Hirdetés

2024. június 17., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30

LOGOUT.hu

A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#11968) KTTech válasza Ck. (#11960) üzenetére


KTTech
veterán

Soha nem gyorsítottam úgy, hogy végig az Eco sávban lettem volna :) én általában beleszaladok a power mód negyedéig-feléig, de amint elérem a kívánt sebességet azonnal felengedem a pedált egy pillanatra, hogy EV-re váltson a gép (a réginél erre csak városban volt lehetőség, mert csak kb. 60km/h-ig tudta az EV-t, a mostani meg 130-ig). Persze forgalomfüggő a dolog, ha nem első vagyok a sorban, akkor sokszor ki kell várnom, amíg megkavarják a levest előttem, mert azért elindulni nagyon tudnak a hibridek...

A legjobb fogyasztást akkor fogod elérni, ha nem nagyon mész 100km/h fölé - ezt a Toyota is leírja, hogy odáig a leghatékonyabb a rendszer -, viszont a kívánt sebességet stabilan tartod, tempomattal (ACC-vel). Lehet még rajta faragni, de nem érdemes, nem lesz jelentős előrelépés, viszont sokkal több odafigyelést igényel. A guminyomás a gumi gyártója által megadott maximum érték 70%-a legyen - a Toyota is erre lőtte be átadáskor a guminyomásom -, ne amit írnak a gyártók (igaz ennek hátránya a némileg rosszabb menetkomfort). A gumi nem fog félrekopni, ezt már kitapasztaltam, tehát nincs lénylegesen túlfújva, a tapadással sem volt még gondom. Esőben kifejezett előny is tud lenni...

Nekem ezek a lépések váltak be, de mindenki máshogy vezet :)

www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.