Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#901) reelc válasza MegalodonS (#900) üzenetére


reelc
veterán

Nem semmi.
A Steam számlálója 99 órát mutatott, sokat ölt bele.

Wudijo meg íjász buildet csinált. Mi mást? :)

Úgy látszik a Wolcenesek félrekommunikáltak megint valamit.
A megjelent a játék helyett azt akarták mondani, hogy kiterjesztették a béta tesztet. ;]

(900 hsz, nem semmi!)

[ Szerkesztve ]

(#902) Peppo


Peppo
őstag

Én akkor még mázlisnak mondhatom magam, hogy nálam alig néhány hiba jött elő. De az, hogy a játék bugosabb, mint a béta idején volt, az tényleg nem semmi. Akkoriban néhány fagyást leszámítva semmi mással nem találkoztam, és másoktól sem sokat olvastam. Most meg tele a net egészen hajmeresztő dolgokkal. (Oké, most sokkal többen is játszanak) Mintha a tesztelés úgy egészében kimaradt volna.

(#903) reelc válasza Peppo (#902) üzenetére


reelc
veterán

Ami a korábbi elméletemet támasztja alá, hogy az elmúlt 1-2 évben zajlott az érdemi fejlesztés, tesztre nem igazán jutott idő, de ennek ellenére ki kellett adniuk.
Másképp is meglehetett volna oldani, de már mindegy.
Minden azon múlik most, milyen gyorsan és minőségben javítanak hibákat.

(#904) MegalodonS válasza reelc (#901) üzenetére


MegalodonS
őstag

Quin69 ahogy szokta hozza a jo tesztet!!!Nagyon igazakat mondott :C

Szerinte a jatek meg alfa allapotban sincsen o 10/1 erteked ad most ra!!

A fejlesztok nincsenek tisztaba szamokkal,pl hogyan lehet 100 block chance egyutt,100% block efficiency, egy shield es a tree beallitas utan immunissa valik a sebzesre.

Akkor jon a jo mert azt s elmondta!!
A jatekot hiabak nelkul, 10/6-7 koze ertekelne.Azt mondta nagyon jo dolgok es otletek vannak benne!!!Meg a kovetkezo D4-nel is jobbak :)

Egy dolgot nem ertettem,miert van csak,heti egyszeri javitas utemezve???Szerver szerzodes,en nem ertem,valaki esetleg>> :F :F :F

[ Szerkesztve ]

(#905) reelc válasza MegalodonS (#904) üzenetére


reelc
veterán

Nem néztem végig, ahhoz gyenge az angolom, de amíg néztem, korrekt volt.

" The server capacities are currently limited to a certain amount of concurrent players.
- We can only perform one patch per week and we need to coordinate with our partners to push it."

Azt, hogy stabilak a szerverek egy ideje a bővítésen kívül annak köszönhető, hogy limitálják az egy időben onlinera belogolók számát.
Gondolom nem akarnak ők se ész nélkül bővíteni, pénz az is, kiderül hány ember marad mire 1 hónapos lesz a játék, meg elindul a PoE liga. ;] Na jó, meg a Diablo 3 szezon is.

Szerintem attól félnek, hogy a gyakoribb patchelés plussz hibákat okozhat. Ugye 38-an vannak, de ebből csak pár programozó van, aki tud is tenni valamit a hibákkal. A többiek jók lesznek teszternek. :)
Ugye az első hotfix tönkrevágott péntek este sokmindent, ezért (is) volt karbantartás péntek estétől vasárnap délutánig. Nos, biztosan nem akarnak mégegy ilyen malőrt.

(#906) keneseig: Most fizetjük meg a nagy titkolódzás árát.
Nem 2 héttel kellett volna eltolni a megjelenést.

[ Szerkesztve ]

(#906) keneseig válasza Peppo (#902) üzenetére


keneseig
tag

Megjelenés előtt mi tudtommal csak Act1 ig láthattuk a hibákat és lvl 20-ig,de mivel én csak egyszer vittem végig addig nem is találkoztam szerintem semmivel.Most meg kijött még a másik 2 Act és az egész skill fa.Amiket úgy néz ki belsőleg nem teszteltek szinte egyáltalán.Ezt gondolom én...

(#907) keneseig válasza reelc (#905) üzenetére


keneseig
tag

Én nem nagyon fáztam rá mivel kb 1-1,5 éve előfizettem 4000 körül.

(#908) reelc válasza keneseig (#907) üzenetére


reelc
veterán

Nem csak pénzre gondoltam.
A sok hiba, stb. mindenre.
De a bugok javíthatóak.

(#909) Hokunda válasza Ellia (#899) üzenetére


Hokunda
aktív tag

Stroy módban vagyok.

Néztem youtube videókat, ott magekkel voltak hibák, aether sebzés esetén. Na nekem sima melee build van. Akkor is előjön a hiba, ha nem érek hozzá, nem a főboss 0-zódik és nemsebződik, hanem a karakterem hal meg.

És nem úgy, hogy megakad a játék és otterem mellettem aztán kill, hanem tökmindegy milyen távban van tőlem, lényegtelen, hogy mit csinál, de ha átalakul akkor random van egy 'akadási' pont és a karakteremnek lőttek. Próbáltam elugrálni olyankor, futni, támadni, átalakulni speciális formába (mikor nem sebződsz) és lényegtelen, a karakter meghal. Majd miután újraspawnol beleragad a talajba és nem tudok mozogni. Szóval exit marad.

[ Szerkesztve ]

(#910) Ellia válasza Hokunda (#909) üzenetére


Ellia
addikt

Zseniális... :D

(#911) Totyakos válasza MegalodonS (#900) üzenetére


Totyakos
lelkes újonc

A vilag egyik legjobb jatekosa? Micsoda kifejezes ez, miben a legjobb, milyen jatekban? :D Mert ez azert igy tag fogalom.

A bugokrol annyit, hogy ezek sokaig igy is maradnak meg, es nem is ertem akik kivannak ezeken, mar a csusztatasokrol lehetett tudni, hogy bughalmaz lesz (mondom ezt ugy, hogy nekem meg nem adott be egy bugot sem, de tudom, hogy sok van :D ), egy ilyen kaliberu jateknal, ilyen micro fejlesztocsapattal en nem is vartam mast :D

Maga a jatek nagyon jo alapokkal rendelkezik, de mire normalis end game lesz benne, es kijavitanak mindent, addigra eltelik legalabb 1-2 ev, amivel meg nem is lenne nagy baj, de a konkurencia is jon elo sokkal nagyobb nevekkel, szoval ha csak nem rantanak elo valamit a varazscilinderbol, akkor ennek a jateknak sajna gyorsan finitto lesz. Pedig en sokkal jobban elvezem, mint PoEt, ami tele end game tartalom mellett is max 1 honap egy uj liga kijovetele utan aztan pause, de sajna jelenleg ez igy nagyon keves... Remelem tevedek, es ha lesz nagyobb fejlesztobrigad akkor hatha lesz kapacitasuk a javitasokra, tartalmakra, de jelenleg en borusan latom Wolcen jovojet. Nagyon sajnalnam, ha igazam lenne, hangulatra tenyleg megkapos, es bar nem sok sajat otlet van benne, de ahogyan osszegyurtak a dolgokat, az ugy egy jo kis egeszet ad ki. Mivel en meg nem nagyon talalkoztam bugokkal szerencsemre, ezert elvezem, de azt azert mar most latom, hogy nem fogok beletolni honapokat.. :D Nem akartam nagyon negativ lenni, de en igy latom most a helyzetet, es tenyleg csak abban a varazscilinderben bizom....

(#912) Delávégá válasza Totyakos (#911) üzenetére


Delávégá
tag

Milyen konkurencia?

(#913) reelc válasza Totyakos (#911) üzenetére


reelc
veterán

Ez így szőrszálhasogatás. :)
"Azert o a vilag egyik legjobb jatekosa" nincs ezzel gond, hogy nem konkretizálta.
Nyilván azt gondolta, hogy aki ARPG-vel játszik, hallott már az illetőről.
Amúgy DIablo 3-mal tolta régen, ismertek voltak a buildjei.

Azért ha sok bug van, hadd tehesse már szóvá az ember.
Ezt a "egy ilyen kaliberu jateknal, ilyen micro fejlesztocsapattal en nem is vartam mast " meg hagyjuk, milyen kaliberű játék? Nem AAA. Ez indie. A fejlesztőcsapat sem micro, 38 ember, több csapat kisebb vagy hasonló létszámmal alkot sokkal bugmentesebb játékot. Nem egy esetben jóval kevesebb pénzből.

Nekik konkrétan az a bajuk, hogy túlvállalták magukat. Nem több ember kell (több kiadás, kevesebb haszon, még bizonytalanabb lesz a jövőjük, nemhogy a jelenük. Kezdjük azzal hogy a Steam sápja -30%. Nem tudom hány milliós eladás után kevesebb. Majd akciózna kell a csapatnak, hogy legyen játékosbázis és bevétele, mert a sok és a játékonkénti kevesebb összeg nagyobb lesz, mint a kevés de teljes árú), hanem a csapat élére olyan aki kemény kézzel fogja az egészet, nem váltanak drasztikusan irányt az alfa után. Ezzel durván megnövelve a fejlesztési időt, és tesztre már nem is jutott idő.
Kiadás előtt ha látják, hogy gáz van, akkor nem 2 héttel kell halasztani. A bétát is lehetett volna másképp, stb. és főleg: egy kis indie csapat ne akarjon Blizzard lenni (ahogy korábban linkeltem egy másik csapat vezetőjének a gondolatait).
A szerver fenntartás több pénz, több erőforrás amúgy is, mint a sima coop+offline mód.

Az alapok jók, egyetértek, de az 1-2 év bugjavítással túl sok idő lenne. Nem csak a konkurencia miatt, hanem az emberek nagyrésze a nagy csalódás után nemigen tér vissza. Továbblép.
Ezt nem egy ARPG-nél láttam már. De nyilván más műfajban is így van, tisztelet a kivételnek.
Bármit is terveznek, azt most kell megtenniük. Bugjavítás ezerrel.

Egy dologban biztos lehetsz: ha pár héten belül megnyitnák a kozmetikás shopjukat, akkor lennének csak ízekre szedve. Mert egy dolog, hogy sokat kellett fizetni egy játékért, amibe nem is került bele minden amit ígértek, és iszonyat bugosan jelent meg. De ha a nagy bugírtás előtt kijönnek a még kérünk pénzt funkcióval, még nagyobb harag lesz, hidd el. Így is elég vacak lett a Steames értékelése, és nagyon sok ember azt is figyelembe veszi vásárláskor.

(#912) Delávégá: Szerintem ezekre gondolt:
PoE (folyamatosan frissül), PoE 2 (majd), Last Epoch (talán 4-ik negyedév), Diablo 4 (nem lehet tudni, talán 2022 jó esetben). Ezek várhatóak.
Meg ugye a Diablo 3 és a Grim Dawn is ott van.
A Lost Arkot is meg csak addig várják sokan, amíg nem szembesülnek az üzleti modellel (keleten nagyon népszerű a mikrotranzakció, de nem csak a kozmetika). ;]

[ Szerkesztve ]

(#914) Peppo válasza reelc (#913) üzenetére


Peppo
őstag

"Kezdjük azzal hogy a Steam sápja -30%. Nem tudom hány milliós eladás után kevesebb."

10 millió dolcsi után 25%, majd 50 milla után 20%. Infó innen. Pont mai cikk, szóval friss adat.

Ill. tegnapi, csak ma olvastam :D

[ Szerkesztve ]

(#915) MegalodonS válasza Totyakos (#911) üzenetére


MegalodonS
őstag

Mondjuk Diablo 3, ott volt rendesen munkassaga,HC-ban is.WoW-ban is nagyon jo volt!!Nem csak kozvetitett, buildeket is epitett!!
GR 113 Monk Rank 1 World HC · 2 evvel ezelott, de meg ma sem lenne egyszeru, bar azota uppoltak a seteket !

Akkor fejlesztok mar miert beszelnek a kiegeszitorol?? :Y :Y :Y

[ Szerkesztve ]

(#916) reelc válasza Peppo (#914) üzenetére


reelc
veterán

Köszönöm!
Korábban olvastam és valamilyen milliós eladási példány rémlett.
Nem akartam hülyeséget írni. :) Ez amúgy nem olyan túl régi módosítás eredménye.

(#915) MegalodonS: Milyen kiegészítő? Linkeld légy szíves!
Annyit tudok, hogy a későbbiekben valamilyen szezonális tartalmat akartak, ezért (is van) az online kapcsolat. Meg ilyesmi.

[ Szerkesztve ]

(#917) Totyakos válasza MegalodonS (#915) üzenetére


Totyakos
lelkes újonc

Ja ertem, tehat akkor innen "hires" az ember. En D3-at kihagytam, mert bar 1-2-ot evekig toltam, hatalmas jatekok voltak, a 3 viszont nagyon szegyen volt, amikor kijott, es igazabol nem is kovettem kesobb sem, csak ugy neha raneztem 1-2 videora. Sajna Blizzard sem a regi, es a jatekaik is elegge langyosvizek, D4-tol sem varok tul sokat.

(#912) Delávégá : Last Epoch, Naxia, MAgic: Legends, Pagan, Tribes Of Midgard, PoE2, illetve ket mmoarpg, Lost Ark es a Lineage. Mondjuk Lost Ark penzugyi modelljet igencsak lehuztak, szoval az elegge kerdojel, legyen barmennyire is jo maga a game. Mondjuk fene se tudja, melyikbol milyen game lesz, lehet mind kuka.. :D Majd kiderul.

(#913) reelc Senki nem mondta, hogy ne tehesse szova senki a bugokat, sot, kell is, maskeppen nem fog haladni a javitasuk. En csak annyit mondtam, nem kell felhaborodni rajta, mar nem tudtak tovabb csusztatni a megjelenesen, kenytelenek voltak ennyi buggal kidobni, mert ezeket nem lehet par het alatt javitani.

Az 1-2 evet nem csak bugjavitasra ertettem, hanem hogy feltoltsek olyan tartalommal is pluszba, amivel ellehet lenni nem csak 1-2 hetig.

Amugy nem tudom, milyen jatekot tudtak megcsinalni komoly tartalommal 38 embernel is kevesebbel, en amikkel eddig jatszottam, olyan 150-300-as csapattal + kulsos meloval csinaltak, ahhoz viszonyitok. Kicsi letszam, kicsi tartalom, mert a tartalmat ido lefejleszteni, ennyi, ez szimpla matek, kreativitassal nem lehet mennyiseget potolni ilyen jatek eseteben.

Az a kozmetikai shopos dolog jelen allas szerint tenyleg ongol lenne :D En a helyukben varnek vele addig, mig a nagyobb bugokat ki nem javitjak, aztan egy kis plusz tartalommal egyidoben tennem be, amikor is a tartalom miatt hatterbe szorulna kicsit a penzes balhe :D

(#918) ForRedGlory


ForRedGlory
félisten

Marhára tudnám díjazni, ha ez a szar nem vágna ki folyamatosan pár perc játék után. Úgy bele tudnám építeni a billentyűzetemet a fejükbe, de sajnálnám, mert ahhoz túl drága volt. Nevetséges, hogy 1 héttel a megjelenés után sem tudják megugrani legalább azt a lécet, hogy ne vágjon szét folyamatosan.

(#919) Delávégá válasza ForRedGlory (#918) üzenetére


Delávégá
tag

Én most léptem ki 3 óra játék után. Szerencsére én nem futottam bele az itt felsorol bugokba. Ez persze nem az jelenti hogy nem létezik. Engem rendesen beszippantott, élvezem minden percét a játéknak.

A Diablo3-ban sincs sok endgame tartalom szerintem. Azt a seasonozást nem hívnám annak ami ott van, mert jó esetben egy hetet kitart és annyi is volt. PoE annyira nem fogott meg, GrimDawn egyáltalán nem tetszik. Titan Quest inkább még D3 helyett is. D4-től nem várok sokat a jelenlegi Blizzard miatt, de erre térjünk vissza 2-3 év múlva. A többiről meg nem is hallottam. Rájuk lesek, de nekem a Wolcen megérte az árát.

(#920) rumkola válasza Delávégá (#919) üzenetére


rumkola
veterán

Akinek ez tetszik, annak hogy nem tetszik a POE? :D
Ez konkrétan annak az alfa verziója kb. :)
D3 end game tartalom pedig csak multiban jön ki igazán, a 4 fős magas GR valami eszméletlen amikor folyamatosan a társakra figyelve teszed a dolgodat, nem csak összevissza klikkelgetsz mint egy idióta. Olyan adrenalin löketet amit akkor éreztem, így visszagondolva talán csak a Quake 3 multiplayer adott még meg.

Ez a játék a POE-vel összehasonlítva nekem nem ér pénzt, hiszen ott ingyen kapsz kb. 10x ennyit.

[ Szerkesztve ]

(#921) reelc válasza Totyakos (#917) üzenetére


reelc
veterán

Pagan Online már kijött, értékelések alapján eléggé kapufa.
Last Epoch - ígéretesnek tűnik, 2020 Q4. Szemmel tartom egy ideje, nézek videókat.
Naxia - nem ismertem. Ránéztem, úgy érzem ez nem lesz Wolcen konkurencia. Sőt semmié sem.
Magic: Legends - ezt sem ismertem, látom Magic. Gondolom a világ eladja.
Tribes of Midgard - azt írják cooperatív survival - szóval más műfaj.
PoE 2: majd.
Torchlight III - a Torchlight Frontiers helyett.

Szóval ne háborodjon fel az ember, hogy kb. egy bétát kapott teljes megjelenéskor. Nem erről volt szó, hanem teljes játék megjelenésről. 1.0-ról. :)

"Amugy nem tudom, milyen jatekot tudtak megcsinalni komoly tartalommal 38 embernel is kevesebbel, en amikkel eddig jatszottam, olyan 150-300-as csapattal + kulsos meloval csinaltak, ahhoz viszonyitok. Kicsi letszam, kicsi tartalom, mert a tartalmat ido lefejleszteni, ennyi, ez szimpla matek, kreativitassal nem lehet mennyiseget potolni ilyen jatek eseteben."
Na, ez az indie szféra. Nem AAA létszám, hanem jóval kevesebb. Töredék büdzsé. Így alkosson az ember minőségi játékot!
Tudod, az Early Access egyfajta csapda. Az emberek egy része fizet, majd alfa később béta tesztelő lesz, és majd kijön a játék. Ugyanúgy akár bő 4 év alatt, mint egy AAA. Csak ugye az indie játék pénzt kér, és tudod mikor indultak, és türelmetlen az ember, na mikor jön ki?
Addig az AAA nem kér hamarabb pénzt, viszont jóval később értesítenek arról, hogy létezik.
Szóval a létszám és a büdzsé ellenére hasonlóak a fejlesztési idők... nagyjából. Mert ugye sokszor az Early Access előtt még Kickstarter is van, és ott már az alfából van videó, és addig is el kellett jutni.

Wolcen (Umbra): $406,979 Kickstarteren 2015-ben. Minimum $225,000 volt a cél.
Elvileg 2016 márciusától 2020 februárig Early Access volt. + valamikor szerződött velük a Tencent.

Grim Dawn: $537,515 Kickstarteren 2012-ben. Minimum $280,000 volt a cél.
Elvileg 2013 novemberétől volt 2016 februárjáig Early Accessben.
Nyilatkozták, hogy ebből a pénzből az aréna mód és az első kieg is finanszírozva lett.
Megjelenéskor sem voltak komoly gondok, végig pozitív kritikák voltak.
Természetes, hogy van akinek bejön, van akinek nem. De minőségi játék. Ezzel szerintem mindenki egyetért, aki próbálta. :)

Itt korábban összefoglaltam. De a Neocoreban nem vagyok biztos, indienek minősül-e?

Ezeket a köröket mér futottuk amúgy, kis létszám és mégis minőségi játék a Grim Dawn, pl. létszámot korábban linkeltem neked. Ahogy arról is szó volt, hogy nem vállalták túl magukat.

(#922) reelc válasza rumkola (#920) üzenetére


reelc
veterán

Nekem sem tetszik a PoE a currencys kínlódás, és a hosszú betanulás miatt. :)
Na ez itt nincs. :)

Igazad van, egy sokéves, kiforrott, rendszeresen frissített, ingyenesen játszható játékkal nagyon nehéz versenyezni, ha nem Diablonak hívják a versenytársat!

Ha korrektek akarunk lenni, a Wolcent a Diablo 3-mal és a PoE-vel, meg a Martyrral és a KillSquaddal kell hasonlítgatni, mert ezek rendelkeznek online (nem coop, hanem rendes) funkcióval!

Én más kalap alá venném a single playerre kihegyezett, coop funkcióval rendelkező játékot.
Ugye az ilyennél nincs szezon/liga/word event/competitív mód, és kereskedés nélkül is boldogulhatsz.

[ Szerkesztve ]

(#923) rumkola válasza reelc (#922) üzenetére


rumkola
veterán

Igen az kemény, de nagyon egyszerűen megkerülhető. Mindent tradelni kell chaos orb-ra és abból megvenni a kinézett itemeket. Én sem kínolódok a currency-vel mert az már nekem is túlzás, viszont a trade-el megkönnyíted az életedet nagyon.

(#924) reelc válasza rumkola (#923) üzenetére


reelc
veterán

Kétszer futottam neki, talán 40 órám van benne, de nem fogott meg.
Elismerem az érdemeit, a fejlesztők egy nagyon jó, fenntartható rendszert találtak ki, amiben csak akkor fizetsz, ha komolyabban játszol (pl. tab ugye), és biztosan számíthatsz az újabb frissítésekre a meglévő lehetőségek mellé. A ligákkal is törik a fejüket. Mindez hatalmas vonzerő sokaknak.

De akkor sem fogott meg. :)
Nálam úgy alakult, hogy a Grim Dawn a "szakma csúcsa" :) és egyelőre a Wolcen sem ingatja meg, de még nem mondok ítéletet az Act III elején, még nem láttam az endgamet. De valami azt súgja, hogy a GD marad. :)

(#925) chris0000


chris0000
őstag

most néztem meg a játékot, de ez a méretezés...hát szóval, nem lett a kedvencem... :U zoomolni se lehet + ha felbontást váltok mintha semmi nem történne, alig látok különbséget...nem tudom Ti, h vtok vele? üdv.

(#926) Ellia válasza rumkola (#920) üzenetére


Ellia
addikt

Nem érdemes PoE-hoz hasonlítani, utóbbinak több, mint 6 év előnye van. (Megjegyzem PoE eleinte detto 3 act-al és szinte nulla endgame-el indult...).

(#927) ollie válasza chris0000 (#925) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

De, zoomolni lehet, felbontásnál meg mégis milyen különbséget szeretnél látni?

***

(#928) rumkola válasza Ellia (#926) üzenetére


rumkola
veterán

Igen, de pont arra gondolok, hogy azt kapjuk meg most pénzért, amit 6-7 éve egyszer már megkaptunk ingyen.

[ Szerkesztve ]

(#929) Taragas


Taragas
aktív tag

Én reménykedem, hogy rendbe rakják a gamet. Sok benne a bug, de igazából van akkora fann faktor a gameben, ami egyenlőre ellensúlyozza. Lehet 100 óránál már én is anyáznék.
Quin: Azt apatkányt, aki nyíltan exploitol, és egy vérpistike szintjét hozza a streamjébe nem nevezném a az arpg-k legjobb játékosának. Szánalmas amit néha csinál... :W
PoE: Mi tavaly próbáltuk ki. Nekem csalódás. És miért? Értem én, hogy Diablo 3 nak ilyennek kellett volna lennie, de sok év Diablo 3zás után elmondhatom, hogy örülök, hogy azokat a dolgokat elhagyták, amik a diablo 2 gyerekbetegségei voltak.
1. -10% XP. Lehet akármennyi hp-d. van, sose elég, jön egy mob és lecsap, és 90 felett akár 2 óra progressed is oda. Faxság. Egy ilyen gamenél nem akarok ragelni.
2. Közös loot: Nem egy singleplayer gammel akarok játszani, hanem hentelni az ellent haverokkal. Na most egy olyan játékban, ahol a loot számít, és még a currency is közös akkora marakodás van, hogy beszarás.
3. Grafika: Nagyon okés, hogy fluid a cucc, és tavaly végre megcsinálták az animation cancelinget is(ez amúgy itt is probléma), de néha rossz volt nézni a gamet. Hányinger kerülgetett.

Lehet akármilyen APU, és bár bennük van a jövő, a dVGA, az dVGA marad örökre!

(#930) reelc válasza rumkola (#928) üzenetére


reelc
veterán

Nem. Ez más játék.
Ha túl hasonlónak tartjátok a PoEhoz, akkor pláne nem kell ezt megvennetek, hiszen ott van az.
Nézd, akár a PoE, akár a Diablo 3 a téma, teljesen biztos vagyok benne, hogy sokan vannak akik váltanának már róluk, ha lenne hasonló módú játék (multi, nem coop. Szezon rendszerrel, frissítésekkel). Eddig nem volt.
A megszokás is nagy úr. Akár 4-5 évig tolni egy játékot, durva dolog.
Semmilyen cég nem tudta összehozni a tutit a 2012-es Diablo 3 ás a 2013-as PoE óta, amiknek szintén megvoltak a kezdeti nehézségeik.

A Wolcen még nem bukott meg, ha minden igaz, kiderül, mit képzeltek szezonális dolgok alatt, de ugye a bugok írtása és a szerverek stabilitása lenne az Nr1.

Most akkor megint arról van szó, hogy mindennél jobb egy 2013-as játék 2020-ban.
Mert egy most 7 éves kiforrott játék üti azt ami még másfél hete sincs a piacon.
De az elképesztő játékosszámból gondolom láttad, van rá igény.
88,160 ennyi ember van most belogolva. A szerverek most korlátozva vannak, de volt már 127,542 fő is. Ezek kb. a PoE azon számai amiket a Steamen keresztül belogolók adnak a Steamcharts alapján. Szóval megvan az érdeklődés az ingyenes PoE mellett is (tudom, a mostani liga a vége felé jár már, de 2 játék megférhet egymás mellett).
Csak sajnos még sokat kell dolgozniuk rajta, ahogy írtam.

(#931) reelc válasza Taragas (#929) üzenetére


reelc
veterán

Szó nem volt Quin exploitjáról, videós stílusáról (igaz, videó volt linkelve, de a lényeg az volt, hogy sokadik hibába futott bele 99(!) óra alatt, amiből válogatott egy másik videójába és korrektül elmondta a véleményét a játékról. A jó és rossz dolgokat is).
Arról viszont igen, hogy kiemelkedő monk játékos volt, és a buildjei amiket csinált elterjedtek voltak. Az "előadói stílus" és a játékbeli teljesítmény nem ugyanaz.

Még az Act III-ban vagyok, nem sok mindent tudok mondani.

A sztori nem rossz, betölti a funkcióját, érdekes annyira, hogy várjam a végét, de mostanában biztos nem tolnám újra. Majd ha a magyarosítás meglesz hozzá, talán akkor. Ha jól rémlik elég egy karival végigvinni a sztorit, unlockolja a többi karinak is az endgamet.
Tetszenek a skillek, az is hogy nő a szintjük. A cserélhetőség is.
Az attrib pontok, meg amik a körön vannak, azok is egyszerűen visszavonhatóak, bár kicsit zavar, hogy teljesen resetel. Barátibb lenne mondjuk ha az utóbbit egyesével lehetne visszavonni, és aszerint fizetni.
Jók a harcok.
A játék szép, de ezzel az enginevel milyen lenne? Igaz tehetséges művészek is kellenek hozzá, de pusztán grafika alapján nem voksolnék mellette emiatt.
Tetszik, amikor nem egyedül kell menni, Val is ott van.
Hétfő óta egy nap volt, hogy vagy nyolcadjára engedett be a szerver, más gondom nem volt.

Nem tetszik a minimap, bejártnak tekint olyat is, ahol nem voltam, túl elnagyolt.
Csalódás, hogy actos boss leverésekor nincs normális jutalom. +1 hátizsákot adhattak volna.
A bugokról volt elég szó.

[ Szerkesztve ]

(#932) Daelion válasza Taragas (#929) üzenetére


Daelion
őstag

Quin-el kapcsolatban:

Nem vagyok nagy stream néző vagy valami,1 kezemen meg tudnám számolni akiket nézek/néztem és nem is nézem túl gyakran de Quint néztem már fekete-fehér kamerás D3 Monk időszak óta. 'nekem is Monk volt a main nagyon sokáig'

Én akkor kezdtem megfigyelni nála ezt az egyre jobban 'Toxic' viselkedést amióta PoE-t is játszik többet + sok nézője lett.
Amilyen Chat megy nála nem lep meg igazán,valami hányinger ami ott megy és direkt le is szoktam kapcsolni a chatet nála mert borzalom,azt lehet ennyi év után már rá is kihatott vagy valami.
Mostanság inkább nézem Modzt/Bluddshed-et vagy akár BigDaddydent akik játszanak ARPG-t mert ők nyugisabbak.

PoE-nek én is adtam már pár esélyt,most is játszottam metamorph leauge-be SSF módba 'én csak úgy játszom ezeket a játékokat ha van rá mód'.
Elvittem megint karit Mapolás szintig és megint ott ment el a kedvem az egésztől,egyszerűen nem tud megfogni a játék illetve zavar,hogy ha nem költök pénzt kozmetikai csomagokra akkor úgy néz ki a karim mint egy kupac szemét 'igen nálam a kari kinézet számít'.

Wolcent szerintem majd akkor fogom rendesebben játszani ha rendeződnek a dolgok mert jelenleg tényleg elég bugos meg tele van balansz problémákkal.
Alapvetően tetszik a játék csak nekem jelenleg kicsit 'nyers'. :)
Befejeztem ACT 3-at meg játszogattam utána pár napig de most idő hiány miatt inkább félre tettem amíg kicsit rendeződik a játék és vissza mentem más single player játékot játszani.

#931 reelc

Én azt hittem,hogy te érted Angolul ezeket a játékokat vagy nem? :D 'Magyarosítás végett'

[ Szerkesztve ]

(#933) reelc válasza Daelion (#932) üzenetére


reelc
veterán

Én is azt hittem, hogy értem. :D
A lényeget kb. kitudom hámozni, de nagyon gyenge az angolom.
Magyar felirattal a Martyrt toltam csak. Ott meg az volt a zavaró, hogy több mellékküldetés magyar helyett angol nyelven volt.
A játék hazai fejlesztés.

[ Szerkesztve ]

(#934) MegalodonS válasza Daelion (#932) üzenetére


MegalodonS
őstag

Egy utolso dolog Quinnel kapcsolatban!!Streamelni,meg erteni a jatek dinamikajat 2 kulonbozo dolog!!Mar a diabloban is nagyon komoly hattermunkat,buildeket epitett, emelett sokszoros,Rank 1 sima es hc-ban is!!!BigDaddy,Bluddshed streamerek es kb semmi mely jatekertelmezesileg,nem tettek le az asztalra!!Felolvasok a Blizzard oldalarol!!!Amugy oket kell nezni nincs mas!!!

A Wolcen videoban is elmagyarazza pl,a fele skill treet ki lehetne dobni,mert felesleges.Nem azert mondja,mert sok a pont, hanem azert mert olyan dolgokat ad,aminek semmi ertelme!!
Abban igazat adok egy kicsit mas lett mint regen,de a jatekokhoz igen is ert!!Viszont nem is fogja veka ala rejteni az igazsagot, ami sz**** azt megmondja a Blizznek is elmondta!!!

Egy video, amin elmagyarazza a fegyver sebzeset, mert mit latsz az nem is az ami!!!INem tul sok embertol lattam ilyen videokat!!

(#935) Daelion válasza MegalodonS (#934) üzenetére


Daelion
őstag

Ezt én nem is kérdőjelezem meg,hogy ért ezekhez de ha már nem szimpatikus a 'stílusa' akkor inkább mást nézek de azért még időnkét rá szoktam nézni,hogy mit csinál.

ModZ el szokott érni elég jó eredményeket PoE-ba meg D3-ba is volt rank 1 solo játszással csak ő nem csinál videókat.

#933 reelc

Ja értem,hát az is több mint a semmi. 'nekem meg már szinte kényelmetlenebb a magyar néha mint az angol,az is tud gond lenni..'
Martyr az nekem eddig kimaradt,el is felejtettem hogy létezik. :D

(#936) AtHoS válasza ForRedGlory (#918) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Elég sokszor lekresselt nálam is, pedig csak hétvégén vagyok gép mellett. Ma pl. átvezető animáció közben vágott ki asztalra. Elég sokat kell még dolgozniuk, hogy fluid legyen a ebből a szempontból is. Részemről inkább játszom jelen hibák mellett ezzel, mint chaosbane-el (még a kieg megjelenése sem tudott rávenni, hogy újra elővegyem)

Mikor kitabolok a játékból odaver rendesen a VGA-nak. Bekapcsoltam az fps korlátozást, de taboláskor így is duplájára ugrik a VGA fogyasztása.

Amúgy nem tudom nektek is feltűnt-e, hogy átvezető dumánál a duma mellett Val arcképén bal oldalon van felborotválva, tetoválva a feje, míg az animációknál és a játékban pont a másik oldalon :B

read-only mode on the forum

(#937) Taragas


Taragas
aktív tag

Félreertés ne essék, quin jó játékos, de a stílust amit képvisel az minden csak nem jó. Lehetne a dolgokat normálisan intézni. Az meg hogy élő adásban kikapcsolja a streamet, hog ne lássák mit rak ki a passive fában, mert exploit, szánalmas. Nem így kéne kezelni a dolgokat. Ez nem egy jó játákoshoz méltó viselkedés. A visításáról már ne is beszéljünk...

Lehet akármilyen APU, és bár bennük van a jövő, a dVGA, az dVGA marad örökre!

(#938) Ellia válasza AtHoS (#936) üzenetére


Ellia
addikt

Val haja szerintem már csak azért is így fog maradni a játékban :D

(#939) Rayner válasza MegalodonS (#934) üzenetére


Rayner
őstag

Quint a Blizz sponzorálta, sose láttál tőle build ÉPÍTÉST, csak megjelent kész buildekkel és megmagyarázta miért jó, persze ettől még jól játszott, de szerintem is egy patkány

[ Szerkesztve ]

(#940) chris0000 válasza ollie (#927) üzenetére


chris0000
őstag

igen lehet, de csak befele, ami már így is túlméretezett...ok, h így csinálták meg de elég szokatlan és nem is biztos, h meg tudom majd szokni...a felbontásnál meg arra gondolok, h olyan mintha nem érvényesülne a felbontás váltás. FHD és 4K között alig látok különbséget vagy nem is látok...előfordult már más játéknál is korábban, aztán patch-el javították...de lehet, h pont a túlméretezés miatt nem érvényesül úgy mint más játéknál...

(#941) reelc válasza AtHoS (#936) üzenetére


reelc
veterán

Végigvittem a sztorit.
Nem tapasztaltam bugot az Act 3-as bossal. Másodjára sikerült.
Az Act 2-es bossal többet szívtam, de ahogy korábban írtam, több próbálkozás után átalakítottam a buildem másé alapján, és úgy ment le az Act 2-es. Mert amit saját fejből raktam össze, addig működött.

Meglehetősen low level gépem van, ahogy korábban írtam, és ennek megfelelően csak az 1080p felbontáshoz ragaszkodom a monitor miatt, semmi máshoz. Minden minimumra véve.
Egyszer sem dobott ki a sztori alatt a játék. A TABozás is simán ment, jó párszor használtam, fórumozás közben.

A Val a játék tesztereinek nem tűnt fel. :) Vagy ha igen, akkor se volt idő már módosítani.

Quin.
Bármilyen is a stílusa, attól még lehet korrekt a véleménye.
Nem követem a videóit, semmilyen játékos streamerét sem teszem. Néha belenézek 1-1 videóba. Így fogalmam sincs hogy viselkedik mióta mással játszik, de az van, hogy ha valaki nem tetszik, nem nézed. :)
Szerintem hagyjuk a Quin témát.
Itthon is van olyan Youtubeos, aki nem olyan stílusban kezdte, mint amit pár éve képvisel, de hát úgy látszik a sok fiatalt a trash érdekel, neki meg ebből van sok feliratkozója, pénze. Mindegy ki az.

(#942) Bennyboy


Bennyboy
őstag

Érdekes olvasni a sok negatív kommentet. Én tegnap végeztem act3-al. Jöhet az endgame. Nekem nagyon tetszik a game. Én is belefutottam pár bugba de relog mindig segített. Nagyon eltalálták a hangulatot és a grafika is rettentő igényes. Üde színfolt ez a játék csak kicsit hagyni kell időt a fejlesztőknek. Most kaptak egy valag pénzt, remélem jól fogják használni. Számomra nincs alternatíva arpg-re. D3-ba van 2-3k órám, elég volt. Poe egyáltalán nem tetszik, GD sem fogott meg. Még D3 megjelenésnél is rengeteg probléma volt pedig ott aztán végtelen pénz és tehetség van ezért sztem irreális egy ilyen kis csapattól ugyan ezt elvárni. Kíváncsian várom hogyan és milyen sebességgel fog fejlődni a játék, én nem bántam meg eddig, h megvettem.

ELADÓ D3 ROS CE 15k, Táskarugós MATRAC, Epic bringa

(#943) reelc válasza Bennyboy (#942) üzenetére


reelc
veterán

A többi ARPG-t nem említetted ami van :) , de megértem, nem sok egyéb említésre méltó van.
Minden csapattól azt várja az ember, hogy jó játékot csinál, és hát minél hamarabb patcheli, ha kell. Szerintem senki sem vár tökéletességet, hanem a hibák mihamarabbi javítását.

A Wolceneseknél is van pénz meg tehetség, csak túlvállalták magukat.
Amúgy ne a Blizzhez hasonlítsd légyszi, egy indie stúdió megítélésében ne egy AAA stúdió legyen az ellenpont, hogy szegényeknek nem megy. Úgyis tudja mindenki, melyik játékot említeném ellenpéldaként. :)

Sokan várták, pozítívan álltak hozzá. A megjelenés napjáig annyira pozitív volt a Steames értékelés (kb. decembertől gyűlt, amikor bejelentették a megjelenést), hogy én csodálkoztam a legjobban, mennyire lement. A hibák miatt.
De beszédes a Metacritic is.
Van aki negatívat tol, mert bugos, esetleg annyira, hogy tovább se jut. Más meg nem sok hibába fut bele, majd javítják, élvezi a játékot, pozitívat adott.

A játék nem katasztrófa szint, mint a Warhammer: Chaosbane vagy a Vikings - Wolves of Midgard. :)
Fentebb soroltam, mik tetszettek eddig benne.

[ Szerkesztve ]

(#944) Bennyboy válasza reelc (#943) üzenetére


Bennyboy
őstag

pont azt mondtam, h kár a D3-hoz hasonlítani :DDD mert kicsit mások az erőforrások.

ELADÓ D3 ROS CE 15k, Táskarugós MATRAC, Epic bringa

(#945) Rayner


Rayner
őstag

item kérdés:

most vagyok lvl64 és 76os dungeonnál tartok, mikortól lesznek itemlvl-es cuccok???

(#946) AtHoS válasza reelc (#941) üzenetére


AtHoS
nagyúr

Nálam is megy a TABozás, csak közben odaveri a VGA-t. Chill-el használom a játékot FreeSync-el, de mikor kitabolok, akkor ugye nem megy a chill, ilyenkor 260W-ra bedurvítja a VGA-t a korábbi 70...90W-ról Vega64LC

fps korlát bekapcsolásával már csak 100...160W közé pörgeti :K

A crash pedig nálam általában town portal után/közben vagy inventory megnyitásakor, de ugye legutóbb átvezető animációnál (mikor elkapnak Val-al és térdepelni kell a sárban). Ez is VGA kezeléshez lesz köthető, mert reseteli a VGA beállításokat is. Amúgy játék, darálás közben semmi probléma nem volt, de ilyen jelenetváltások valamiért megviselik a lelkét :DDD

Amúgy elég érdekes a játék fájlkezelése. Átlinkeltem az alapértelmezett offline save game mappát a winben nálam alapból átlinkelésre kerülő mappák mellé, de a hét közbeni patch-al csak az eredeti helyén keresi, nem is mutatta a múlt hétvégi karaktert, míg vissza nem pakoltam az alap windows\usernev\Save Game útvonalra, onnantól ismét kínálta játékra az offline létrehozott karaktert. Elég amatőr megoldásnak tűnik ez a részükről :F (múlt hétvégén nem volt gond ezzel, simán mutatta/nyitotta a karaktert)

Valaki írta, hogy nem lehet 0-ra rakni a local mapot. Megpróbáltam kézzel átszerkeszteni a local map billentyűjét az angol ` -ra, de nem használja (bármely más billentyűre átírva működik a kézi átszerkesztés), valószínű alapból tiltva van a játékban ez a gomb.

read-only mode on the forum

(#947) MegalodonS


MegalodonS
őstag

(#948) rumkola válasza AtHoS (#946) üzenetére


rumkola
veterán

bazz tényleg nem teszi le idlébe a vga-t ha le alt/tabozom
:(((

(#949) Peppo válasza Bennyboy (#942) üzenetére


Peppo
őstag

Eddig nekem is viszonylag kevés bug volt, kifejezetten élvezem a játékot. Haverral act 2 vége felé járunk valahol. Nekem inkább az a fura, hogy ő, aki melee karaktert épített, mennyivel előrébb halad nálam. A potyogó fegyverek nagy része neki való, én meg a mage karakteremmel alig találok valami használhatót, de igazából még használhatatlant se nagyon. De ugyanez igaz lenne, ha rogue karit építettem volna. Annak se esik kb. semmi sem. Csak kardok, kalapácsok, buzogányok meg ilyesmi.

(#950) Callisto válasza rumkola (#948) üzenetére


Callisto
őstag

Egyetlen online game sem teszi, mivel futnak a háttérben. Néhányban van olyan opció, hogy háttérben max fps és ha azt leveszed, akkor kevésbé megy a VGA.

"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.