Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rák
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Real Racing 3 - Freemium csoda
-
LOGOUT
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
makszi
aktív tag
Nem te vagy öreg, én 40 vagyok és még most majd két év után is rácsodálkozok mennyire egy nyakatekert sok helyen nem logikus menüje van ennek a most futó Corollának.
Én visszavittem a szervízbe hogy állítsák be hogy automatikusan lezárja az ajtókat indulás után. Nos ezt nem lehet megoldani, szóval kézzel kapcsolgatom én.
Az ablakok és a tetőablak becsukható a távirányítóról de csak ha hosszan nyomva tartod a záró gombot. Fordítva is igaz ha a nyitó gombot nyomod hosszan akkor minden ablakot lehúz kinyit. -
No.01
addikt
Koszi a linket
Habar tovabbra sem ertem, h ennek mi a fene koze van a CarPlayhez. Na mindegy ez az en gondom.
Mar latom, h a kis manual atolvasasat nem fogom meguszni, mert vagy en vagyok tul oreg (nem hinnem 38
) vagy a menu nem tul intuitiv.
Az ajtok automata lezarasa indulas utan illetve az ablak es tetoablak becsokasa megoldhato menubol magamnak csak ki kell turnom vagy az csak a szervizben orvosolhato?
-
-
No.01
addikt
Saját telefont csak saját autóban.
Mely részeket kell(ene) engedélyeznem pontosan? -
gaborn1
tag
Sziasztok!
2019 utáni rav4 hybrid van itt valakinek esetleg? Fogyasztási adatokat tudna írni? Pályán 120-140 körüli tempónál mi lehet a reális fogyasztása a kocsinak? Köszöntem.
-
No.01
addikt
A mai nap sok dolgot megtalaltam amit korabban nem.
A menurendszerben a HUD beallitasai (meg ugy az egesz) elegge el van dugva.
Kis finomhangolas es maris tokeletes lett.Viszont! A Waze megviccelt a mai nap folyaman igy gondoltam kiprobalom a Carplay-t es a Google Maps kombot ugysem hasznaltam mar 1000 eve.
Bedugtam a gyari kabelt az utas terdenel levo USB lyukba, de legnagyobb meglepetesemre nem tortent semmi!
Lehet megint velem van a baj, de en kis naiv azt hittem ha radugom a telefont akkor jon majd v.mi felugro ablak vagy a telefonon vagy a kocsi menujeben. Ezt hol kelle beallitani pontosan?? -
válasz
Gombinyó #12536 üzenetére
Nem csak szembe, de mögötted haladva is. Ezért gáz, hogy a SUV-okon felszerelik a kis túlzással a motorház tetejére a lámpákat általában, mint a RAV4 esetén is. Így meg az előtte haladó normál méretű autónál pont a tükörbe világít bele, onnan meg a sofőr szemébe...
Itt is kellene egy általános szabály, hogy mondjuk 1 méternél magasabbra nem szabadna lámpát szerelni....
-
Ck.
addikt
Tegnap sikerült összehozni egy új rekord fogyasztást az IS 300h-val. Igaz, hogy csak 8,5 km volt az út és nem ment se klíma, se fűtés, valamint annyi “csalás” történt, hogy már meleg motorral indultam és az utastér meg gondolom az akkupakk is már megfelelő hőmérsékletű volt, ettől függetlenül szerintem figyelemreméltó érték a 223 ménes ellenére:
-
válasz
KubanitoS #12535 üzenetére
Minden állítható!
Állítócsavarok vannak a motortérben, ahol mind a horizontális, mind a vertikális irány állítható. (Legalábbis nálam Auris Bi-xenon esetén így van).
Nekem is kellően maga elé világított de a megadott 1% lejtést megadva a fenycsóvának máris tökéletes. Otthon is simán elvégezhető, vagy akár egy parkolóházban. -
Gombinyó
őstag
válasz
KubanitoS #12535 üzenetére
A corollán négy állása van és manuálisan tekergeted, mint a hagyományos fényszórónál hátsó terhelés függvényében. Legalább is comfort szinten.
Itt most arról van szó, hogy a szembe jövőt mennyire vakítja a gyári ledes fényszóró.
Engem mondjuk speciel annyira nem szokott vakítani, inkább van bajom a félszemű halogénesekkel. Most, hogy sötétben indulok reggel egyre zavaróbbak. -
KubanitoS
veterán
A gyári led fényszóróknak az autó magának állítja be a magasságát. Tudtommal ezt nem is tudja a felhasználó módosítani. Az én saját autóm is egy S Cross és éjszaka nagyon szépen világít, össze sem lehet hasonlítani a céges Octaviámmal, amelyben halogén fényszóró van, pedig elvileg az a "jobb" autó.
-
Veron
addikt
#Aliexpress szirszarok E210 Corollához, hátha érdekel vkit
kesztyűtartó rendszerező
könyöklő rendszerező
sárvédő gumi
szemüvegtartó
kormány dekorelem
lámpavédő fólia
naproló
lökhárító védő
csomagtér háló -
rbalint88
addikt
válasz
Tom1939 #12528 üzenetére
Sajnos tobb corollanal lattam, hogy ennyire le van tekerve gyarilag, vilagit vagy 15 meterre… de ne busulj, ha a Rav4 is ilyen, be lehet allitani azt normalisan is, hogy lass vele es ne is vakits (nagyon, ami ennyire fent hordja a fenyszorojat, mindenkepp vakitani fog). Scrossok elegge vakitosak valoban, azokat lehetne gyarilag icipicit lejjebb csavarni. Egyebkent a Nissan Qashqaiok es X-Trailek a legrosszabbak vakitasi szempontbol. 300m-rol mar siman tud vakitani…
-
Mielőtt elmennénk ebbe az irányba, én nem állítottam egy autómon sem a fényszórót (tehát pl. hogy jó messze világítson, nem érdekel semmi alapon). Lehet az adott corollán volt valami rosszul állítva mert extrém rövid volt a fénye (tehát a kb mennyit láthat Ő az ami felmerült és utána láttam hogy corolla). Peace
Szerk. +1 Feleségem magát a led fényszínét sem kajálja annyira ha ezt sikerül jól megfogalmaznom (tehát nem rátolt fényszóró esete, a fent hagyott fényszórást én is utálom nagyon igyekszem hogy ne tegyem se szemben jövővel se valaki mögött).
-
válasz
Tom1939 #12528 üzenetére
Cifu engem annyira ezek nem zavarnak, de feleségem szerint elég durva az scross fényszórója (ha konvojban megyünk), vakít... De bent ülve sokkal jobbat, többet, messzebb világít mint az előd i30-as halogénje
Engem zavar, és pont erről írok.
Akkor ha beállok mögéd, és rád tolom a fényszórót, akkor az se fog zavarni?Nem személyeskedést, csak megállapítás, hogy sok esetben ezeket a LED-es fényszórókat bőszen nagy távolságra állítva a T. autósok a többi közlekedőt szivatja, csak hogy elmondhassa, hogy Ő messzebbre lásson...
-
KTTech
veterán
válasz
Tom1939 #12528 üzenetére
Nem véletlenül nem világítanak messzebbre. Így is brutálisan tudnak vakítani. A Toyota úgy állítja be a fényszórók magasságát, hogy az adaptív tempomat legkisebb követési távolságánál ne vakítsa el az előtte levőt - a szabvány pedig nem ír elő kötelező bevilágítási távolságot tompítottnál (csak azt, hogy milyen formát kell vetíteni, és egy határon felül ne menjen). Automatikus távolsági fénynél egyébként remekül vált távolságira, ahol kell, így jól látni velük (ez így van a Yaris MK4-emen is). A táblákat egyébként jóval távolabbról megvilágítja.
Ha átállítod, maximum az első műszakin bukni fog, és nagyon fognak szidni a többiek... (és ha valaki emiatt balesetet szenved, természetesen hibásnak fognak kihozni benne).
-
Hát nehéz mert én oldalról láttam nem bentről. És kb az volt hogy mi világít ilyen furcsán (erősen egy részt de röviden, jé új corolla).
KTTech ne keseríts el Suzukim (scross) dupla ennyire világít el minimum (alapban)...
Cifu engem annyira ezek nem zavarnak, de feleségem szerint elég durva az scross fényszórója (ha konvojban megyünk), vakít... De bent ülve sokkal jobbat, többet, messzebb világít mint az előd i30-as halogénje.
szerk: ez alapján a rav4 nekem nem tűnik ilyen "rövidnek" és könnyen állítható
-
válasz
Tom1939 #12523 üzenetére
A LED-es RAV4-eknek rohadt idegesítő a fényszórója, ha mögöttem jön, pompásan elvakítja az embert. Bár ez mondjuk sok SUV-ra igaz (meg egy csomó új autóra, pl. az új Passatoknak is kiolvasztja az előtte haladó szemét a fényszórója)...
Nekem sima halogén fényszórós szedán E210 Corollám van, szerintem teljesen jól bevilágítja az utat, és nem is vakít, ha szembejön (tudom, mert figyelem).
Ez egy ilyen újkori marhaság, hogy azért, mert messzire és erős fénnyel világít, az jó. Aha.
Te látsz, cserébe elvakítasz mindenkit... marha jó, tényleg, mint anno, amikor 80/100W-os H4-es izzót raktak az autóba, mert akkor több lesz a fény... -
No.01
addikt
Koszonom mindenkinek.
A tukor dologra rajottem magamtol. Ha utcan allok behajtom, de az esetek 90%-ban tok folosleges.
A nyitas zaras dolgot majd meglesem mert vagy benazok vagy nemtudom.
Az mondjuk hasznos info, h a kilincs kulso fele csak zarEz a HUD beallitas hol van? Ma eleg sokat bolyongtam a menuben a dugoban ulve, de nem talaltam meg
Ugyanugy ahogy a TRIP A es TRIP B-t sem
En A-val merem a fogyit amolyan Range stilusban mert a gyari tippelot meg nem ismerem, de nyilvan kerekit es biztonsagi jatekot jatszik.
A B-re pedig a szerviz elott szoktam ranyomni, ugy konyebb nyomon kovetnem a 10e km futast az olajcserek kozott. -
makszi
aktív tag
3-as ponthoz. Lehet a menüben a HUD ot konfigurálni Azt hiszem három dolgot lehet állítani:
a, függőleges irányban lehet a vetített információkat felfelé vagy lefelé eltolni.
b, Néhány fokkal lehetőség van elforgatni a kivetített képet
c, A megjelenített információkat lehet váltogatni a benzinmotor fordulatszámát vagy egy charge/power progress bart tudsz kirajzoltatni vele az aktuális sebesség alá+1 Szerintem sehol nem lehet kinyerni a nyomás adatokat csak ha valami baja van akkor megjelenik egy warning a műszerfalon hogy valami baj van. De hogy mi a baj abban nem segít
-
KTTech
veterán
1. Van egy kapcsoló, amivel tudod állítani a tükör állását, automatán kívül (nyitva v zárva), a vezetőoldali ajtón a tükörmagasság állító mellett.
2. Elég megérinteni a kilincs belsejét, majd meghúzni a kilincset a nyitáshoz. A kilincs külseje csak zárni fogja az ajtót.
+1. A Yaris 4K4 meg rudja, nem hiszem, hogy a nagyobb modell ne tudná... de hirtelen nem tudom hanyadik menüpont az óracsoport középső kijelzőjén.
-
No.01
addikt
Sziasztok,
Ma atvettuk az autot (Corolla TS) nagyon tetszik, ami nem (zongoralakk) azt meg majd megoldom.
Viszont aruljatok el 2 dolgot (tudom a manualban tutira benne van, de azt most a hetvegi rohangalas alatt alig ha lesz idom atolvasni... de tervezem!)
1) Mikent tudom beallitani, h zarasnal ne hajtsa be a tukrot?
2) A keyless mikent mukodik? Ha kozel megyek a lamba bekapcsol. OK
Ha meghuzom a kilincset 2x akkor elsore old masodikra nyit
Vagy ha nem akkor az erintos reszere kellene ranyomnom nyitasnal es zarasnal is?
3) a HUD-ot lehet-e (es ha igen hol) finomhangolni? (magassag esetleg fenyero)+1 Jol gondolom, h ez a franya (gyari) TPMS szenzor az adott guminyomast nem tudja megjeleniteni sehol a menuben? Igazabol jo lenne latni, h mennyi az annyi es nem 2-3 hetente latogatni a benzinkutat egy check erejeig.
Elore is koszonom!
-
válasz
Gergőke88 #12515 üzenetére
Toyota Schiller lett, kérdeztem máshol is csak pár tízezer a különbség. Itt voltam teszt vezetni, plusz életem első új autója (2000-ben B corsa) is innen volt, övék lett az üzlet. Kedvezmény 4.49% a listából, nem sok. Téli szett jár mellé (megy eladásra rögtön majd, a rajta lévővel együtt, GY vector 3-at kap). Döntő az volt hogy teljesen őszintén meg lehetett beszélni az eladó sráccal ha valami közbejön ingyen visszaléphetek, előleg vissza semmi gond.
KubanitoS: teljes gázzal próbáltam szeretni a Yaris crosst de nem ment (pedig feleségemnek tetszett). Yarist nagynak éreztem méretéhez képest a Yaris Crosst meg kicsinek. Elől a Crossban a jobb térdem egyszerűen nem fért el rendesen, kemény műanyagnak ütközött (a Suzuki Scrossom egyszerűen sokkal nagyobb belül).
-
KubanitoS
veterán
Yaris Crossról kinek mi a véleménye? Páromnak ugye meg lett rendelve egy Yaris több, mint egy hónapja, de azért bennem ott volt a kisördög, hogy nem kellett volna-e megvárni a magasított változatot.
Nos, miután élőben láthattam, úgy gondolom, hogy jó döntés volt nem várni. A technikai részletekbe nem kötnék bele, viszont a Cross összhatása nagyon nem tetszett.
Röviden: a kocsi marha kicsi. Olyan kicsi, hogy ez a videókból nem érzékelhető, csak élő megtekintés során. Emellett a dizájn egy sokkal komolyabb autót sejtet, de ehhez a kinézethez egy rendes méretű kasztni illene. Számomra olyan volt, mintha egy nagyméretű makett lett volna. Mintha egy BMW X5 lenne egy Yaris nagyságú autóra kicsinyítve. Vagy mintha valaki a kádár kockáját alakítaná át a Vajdahunyad vár pontos mására. Az is csöppet hülyén nézne ki véleményem szerint.
Emellett egy jól felszerelt Comfort Style Tech, vagy Selecton hybrid Yarishoz képest a Crossnak 1,5-2 misi felára is lehet...
-
pibácsi
senior tag
Szeretnák tanácsot kérni, hova forduljak. A kocsim Toyota Yaris Bi-Tone Sensosmart tipusú. Az a gondom, de lehet, hogy ez nem csak az én problémám, hogy a tolató lámpám - lent van háturól nézve a baloldalon - gyárilag elég sötét - erősen piros-sárga - és nem lehet látni hátúl szinte semmit. Az lehet, hogy más látja ha tolatok, de ez így sötétben balesetveszélyes is. Nem tudom ezt hogy találták ki a Toyota "szerkesztők". Ki szeretném cserélni, vagy cseréltetni világos- vízszínű lámpára, de egyelőre nem találok a tipushoz megfelelőt. Külsőt tervezgetek felszerelni, dehát az nem esztétikus - ugyan praktikus.
Tudna valaki segíteni, hol találok eredeti, de tiszta világos tolatót a tipushoz.
Várnám segítókész válaszotokat.
Üdvözlettel: papa 946
-
Nu én nem bírtam az áremeléseket ideggel (nemsokára jön még egy, de ez engem árgaranciával már nem érint, de kb már annyi volt egy emelés mint egy havi félretett pénz), kicsit hamarabb a tervezetnél rendeltem egy Rav4 hybridet. Olivazöld 2wd comfort style plus, remélem boldog leszek vele. Május mire ideér...
-
flegga92
senior tag
-
flegga92
senior tag
válasz
paolinho #12508 üzenetére
Kell egy AV kábel, ezt a gyári kabelköteg közé kell bekötni, így nem kell szétbarmolni azt, csak kihúzni ezt pedig közé dugni. Illetve ez végzi a dolgot. Tápot a szivargyújtóról lehet neki adni.
Mondjuk a csodásan erős forint miatt ez ÁFÁ-val már inkább a 16k-t nyaldossa. Lehet más eladónál van olcsóbb is, most nem kutattam. -
paolinho
őstag
válasz
flegga92 #12507 üzenetére
Beszéltem Csabával, csinálnak ilyet 110000 Ft az ára, és egy napos meló megoldani.
Az a helyzet hogy én ennyit nem szeretnék rá áldozni, viszont érdekelne ez az Aliexpress-es megoldásod. Mi annak a bizonyos eszköznek a neve, ami 12e-ből megvan, és könnyű beszerelni? Tudnál esetleg egy linket adni az eszközhöz? Nekem Samsung Galaxy s21 Ultrám van. -
flegga92
senior tag
válasz
paolinho #12490 üzenetére
Nekem volt az autómban, de már eladtam. Aliról lehet rendelni sacc 12k-ba megáll.
Nekem nem jött be.
Előnyök: Vezeték nélküli, könnyű beszerelni.
Hátrány:
Nem szép a képminőség (analog video)
Ha újabb, nem 16:9 képarányú telefonod van, akkor alul felül fekete csík lesz, telefon képernyője világít folyamatosan (kivéve Samsung és Sony kikapcsol pár mp után talán a Xiaomi is)
Fejegységen nem tudod tapizni a "telefon képét"
Rádió nem megy ilyenkor, csak telefonon lehet bármit hallgatni
Ha van gyári navid, és használni is szeretnéd akkor az ehhez kapott kábelkötegen ki kell keresni a sebesség szálat és egy kapcsolót rátenni, ugyanis fals jelet küld, hogy menet közben ne menjen el a tükrözött képVannak a navigációs modul helyére tehető boxok bőven 100k felett amik tudják rendesen az Android auto/Carplay-t, szerintem Csaba is valami ilyesmit tesz.
Én egyébként gondolkozom, hogy beteszem az újabb Corolla fejegységét azon van AA. Múltkor volt navilexnél is eladó fej, nem is vészesen drágán navi modul nélkül. Nem tudom mennyire kompatibilis egymással, de biztos meg tudná mondani.
Decemberig várok még, öcsém lecseréli a Galaxy S7 telefonját és nekem adja. Ezzel elvileg trükkel elő lehet csalni a Mirrorlinket, azzal pedig Waze/maps kitehető a fejegységre. Ha összejön boldogság, ha nem akkor meg marad a telefon a fejegység felett.
-
pècsimunkás
addikt
válasz
paolinho #12505 üzenetére
Felhívhatod, lehet más a tarifa, vagy a technológia, van esetleg más ötlete.
Én kb 3 éve beszéltem vele.
Akkor még - ahogy írtam is- kábellel össze lett volna kötve az autó és a telefon és ment volna folyamat a telefon kijelzője is. Na, ez így együtt ingyen sem kellene. Vagy sosem használnám. -
paolinho
őstag
válasz
pècsimunkás #12504 üzenetére
Hát bevallom 100-at nekem sem ér meg. Elgondolkodtattál, hogy hívjam-e egyáltalán. Nem sokkal több a navi egység hozzá.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I9 13900K / RTX 4080 / 32GB RAM / 1 TB SSD
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 docking station (DisplayLink)
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
- Samsung Galaxy A03 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest