Hirdetés

2024. június 20., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#451) Peace


Peace
nagyúr

Lehet meglesem majd ezt az xpadder appot. Hogy megérhet-e 8 eurót, azt nem tudom...

(#452) savior


savior
őstag

Force shield hogy működik? Nem igazán értem mi az előnye.

https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home

(#453) reelc válasza Kasya (#449) üzenetére


reelc
veterán

Általában benne van a pakliban, hogy ha túl sok fele fejlesztesz, semmiben sem leszel erős.
Mondjuk ebben a játékban nem tudom, hogy van.

(#450) Ellia: Igen, sokan letudják majd a sztorival + kis endgame. Ez így szokott lenni, ez a műfaj nem mindenkit köt le huzamosan.

Nekem ezen akadt meg hirtelen a szemem, kicsit kegyetlen.:
"You now only have 2 stash tabs available during the campaign. The endgame allows you to unlock 3 more stash tabs."

Személyi teleport van a játékban?

[ Szerkesztve ]

(#454) Ellia válasza reelc (#453) üzenetére


Ellia
addikt

Van teleport, semmi extra csak a szokásos.

(#455) reelc válasza Ellia (#454) üzenetére


reelc
veterán

Köszi, az jó.
Csak nem tudtam mennyire innovatívak, hogy nem kell az vagy valami. ;]

Na, az jót tesz az eladásoknak, hogy jön a játék (meg hogy most még olcsóbb).
A Humble Storeban jelenleg az első helyen van a popular listen.

[ Szerkesztve ]

(#456) Ellia válasza reelc (#455) üzenetére


Ellia
addikt

Steam-en is elöl volt pár napja (konkrétan 1. volt).

(#457) reelc válasza Ellia (#456) üzenetére


reelc
veterán

Láttam, most is első ott is.

(#458) reelc


reelc
veterán

Megvettem én is, ajánlom, hogy kitegyenek magukért! :)

(#459) MegalodonS válasza reelc (#458) üzenetére


MegalodonS
őstag

Mar jatszhato vagy csak holnap?? :Y :Y

(#460) reelc válasza MegalodonS (#459) üzenetére


reelc
veterán

Holnap este/késő délután érdemes játszani.

Addig Early Access van, ami egy régi béta. Törlődni fog minden cucc, ezt mondták előre.
Most még olcsóbb, +10EUR lesz holnaptól, ha nincs meg.
Infó.

[ Szerkesztve ]

(#461) savior


savior
őstag

Azt tudni, hogy hány órakor jelenik meg?
Ha este, akkor nálam esetleg pénteken lesz belőle játék.

https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home

(#462) reelc válasza savior (#461) üzenetére


reelc
veterán

Azt hiszem 19:00-kor szokott frissülni a Steam.
Viszont ők Európaiak, lehet 1 órával hamarabb. Nem tudom biztosan, de nem kora délután.

(#463) Ellia válasza savior (#461) üzenetére


Ellia
addikt

Redditen CET-re 18:00at írnak.

Amúgy joesellyel le fognak hallni a szerverek és lesznek gondok...:)

(#464) reelc válasza Ellia (#463) üzenetére


reelc
veterán

A Steam szerver megbírja, nem ezer éve várt AAA játék, és nem Sale kezdete miatti roham lesz.
Ami a multit illeti: gondolom szólóban akar kezdeni kb. mindenki.
Szerintem akkor lenne gond, ha pl. hitelesíteni kellene magadat a Wolcenesek valamilyen szerverén.
De ez csak feltételezés, nem tudom ilyen játékok esetében letöltés után a Steam hova kommunikál.

[ Szerkesztve ]

(#465) Ellia válasza reelc (#464) üzenetére


Ellia
addikt

A szerverek egy dolog, a játék kliense meg lehet kaki.

(#466) reelc válasza Ellia (#465) üzenetére


reelc
veterán

A Steam kliens a játék kliense. A Humble Bundle is Steam kulcsot ad.
Vagy másra gondolsz?

[ Szerkesztve ]

(#467) bajtokarpi


bajtokarpi
senior tag

Sziasztok!

Áhhh srácok, nem bírom ki megveszem.

battletag: bossi#2666

(#468) MegalodonS válasza reelc (#460) üzenetére


MegalodonS
őstag

Gondolom nem Diablo start lesz, :D :D Most vettem meg es mar toltom is le ;]

(#469) bajtokarpi


bajtokarpi
senior tag

Srácok valaki a játék oldaláról megvette? Ott HumbleBundle $29.99 USD. Ez nálunk is járható út, vagy inkább steam? .

battletag: bossi#2666

(#470) reelc válasza MegalodonS (#468) üzenetére


reelc
veterán

:D
Jó szórakozást, de hallgass rám, holnap este lesz játszható. :) Addig nincs sok értelme.
Minden cucc resetelve lesz + jókora méret lefog még jönni. Sokminden nem volt benne az 1 actos bétában.

(#469) bajtokarpi: Szia!
Steam, Humble Bundle vagy a játék oldala.
Itt összegyűjtöttem az infókat. Humble Choice: a Bundle topikban hátha tud segíteni valaki, ha nincs ilyen előfizetésed. Ott többeknek van.
Mondjuk a fejlesztők oldalára nem gondoltam.
De fura, mert a Humble átállt EUR-ra, nem tudom a fejlesztők oldalán miért $. Főleg ha onnan veszed, akkor a Humble adja a kulcsot.

[ Szerkesztve ]

(#471) Kasya


Kasya
nagyúr

Rhyker már ki is jött az első véleményével.

(#472) bajtokarpi válasza reelc (#470) üzenetére


bajtokarpi
senior tag

Szia!

Na meg is van, jön már lefelé :-). Köszi az infókat. Ej, de várom már a holnapot.

battletag: bossi#2666

(#473) Ellia válasza Kasya (#471) üzenetére


Ellia
addikt

Még még sokan mások is :)

(#474) Kasya válasza Kasya (#471) üzenetére


Kasya
nagyúr

Azert nagyon sokat bovitettek a tartalmon.
- a kampany izgalmasnak igerkezik, az Act boss pedig nem lesz olyan konnyu, ha az ember nem keszul fel
- varosfejlesztes is lesz bonuszokert (ha jol figyeltem, itt lesz feloldhato a tovabbi stash)
- Apokalipsz forma - bar inkabb csak szinesiti a jatekmentet
- Fate of Gate - csiki-csuki mod forgathatok a gyuruk (ebbol kesobbi frissitesekkel is sok dolog kihozhato lehet)
- lvl50-esen 25k gold az ujraosztas. Annyira nem tunik veszesnek (a patchben irtak, hogy dragitjak).

(#475) Kasya válasza Ellia (#473) üzenetére


Kasya
nagyúr

Nem kovetek gamer vlogosokat, ot lattam meg egyedul.

(#476) Ellia válasza Kasya (#475) üzenetére


Ellia
addikt

Én se igazán, youtube ajánlgatja :)

(#477) reelc válasza Kasya (#471) üzenetére


reelc
veterán

Köszi, várható volt, hogy a Streamerek hamarabb kapnak hozzáférést. Jó reklám.
Lesz még 2 videója.

(#472) bajtokarpi: Nincs mit, jó játékot!

(#474) Kasya: Megnéztem a videót, nagyon ígéretesnek tűnik.
Bevallom olyan érzésem van, mint mikor a PoE-t nézegettem: látszólag rengeteg a lehetőség, de törvényszerű, hogy kevés fog működni. Mert egy ilyet nehéz balanszolniuk.
Itt nincs a kereskedelmi meg currency betanulás, kínlódás.

[ Szerkesztve ]

(#478) MegalodonS válasza reelc (#470) üzenetére


MegalodonS
őstag

Azert kiprobaltam eleg erdekes,most a Rhykker videot nezem, sok minden van benne jo lesz ket Diablo szezon koze :D :D :D :D :DVicceltem ez nagyon komplex jateknak tunik :Y :Y

[ Szerkesztve ]

(#479) reelc válasza MegalodonS (#478) üzenetére


reelc
veterán

Én is úgy érzem, hogy az igen gyors Diablo 3 szezonozás és a Grim Dawn mellé elfér. :)

(#480) savior


savior
őstag

Kijött a játék?

https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home

(#481) reelc


reelc
veterán

Korábban említettem többször, hogy csapnivaló a kommunikációjuk.
Remélhetőleg most is "csak" azt szúrták el.
Véletlenül akadtam bele: Wolcen-Entwickler entschuldigen sich für Review-Misere
A német Gamestar esete a teszteléssel.
Jobb oldalt van még pár link a témában.
Nem tudok németül, a Google Chrome tűrhetően fordítja. :)
Kronológiailag ez történt.

(#480) savior: Mondtam, hogy holnap! :)
Újságírók, streamerek rendelkeznek csak vele, lejárt az embargó, most publikálhatják a véleményüket. Reklám.

[ Szerkesztve ]

(#482) shotika válasza reelc (#453) üzenetére


shotika
őstag

"Általában benne van a pakliban, hogy ha túl sok fele fejlesztesz, semmiben sem leszel erős."

És ez így is van jól :) Ez a való életben is így van - aki mindenhez ért, az semmihez se ért igazán :D

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#483) shotika válasza reelc (#481) üzenetére


shotika
őstag

Hm valóban csapnivaló, de mivan akkor ha direkt szűkszavúak? Egyrészt, láthatjuk, hogy ha túl sok mindent ígér egy csapat, akkor visszafele is elsülhet. És hát mivan ha van egy fasza ötletük, amit nem akarnak hogy más, tőkeerősebb kiadók egész egyszerűen lenyúljanak.
Nem védeni akarom őket, mert nem követtem árgus szemekkel a fejlesztést, talán 3-4x néztem rá az évek alatt.

A 2008-as Diablo 3 is mennyit változott a kiadásig (és utána is).

[ Szerkesztve ]

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#484) reelc válasza shotika (#482) üzenetére


reelc
veterán

Vannak kivételek, akik legalább két dologhoz kiemelkedően értenek/értettek.
Leonardo da Vinci, Isaac Asimov és a korosztályából bármely tudós aki sikeres sci-fi író lett (ő hamarabb lett író, utána lett tudós), bármely énekes/énekesnő aki Grammyt és Oscart is birtokol.

[ Szerkesztve ]

(#485) shotika válasza reelc (#484) üzenetére


shotika
őstag

Naja, de nem is azt írtam, hogy két-három dologhoz nem lehet egyszerre érteni, hanem hogy mindenhez :D Értem ezalatt, hogy kiválóan érteni hozzá. Ez egy általános igazság, szerintem mindenki körében van/volt olyan ismerős aki "mindenhez" ért, de valójában semmihez se igazán. Vannak persze zsenik, azokat mindig kitermeli az aktuális társadalom, de nem ez a jellemző. Mert sok mindenhez igazán érteni, ahhoz egyszerűen kevés egy emberöltő.
És ezekkel a megoldásokkal szerintem sokkal hihetőbb és valószerűbb lesz egy játék.

Én pl nem vagyok híve a skill újra elosztásnak, mert elveszi a döntések súlyát - persze lehet azzal védekezni, hogy nem tudjuk hogy mi fog működni igazán később, vagy egyszerűen rossz skillre kattintunk véletlenül, de hát ilyen az élet is. És ahogy egy játékban viselkedünk, az általában, bizonyos mértékben tükrözi a valódi énünket is.

Ha lemegyünk a térre focizni, ott se pörgethetjük vissza az időt, hogy egy helyzetet másképp alakítsunk, mert az ellenfél nem az amire számítottunk :D Szerintem a játékoknak is illene effelé haladni, ugyan meglegyen a szórakozás, de legyen tétje is, érezzük a fejlődés, de legyen felelősségvállalás is benne - különben elveszik a lényeg.

mégoffabb: hozzátenném, az igazán tehetséges emberek, a nagy művészek közös jellemzője, hogy egy valamit sose tudtak igazán fejleszteni magukban: a szociális életük általában borzasztó volt. Szinte mindnek volt valami kattanása, de ez érthető, a legnagyobb művészek ugye a saját szorongásaikat festették meg, írták meg, formázták meg. Davinci kivétel volt, de ha ma születne, úgy hívnánk kreatív munkamániás :D

[ Szerkesztve ]

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#486) reelc válasza shotika (#483) üzenetére


reelc
veterán

Ha régen az volt, akkor azok ellen volt, akik előre fizettek (Early Access).
Meg ugye a Kickstarter miatt elég sokmindent fel kellett fedniük. Pénzt hogy szednél össze, ha semmit nem árulsz el? Kezdő csapatként (nincs referencia), pár fővel?

Rossz kommunikáció alatt nem azt értem, hogy titkolták a sztorit, hogy üssön, ez ok. Hanem hogy pl. csak nemrég volt szó komolyabban a kraftingról és más alap dolgokról. De úgy látszik az újságírók felé is félrement most pár dolog, ha igaz.

Tőkeerős stúdiónak is kell legalább 3-4 év.
Tegye fel a kezét, aki a Wolcennél nem látott pl. Diablo 3 - PoE - Grim Dawn beütést! Ez nem baj, ha vesznek át máshonnan, sosem baj amíg egy normális mixet tudnak csinálni vegyítve a saját dolgaikkal. Én mindig örülök, ha olyat fedezek fel egy játékban, ami egy másikban tetszett!
Egy ideje nekik is volt pénzük a sikeres Kickstarter, majd Early Access után valami partneri programba kerültek valamikor a Tencenttel. Úgy gondolom ekkor duzzasztották fel a létszámot kb. 38-ra.

A mostani szitu az, hogy állításuk szerint nem a tesztváltozatot tesztelték a németek, hanem valami bemutató verziót. De bármi is volt, tőlük kapták.

(Ezt korábban linkeltem. Másik csapat gondolkodásmódja.)

(#487) reelc válasza shotika (#485) üzenetére


reelc
veterán

Értem.

Szeretem a skillek újraosztását, mert van, hogy az ember a saját feje után megy, és nem jó az eredmény, meg kipróbálna mást... és ott lesz a tudat, hogy visszavonás lehetőségével már az első kari is sikeres lenne, nem kellett volna x karit felhúzni ami sokkal több idő, és kevesebb eredménnyel jár.
Van olyan játék is, amiben konkrét leveling skillek vannak, amiket magasabb szinten build függően érdemes visszavonni és másra leosztani a pontokat, hogy a megfelelő cuccokkal hatékonyabb legyen.

Anno akkor Diablo 2-őztem, amikor nem volt netem, fogalmam sem volt buildekről, stb. az utolsó nehézség elején olyan kínlódás volt már a kari, hogy nem hiszed el. Elszúrtam nem lehetett rendbehozni. Rengeteg időt öltem a kariba és semmire való volt. Később jött az a patch, amikortól lehetett visszavonni, de akkor már nem érdekelt.
Na ezt nem akartam többet megismételni.

(#488) shotika válasza reelc (#487) üzenetére


shotika
őstag

Abszolút megértem, hogy nem akarsz újra vesződni, illetve értem a hatásnövelés mechanizmusát, én is arra törekszem - de! Pont erről beszéltem, hogy ez elveszi a játék ízét, és úgy gondolom, aki beletanul egy játékba, és nincs kedve új karival vesződni, annak is legyen lehetőség, hogy ezt valamilyen módon le tudja rövidíteni, ehhez viszont a játék ezen részét is fejleszteni kell. Vagy hogy például ne arról szoljon csak a newgame+, hogy minden ugyanaz, csak erősebb ellenfelekkel.
Az időbefektetésről annyit, hogy szerintem a rosszul megcsinált karik is a tanulás szerves része. LEgközelebb mikor karaktert építesz, már meg lesz valamekkora rutin, és szerintem csak magunkkal baszunk ki ha mások buildjeit nézegetjük. Valamennyire a játékélmény rovására megy.
A verseny (leaderboard) természetesen egész más téma, ebbe most nem mennék bele.

[ Szerkesztve ]

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#489) shotika válasza reelc (#486) üzenetére


shotika
őstag

"Tőkeerős stúdiónak is kell legalább 3-4 év."

Persze, kivéve, hogy rengeteg háttérben készülő játékról még csak nem is hallunk, vagy adott esetben egy meglévő kódra írnak rá egy teljesen más játékot. Volt erre nem is egy példa az években, és szerintem egy fejlesztő sem örülne ha egy másik cég az ő ötletével termelne magának hasznot, úgy hogy a saját játéka vagy még nem jelent meg, vagy egy sokkal nagyobb marketingtőkével (és élelmes emberekkel, akik hamar meglátják a potenciált egy ötletben) rendelkező kiadó egyszerűen ledózerolja a piacot - aztán már senkit se érdekel, hogy mi az igazság, vagy mit talált ki ki előbb.
Egyébként köszönöm a GD-és példát, valóban lehetne tőlük tanulni, de annak a játéknak is megvan a saját baja, például egyáltalán nem kezdőbarát, és hát eléggé ingerszegény (persze ez már szubjektív, de sok órán át próbálkoztam vele, de még mindig nem barátkoztunk össze :D ) EZt csak azért írom, mert könnyen lehet, hogy ezek meg a Wolcen erősségei lesznek, meglátjuk holnap. Vagyis ma.

Amúgy jól rávilágítottál arra, hogy mennyire fontos eladni magunkat ( a céget, a terméket), nálam ez most aktuális téma az életemben, ha fasza játék lesz a Wolcen, akkor a kövi játékuknál ezekre a hiányosságokra muszáj lesz figyelniük, különben lehúzhatják a rolót.

[ Szerkesztve ]

Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

(#490) reelc válasza shotika (#488) üzenetére


reelc
veterán

Nem csak a játékostól, konkrétan a játéktól is függ, hogy mennyire tudja megfogni az embert.
Ha megtudja, mindegy hány kari és beleölt idő (a műfajra fogékonyaknak, nem a végigviszem a sztorit kis endgame, és mondjuk volt 40 óra de elég is volt többségnek). Viszont a megfogáshoz nálam az is kell, hogy ne legyen kínlódós, ahogy írtam.

(#489) shotika: na de milyen szenzációs ötlet van ilyen a Wolcenben?
Shapeshifting? - Diablo 2
"Szabad" karifejlesztés? - PoE, és a nem akkora szabadságot adó de rengeteg lehetőséggel rendelkező Grim Dawn.
Moddolt terület? - Victor Vran, Grim Dawn.
Még a városépítős dolog is volt valami kezdetleges formában korábban máshol.
Stb. Csak pár példa.
Ahogy fentebb írtam nem baj, ha mix., csak legyen jó.

Igen, a GD sem tökéletes, semmi sem az, mégis az elmúlt 4 év legjobb megjelenése. Nem csak én gondolom így, Steam játékosszám, kritikák, más játékosok véleménye alapján, stb. Vagy megfogja az embert, vagy nem. Ez minden játékra áll.

A Wolcen sem tűnik kezdőbarátnak amúgy. :)

(#491) Har_melin válasza shotika (#489) üzenetére


Har_melin
addikt

"egy fejlesztő sem örülne ha egy másik cég az ő ötletével termelne magának hasznot"

Ez igaz lehet a megjelenés előtt egy évvel, de nem a hivatalosan bejelentett dátum előtt két héttel. A Wolcen fejlesztői olyan szinten kommunikációs lúzerek, hogy nyugodtan mehet bármelyik marketing tankönyvbe elrettentő példának. Ilyen hibát, hogy egy szaklapnak kiküldenek egy tesztverziót, majd amikor már megjelenik az értékelés, akkor közlik, hogy bocsi, az nem is az volt, írjatok új cikket, ilyet nem lehet elkövetni. Az, hogy az elmúlt 10-15 nap nem volt tele azzal, hogy mi minden lesz a végleges játékban, ami NEM volt benne az early accessben, hogy mik azok a dolgok, amit ők maguk a legnagyobb durranásnak tartanak, az egy pr katasztrófa magában is.

"Az időbefektetésről annyit, hogy szerintem a rosszul megcsinált karik is a tanulás szerves része. LEgközelebb mikor karaktert építesz, már meg lesz valamekkora rutin, és szerintem csak magunkkal baszunk ki ha mások buildjeit nézegetjük. Valamennyire a játékélmény rovására megy."

Ez maximum a D2 bonyolultságú játékokra igaz ma. Én hat éve játszom a PoE-val, annyi órám van benne, hogy gondosan titkolom a család előtt. A GD-vel nem vagyok ilyen szinten, de azért ott is kipróbáltam már jópár karaktert. Egyiknél sem állnék neki buildet építeni. Miért? Mert ha a fejlődési rendszer nem faék egyszerűségű, a loot nem fixen determinált és főleg, ha a játék maga is változik, időről időre módosítják a balanszot, új elemeket hoznak be, akkor már egy félig casual játékosnak sincs ideje kipróbálni a dolgokat, még napi egy-két óra játék mellett sem. Új játékosra ez hatványozottan igaz. A PoE fórumon tíz újoncból kilenc azzal kezdi, hogy ő inkább a saját feje után tanulja meg a játékot, aztán vagy eltűnik a kudarccal, vagy megjelenik, hogy akkor most mégis kellene egy build.

Védd a fákat - egyél hódot!

(#492) savior válasza Har_melin (#491) üzenetére


savior
őstag

Igazából arról a játék készítői tehetnek, hogy csak a legpengébb buildek életképesek.
Ha könnyebbre csinálnák a játékot, akkor lehetne kisérletezgetni, saját buildokat csinálni.

https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home

(#493) Peace


Peace
nagyúr

Látom, pörög a topic ezerrel!!! ;) Nincs kedve valakinek xpadder-el kipróbálni a játékot ma este? :U

(#494) Har_melin válasza savior (#492) üzenetére


Har_melin
addikt

Akkormeg az lenne a gond, hogy az endgame egy halál unalmas klikfest, nincs nehézsége. A PoE-ban egyébként nem igaz, hogy csak a legpengébb buildek életképesek, egyrészt mert három havonta változik, hogy mi a "legpengébb", másrészt mert inkább arról van szó, hogy vannak kategóriák, amelyekkel nem érdemes játszani. Nem azért, mert életképtelen, hanem mert sokkal több befektetés kell ahhoz, hogy megéljen, mint egyy másik változatnál.

Védd a fákat - egyél hódot!

(#495) sirdond válasza savior (#492) üzenetére


sirdond
őstag

akkor definiáld azt, hogy mit jelent számodra az "életképes" build. mondjuk kezdésnek 3 játéknál: Diablo 2, Grim Dawn, Path of Exile, csak hogy műfajon belül maradjunk :)

(#496) Har_melin válasza savior (#492) üzenetére


Har_melin
addikt

A másik, hogy akár T5 mapokig elmegyek bármilyen karakterrel a PoE-ban kizárólag SSF módban, minimális halállal. De csak azért mert már ismerem a játékot, tudom, hol mire kell számítani, milyen statokat kell nézni, mi az, ami más módon nem pótolható, hol lehet felturbózni gyengébb holmikat. Egy kezdő meg esik-kel, és azt mondja, hogy rohadt nehéz a játék.

Egy jól megcsinált mai ARPG-ben ma külső segítség nélkül kb. olyan könnyű boldogulni, mint ha az OSZK-ban nem lenne se katalógus, se polcrendszer és bezavarnának, hogy nesze, ott van az összes szakirodalom, van rá egy hónapod, doktorálj le asztrofizikából.

Védd a fákat - egyél hódot!

(#497) savior


savior
őstag

Most látom csak, hogy a hivalatos Discord szerveren van magyar szoba (wolcen-hungarian).
[link]

https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home

(#498) savior


savior
őstag

Hello everyone! The game release of Wolcen is planned for 6PM CET // 5PM UTC
Ezt írta ki a community manager.

https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home

(#499) MegalodonS válasza reelc (#479) üzenetére


MegalodonS
őstag

Szerinted,ebbe is lesz szezon??? :F Mert nem ugy tunik,hogy konnyu lenne elerni a lvl90 szintet :F

Azt nem tudom,ezzel lehet offline is jatszani?? :F

(#498) savior
Mar csak orakra vagyunk a kiadastol :Y

[ Szerkesztve ]

(#500) savior válasza MegalodonS (#499) üzenetére


savior
őstag

Van benne offline játék is.
Szezont nem tudom, de tippre nem lesz.

https://sites.google.com/view/saviorweboldala/home

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.