Nem tudom.
De gondolj bele.
Biztosan külsősöktől vannak a szerverek. Felhőszerver, profi szolgáltatóktól mondjuk.
Szóval:
A Wolcenesek felmérik, kell még szerver. Az igénnyel felkeresik e-mailben a szervereseket. Kéne még, mennyi lenne, mikorra? Jön válasz. Újraszerződés/új szerződés a szerveresek felé. Meg persze kifizetni. Ha van szabad kapacitásuk, akkor csatarendbe állítják, bekonfigurálják a Wolceneseknek. Persze nyilván mindez hétvégi felárral, mert hétvége és sürgős. Mert ez már nem péntek. Ha nincs, akkor lehet nekik is bekell szerezni sürgősen ezt-azt.
A 24/7 nem látunk bele, lehet arról szól, hogy a már meglévők biztosítása. De most bővítésről beszélünk.
Mindez ugye nem a fejlesztők dolga, a Wolcen csapatban nyilván a főnök, stb. dolga ilyesmiben ítéletet hozni. Ettől függetlenül a csapat a sürgősség miatt dolgozhat hétvégén a javító patchen, ez más dolog.
Esetleg a hálózattal, loginnal foglalkozóknak meleg most a helyzet, esetleg szorosabb együttműködés a szerveresekkel.
Én így képzelem el, és igen, mindennek van átfutási ideje.
A helyzet ugye csütörtökön este kezdett súlyosodni, de online játszhatatlan péntek este lett kb. a kiadott hotfixnél. Akkor volt szerver üzenet, hogy ki kell lépni, és vissza már nem tudtam.
Mindezt amit leírtam, képzeld el úgy, hogy hétfőn adják ki a játékot. Gyorsabb döntések, nincs hétvégi felár, és péntekig letudták volna zongorázni. Ha a szerveresek is vártak valamire, akkor nyilván az is gyorsabban megvan nekik hétközben.
Ezek ugye nem olyan technikák, amiket megveszel a Tescoban.
SZERK., friss:
"We're finishing to fix the database issues caused by the amount of simultaneous connections,and we're making sure that all character data have been retrieved. We will most likely need a bit more time before we can bring back the servers online and we will give you an ETA asap."
[ Szerkesztve ]