Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#2801) szumo válasza gardener (#2798) üzenetére


szumo
senior tag

Weblap, regisztrálsz, beteszel a kosárba amit szeretnél, megnyomod a rendelés gombot, majd másnap délután érte mész, és elhozod. Az áru délután 2 után vehető ár, és a helyszínen nem tudsz semmit venni azon kívül amit megrendeltél, mert semmi nincs raktáron. Arra is figyelj, hogy éjfélig add le a rendelésed, hogy mehess érte másnap. A boltban csak kéz pénzel tudsz fizetni.
Zanzásítva ennyi, a többit a bolt weblapjáról olvasd el, mint vásárlási feltételt.

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#2802) DeFranco válasza gardener (#2798) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Szerintem azért gondold át ezt az igényedet (bemegy-kihoz).

Itt úgy működik, hogy felmész a weboldalra, kiválasztod a terméket (regisztrálsz persze, ha kell), majd megrendeled. Két szállítási mód közül választhatsz:

a) elmész érte másnap személyesen 14:00 után (99%, hogy másnap már mehetsz érte, de kpasz róla e-mailt, és/vagy SMS-t, ha kérsz, és akkor 100%)
b) kérsz plusz pénzért futárt, és akkor kiviszi neked kb 1 nappal később

Valaki javítson ki, ha hülyeséget írtam.

----

más: tapasztalat: rendeltem egy AKG fülhallgatót, majd azt ott a helyszínen kibontva láttam, hogy meg van nyomódva a kábel egy részen. Nehéz volt észrevenni, és nem nagy hiba, de később (ha ott hajlik meg állandóan), akkor kábeltöréshez vezethet. Tehát a termék nem 100%-os, pedig én az ár 100%-át kifizettem, szerintem jár a hibátlan termék. Felküldtek vele az emeletre, és bár ott láttam, hogy nem tudják, hogy miért is kellene ezért reklamálni (szerintük ez nem hiba, nem lesz vele gond), mégis szó nélkül visszavették, pénzt visszakaptam és le volt rendezve az ügy. Hát persze, hogy egyből rendeltem egy másikat, hiszen ez egy korrekt eljárás a bolt részéről. Azóta a második példányt gond nélkül használom. Maradjatok ilyen rugalmasak, és akkor a problémás vevő is ott költi el a pénzét legközelebb. :R

[ Szerkesztve ]

(#2803) gardener válasza PhoenixK (#2800) üzenetére


gardener
senior tag

30km-re lakom Pesttől. Ha valamiért megyek fel azzal szoktam egybekötni....
Ráadásul lehet megnézem közelről a terméket és kiderül, hogy másikat szeretnék, akkor meg jöhetek haza újat rendelni?
Persze biztos ez a jövő, de nem vásárlóbarát.
nah majd még meglátom...

(#2804) PhoenixK válasza gardener (#2803) üzenetére


PhoenixK
őstag

Sajnos személyes tapasztalatom, hogy első látásra nem jó megvenni semmit. Lehet, nem vásárlóbarát módszer, de hogy egy szép képzavarral éljek: az áraknak ára van!
Én személy szerint inkább utána járok fórumokon, teszteket olvasok, aztán vásárolok.
A távolságról: Szfvár-BP 65 km

"Önérzetem van, de hülye azért nem vagyok!"

(#2805) gardener válasza PhoenixK (#2804) üzenetére


gardener
senior tag

Nagyrészt igazad van.
De pl.: egy ház esetén csak élőben látod mennyire van jól szerelve.
Nyeklik-nyaklik-e, pontosan patent-e rajta minden.
Persze sokszor ha van az embernek ideje elmegy megnézni-kiválasztani egy mintateremben a terméket, majd egy Iponhoz hasonló helyen megrendelve megveszi jóval olcsóbban. ;)

(#2806) sasa311 válasza gardener (#2805) üzenetére


sasa311
veterán

Pont erre van az kitalálva, hogy ha webshopban veszel valamit akkor 8 napon belül úgymond "elállhatsz a szerződéstől", ami annyit tesz, hogy indoklás nélkül visszaadod a terméket és visszakapod a teljes vételárat.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#2807) gardener válasza sasa311 (#2806) üzenetére


gardener
senior tag

ehh. Ezt a 8 napot nem is tudtam. Én úgy gondoltam,hogy itt is 3 nap cseregar van csak.
Viszont a kiszállítás visszaszállítás költségeit bukom.

(#2808) sasa311 válasza gardener (#2807) üzenetére


sasa311
veterán

Igen, azt bukod.
De amúgy meg a benzinköltség van pl. ha fel kell érte menned vidékről pestre. Szóval annyira nem vészes.

Meg egy csomó dolgot érdemesebb így venni, pl. TFT-t csak így vennék, lévén ha 1 pixelre vagy subpixelre nincs garancia és előjön pár nap után semmit se tehetsz, így meg visszaküldöd és kész.

Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?

(#2809) jozsi252


jozsi252
veterán

Szerintem jó hely, nagyon sok mindent vásároltam már tőlük futárral és 2 napon belül hozta is a futár, nemvolt még nagyon gond semmivel. Rendeltem pár hónapja egy 24 es samsung monitort lett rajta egy subpixel hiba de szerencsére eltünt egyik pillanatról a másikra, de hát ez a gyártó hibája. szvsz nagyon jó webshop. mondjuk a gariztatás az szerintem nem egyszerű seholse, sajnos várni kell heteket.

iPhone 13 Pro Max

(#2810) XbandX


XbandX
tag

No akkor én is csatlakozom a dícsérők klubjába.

Nagyon korrekt és segítőkész cég. Nekem eddig két rázósabb dolgom volt velük.

1. Vettem az egyik PH!-s kollégától egy VX-450-es Corsair tápot (Iponba szóló garancia elmondás szerint), a garipapírt szegény elfelejtette, nembaj majd föladja postán. Furamód a táp 3-4 nap után meghalt. A garilevél viszont sehol. A srác szabadkozik, hogy ő föladta. Jó akkor mondom nem érdekel a garipapír, írok az Iponnak, kb 20 perccel a az e-mailem után jött a válasz: "Hozza be megnézzük" Másnap bevittem. Szó nélkül visszavették (SN szerint náluk is jegyezve van).
2 hét múlva jött a következő. Most is az megy. + Adtak garancialevelet is :D

2. Ez inkább ügyfélszolgálatos história. Rendeltem valamit csak már későn és azt hittem, hogy még aznapra bent lesz, úgyhogy bebaktattam. Erre kiderült, hogy már későn rendeltem és csak a következő héten tudom átvenni. Nekem baromi sürgős volt, úgyhogy töröltettem a megrendelést egy a plexi mögött ücsörgő úriemberrel.Következő héten jött a levél, hogy megérkezett a termék a számomra bla-bla...Én meg visszaírtam, hogy tudtommal töröltük a megrendelésem. Mire úgy fél óra múlva válaszoltak, hogy rendelésemet törölték. Itt én is hülye voltam meg ők is kicsit. Ellenben rugalmasak. És ez jó.

[ Szerkesztve ]

"Az a szóbeszéd járja Amerikában, hogy két intelligens faj létezik a Földön: emberek és magyarok."- Isaac Asimov

(#2811) eastsider


eastsider
nagyúr

Kedves iPonosok!

2009.07.24-n adtam le a rendelést egy linksys wrt54GL.re. '97801' rendelési számon
már egy ideje szórakozott. néha eldobott minden kapcsolatot, a gépek nem érzékelték, majd megjavult...

ma végleg meghalt! össze-vissza égnek rajta a LED-ek... és furcsa , égett szaga van....
természetesen eredeti táppal és firmware-el volt használva végig.
mi a teendő? nem tudom, hogy rendeltem-e garancia-futárt. hová írjak? (150km-re BP-től lakom...) eléggé létszükség a router megléte céges használat miatt...
szériaszáma: CL7B1J500555

írtam emailt az rma-s címre. vajon mi várható? nem ezt vártam egy Linksystől :(

(#2812) tlac válasza eastsider (#2811) üzenetére


tlac
nagyúr

olvasd el az ipon gyik-ot
"házhozszállítás" szóra rákereshetsz a visszaigazoló e-mailekben

[ Szerkesztve ]

(#2813) eastsider válasza tlac (#2812) üzenetére


eastsider
nagyúr

már elintéztem mindent:)
garanciafutárt megrendeltem. viszont csak olyan számlát találtam, amit az iPon küldött emailben, hiteles másolat, de nincs aláírva. eredeti meg könyvelőnél... csak jó lesz ez is..

még valami. ha mondjuk megcsinálják, vagy kicserélik a routert, akkor a gari újrakezdődik? (bő 1hónap van még)
illetve ez meddig szokott tartani, mert elég fontos komponens a rúter:)

(#2814) tlac válasza eastsider (#2813) üzenetére


tlac
nagyúr

másolat jó, eredetit nem is küldeném el, hogy aztán eltűnjön

cserénél újraindul, javításnál, a javítás idejével hosszabbodik

(#2815) eastsider válasza tlac (#2814) üzenetére


eastsider
nagyúr

az korrekt!
hát ennek a routernek elég érdekes szaga van... a tápnak is, de főleg magának a routernek..
remélem hamar megcsinálják, de inkább cserélik.. jó ideje nem működött már 100%-osan, de nem tudtam volna bebizonyítani, nem mindig jött elő a hiba. remélem a legjobbakat:)
beleraktam a dobozba még a hibaleírást, garancialevél és a számla másolatotát

(#2816) eastsider válasza eastsider (#2815) üzenetére


eastsider
nagyúr

ma el is vitte a futár...
eszembejutott, hogy mivel villogott a power LED, lehet, hogy a táp a szar...

(#2817) HUN]Repa válasza eastsider (#2816) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Elképzelhető ,de megnézzük az a tuti ;)

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2818) _Inezke_ válasza buherka (#2442) üzenetére


_Inezke_
újonc

Hát ez nagyon jó!!!Sajnos még csak most vettük észre,hogy mit írsz(láthatóan tudatlanul)
De tényleg jókat kacagunk rajta.
Amúgy nem hülye pics@k...

(#2819) eastsider válasza HUN]Repa (#2817) üzenetére


eastsider
nagyúr

:R
elég jól becsomagoltam, gépeltem egy hibaleírást hozzá... tényleg az volt a fura, hogy mostanában random dobta el a kapcsolatot, pár percig nem érzékelték a gépek, h egyáltalán csatlakozva vannak-e, s utána minden, minden beállítását elfelejtette... elég furi... de már jó ideje ezt csinálta, de hál' nem gari után 1 héttel halt meg :B

[ Szerkesztve ]

(#2820) Tomics


Tomics
addikt

sziasztok! tegnap rendeltem személyes átvétellel, mától átvehető, de csak csütörtökön tudom átvenni, ez nem gond? meddig tartják ott a cuccokat?

[ Szerkesztve ]

PH! addikt since 2004

(#2821) HUN]Repa válasza Tomics (#2820) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Természetesen nem gond ,köszi hogy jelezted 3munkanapig szoktuk tartani a termékeket ,de külön kérésre tovább is. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2822) kmisi99


kmisi99
addikt

A gari futárnál csak a csomagba bele rakom a papírokat garancia papírt számlát meg a kitöltött ürlapot aztán csak oda adom a futárnak és ő majd tudja mit kell tenni? Vagy valamit írni kell a csomgara vagy hasonló?

(#2823) Shad0w válasza kmisi99 (#2822) üzenetére


Shad0w
senior tag

A futár majd ráragasztja a menetlevelet (vagymit), annyi a teendő, hogy olyan csomagolást kell alkalmazni ami megvédi a termék csomagolását a futártól (szállítást bírja ki, és aza menetlevél ne a termék csomagolására kerüljön).

[ Szerkesztve ]

(#2824) kmisi99 válasza Shad0w (#2823) üzenetére


kmisi99
addikt

Ja ok kösz. Jól be van csomagolva ilyen buborékos borítékba meg alapból a dobozába :D

(#2825) Baga1983


Baga1983
senior tag

Sziasztok! Épp most vettem garanciafutárral egy CM Storm Sniper házat. Én úgy tudom hogy minden Black Edition-ös házhoz jár egy CM egérpad is. Az én dobozomon is fel van tüntetve. Kinél lehet reklamálni miatta? Hogyan tünhetett el belőle?

(#2826) HUN]Repa válasza Baga1983 (#2825) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Pü-ment ! :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2827) Ezmegmiaz


Ezmegmiaz
csendes tag

Üdv!

Valaki esetleg meg tudná mondani, ha rendelek egy 3 napos pixelhiba garanciás lcd-t, akkor :

1. Lehet kérni, hogy ellenőrizzék a monitort?
2. A 3 nap munkanapra értendő?
3. Amikor a futár kihozza a monitort és átveszem, akkor onnantól érvényes?
4. A gyártó szerviz felé vagy a bolt felé kell jelezni a hibát?
5: Ha 3 napon belül találok egy pixelhibát, és pl. e-mailben jelzem, akkor az email elküldési idejének kell három napon belül lennie?
6: Sajtból van a Hold? :))

Ok, szőrszálhasogató vagyok meg minden, de nem nagyon találtam ezekre egyértelmű választ. :)

A válasz(oka)t előre is nagyon szépen köszönöm!

Szép napot mindenkinek!

(#2828) HUN]Repa válasza Ezmegmiaz (#2827) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia !

Na akkor vegyük sorba :

1.Lehet kérni
2.Igen
3.Igen
4.A bolt felé kell jelezni az (rma@ipon.hu)
5.A kézhezvételtől számítva 3munkanapon belül kell lejelenteni a terméket a főoldalunkon keresztül.
6.Sajnos nem ,de Brit kutatók már megállapították hogy közbe mégis.

További szép esőmentes napot !

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2829) Ezmegmiaz válasza HUN]Repa (#2828) üzenetére


Ezmegmiaz
csendes tag

Köszi szépen!

(#2830) v!ct0y


v!ct0y
veterán

Helló!
Van 1db Hd4850 esem ami elvileg memória hibás jövő héten talán vissza tudnám vinni a gari miatt. Már a biosban szétesik a képe.
Annyi lenne a kérdésem, hogy minden egyes alkatrésszel együtt kell visszavinni vagy valami hiányozhat mert bevallom már nem igazán tudom mik voltak hozzá... :U

(#2831) HUN]Repa válasza v!ct0y (#2830) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Lehetőség szerint amit tudsz hozni ,de ha nem vagy benne biztos mi volt hozzá akkor elég csak maga a kártya is. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2832) kmisi99


kmisi99
addikt

Írtak az ipon ról hogy befejeződött a garanciáztatás és nem tudnak olyat adni amit eredetileg rendeltem így levásárolhatom az árát. Ilyenkor ha a levásárlást választom és megrendelem a terméket akkor a szállítást kell fizetnem? Vagy csak azt a pénzt amennyivel többe kerül az új termék mint a régi?

(#2833) HUN]Repa válasza kmisi99 (#2832) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

A szállítást természetesen ilyen esetben mi álljuk ! :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2834) kmisi99 válasza HUN]Repa (#2833) üzenetére


kmisi99
addikt

Rendben köszönöm. Már meg is rendeltem az új terméket. Csak most ne keverjétek megint össze ;) Mert csak egy számban tér el egy másik társától. :D

(#2835) eastsider válasza eastsider (#2819) üzenetére


eastsider
nagyúr

Sziasztok!
tudtok valamit a Linksys routerről?
még nem kaptam emailt.
mi várható? :B

(#2836) HUN]Repa válasza eastsider (#2835) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Egy gariszámot pls írj vagy nevet amin megy az ügyintézés hogy megtudjam nézni :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2837) eastsider válasza HUN]Repa (#2836) üzenetére


eastsider
nagyúr

Termék neve: LINKSYS WRT54GL
Garancia száma: 11673
Garancia tipusa: garancia
:)
:R

(#2838) kmisi99


kmisi99
addikt

A mostani rendelésemhez beírtam hogy garanciális levásárlás. De még a rendelésemnél termékek teljes ára van feltüntetve Vagy csak azt nem szoktátok át írni ilyenkor?

(#2839) #40835072


#40835072
törölt tag

van ami elég drága de nekem eddig bejött!

(#2840) HUN]Repa válasza kmisi99 (#2838) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Avval ne törödj ,az sajna nem tudja hogy mi az a levásárlás ,csak a rendelés összegét írja ki.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2841) HUN]Repa


HUN]Repa
aktív tag

Ja és még valami :

http://ipon.hu/hir/belsos_informaciok_a_torrent_razziarol/12845

Holnap érdemes lesz minket olvasni :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2842) kmisi99 válasza HUN]Repa (#2841) üzenetére


kmisi99
addikt

Erre kíváncsi leszek :D

Ja és kösz a választ :)

[ Szerkesztve ]

(#2843) Jeep1


Jeep1
csendes tag

Sziasztok

Segítséget kérnék tőletek, nemtudom mit lehet ilyen esetbe tenni.
A VGA-karim tönkrement ez egy XFX típusu volt, de az IPON cég már nem tudott adni ilyen típusút és Zotac márkát ajánlotta.

Na az odáig oké is lett volna hogy 5.000 Ft-tal olcsóbb mint az én régi kártyám volt.
De ma néztem a honalon és még 4.000 Ft-tal olcsóbb lett a mai napra az ára az ajánlott kártyának amiért én annak idején a régi kártyát vettem.

A régi kártyámat 59.000 Ft ért vettem, az új kártya ára pedig jelenleg 51,000 Ft. Na most az a 8.000 Ft hova veszik majd el?
Segítséget szeretnék kérni, hogy ilyenkor mi a teendő?
Esetleg telefonon letudom beszélni, hogy a különbözetet utalják át valami számlára, vagy ez veszett pénz?
Az a probléma az egésszel, hogy holnap érkezik az új kártya.

PLS HELP

[ Szerkesztve ]

Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem művész!

(#2844) Shad0w válasza Jeep1 (#2843) üzenetére


Shad0w
senior tag

Hát, ha egyszer már rábólintottál a cserére (akár már át is adták a futárnak a terméket) akkor sztm nincs semmi esélyed (vagy bármilyen jogalapod).

Egyébként ha gyorsan felhívod a boltot, hogy a hirtelen történt árváltozások miatt egy másik terméket szeretnél cserébe és mondjuk még el sem hozták a kártyát a nagykertől, akkor sztm megoldható velük a dolog. De én azt javaslom, hogy akkor már olyan kártyát válassz ami tényleg ad valami pluszt, egyébként meg felesleges rajta rágódni, fél éven belül többet fog veszíteni az értékéből, mint 8k...

(#2845) RootRulez válasza Jeep1 (#2843) üzenetére


RootRulez
félisten

Ezt akkor kellet volna, mikor megbeszéltétek... Ha nem tud adni a bolt ugyanolyan terméket, akkor felajánl egyet helyette, vagy megfelel neked vagy nem. Ha nem felel meg akkor módodban áll levásárolni a számlán szereplő összeget (tehát nem annyit amennyiért legutóbb árulták a terméket), legvégső esetben a pénzt kérheted vissza...

Én akkor már egy 5830-ast kértem volna... :U Ha mást nem eladni és venni helyette egy használt/garis GTX260-ast még jól is jártál volna. :U

[ Szerkesztve ]

═════════════════════════════════════════

(#2846) SSJPeter


SSJPeter
őstag

Meg szeretnék osztani egy negatív tapasztalatot az Ipon Computerrel kapcsolatban!

Történt,hogy még februárban vásároltam tőlük egy Gigabyte GTX 260 Super OC típusú videókártyát ami sajnos annyira túl volt húzva,hogy még a gyári órajeleit sem vitte stabilan.
Textúrahibákat produkált a gyári órajelek használata mellett.
Sajnos bele tellett egy pár hétbe,hogy detektáljam a problémát de sajnos nem tudtam ezzel foglalkozni egy jó darabig de azért írtam az IPon-nak egy e-mailt amiben közöltem a tényállást amire egy nagyon barátságos,számomra kedvező választ kaptam:

Na gyanútlanul mondtam magamban, ez tényleg egy korrekt cég.
Június 2.-án vissza is vittem a videókártyát amiben leírtam a hibát és kértem a javítást vagy a cserét.
Biztosítottak róla,hogy az ügyintézés 15 napon belül meg fog történni és ,hogy majd értesítenek.
Eltelt 18 nap és nem hívtak,bár békéscsabai vagyok felmentem Bp.-re és személyesen kértem magyarázatot mivel telefonon nem lehet garanciális ügyintézésről még csak infót sem kérni.
Csak e-mailben vagy telefonon.
A hozzáállás ezúttal már közömbös volt...már csak azt mondták,hogy ők törekszenek a 15 nap betartására de most ezt nem tudták megtenni,de abban maradtunk mivel cserekártyát nem kértem (mert nem erre van szükségem!),hogy legkésőbb e hét hétfőig tehát tegnapig elküldik a kártyát és még a postát sem kell fizetnem és,hogy majd e-mailt kapok róla...
Nos azóta is kapom azt az e-mailt,tegnap írtam nekik és annyit mondtak majd értesítenek semmi egyebet,láthatólag egyáltalán nem érdekli őket a dolog.

Arra hivatkoztak,hogy nekik sem küldi a szerviz...na de könyörgöm,én ezt a videókártyát nem a szerviztől vettem hanem tőlük kisker feltételek mellett, de főleg kisker áron,engem nem érdekel ők ezt hogyan intézik el a szervizzel.
Ha egy kis jóindulat szorult volna beléjük már kicserélték volna ők ennyi idő alatt,ők meg majd elintézik a szervizzel.

Jelenleg az Ipon épp jogszabályt sért mert ez a késedelem nekem jelentős kényelmetlenséget okoz!

Szintén tőlük vettem egy 100.000Ft-os videókártyát, költségekbe vertem magam és szeretném eladni a GTX 260-amat, a pénzemhez szeretnék jutni, de így nem tudom megtenni ki tudja még meddig de az e-mailjük alapján joggal gondoltam,hogy 15 napon belül el lesz intézve!

Senkinek nem ajánlom,hogy tőlük vásároljon,én nem egy dolgot vásároltam már ott de az első és szerintem utolsó garanciális ügyem náluk.
Nem kérek többet belőle!
Bele fog ez telni még hetekbe,hogy megkapjam a kártyámat mert magasról tesznek rá.

[ Módosította: bolondember ]

Let’s go Brandon!

(#2847) SSJPeter válasza SSJPeter (#2846) üzenetére


SSJPeter
őstag

Ha figyelmesen megnézitek az e-mailt amit az Ipon-tól kaptam akkor látható,hogy azt Répás Tamás írta vagyis HUNRepa...aki itt is elég barátságos hangnemben írogat csak hát sajnos semmi köze a valósághoz annak amit nekem írt,mert az IPon nem törekszik a 15 nap betartására,ha erre törekedne már kicserélte volna a kártyát!

A jogszabály kimondja ha a garanciális javítás határidőn belül nem lehetséges cserélni kell a terméket!
Egyenlőre még csak ide írtam ha holnap után vagyis 4 hét után nem kapom kézhez a kártyát panaszt teszek a boltban,a fogyasztóvédelemnél és lehet bírósághoz fordulok!

[ Szerkesztve ]

Let’s go Brandon!

(#2848) HUN]Repa válasza SSJPeter (#2847) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Szia Kedves Péter !

Akkor nézzük sorban a panaszodat ,az nem derül ki az olvasó számára ,hogy mi egyből cserekártyát ajánlottunk fel ! a 15munkanap nem telt a mai napig se le mi pedig erre törekszünk ,nem szeretném kirakni egyik e-mailedet sem ide ami nem éppen a "barátságos és kulturált hivatalos hangnem" ami a mi korrektségünket illeti ferdíted a valóságot mindent megtettünk /cserekártya ,díjmentes kiszállítás..stb/ a szervizzel egyszer sem takaróztunk csupán kérdésedre a választ miszerint ,hol a vga osztottuk meg veled. Mivel te egyáltalán semmilyen ilyen kártyát cserét ,javítást nem kérsz ,márpedig jogilag neked ez járna... mindenképpen a pénzedet akarod visszakapni. Amennyiben ilyen kérésed van felénk mi igyekszünk megtenni mindent az ügyfélért ,de sajnos ezt elintézni is több időbe telhet. Bármi kérdésed vagy hozzáfűzni valód van oszt meg kérlek itt a többiekkel is. :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2849) HUN]Repa válasza HUN]Repa (#2848) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Annyit hozzátennék még hogy a 15munkanap már valóban megvan ,és a kártya a héten megérkezik ,de cserét kapunk mi is belőle amit te nem szeretnél . Akkor most tudsz még várni vagy kéred a cserét ? :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2850) SSJPeter válasza HUN]Repa (#2848) üzenetére


SSJPeter
őstag

Akkor nézzük sorban tényleg.
Igen "egyből" 18 nap után valóban felajánlottátok a cserekártyát miután Békéscsabáról felmentem Budapestre érdeklődni.
Na de a cserekártya az nem azt jelenti,hogy kicseréltétek volna a kártyát egy másik ugyanolyanra hanem adtatok volna ideiglenesen egy 8800GT-t addig is!
Légszíves ne csúsztass mert még ezt is csak az után ajánlottátok fel miután visszamentem oda és nem magatoktól!
Nekem ilyen típusú cserekártyára nincsen szükségem, nekem egy működőképes GTX 260 Super OC kártya kell amit a mai napig nem kaptam pedig teljes áron megvettem még februárban!

"Mivel te egyáltalán semmilyen ilyen kártyát cserét ,javítást nem kérsz ,márpedig jogilag neked ez járna... mindenképpen a pénzedet akarod visszakapni."

Ez egyszerűen aljas hazugság és nem igaz!

Javítást vagy garanciális kicserélést kértem és kérek most is!
Kérem a kijavított kártyát vagy egy másik ugyanolyat!

Ezzel mentem oda és a mai napig az égegyadta világon nem kaptam semmit!
Amit ti felajánlottatok az egy 8800GT vagy 9800GT volt ideiglenes használatra és még ezt se magatoktól tettétek hanem a személyes ráhatásomra!

Már mondtam,nekem ez nem kell, a saját kijavított vagy kicserélt kártyám kell!
Az,hogy én azzal mit akarok csinálni marhára rám tartozik,kifizettem érte a vételárat még februárban mégis működőképes kártyát nem tudtam és nem tudok használni a mai napig sem!

Azért írtam ide mert a múlt héten 100%-os garanciát kaptam,hogy még a hét elején nálam lesz a kártya és még kilátásba sincsen!

27 napja várok,hogy a szervizetek megjavítsa a kártyámat és még nektek áll feljebb! :(((

[ Szerkesztve ]

Let’s go Brandon!

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.