Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
javie
csendes tag
Sziasztok! A segítségeteket kérném
Teljesen kezdő vagyok proci tuningban, de a biosban való turkálás nem áll tőlem messze. Elkezdtem olvasgatni már egy-egy tuningal kapcsolatos, főként angol cikkeket, de teljesen személyre szabott ajánlásokat nem kaptam a rendszerem "határaihoz" és abban sem vagyok biztos, miket kell lépésről lépésre átírni, hogy minden műküdjön
Amit szeretnék húzni az egy i3770k jelenleg stock 3.5en, 16gb vengance 1600mhz ramokkal, egy asus z77 sabertooth-on, a procin egy Corsair H100i víz üzemel, korlátaim nem határtalanok, de úgy gondolom elég tágasak. Megpróbálnék egy 4.5et kezdésnek, viszont bios-ban valamiért a multiplier-t nem tudom állítani, csak előre beállított speed-eket tudok berakni, viszont valamiért még azt sem hajlandó átállítani (tehát mióta nállam van a proci, csak 3.5et ment) azt sem tudom mennyi feszültség kéne egy 4.5es órajelnek, gondolom ezt sem ártana tudnomVálaszokat előre köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nagyon erős ajánlat lett az Apple Watch SE 3
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xbox tulajok OFF topicja
- Bemutatkozott a Star Trek: Voyager - Across the Unknown
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Futás, futópályák
- Tesla topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max