Meg szeretnék osztani egy negatív tapasztalatot az Ipon Computerrel kapcsolatban!
Történt,hogy még februárban vásároltam tőlük egy Gigabyte GTX 260 Super OC típusú videókártyát ami sajnos annyira túl volt húzva,hogy még a gyári órajeleit sem vitte stabilan.
Textúrahibákat produkált a gyári órajelek használata mellett.
Sajnos bele tellett egy pár hétbe,hogy detektáljam a problémát de sajnos nem tudtam ezzel foglalkozni egy jó darabig de azért írtam az IPon-nak egy e-mailt amiben közöltem a tényállást amire egy nagyon barátságos,számomra kedvező választ kaptam:
Na gyanútlanul mondtam magamban, ez tényleg egy korrekt cég.
Június 2.-án vissza is vittem a videókártyát amiben leírtam a hibát és kértem a javítást vagy a cserét.
Biztosítottak róla,hogy az ügyintézés 15 napon belül meg fog történni és ,hogy majd értesítenek.
Eltelt 18 nap és nem hívtak,bár békéscsabai vagyok felmentem Bp.-re és személyesen kértem magyarázatot mivel telefonon nem lehet garanciális ügyintézésről még csak infót sem kérni.
Csak e-mailben vagy telefonon.
A hozzáállás ezúttal már közömbös volt...már csak azt mondták,hogy ők törekszenek a 15 nap betartására de most ezt nem tudták megtenni,de abban maradtunk mivel cserekártyát nem kértem (mert nem erre van szükségem!),hogy legkésőbb e hét hétfőig tehát tegnapig elküldik a kártyát és még a postát sem kell fizetnem és,hogy majd e-mailt kapok róla...
Nos azóta is kapom azt az e-mailt,tegnap írtam nekik és annyit mondtak majd értesítenek semmi egyebet,láthatólag egyáltalán nem érdekli őket a dolog.
Arra hivatkoztak,hogy nekik sem küldi a szerviz...na de könyörgöm,én ezt a videókártyát nem a szerviztől vettem hanem tőlük kisker feltételek mellett, de főleg kisker áron,engem nem érdekel ők ezt hogyan intézik el a szervizzel.
Ha egy kis jóindulat szorult volna beléjük már kicserélték volna ők ennyi idő alatt,ők meg majd elintézik a szervizzel.
Jelenleg az Ipon épp jogszabályt sért mert ez a késedelem nekem jelentős kényelmetlenséget okoz!
Szintén tőlük vettem egy 100.000Ft-os videókártyát, költségekbe vertem magam és szeretném eladni a GTX 260-amat, a pénzemhez szeretnék jutni, de így nem tudom megtenni ki tudja még meddig de az e-mailjük alapján joggal gondoltam,hogy 15 napon belül el lesz intézve!
Senkinek nem ajánlom,hogy tőlük vásároljon,én nem egy dolgot vásároltam már ott de az első és szerintem utolsó garanciális ügyem náluk.
Nem kérek többet belőle!
Bele fog ez telni még hetekbe,hogy megkapjam a kártyámat mert magasról tesznek rá.
[ Módosította: bolondember ]
Let’s go Brandon!