Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer

Hozzászólások

(#2751) zoo8800 válasza Riq (#2750) üzenetére


zoo8800
veterán

Pereld be őket!

;)

rip and tear, until it is done

(#2752) Riq


Riq
csendes tag

Szerintetek ezt megtehetik?

(#2753) cashback


cashback
őstag

Sziasztok.

Én még nem vásároltam az Ipon-tól semmit és tegnap véglegesség is vált a dolog, hogy nem is fogok. :)
Tesómnak (látás sérült) segítettem volna billentyűzetet és UTP kábelt venni... XIV.-ker... google a barátom... IPON... nem is néztem meg csak az aktuális árlistát és az elérhetőséget. Akkor séta... 4perc séta. Berobbanunk tesómmal a boltba (mellesleg szét van túrva az út, alig lehet bejutni... kis kommandózással csak). közlik velünk hogy csak rendelésre és 1nap az átvételig az idő. :F (ezt azért csak ki kellene emelni nagy betűkkel az oldalon) Mondom ok... gondoltam én laikus fejjel, egy számítógépes boltban fontos az eladó-vevői kapcsolat, ugyan értek a számítógéphez, de azért jó ha egy tanult egyén mondja azt hogy jó az amit én szeretnék. Illetve tesóm esetében fotó alapján csak nem veszek neki egy billt... neki fontos az hogy kitudja próbálni.

Szóval így le is tettünk az IPON-ról... séta vissza. ~20méterre ugyan ott a Francia úton... Sunny Computer... kedves eladók, bőséges kínálat. 10féle billentyűzetet mutatott az úr. És UTP kábel-t is kaptunk. (hozzá fűzném hogy 10m UTP kábel Ipon 1000+forint, Sunny 600+forint) Billentyűzetre nem térek külön ki. Egy alapjáratos billt vettünk 1100forintért.

A véleményem teljesen negatív az Ipon-ról és az üzlet stílusukról. Úgy érdemes náluk vásárolni, hogy tudod is mit akarsz venni és tudod is az a valami mit fog nyújtani, mert megtapasztalni hogy 2 hasonló cucc között (pl.: hangfal, monitor) mi a különbség nem lehet.

Istenem, adj türelmet a hülyékhez... mert ha erőt adsz, megölöm őket.

(#2754) zoo8800 válasza cashback (#2753) üzenetére


zoo8800
veterán

Egyik bolt, másik webáruház. Másképp működnek. Ilyen egyszerű.

rip and tear, until it is done

(#2755) szumo válasza cashback (#2753) üzenetére


szumo
senior tag

Nem mindenkinek ugyanazok az igényei.

Ti tapizni akarjátok a cuccot, más pedig olcsón vásárolni.
Az pedig, hogy épp nincs 600HUF-ért 10m-es UTP, az nem azt jelenti, hogy nem is szokott lenni. Csak míg egy bolt raktárkészletet tart, az ipon nem.

Az pedig, hogy olvasni nem szoktál, csak böködsz egy weboldalon, arról sem mi sem az ipon nem tehet. Amúgy minden terméknél ott van a szállítási határidő:

Átvétel

* Személyes átvétel esetén következő munkanap, házhozszállításnál +1 munkanap.
* (A termék külső raktárból elérhető)

Ezt most másoltam ki csak a te kedvedért egy UTP kábel képe alól.

Figyelmetlen, hanyag vagy, és még hisztizel is!
Nekem sem kellene ilyen ügyfél :(

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#2756) cashback válasza szumo (#2755) üzenetére


cashback
őstag

Csak a termék részletes leírásánál található a vásárlási feltétel. Ha simán az árlistát nézed ilyet nem látsz. Egy kábelnél meg nagyon nem érdekel a részletes leírás. :)

A vásárlási feltételekben sem emelik ki konkrétan hogy személyes vásárlásra nincs lehetőség. De gondoltam én... ott ahol személyes átvétel lehetséges, a vásárlással sem lehet gond. Nagyon sok üzlet rendelkezik webshop-val.

Az IPON is raktárkészletről hozza be az árut. Szóval nekik még nagyobb felhozatallal kellene rendelkezniük. Te is ki emeleted: (A termék külső raktárból elérhető)
Szal ha nem is minden, de legalább az olcsó dolgok legyenek meg egy ilyen üzletben. Ahol az olcsóság a lényeg. :)

Hogy én mit csinálok egy weboldalon teljesen mindegy. Siettem, árlistát és elérhetőséget kerestem - találtam.

És hogy minek tartasz azt hiszem nem része ennek a fórumnak. De azért köszi. ;) (meghálálom)

És hozzá fűzném: Ez az én tapasztalatom, valaki pozitívan értékeli valaki nem. Ezt el kell fogadni, mert minden ember más és más. Mint az üzletek is. Nekem nem tetszett és megosztottam veletek, ami nektek nem tetszett. De akkor ha csak pozitívat írnak ide az elég unalmas. Nem?

Mellesleg:
A vásárlónak mindig igaza van!

[ Szerkesztve ]

Istenem, adj türelmet a hülyékhez... mert ha erőt adsz, megölöm őket.

(#2757) bobsys válasza cashback (#2756) üzenetére


bobsys
addikt

fooldalon ott van a vasarlasi feltetelek

Megrendelő megrendelése elküldésével az iPon Computer Kft. vásárlójává válik. A megrendelés ügyfélszolgálatunk írásbeli visszaigazolása után tekinthető véglegesnek

valamint minden termeknel ott van a lehetseges atveteli modok

igazad akkor lenne, ha megrendelted volna es masnap mikor bemesz kirohognek
attol nincs igazad mert nem olvasol, de szerinted ok a hulyek

[ Szerkesztve ]

Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel

(#2758) szumo


szumo
senior tag

Üdv!
Kerestem a be quite! és az enermax tápegységeit nálatok, és egyáltalán nem találtam őket.
Lehetséges lesz, hogy ezen gyártók is felkerülnek majd nálatok a kínálatba?

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#2759) HUN]Repa válasza szumo (#2758) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Enermax az tuti , a másik az milyen jó az ? :D megnézzük esetleg honnét lehet beszerezni ha azt mondod jó minőségek. :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2760) szumo válasza HUN]Repa (#2759) üzenetére


szumo
senior tag

Szeva!

FSP belesek a be guit tápok, a különbség, hogy a beültetett alkatrészek akár korrektebbek mint az FSP-nél, és ők tesznek rá PCI-e csatlakozót meg több sata-t, ami az apn-ekről valljuk be hiányzik kicsit. Árban picit magasabb mint az FSP, de lehet keresnivalója a piacon, főleg egy 80+ bronz minősítéssel.

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#2761) szumo


szumo
senior tag

Rendeltem egy akkutöltőt dell géphez még csütörtökön. De valahogy nem sikerül eljutnom csak pénteken szerintem. Meddig tartjátok a megrendelt cuccot? Mert megyek én érte, de sajnos csak este 8 ig vagytok nyitva :DD és nem érek oda olyan korán ;]

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#2762) HUN]Repa válasza szumo (#2761) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

:) tartjuk tartjuk ...nem olyan nehéz az a töltő ,de néha cserélünk azért ,hogy ne zsibbadjon el a karunk :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2763) szumo válasza HUN]Repa (#2762) üzenetére


szumo
senior tag

:R :R :R Köszönet érte :R :R :R

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#2764) Ricco_hun


Ricco_hun
senior tag

Helló!

Ma rendeltem Iponból egy Sennheiser CX300-II fekete fülhallgatót házhozszállítással. A leírásánál az van írva, hogy "Csatlakozó: 2,5mm sztereó jack". Ez gondolom csak elírás, mert a rendes fülhallgató csatlakozó az a 3,5mm-es jack. Mert látom, hogy ebből a cx300-ból van külön 2,5mm-es (nagyon kicsi/vékony jack csatlakozó) verzió, de én a rendes/hagyományos 3,5mm-es verziót rendeltem. Tehát a leírásánál nagy valószínűséggel el van írva.
Csak azért írtam be ide, hogy tisztázzam a dolgot, mert ha nekem azt a nagyon vékony 2,5mm-es csatlakozójút külditek, azt köbö semmire sem tudom használni.

[ Szerkesztve ]

A nyúl ugrik, a pók mászik, de a teve köp; A vészrendszer nneem működik!; ...ráadásul életveszélyes hazugság. Életveszélyes, mert veszélyes az életre.

(#2765) PhoenixK


PhoenixK
őstag

WD5000AAKS vinyót szeretnék venni, de fontos lenne, hogy egy tányéros legyen. Az alábbi verziók egytányérosak: WD5000AAKS-00M9A0 ; WD5000AAKS-00D2B0 ; WD5000AAKS-00V1A0

Van rá mód, ha megrendelem, hogy mindenképpen egytányéros verziót kapjak? :F

[ Szerkesztve ]

"Önérzetem van, de hülye azért nem vagyok!"

(#2766) HUN]Repa válasza Ricco_hun (#2764) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Köszönjük ,természetesen javítottam :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2767) Ricco_hun válasza HUN]Repa (#2766) üzenetére


Ricco_hun
senior tag

Én meg megnyugodtam, hogy jót rendeltem, elvileg ma hozza a futár.

A nyúl ugrik, a pók mászik, de a teve köp; A vészrendszer nneem működik!; ...ráadásul életveszélyes hazugság. Életveszélyes, mert veszélyes az életre.

(#2768) HUN]Repa válasza Ricco_hun (#2767) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Ha mégsem azt küldték akkor jelezz vissza és valahogy megoldjuk ,mert most már ebből a típusból a 2,5-es is létezik :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2769) Ricco_hun válasza HUN]Repa (#2768) üzenetére


Ricco_hun
senior tag

Köszönöm a segítségedet, de amúgy jót küldtek (3,5mm-es jack-es). Még ismerkedem a fülhallgatóval, mert még sohasem volt agybadugós fülesem.
A lényeg: ha sikerül beletuszkolni a hallójáratba, akkor kegyetlenül adja a mélyet. :D

A nyúl ugrik, a pók mászik, de a teve köp; A vészrendszer nneem működik!; ...ráadásul életveszélyes hazugság. Életveszélyes, mert veszélyes az életre.

(#2770) HUN]Repa válasza Ricco_hun (#2769) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Jaja ,azért csak óvatosan ne hallgasd max hangerővel nehogy bajod legyen :R :R

Köszönjük a vásárlást :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2771) Gondar


Gondar
tag

Helló!
Az Iponnál szeretnék új kormányt venni magamnak. Teljesen korrekt az ár amiért kínálják és a honlapjuk is rendben van. Van valami futárjuk is ami elviszi a garihibás cuccot és elméletileg hozza helyette az újat.:)
Nekem így minden tetszik, most próbálok a bolt után nézni.Én még nem vettem semmit se náluk, ismerősöktől se hallottam róla.. Valakinek van hasznos tippje? Köszi előre is :) :DD

(#2772) Dudu67 válasza Gondar (#2771) üzenetére


Dudu67
tag

Szia !

Olvasd vissza a hsz.-eket, találsz jó és nem annyira jó véleményeket is.

Én személy szerint tökéletesen meg vagyok velük elégedve, az áraik jók, a garanciális ügyintézéssel sincs gond, legalábbis nálam eddig nem volt (pedig volt már néhány).

Répáék az emeleten a lehető legtöbbet segítenek, ha bajod van (nekem a garvesztes lapomat használható állapotba hozták [ingyen] és azóta is tökéletesen működik).

Ez persze csak az én véleményem.

Üdv Dudu

[ Szerkesztve ]

Az optimisták angolul tanulnak, a pesszimisták héberül. A realisták pedig lőni ! http://phmegbizhatosag.atw.hu/

(#2773) Silent77


Silent77
veterán

Sziasztok!

Én évek óta csak tőlük rendelek, eddig semmilyen problémám nem volt.
Most csütörtökön vettem egy Benq led-es monitort, hazaérve szomorúan tapasztaltam, hogy nem működik. :(
Tegnap vitte el a garancia futár, remélem gyorsan megkapom helyette a másikat. Sztem ezt rögtön cserélni kell.
Amikor telefonáltam, hogy nem jó a moncsi, teljesen korrektek voltak!
Személy szerint bátran ajánlom őket!

:R

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#2774) creed30


creed30
aktív tag

ha pl az ipontól rendelek és meghibásodik a gép akkor az ipon viszi el a saját futárszolgálatával a gyártó szervizébe,ahogy kész a gép elhozzák tőlük és visszahozzák hozzám?
így működik? :F

(#2775) kmisi99 válasza creed30 (#2774) üzenetére


kmisi99
addikt

Hát ha nincs annak a gyártónak szervíze akkor a sajátjába viszi. De minden infó le van írva az ipon honlapján

(#2776) SOMASOMA


SOMASOMA
csendes tag

Sziasztok!

Ha a gépösszerakóban kérek operációs rendszert és 1875 Ft-ért összeszerelést, feltelepítik az oprendszert a konfigurációra?

(#2777) HUN]Repa válasza SOMASOMA (#2776) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

A megjegyzés rovatba tüntesd fel ,és szerintem nincs akadálya :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2778) kmisi99


kmisi99
addikt

Nekem az lenne a kérdésem hogy. Vettem pár cuccot. Ezek közül az egyik cuccal nem vagyok megelégedve. Ugye van ez a 8 napon belüli elállás. Ez ez ugye sértetlen dolgokra érvényes. Viszont amivel nem vagyok megelégedve annak a beszerelésekor az egyik csavarmenetnél kb két négyzetmilliméteren :D lekopott a festék és a fémben is látszik a behatás. Gondolom ez már elég ahhoz hogy ne tudjam érvényesíteni ezt a 8 napon belüli elállás?

(#2779) HUN]Repa válasza kmisi99 (#2778) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Küldd vissza ahogy e-mailben már megbeszéltük :R :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2780) kmisi99 válasza HUN]Repa (#2779) üzenetére


kmisi99
addikt

De az nem probléma hogy egy nagyon kis helyen a csavar a festéket leszedte?

(#2781) gtamate2


gtamate2
veterán

Sziasztok!
A problémám a következő lenne ahogy a gari topicban is írtam már:
Szerintetek egy Sennheiser fülhallgató esetén az garanciális problémának számít ha edugom egy eszközbe a fülest és csak az egyik végében hallani, és csak ha a megfelelő szögben van akkor hallani mind kettőt. Azért utazás közben ez baromira zavaró, hogy egy ipodon touchot nem lehet normálisan használni vele, de ugyan ez a helyzet ha netbookra dugom vagy a rendes PC-be.

Azt szeretném kérdezni hogy még egy 96gt-t cseréltetek egy 5750+sennheiser 460-ra, erre továbbra is érvényes a garancia futár, mivel mindet azzal rendeltem, valamint ezért visza lehet küldenem, tehát garanciális probléma nem?

Előre is köszönöm!

üdv,
gtamate2

*Sn0w

(#2782) HUN]Repa válasza gtamate2 (#2781) üzenetére


HUN]Repa
aktív tag

Vissza lehet küldeni ,persze leírásod alapján kontaktos a kábel.

KMisi99:persze nem gond :R

God save us from the arrows of the Hungarians.

(#2783) kmisi99 válasza HUN]Repa (#2782) üzenetére


kmisi99
addikt

Hú köszönöm már azt hittem hogy akkor ezt buktam. Akkor még maradt 3 kérdésem
1. És majd hogy lesz elküldöm a terméket ti felveszitek a kapcsolatot velem, hogy hogy legyen meg minden vagy csak külditek a pénzt?

2. A 8 napon belüli elállásnál a 8. napra meg kell hozzátok érkezni a terméknek vagy pedig a 8. napig kell feladni?

[ Szerkesztve ]

(#2784) gtamate2 válasza kmisi99 (#2783) üzenetére


gtamate2
veterán

1. E-mailben fognak tájékoztatni hogy átvették és hogy mi baja volt valamint hogy ha kész elküldték, amúgy garifutár fogja vinni

2. Itt azt hiszem 8. napnál el kell érkezni oda a terméknek, de ha megbeszéled velük szerintem meg fognak érteni.

*Sn0w

(#2785) gtamate2 válasza HUN]Repa (#2782) üzenetére


gtamate2
veterán

Értem, köszönöm előre is! :R A garifutárt megrendeltem, viszont a telefon számomat még nem írtátok át, az előző számlán is csak másodlagosként van feltüntetve, csak azért jelezném hogy az első már nem él és csak a mobiltelefonon lehet elérni, ha a futár keresne esetleg.

*Sn0w

(#2786) vortii


vortii
csendes tag

Hello!

Az első garanciáztatásig tartott a jó véleményem az iponról.

A történet röviden:
Volt egy Corsair Dominator 4096Mb DDR2 FAN Kitem.

Egyik memória modulom hibás lett. Visszaküldtem.
1 hónapot vártam mire sikerült letesztelniük a modulokat.
(nem maga az ügyintézés tartott eddig hanem a 10mp-es memória teszt.)
14 munkanap után írtam hogy mi tart eddig?(3 hét)
A termék jelenleg tesztelés alatt van a szervizben, amennyiben hibásnak találják akkor javítják illetve ha nem javítható kicserélik Önnek. Ennek átfutási ideje általában 15 munkanap szokott lenni kézhezvételtől, de igyekszünk ezt az időt lehetőségeink szerint csökkenteni. Amennyiben elkészült a javítás/csere ezt automatikus e-mailben jelezzük Ön felé. Köszönjük Türelmét.

Amint megemlítettem a fogyasztóvédelmet, másnap hirtelen kész lett a garanciális ügyintézés.

Ma végre megérkezett a csere memória, de nem ugyan olyan amit eredetileg rendeltem, mert egy hűtőventilátor nélkül kitet küldtek vissza.

Írtam nekik hogy nem oké amit küldtek erre válasz:
A Corsair kiadott a termékből több revíziót is, Ön már az újabbat kapta. Sajnos konkrétan ugyanazt a terméket jelenleg, kifutott mivolta miatt már nem tudjuk beszerezni, így amennyiben Önnek nem elfogadható az újabb revíziós, akkor kérjük, jelentse le ismételten, és a hatályos jogszabályokkal összhangban visszaadjuk a termék vételárát, mivel azonos típusúra nem tudjuk cserélni.
[...]

Mindeközben a holnapjukon a webshopban ott van a FAN KIT-es változat = van nekik.
Valamint nem kaptam semmiféle újabb revíziót. Ugyan olyan verziójú memóriát kaptam vissza mint amit küldtem, csak hűtő nélkül. (ver 1.2)

Újra írtam hogy nem kéne hülyének nézniük; válasz:
Sajnáljuk, hogy ilyet feltételez, mint amit fentebbi soraiban írt, azonban nem tartunk raktárkészletet. A jelenlegi disztribútor, akivel kapcsolatban állunk nem tud ventilátoros verziót biztosítani ebből. A vételárat természetesen visszaadjuk amennyiben Ön ragaszkodik az eredeti, jelenleg nem beszerezhető termékhez, mint azt már írtuk korábban is.

Ezután a honlapról valami csoda folytán hirtelen lekerült a FAN kites verzió.
Írtam hogy miért ügyeskednek, és a modellszámot a leírásban elfelejtették átírni (a modellszám továbbra is a FAN kites verzió száma maradt: MODEL SZÁM: TWIN2X4096-8500C5DF a végén az F jelzi a hűtős kitet) Erre még hülyének is néznek:

Még egyszer megerősíteném, hogy nem tudunk beszerezni ventilátoros kitet, bármilyen modellszám alapján véli is Ön az ellenkezőjét. Amennyiben adminisztrációs hibát vél az oldalunkon felfedezni, kérjük a terméknél lévő text-boxban jelezze, és továbbítjuk az oldal fejlesztőinek.

Valószínűleg közre játszik ebben az is hogy a termék ára duplájára nőtt mióta vettem, és ők a legkevesebbet akarják bukni rajt, de akkor sem kéne ügyeskedni, mert csak vevőket vesztenek el.

Szóval a tapasztalataim az iponról:
- hülyének néznek
- ügyeskednek
- mellé beszélnek

[ Szerkesztve ]

(#2787) eneasos válasza vortii (#2786) üzenetére


eneasos
csendes tag

Hatályos jogszabályok szerint téged a termék vételára illet meg ha nem tudják kicserélni, amennyiért vásároltad, nem amennyit most ér, úgyhogy annyi:DD

(#2788) tlac válasza vortii (#2786) üzenetére


tlac
nagyúr

én itt csak 2 hibát látok az iponban, azt, hogy 1 hónapig ültek rajta, plusz, hogy az "árlistájuk" nem fedi le teljesen a valóságot

a leírásod alapján szerintem a többi dolgot korrekten intézték

(#2789) 04ahgy válasza vortii (#2786) üzenetére


04ahgy
nagyúr

A futárt ekkor rendelte a kedves fórumozó: 2010.04.26. 13:16. Amikor megérkezett hozzánk a termék, küldtünk neki értesítő e-mailt is (2010.04.30. 15:49).

"1 hónapot vártam mire sikerült letesztelniük a modulokat." Két nap alatt kész volt a teszt, továbbítottuk a disztribútornak, akik szintén hibásnak találták. Nem volt ilyen típus elérhető, valamint jelenleg sem az.

Az értesítést a cseréről kiküldtük 2010.05.21. 17:11-kor, és aznap átadtuk a futárnak a memóriát. Megjegyezném, hogy a futárnál töltött idő nem számít az ügyintézésbe még a jogszabály szerint sem, a futáros szállítás csak egy lehetőség, kényelmi szolgáltatás. A 15 nap betartására törekedtünk, azonban a termék beszerezhetetlensége nyújtotta el az ügyintézést pár nappal. Mindenki kiszámolhatja a dátumok alapján, valóban eltelt-e egy hónap, én nem érzem indokolatlan kellemetlenséget okozónak az ügyintézés 15 napnál jelentéktelenül hosszabb idejét, természetesen a vásárló véleménye jogosan lehet ettől eltérő.

A csere memória valóban más típusú, az eredeti termék ventilátor nélküli változata. A Corsair kiadott ilyet is, olyat is. A modulokon előfordulhat, hogy a revízió száma megegyezik, azonban az a chipek típusát jelöli.

Felajánlottuk a vásárlónak természetesen a lehetőséget, hogy a nem azonos csereterméket ne fogadja el, azonban erre gyanúsító hangnemben kaptunk választ.

Továbbra is adott a lehetőség, elfogadható a kapott termék, valamint a számlával, és a nem megfelelő cseretermékkel befáradva visszaadjuk a számlán szereplő összeget.

Ennyit a garanciális részéről a dolognak.

A webshopunkon feltüntetett termék modellszáma lehetséges, hogy fan-os verziót takar, azonban sajnos (itt magunk is mérgesek vagyunk az oldalunk fejlesztőire) nem először, nem másodszor, hanem sokadszor fordul elő efféle elírás a weboldalunkon. Nagyon jó példák szerepelnek akár ezen fórumtémában is, a rendszeres látogatók a megmondhatói. Álljon itt egy konkrét példa: keresés a CEC és a FAN szavakra. Egyik termékhez sem jár ventilátor. A ventilátoros Corsairt viszont azóta sem tudjuk beszerezni.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#2790) 04ahgy válasza 04ahgy (#2789) üzenetére


04ahgy
nagyúr

Nekünk fontos, hogy elégedett legyél (és a jogszabály szerinti pénzvisszafizetéssel a hozzászólásod alapján nem lennél az), ezért írtunk mi is a beszállítónknak, és megpróbálnak, csak Neked a raktárfenékről, vagy bárhonnan keríteni egy ventilátort a RAM-hoz. Ajándékképp, ha később probléma lesz a nem ventilátoros kittel, akkor a ventilátort – amennyiben sikerül találni – véletlenül se küldd vissza.

HGyu

7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!

(#2791) tlac


tlac
nagyúr

Még mindig bugos a GaranciaFutár igénylő. Ha a futárnak csak 1-2 napot adok, akkor úgy tesz, mintha sikerült volna az igénylés, de valójában nem jön e-mail, sem hibajelzés.

(#2792) Dufy


Dufy
csendes tag

Sziasztok!

Ezt rendeltem csütörtökön az Iponról http://ipon.hu/webshop/product/asus_k61ic_jx146d/139333 . Már a DHL-nél van állítólag és remélem meg is érkezik holnap. Írtam e-mailt az Iponnak, mielött megrendeltem, hogy ehhez jár-e táska + egér, mert más oldalakon mindenhol feltüntették, csak itt nem. Azt írták, hogy jár! Ha mégsem kapok hozzá, reklamálhatok? Ugyanis azt írták jár, de ez külön az oldalon nincs feltüntetve, de úgy tudom, hogy ez alapból a "csomag tartalma".

[ Szerkesztve ]

(#2793) zoo8800 válasza Dufy (#2792) üzenetére


zoo8800
veterán

Ha nem kapnád meg, akkor reklamálhatsz, de szvsz meg fogod kapni a táskát és az egeret is, egy bontatlan dobozban.

rip and tear, until it is done

(#2794) Dufy válasza zoo8800 (#2793) üzenetére


Dufy
csendes tag

Hát biztos, hogy minden rendben lesz! Felhivtam a futárt és ma meg is érkezik :)

(#2795) gtamate2


gtamate2
veterán

Azt megkérdezhetném hogy kérhetek egy ilyen füles párnát a fülhallgató mellé? Sajnos egy elveszett, természetesen kifizetném. Lehetséges ez?

*Sn0w

(#2796) Dufy


Dufy
csendes tag

Megjött a noti! Minden rendben volt, megkaptam hozzá mindent, azt kaptam amit vártam. Thumbs up!

(#2797) scream


scream
veterán

Sziasztok!

Gariztatással mik a tapasztalatok iponnál ? én tegnap vittem be a RAMomat, 15 munkanapot mondtak.

Ez a minimum vagy a maximum ? :F

(#2798) gardener


gardener
senior tag

Még nem vásároltam ill. nem voltam sosem az Ipon-ban. Legtöbbször (Aqua-ban szoktam vásárolni).

Legtöbb terméknél az van írva: "(A termék külső raktárból elérhető)"

Tápegységet szeretnék venni. Ezek szerint ez iylen rendelős cég?
Nekem nincs kedvem szórakozgatni előrendelésekkel. Jobb szeretem, ha bemegy a raktárba és kihozza vagy leveszi a polcról. Szóval hogy is néz ki itt a vásárlás?

(#2799) szumo válasza scream (#2797) üzenetére


szumo
senior tag

Szerintem korrektül megy a garanciáztatás!
Nem a srácokon múlik minden, a distributorokon sok múlik.
A 15 nap az a megirányzott munkanapok száma, ami alatt a garanciális ügyet megpróbálják rendezni.
Lehet, hogy szerencsld van és csak 10 nap lesz, de lehet, hogy 20 nap. A törvény 30 napot ír elő, bár ezt nálam okosabbak jobban tudják.
Nekem mindig jó tapasztalataim voltak, pedig volt olyan monitor, amit 2x cseréltek a 3 napos pixelgaranciára, vagy videókártya, ami 30 napig volt oda, és teszt OK val jött vissza, majd adtam egy pontosabb hibaleírást, és azonnal cserélték, 2 nap múlva megvolt az új kártya.

Én megbízok bennük, és türelmes vagyok, mert tudom, hogy nem csak az én eszközöm romlik el.

Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

(#2800) PhoenixK válasza gardener (#2798) üzenetére


PhoenixK
őstag

Az iPon egy webshop. Javaslom a FAQ elolvasását: [link]
Gyakorlatilag kinézel valamit, és másnap 14 órától mehetsz is érte. Eddig nekem minden esetben így is volt!
Ha meg nem szeretsz ilyenekkel "szórakozni"...

"Önérzetem van, de hülye azért nem vagyok!"

Útvonal

Fórumok  »  Gazdaság, jog  »  iPon Computer
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.