Tőzsde és gazdaság:
Hasznos információk az összefoglalóban!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-08 12:00:40
LOGOUT.hu
Hozzászólások
(#6770) PredatorZoli válasza Shadowbull (#6769) üzenetére
PredatorZoli
senior tag
Csak tudom miről beszélek, ebben a szektorban dolgozom. Egy belsőégésű motor+automata váltó kombó komplexitásában össze sem hasonlítható egy villanymotoros hajtással. Persze hogy mindent meg lehet venni, csak amíg a kínaiaknak az európai váltót kellet megvenni (vagy kétes minőségben lemásolni) addig nem volt akkora versenyelőnyük, most meg...
Az a tendencia, hogy a legtöbb autógyártó ilyen szerkezetet mint pl váltó, meg sem próbált házon belül lefejleszteni és gyártani, általában megvették. Azonban az elektromos hajtásnál ez annyival egyszerűbb, hogy ezt már simán a legtöbb autógyár megcsinálja magának, még kínában is (vagy megveszi féllérekért mert sokan meg tudják csinálni az alacsony knowhow igény miatt).
[ Szerkesztve ]