nem haladtam előre, hogy nagyon zavarjon a dolog.

(#672) reelc válasza Peppo (#671) üzenetére


reelc
veterán

Eltaláltam azokat is, hidd el. D3 multishot szerű skill sebezte volna őket, mint a halandó társaikat. :) Ahhoz nem kell pontos célzás.
A Waypontokról nem tudok mit mondani.
Tegnap a hotfix előtt hagytam abba, azóta nem jutottam be többet online. Ennyire jutottam a csütörtöki megjelenés óta, egy kis péntek délutáni játékig.
Fentebb leírtam miért nem akarok offline menni.

[ Szerkesztve ]

(#673) Peppo válasza reelc (#672) üzenetére


Peppo
őstag

Én is így vagyok vele. Direkt nem sietek ezzel a karival, inkább csak tanulom a játékot, próbálok valami buildet kitalálni, aztán élesben majd azt tolni.

Kampányt mindenképp egyedül kell letolni, vagy lehet partiban is, mint a Diabloban lehetett?

(#674) reelc válasza Peppo (#673) üzenetére


reelc
veterán

Nem tudom, de én a sztorit biztosan egyedül tolnám. Ha partys vagy, lesz még rá idő. Meg majd szerver is. :)
Meg az endgame nyilván kevesebb idő és jó loot, szóval jobban meg is érné így, mint a sztori.

Öreg vagyok, nem fogok változtatni, a Diablo 1 óta így tolom:
1 távolsági kari. Nem érdekel, harcos, semmi. Vele végigviszem legalább az alap fokozaton a sztorit (jó esetben van ilyen jó a játék). Ha jó játék, akkor a többin is, max. lvl szintű kari lesz, közben rakok el cuccot a többinek is.
Majd indítok egy nem távolságit.
A lényeg az, hogy nem állok le a játék legelején, hogy az íjász vagy a barbár a jobb, próbálgatni, egyértelmű először mivel megyek.
A multi nem igazán érdekel.
Nem lenne semmi problémám az offline móddal, ha utána on-ba lehetne kapcsolni. Megértem, hogy csalás miatt nem lehet, de akkor is.

Jó lenne infó róla, hogy pontosan mit veszít az offlineos?
A partyzást, majd a szezonális dolgokat? Vagy már a mostani endgameben hátrányt szenvedne (nem unlockolható minden)?
Közölték ezt egyáltalán?
Hirtelen ennyit találtam.

(#675) shotika: Mutasd.
Nem tudom, hogy jön ki neked az a szám.

[ Szerkesztve ]

(#675) shotika válasza reelc (#670) üzenetére


shotika
őstag

"3.5 fél millióból akik eddig tolták" ezt honnan veszed?"

Steamchart

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#676) Peppo válasza reelc (#674) üzenetére


Peppo
őstag

Eddig minden ilyen játékot egyedül toltam végig első alkalommal, de most pont lenne hozzá kedvem, és lenne is kivel. Szóval ha van lehetőség, megnézzük partiban.

Én is mindig ranged karakterrel kezdem, és az esetek többségében annál is maradok. Most is csak annyi volt a kérdés, hogy ranger vagy mage, végül az utóbbinál maradtam. Bétában is nagyon bejött, és azóta (remélem) finomítottak rajta. De hát mage és mage között is van különbség. Ahogy a passzív skilleket néztem, eléggé sok irányba el lehet vele menni. Aztán az sem mindegy, mire tesszük a stat pontokat. Ezek próbálgatására pont jó volt ez az offline mód, de azért most már kezdeném élesben is. Remélem, holnap délben tényleg beindul a móka! Ellenkező esetben takarítással töltöm a napot, amihez nagyon nincs kedvem.

[ Szerkesztve ]

(#677) Kasya válasza Daelion (#663) üzenetére


Kasya
nagyúr

Ezt mas irta itt korabban, aki vegigvitte offline. Ugy latszik, akkor erre szamitani kell. Most tartok Act 1 vegen. Leirnad esetleg, hogy mit kell hozza piszkalni?

A loot problemat mas is irta Redditen. Szerintem varhato arra is majd javitas.

A deneverre mar meme is kerekedett :D

Lehet, ha nem huztak volna ennyire vegso tartalmat, elobb kaptak volna visszajelzest a hibakra. Vagy egy ket nappal elobb beengedhettek volna az elovasarlokat a hivatalos startnal, hogy ne legyen ilyen gond.

[ Szerkesztve ]

(#678) Kasya válasza Kasya (#677) üzenetére


Kasya
nagyúr

Megtalaltam a profilt es a szerkesztest. Mar ertem, hogy miert nem lehet offline karit online hasznalni...

(#679) Har_melin válasza shotika (#675) üzenetére


Har_melin
addikt

Azon hogy jön ki neked?

"végül is az egyfajta kommunikáció, hogy keveset kommunikálnak, mert inkább dolgoznak." - rémesen elmaradott helyeken olyan alpári módon működik az ilyen, hogy van programozó, fejlesztő, aki a kódot buzerálja, és van egy ún. marketinges, aki kommunikál. Főleg akkor, hogy ha szar van. Főleg akkor, ha nemzetközi release-t csinálnak.

[ Szerkesztve ]

Védd a fákat - egyél hódot!

(#680) Daelion válasza Kasya (#677) üzenetére


Daelion
őstag

Én ezt csináltam:
solution :
Go to : C:\Users\xxxx\Saved Games\wolcen\savegames\characters
Open XXXX.json 'ez a karaktered nevű file,sima szövegszerkesztő jó hozzá'

Go to :
"Progression": {
"LastPlayed": {
"QuestId": "INTRO_Quest1",
"StepId": 1
Change INTRO_Quest1 with "ACT2_Quest1"
the 1 can be changed, test to see how many quest you had made by changing the number

Illetve van még 1 sor ez alatt amibe ugyan így benne van ez és én azt is kicseréltem biztos ami biztos alapon.
A sor végén 1-es az cserélhető 'Quest2,stb',addig próbáltam amíg nem találtam meg azt ahol tartott a kari mielőtt elveszett az elmentés.

Nem feltétlen fogsz ebbe bele futni csak én pont rossz helyen mentettem és léptem ki a játékból és ott volt bugos 'tipikus :U '.

[ Szerkesztve ]

(#681) reelc


reelc
veterán

Úgy látom elég sok streamer töltött föl videót a játékról.
Nagy durranás, senki sem akar lemaradni.
Persze főleg azok, akik ARPG-kkel foglalkoznak.

(#662) reelc: Lement Vegyesbe az értékelés. 2-2%-ot zuhant a 30 napos és az összesített is. 2 óra alatt.

[ Szerkesztve ]

(#682) Kasya válasza Daelion (#680) üzenetére


Kasya
nagyúr

:R
Most leptem Act 2-be. Hatha kelleni fog (vagy masnak).

(#683) AtHoS válasza Kasya (#682) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Elvileg ez a bug már nem él [link] mivel 1.0.2.0 talán már a verzió

"A hotfix(1.0.1.0 ER) was applied yesterday evening to resolve most of the quest progression loss for online and offline characters. We will push an additional safeguards this evening to prevent the issue from happening again, and we will keep monitoring the situation"

read-only mode on the forum

(#684) Ellia


Ellia
addikt

Tegnap végül belevágtam Offline a játékba, miután írták, hogy bizonytalan ideig nem lesznek szerverek.

Launch után egészen act I bossig tudtam online játszani. A boss így elsőre elég pain in da ass volt, meg persze a kari fejlesztés sem ment a legjobb irányba :D (dagger+pisztoly és DoT-ra támaszkodva), második próbálkozás után crasheltem is, de hagytam is abba ott.

Szóval mint írtam váltottam ofline-ra, itt szépen megy, nagyjából act II közepéig vittem el, gamebreaking buggal nem találkoztam viszont rengeteg apróval igen. Itt mage-et kezdtem, nagyon bejön a mágia itt, jó vele játszani.

Szerintem kipörgetem a játékot, ránézek az endgame-re és utána várok 1-2 patchet amivel a dolgokat elkezdik rendbe rakni, mert van mit.

Remélem a server gondok nem nyomják rá a bélyeget a játékra, de megjegyzem egy stress test lehet kellett volna.

(#685) _ocsisajt válasza reelc (#661) üzenetére


_ocsisajt
őstag

Na ez nagyon bosszantó, jah :(

Czimborámmal nagyon megszívtuk, mert direkt erre időzítettük az 1-2 havonta megrendezendő "hétvégi offunkat", ami annyit szokott takarni, hogy vagy én megyek hozzá (Zugló), vagy ő jön hozzám (Agárd) egy szombat-vasárnapos sessionre. Most ő jött le hozzám. Ilyenkor lehozza a gépet, főzünk valamit és ívunk, mint a halak plusz ugye koczkulás orr-vérzésig. :DDD Direkt a Wolcenre gyúrtunk. :O
Hétköznap sokkal nehezebb, max este szoktunk későn tolni online, amikor már a család nála alszik. :)
(Megy a küzdés nála, hogy a gyerek feküdjön le, gondolom itt sokaknak ismerős :D )

Szóval... Jó lett volna. :(

tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)

(#686) reelc válasza _ocsisajt (#685) üzenetére


reelc
veterán

Idealis esetben a helyükben már most kijelölnék heti egy hétköznapot amikor karbantartás lesz. Az adott régiónak megfelelő időpontban, pl. EU éjféltől reggel 8-ig mondjuk. Ehhez nyilván a karbantartást végzőket túlórában kell fizetni.
Kevésbé ideális esetben egy olyan béna időpontot jelölnek ki, hogy az adott napon nem fogsz játszani, mert délelőttől késő délutánig-estig fog tartani, nekik munkaidőben. Több tízezer játékost szívatva.
Mégrosszabb esetben mint most, nem bírnak semmit és megtudod, amikor játszanál.

Persze játszhatnak a kivárásra is, mert ha a tömeg kipörgette a játékot + egy kis endgame elvonul... és akkor majd bírja minden szerver a maradt "töredék" játékost. Ami nem is lenne gond, csak hát ugye egy csomó ember elmegy, akik egyébként lehet vennének kozmetikát, ha nem lennének szerver gondok. Szóval jelenleg maguk alatt vágják a fát, mert a hosszabb távú bevételek és a fenntarthatóság rovására mehet.

Meg arra is, hogy semmilyen normális oldal/újság nem tudja most értékelni őket, mert ha offline nyomnák, semmit sem tudnak mondani az onlineról. Ha meg a megjelenés előtt tolták online, kérdéses, hogy azt a példányt kapták mint a német Gamestar, vagy normálisat?
Utóbbiak gondolom majd újratesztelik a jövőhéten.

Ezt csak azért írtam, mert fentebb valaki írta, hogy csak egy hangos kisebbség elégedetlen. A Steamen meglehet nézni, a megjelenés óta kb. 9500 ember véleményezte (pozitív és negatív egyaránt benne van), és már Vegyes, nem Többnyire Pozitív. 9500 a 95,720-ból nyilvánított véleményt. 1305-tel több a pozitív, mint a negatív, ami valóban elég vegyes értékelés.

[ Szerkesztve ]

(#687) Kicsimix


Kicsimix
őstag

Csatlakoztam én is. Majd mehet az online is.
:R

...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)

(#688) BoneDragon


BoneDragon
veterán

(#689) _ocsisajt válasza reelc (#686) üzenetére


_ocsisajt
őstag

Abszolút támogatom a hétköznap+hajnal kombót a karbantartásra :)

Majd remélhetőleg kialacool náluk is valami rendszeresség, csak azon csodálkozom, hogy visszamenőlegesen a gaming történelemben annyi "jó példa" volt ezekre a launch failekre, hogy válogatni lehetne frankón belőle, és nem készültek fel erre. meh :)

tl;dr: ENFP-T :) | proud cat dad ^_^ | Loving ARPGs (preferring HC) | Epic genre and Psytrance forever! :)

(#690) kola99 válasza _ocsisajt (#685) üzenetére


kola99
tag

ívás közben szeretek én is Gamelni :D

(#691) Hrigh_77


Hrigh_77
tag

El Risitas belsős infói a wolcen dev. teamtől:
https://www.youtube.com/watch?time_continue=206&v=YVpADjyVXK8&feature=emb_logo

(#692) reelc válasza _ocsisajt (#689) üzenetére


reelc
veterán

Megértem, hogy nem készültek egyszerre ennyi játékosra egyszerre. Bármennyien is vették meg korábban, nem törvényszerű, hogy mindenki a startnál ott van.
Ők maguk írták: Early Accessben 1934 volt a maximum játékos aki egyszerre bevolt lépve. A megjelenés napján olyan 60000 körül már nem bírták.
De később elérték a 95720 főt!
Most is 54e-en tolják offline.

A nagy AAA kategóriásoknál is van probléma megjelenéskor.
Ahogy írtam, én azt nem vágom, miért nem hétfőn-kedden jelent meg, és utána hétközben lelehetett volna rendezni az előre nem látott szerver dolgokat péntekig. Annyi halasztás után lehetett volna gyanakvás bennük!

(#693) Kasya válasza reelc (#692) üzenetére


Kasya
nagyúr

Teljesen mindegy mikor kezdtek volna, 95k emberre kozel sem voltak felkeszulve. Hetkoznap du-esti orakban is osszejott volna.

A gond az, hogy lassan reagalnak. Ugyanakkor az offline szamomra kielegito az elejen a sztori miatt. Online mar nem az fog erdekelni.

(#694) reelc válasza Kasya (#693) üzenetére


reelc
veterán

Nem mindegy.
Csak gondolj bele, hétközben bármit el lehet intézni, hétvégén bajosabb a dolog.

(#695) Kasya válasza reelc (#694) üzenetére


Kasya
nagyúr

Szerverparkok eseten van kulonbseg? Nem 24/7 a szolgaltatas?
Hazon belul pedig biztos vagyok benne, hogy ha penteken startol valami, akkor a fejlesztok felkeszulnek a hetvegi munkara.

Persze nem tudom az okokat, hogy kitol vagy mi okbol nem tudnak gyorsan cselekedni. Gondolom nem a burokracia es a 9am-3pm idoablak a gond.

(#696) reelc válasza Kasya (#695) üzenetére


reelc
veterán

Nem tudom.
De gondolj bele.
Biztosan külsősöktől vannak a szerverek. Felhőszerver, profi szolgáltatóktól mondjuk.

Szóval:
A Wolcenesek felmérik, kell még szerver. Az igénnyel felkeresik e-mailben a szervereseket. Kéne még, mennyi lenne, mikorra? Jön válasz. Újraszerződés/új szerződés a szerveresek felé. Meg persze kifizetni. Ha van szabad kapacitásuk, akkor csatarendbe állítják, bekonfigurálják a Wolceneseknek. Persze nyilván mindez hétvégi felárral, mert hétvége és sürgős. Mert ez már nem péntek. Ha nincs, akkor lehet nekik is bekell szerezni sürgősen ezt-azt.
A 24/7 nem látunk bele, lehet arról szól, hogy a már meglévők biztosítása. De most bővítésről beszélünk.
Mindez ugye nem a fejlesztők dolga, a Wolcen csapatban nyilván a főnök, stb. dolga ilyesmiben ítéletet hozni. Ettől függetlenül a csapat a sürgősség miatt dolgozhat hétvégén a javító patchen, ez más dolog.
Esetleg a hálózattal, loginnal foglalkozóknak meleg most a helyzet, esetleg szorosabb együttműködés a szerveresekkel.

Én így képzelem el, és igen, mindennek van átfutási ideje.
A helyzet ugye csütörtökön este kezdett súlyosodni, de online játszhatatlan péntek este lett kb. a kiadott hotfixnél. Akkor volt szerver üzenet, hogy ki kell lépni, és vissza már nem tudtam.

Mindezt amit leírtam, képzeld el úgy, hogy hétfőn adják ki a játékot. Gyorsabb döntések, nincs hétvégi felár, és péntekig letudták volna zongorázni. Ha a szerveresek is vártak valamire, akkor nyilván az is gyorsabban megvan nekik hétközben.
Ezek ugye nem olyan technikák, amiket megveszel a Tescoban. :)

SZERK., friss:
"We're finishing to fix the database issues caused by the amount of simultaneous connections,and we're making sure that all character data have been retrieved. We will most likely need a bit more time before we can bring back the servers online and we will give you an ETA asap."

[ Szerkesztve ]

(#697) reelc válasza reelc (#662) üzenetére


reelc
veterán

Az elmúlt 30 nap értékelése Vegyes, 61% pozitív.
Minden értékelés Vegyes, 65% pozitív.
Ahogy korábban írtam -8% és -7% esés, mindkettő Többnyire Pozitívról ami kb. 24 órája volt.

Amint megszűnnek a szerver gondok, várom a felfele értékeléseket.

(#698) savior


savior
őstag

Most olyan problémába futottam, hogy 50es szintű vagyok és 50es mobokat ölök, de nem dobnak 41es szintnél nagyobb tárgyakat.
Találkozott valaki ilyennel?

https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home

(#699) vampire17 válasza reelc (#696) üzenetére


vampire17
addikt

Ma már azért nem ennyire nehéz a helyzet hétvégén. Valszeg aws T használnak szerverek hostingjara. Ott nem nagy kunszt megnövelni az erőforrást. Fizetesben csak az latszik, h nagyobb lesz abban a hónapban a havidíj... A nagyobb gond, ha a a játék nincs felkiszetve arra H claster szerűen lehessen növelni a kapacitását .

(#700) dante3


dante3
addikt

Most írták ki:

Hello everyone,

After applying a hotfix last friday, users reported that their characters were missing, their stashes emptied, and their endgame progression wiped.

Immediately, we took the decision to shut down servers to prevent this from happening to a large amount of players while we find a way to fix it.

This issue was caused by a too large amount of requests leading the database to drop. We contacted our partners and looked for a solution with them, but that implied rolling back to a previous save of the database shortly before the hotfix.

Since then, we are working with our partners to restore the database and merge it with the current one, while fixing the issues that caused these incidents.

Unfortunately, other complications appeared in the process that led us to continuously push back the ETAs we provided for the resolution of the situation, and we're still working hard to fix these issues and make sure that the game works properly Online, which can still take some time.

Know that we're aware of other issues, including issues impacting the game's economy, and we're also working on them.

We want to sincerely apologize for the inconvenience, and to assure you that we're working around the clock to fix everything and ensure that you will have a pleasant experience when the Online mode comes back.

We will keep you informed on the evolution of the situation.

Túl messzire kell mennünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen messzire mehetünk!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.