Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#2601) szumo válasza HUN]Repa (#2599) üzenetére


szumo
senior tag

Köszi! :)
Majd kiderül.

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#2602) MZsoltee válasza HUN]Repa (#2594) üzenetére


MZsoltee
veterán

Látom Te/Ön az iponban dolgozik/zol. Tudsz valamit reagálni az említett esetre?

A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.

(#2603) tlac válasza MZsoltee (#2602) üzenetére


tlac
nagyúr

már kaptál iponos embertől választ a topikban

[ Szerkesztve ]

(#2604) hoby36


hoby36
senior tag

Nektek mindig válaszoltak a levelekre?Telefont nem veszik fel,levelemre nincs válasz. :U

A logikában semmi sem véletlen!

(#2605) Carpio válasza HUN]Repa (#2595) üzenetére


Carpio
tag

Szia!

Most újra elolvastam a papírt. Félúton van az igazság, mert tényleg oda van írva, hogy meg lett javítva, de arról nincs szó, hogy konkrétan mi volt a probléma és az is oda lett írva, hogy hibát nem produkált a javítás után.
A lényeg viszont az, hogy most sem működik!! A szervíz véleménye egyébként egybe cseng ezzel a melegedési problémával. Holnap küldöm vissza a lapot.

A kérésem viszont az, hogy inkább legyen kicserélve az alaplap, mert ha megint javítva lesz és megint hibát produkál, akkor előbb-utóbb valamely másik hardver is meg fog hibásodni és azt nem fogom annyiban hagyni, az tuti! Leginkább a HDD-t féltem a sok hirtelen kikapcsolástól, na meg a rajta lévő adataimat.

Meg fogom köszönni, ha korrektek lesztek, mert már beszereztem egy pár ősz hajszálat. :(

Üdv

A legnagyobb télben tanultam meg, hogy legyőzhetetlen nyár lakozik bennem.

(#2606) dudika10 válasza MZsoltee (#2602) üzenetére


dudika10
veterán

Komolyan abban reménykedtél, hogy megkapod a 30k-s monitort 1 forintért, mert elírták? :U
Ezt Te sem gondolhattad komolyan... :F

Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.

(#2607) Goatman


Goatman
aktív tag

Hello!

Leadtam ma délután egy 2 tételes rendelést az Ipon webshopban, de az egyik termék helyett egy másikra lenne szükségem + hozzáadnék még 1 tételt. Milyen módon tudnék változtatni a rendelésemen?

[ Szerkesztve ]

92 pirospont a régi Hardveraprón: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Goatman

(#2608) #95590400


#95590400
törölt tag

urak, ezen
http://ipon.hu/?product_id=133888
termék valóban 2 év garis, vagy csak elírás?
mert tudtommal 1 évvel kerül forgalomba, és garkiterjesztést lehet hozzá venni +1 vagy +2 évet.
de persze ez nem zárja ki, h az ipon 2 évvel értékesíti.

(#2609) 14adam válasza Goatman (#2607) üzenetére


14adam
addikt

telefon vagy e-mail? :U elérhetőség

(#2610) Goatman válasza 14adam (#2609) üzenetére


Goatman
aktív tag

Köszi én is gondoltam ezekre, csak az érdekelt volna, hogy megoldják-e ezt nekem, ha megkérem őket..de természetesen megpróbálom :)

92 pirospont a régi Hardveraprón: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Goatman

(#2611) HUN]Repa válasza Carpio (#2605) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Mindenképpen találni fogunk olyan megoldást ami biztos tetszeni fog :)

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2612) Calogero


Calogero
addikt

Az elöbb kaptam meg a Asus DVD-írómat ami garanciába lett cserélve.
Köretségből 5-ös az Iponnak.
Köszönöm :R

(#2613) rayman2006


rayman2006
tag

Üdv!

Érdeklődnék aki mostanába rendelt mi véleménye iponról?
A csomagolás termék serülés mentes originált bontatlan új volt?
Olvastam olyat volt aki már újra csomagolt esetleg használt, bontot hiányos terméket kapot új-ként.
Ez igaz volt valakinek ilyen problémája?

(#2614) hoby36


hoby36
senior tag

Ismét köszönöm ipon! :R Megkaptam a cserekészülékem.Ez volt életem első gariztatása.

A logikában semmi sem véletlen!

(#2615) Chaser válasza Shad0w (#2590) üzenetére


Chaser
titán

Ha notebook ideális esetben még számla sem kell, gyáriszám alapján gariz a gyártó, nem a kisker ahol vetted.

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#2616) Ariadne válasza Chaser (#2615) üzenetére


Ariadne
őstag

Ideális esetben... Jogszabály alapján viszont egyedül a számla, megpedig a kiskertől származó számla garantálhatja azt, hogy érvényesíteni tudod azokat a kedvezményes jogokat, amelyek a kisker vásárlót megilletik. No persze sajnos ez sem 100% manapság. Aki viszont kisker számla nélkül tervez óccsó laptopot venni, ajánlom beleolvasni a garanciás topikba, jönnek panaszkodni az emberek sorban... :U

[ Szerkesztve ]

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#2617) .:Kristian:.


.:Kristian:.
addikt

Üdv!
Iponos kollégához intéznék egy kérdést.
Hétfőn garifutárral visszaküldetem 2x2GB Geil Value DDR2 800-as ramot és e-mailben válaszoltatok is, hogy a garancia ügyintézését megkezdtétek.
A kérdésem az lenne, hogy ha cserélitek (nagy valószínűséggel) akkor különbözet ráfizetéssel lehetne-e másik memóriát választani, illetve ha igen akkor melyik árat nézitek? A mostanit vagy azt amennyiért még szeptemberben lett vásárolva? Csak azért, mert szeptembertől 4K-val nőtt az ára és nem teljesen mindegy.
Nem ez az első Geil ramom és nem is az első amelyik hibás volt/lett, ezért nem akarok már ilyen memókat.
Előre is köszi a választ. :R

[ Szerkesztve ]

(#2618) kiki22


kiki22
senior tag

Halika!1-2napja bekuldtem egy asus striker extremet garifutaral.ma megjott az e-mail hogy serult az lga foglalat.kaptam fotot is rola.csak azt nem ertem kiszereltem a gepbol semmi baja nemvolt .mikor becsomagoltam raraktam a muanyag vedot a procsesszor foglalatra ahogy kertek es rendesen belett csomagolva.amikor megerkezett hozzajuk 1tu megserult hat ez eleg erdekes.majd 70 ezer volt alig tobb mint 1eve elvileg 3:ev garancia vanra.de most ugrott a penzem.marhara orultem ennek a dolognak.2evig kuporgattam egy jobb gepre erre bedoglik es nem is cserelik a hibas alkatreszt.bravo.mindenkinek ezt a boltot ajanlottam ismeroseim kozul de ezentul nemfogom

[ Szerkesztve ]

(#2619) kiki22


kiki22
senior tag

Teloval irok remelem azert olvashato

(#2620) Shad0w válasza Chaser (#2615) üzenetére


Shad0w
senior tag

Csak nem mindegy, hogy el kell vinni a terméket a szervizbe, vagy házhoz jön a futár és viszi/hozza ingyen.

(#2621) tlac válasza kiki22 (#2618) üzenetére


tlac
nagyúr

ha csak elgörbült, akkor ügyes kezű órás még talán vissza tudja igazítani

ha a garis dolgokra vagy kíváncsi, akkor nézz át ide
nem egyszerű eset...

[ Szerkesztve ]

(#2622) Ariadne válasza kiki22 (#2618) üzenetére


Ariadne
őstag

Ha jól tudom, egy tűvel óvatosan vissza lehet hajlítani, nekünk volt már ilyen eset, most is épp az az alaplap van a gépben.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#2623) kiki22 válasza Ariadne (#2622) üzenetére


kiki22
senior tag

Hat igen.csak amikor feladtam semmi baja nemvolt.szalitastol meg nemhiszem,h 1tu gorbulne.a gep hibajelensege amugy az vol nemkapcsoltbe.eloszor tapot csereltem mert arra gyanakodtam.masik tappal is ugyanugy nemindult.full lehuzkodtam mindent a geprol csak egy memoriat meg egy procit hagytam benne .ezert gyanakodtam az alaplapra .mondom fasza erre legalabb van gari .erre tessek mire odaer elgorbul egy tu :-) vicc

(#2624) Chaser válasza Ariadne (#2616) üzenetére


Chaser
titán

Ideális eset: korrekt gyártó, amelyik feléri ésszel mind1 kinél van a gépe, eladta és vállalja a garanciát. Van a notiknak 1edi azonosítója, azt átírni nem lehet, az alapján törzskönyvezik és tartják nyilván. Na mondjuk pl msi az kér számlát, hp-nál, dell-nél még ilyet nem hallottam, max ha van és regelt a tulaj gari onnan indul, 1ébként meg törzskönyv alapján gyártástól vagy disztribútornak való eladástól.

szerk: ha meg vkinek számla kell könnyű megoldani, elég sok becsődölt kisker van tavalyról ;]

[ Szerkesztve ]

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

(#2625) lizakattila válasza rayman2006 (#2613) üzenetére


lizakattila
senior tag

Szia!

Én kedden délután (02.02.) rendeltem, alaplap+procit, futárral, házhoz szállítással.
Csütörtök (02.04.) reggel 9-kor már a kezemben volt a cucc, tökéletesen csomagolva, sérülésmentesen, garipapírral, minden tartozékkal együtt.
Először rendeltem tőlük, de nem csalódta.

Telón tényleg lehetetlen elérni őket, viszont e-mailemre fél órán belül válaszoltak.

"Ha próbára akarod tenni egy ember jellemét, adj neki hatalmat." - Abraham Lincoln

(#2626) HUN]Repa válasza kiki22 (#2623) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Az a vicc inkább hogy nem mondta senki hogy buktál bármi is ,sőt erről e-mailt is küldtem neked:

T.Vásárló !

Nem akartuk mi visszaküldeni a terméket ,az értesítést azért küldtük ,hogy tudjon róla. Megpróbáljuk intézni ettől független, de ha szeretné mi nem küldjük eltudja vinni innen bárki ,ha akarják.

--
Tisztelettel:
Répás Tamás
iPon Computer Kft.

Ergó: gariztatjuk neked ,csak tudj róla hogy érkezett hozzánk és elhiheted hogy igy jött,de azért ne terjeszd itt ,hogy elhajtottunk ,és ugrott a garid.

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2627) kiki22 válasza HUN]Repa (#2626) üzenetére


kiki22
senior tag

Ez igaz seni nem mondta csak jott a level,h felteteles gari.kerdem en hogyan serulhetett 1 lab?ha rajtavol a processzor vedo ?ha vmi megutotte volna szallitasnal tobbi is gorbulne sztem.en mindig is ugy gondoltam az iponra,h korrekt uzlet ezert is ajanlottam tobb ismerosnek is es rendeltem is tobbszor toluk.en meg szeretnek bizni az iponban de hogy 6honap is lehet a gariztatasi idö az azert eleg komoly.azt joltudom ,ezt a tipust nem gyartjak mar de gondoltam felajanlak ,h kicserelik egy hasonlo kategorias alaplapra vagy levasarolhatom az osszeget.ugye nem vmi 20 000 ft os laprol van szo.vagy legalabb a szervizesekel lehetne beszelni ,mert a Csavo aki kezelte a telefont nemtudta megmondani hogyan tortenhetett ,1szal elgorbul.de ha ezert az egyszalert nemindultak el a ventilatorok mikor aram ala helyeztem az alaplapot akkor elismerem en hibaztam.de mivel a kepen nemlatom,h osszezart volna ket tu.sajnálom,h fikazok de nem lopom a penzt sajnos.sajnos mar volt tapasztalatom hasonlo garis dologal es haveri tarsulatnak is hihetetlen dolgokat talatak ki hogynekelljen cserelni az eszkozt

(#2628) HUN]Repa válasza kiki22 (#2627) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Itt biztos nem lesz olyan ,igyekezni fognak vele ,és szerintem se vészes a sérülés meglehet csinálni ,hogy miért került rá az egy jó kérdés ,2hét szokott lenni az átfutási idő és ha rossz biztosan megjavítják vagy kicserélik neked. :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2629) kiki22 válasza HUN]Repa (#2628) üzenetére


kiki22
senior tag

Renben koszonom.ha igy lesz akkor mindent vissza szivok es kov gepem is az ipontol lesz.lenne egy olyan kerdesem ha reszletre vasrol az ember nalatok gepet es nem vagy pesti ugy ismegoldhato?6 magos intel es uj geforce megjom valtani szeretnek

(#2630) HUN]Repa válasza kiki22 (#2629) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Persze a hitelügyintézés ,nem függ a lakhelytől bárki aki bank elbírál akkor természetesen igényelheted :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2631) Jester01


Jester01
veterán

Boldogtalan vagyok, a vadi új alaplapomon (ASUS M4A785TD-V EVO) úgy látszik halottak a PCI slotok :O Ha hétfőig nem gyógyul meg mágikusan akkor kénytelen leszek visszavinni.

Jester

(#2632) Jester01 válasza Jester01 (#2631) üzenetére


Jester01
veterán

Úgy látom, intézkedtetek a megfelelő helyen mert hirtelen megjavulni látszik - legalábbis a hangkártyát már felismeri :K

Jester

(#2633) Calogero válasza kiki22 (#2627) üzenetére


Calogero
addikt

Szia átérzem amin most keresztül mész. Én ősszel éreztem ugyanezt.
A gépemet visszaküldtem, mert instabil volt.
Párnap múlva jött egy e-mail fotóval hogy valószínű szállításközben a CPU hűtöm a gravitáció hatására lepottyant az alaplapról, és vitte magával a procit is. A CPU pár lába meghajlott, és ez nem garanciás ügy.
Teljesen elszomorodtam, de szerencsére a szervizben sikerül orvosolni a problémát.
Az instabilitást nem iponból származó termék okozta. A "hibás" (más alaplappal simán megy) termék helyett vettem tőlük egy másikat.

A szállításért sem kellett fizetnem.

(#2634) kircipeti


kircipeti
senior tag

Koszonom szepen ismet a maximalisan korrekt garancialis ugyintezest! :R

(#2635) slett27


slett27
addikt

HUN]Repa : tudsz valamit mondani a XFX GTX280 1GB DDR3 PCIe-s VGA-mról ? :O

Nem muszáj XFX, csak legyen valami. Tudom, írtad, keddre orvosoljátok de mi lesz helyette ?
Lehet én vagyok türelmetlen, de ez a 3. hét.

"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD

(#2636) smiti válasza HUN]Repa (#2630) üzenetére


smiti
addikt

Szia HUN]Repa !

Szeretnék segítséget kérni tőlled! Kinéztünk a nejemnek egy Lenovo laptop-ot Ezt szeretnénk hitelre megvásárolni,és azt kérdezném, hogy mikor kell a hitelt intézni ? Meg kell rendelnem a laptopot és mikor beérkezik az áru hozzátok akkor kell felmennem a munkáltatói igazolással és a szükséges papírokkal ?

(#2637) eneasos válasza smiti (#2636) üzenetére


eneasos
csendes tag

hello.
bemész a szükséges papírokkal és ott helybe elintézik a hitelt, ha elfogadják akkor pedig meg is rendelik neked a cuccost.
üdv :R

(#2638) smiti válasza eneasos (#2637) üzenetére


smiti
addikt

Az a baj, hogy én 130km-t utaznék érte és dupla úttal már nem érné meg :(

(#2639) eneasos válasza smiti (#2638) üzenetére


eneasos
csendes tag

hát akkor úgy tudod megcsinálni hogy a hitelt elintézik neked benn és max kérsz kiszállitást azt kifizeted ott kpban. de csak akkor rendelik meg a cuccost ha elfogadják a hitelt, ugye akkor meg neked is ott kell lenni személyesen aláírni a szerződést. tehát személyesen min 2x kell fordulni, kiszállítássál meg ugye úgy ahogy írtam megoldható.
de irsz eggyet az info@ipon.hu ra és talán tudnak más megoldást de én úgytudom ígymegy.
üdv :R

(#2640) .:Kristian:.


.:Kristian:.
addikt

Üdv!
Anno a garanciafutáros termékeket a GLS vitte-hozta. Nem tudom mióta van DHL, de elég felháborító, hogy a futár nem hajlandó becsengetni vagy bekopogtatni.
Szüleimet megbíztam, hogy ma délelőtt legyenek itthon (én suliban voltam) és vegyék át a ramokat amit hoz a futár. Erre 11:46-kor látom, hogy volt egy nem fogadott hívásom egy ismeretlen számról. Visszahívom és mondja, hogy Ő a futár, vitte volna a csomagot, de nem tudott bemenni. Csodálkoztam rajta és megkérdeztem, hogy mi volt az akadálya, hogy bekopogjon? Erre csak hebegett habogott, aztán közbevágtam, hogy van kapucsengő. Erre jött a válasz, hogy ő azt nem találta meg (ez eléggé vicces, mert szembetűnő helyen van). Van egy másik bejárat is, azt mondta ott próbált bemenni. A másik bejárat tényleg be van zárva, de akárhonnan közelíti meg az épületet lehet látni, hogy 2 bejárat van és ha az egyiken nem tud bemenni miért nem nézi meg a másikat?
Visszahozni meg már nem hozza vissza, mert egy 30km-re lévő faluban jár és ott is várják a csomagot. Majd este ha lesz ideje, vagy holnap ugyanekkor. :U

A poénos még az ebben az egészben, hogy amikor küldtem velük csomagot (szintén Iponnak) akkor se volt hajlandó becsengetni érte, az volt a szerencse, hogy volt itthon valaki és ki tudta neki vinni. Elmagyaráztam a futárnak, hogy hova kell csengetni, meg hogy mi van kiírva, meg melyik épület. Eltéveszteni se lehet, erre jött a válasz: jajjj de ne szálljak már ki a kocsiból, nem tudnék valakit kiküldeni vele? Kint áll sárga furgonnal. Aztán fater vitte ki neki a csomagot. :U
Én nem tudom mióta divat ez a futároknál, de amíg a GLS járt addig sose volt ilyen probléma, ők mindig tudtak csengetni vagy kopogni.
Nem tudom másnál volt-e ilyen probléma és azt se, hogy ezt hol máshol tudnám még jelezni, de bosszantó, hogy van aki várja itthon a csomagot és nem hajlandó még csak becsengetni sem.
Üdv.

(#2641) tlac válasza .:Kristian:. (#2640) üzenetére


tlac
nagyúr

ez éppen a futártól függ
nekem pl. pont a gls-től volt egy ember, akivel gondom volt

de dhl-től pedig volt olyan, hogy látom kint ül a kocsiban pár perce, kimentem hozzá, mondja, hogy nem kellett volna, behozta volna

(#2642) .:Kristian:. válasza tlac (#2641) üzenetére


.:Kristian:.
addikt

Csak visszajött, megkaptam.

HUN]Repa: Hogy cseréltétek ki a ramokat (GEIL Value 4096MB DDR2 800Mhz CL6)? Ma kaptam meg és az egyik nem működik. A másik működik rendesen de az egyik megint nem fasza.... bekapcsolom a gépet és folyton újraindul.
Azt hittem a lapom nem szereti, de megnéztem 2 havernál is és ugyanaz a jelenség.
Ezt megint vissza fogom küldeni. Azért ez baromi jó, hogy állítólag zsír új ramok és ezek is sz@rok. Mondtam, hogy nincs szerencsém a Geillel...

(#2643) HUN]Repa válasza .:Kristian:. (#2642) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Sajnos nem én gyártom őket ,küldd vissza azt is. :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2644) eneasos válasza .:Kristian:. (#2642) üzenetére


eneasos
csendes tag

geil ramok tapasztalatból mondom amúgy is rakás sz*rok...
ha jót akarsz venni akkor kingmax/kingston.
pl a hyper x ramok eléggé korrektek. geilböl van arányosan a legtöbb meghibásodás, azért olyan ocsók.
üdv

(#2645) .:Kristian:. válasza HUN]Repa (#2643) üzenetére


.:Kristian:.
addikt

Oké.

eneasos: Igen, én is tudom, de nem akarok 7-8ezret ráfizetni másik ramra, mert azt az összeget nézik amennyiért vásároltam nem pedig a mostanit.
Mindegy, addig fogom küldözgetni amíg nem kapok egy normálisan működőt. :R

(#2646) Ariadne válasza .:Kristian:. (#2645) üzenetére


Ariadne
őstag

Mindig az eredeti, számlán szereplő ár számít, jogszabály alapján.

Azért érdekes, hogy amíg régebben, amikor csak csökkent az ára mindennek, mindenki azzal jött a garis topikba - jogosan felháborodva -, hogy egy akármilyen számtech üzletben az aktuális árat hagyják csak levásárolni/adják vissza. Most meg jópár cuccnál sokan azon rugóznak, hogy miért nem az aktuális árról van szó, hát éppen ugyanazért... :U Tudomásul kell venni, hogy a szabály nem csak akkor szabály, amikor épp kedvező, hanem akkor is, ha nem.

"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)

(#2647) D@ni88


D@ni88
addikt

Asus K50AB laptophoz tartozik táska is vagy azt külön kell venni?

(#2648) eneasos válasza D@ni88 (#2647) üzenetére


eneasos
csendes tag

ha jol tudom nincs hozzá.
üdv

(#2649) sith7


sith7
nagyúr

Sziasztok

Néhány napja a tápból - amit az Ipon - ban vettem tavaly nyáron - kerregő, surrogó hangot hallok, ami rapszódikusan fordul elő, hol 2 napig semmi, hol pedig naponta többször is hallom a hangot

A legérdekesebb az egészben, hogy ha hallom ezt a hangot, és oldalára fektetem a gépet, akkor abban a pillanatban csend van ...

Ha viszont 5 perc után ismét visszaállítom, akkor van, hogy elkezdi megint, de van, hogy nem ...

Azt mondják a venti haldoklik, ez garanciában cserélhető ?
Ha igen, mi a módja ? Garanciafutár mikor/hogyan stb. ?

Válaszokat előre is köszönöm

(#2650) Chaser válasza sith7 (#2649) üzenetére


Chaser
titán

Csapágyas és garis.

Ipon: Árultok egy ilyen dell akkut. Gyártó, típus nincs feltüntetve, na engem ezek érdekelnének :R

_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.