- Mr Dini: Ebook okosítás: kijelző kalandok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sellerbuyer: Te tudod, mi mennyit fogyaszt az otthonodban?
- Lalikiraly: Sencor SMC BS30 aktív hangfalszett bemutató
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Megint 3 hónap Disney+ akciósan :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sh4d0w: Tele a hócipőm
Új hozzászólás Aktív témák
-
kovacsroli
senior tag
Szia!
Nemtudod elrontani, én is kezdő vagyok, először el is b@sztam és nem indult el a gép. Ha ez előfordulna akkor sem kell megijedni, leszeded a ház oldalát és az alaplapon látni fogsz egy gombelemet, na azt kiveszed és újra beteszed. Újra elindítod a gépet és mintha misem történt volna el fog neked indulni. Tehát ne aggódj, bár én is aggódtam még 3 nappal ezelőtt, de ahogy nekemis mondták, nemkell. Én 3ghz-re húztam, a ramokat úgy tudtam visszaosztani, hogy 799mhz-en vannak /FSB/Memory ratio->1:2.00/. A cpu fsb-t 240re állítottam, a szorzó hagytam ahogy volt /12.5-ön van alapból/. Spread spectrumot pedig kikapcsoltam, bár nemtudom miaz, csak ezt a tanácsot kaptam
Ja igen, és a feszt nem állítottam egy picit sem. Így Prime95-nek is tetszik, egy darab hibát sem talált.
Ennyi infoval neki lehet ugrani, én is így tettem kb, és stabil 3ghz-en megy. Kb fele ennyit tudtam mint te, amikor elkezdtem, tehát kísérletezz bátran, sok sikert!
szerk.: ja és arra figyelj, hogy ahogy emeled az fsb-t, magától emeli a ramokat is, nekem az volt a bibi, hogy gondoltam ha amgától csinálja, biztos jó és 960mhz-en voltak a 800mhz-es ramok, ezért nem indult. Egyébként 880-on még mennek
Az alaplapod pedig szerintem nem korlátozza a lehetőségeidet, nekem egy jóval gyengébb lapom van, és vidáman együttműködött
Azért várj egy fél órát, hátha kiegészítenek, kijavítanak engem a szakértők
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16-32GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!